pwl2 Zgłoś #1 Napisano 24 Czerwca 2008 Od ok 2,5 miesiaca mam problem z metalicznym stukotem. Zaczyna sięt o od samego odpalenia auta, stuka tam samo zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku, gdy przyspieszam i obroty sąduże to zagłuszają ten klekot. Sprawdzone: 1. Wymieniając uszczelkę pod głowicą została ona przeswietlona i nie jest popękana ani nic jednym słowem jest w porzadku, był luz na łapach trzymających wałek rozrządu, ale zregenerowali łapy i wałek. 2. Wymiana popychaczy hydraulicznych nic nie dała 3. Sprawdzone wytryski 4. Wymieniony olej na półsyntetyk 5. Sprawdzone cylindry i są wporzadku Jak ktos wie co to moze byc to stawiam duża wódkę bo ja juz straciłem nadzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość McKuch Zgłoś #2 Napisano 24 Czerwca 2008 A jak zostal ustawiony rozrzad, kat wtrysku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny87 Zgłoś #3 Napisano 24 Czerwca 2008 Przy moim poprzednim Passacie(1.8T ANB) mailem podobny problem, tylko za caly czas nie klekotał. Jak sie wymieniło olej i jeździło sie wolno to był spokój. Natomiast po ostrzejszej jeździe i przejechaniu 2-3 tys na nowym oleju klekot powracał. Do tego jak sie jeździło na wolnych obrotach zapalała sie kontrolka smarowania ;/ Pomogło dopiero mycie srodka silnika środkiem Liquil moly Przy audi a3 TDI tez coś takiego było, wtedy zalałem olej mineralny (przebieg 280kkm) i był spokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #4 Napisano 24 Czerwca 2008 Ten klekot jak dla mnie to pochodzi od tłumnika. Pewnie środkowego lub końcowego, po prostu "oberwał" się w środku. Odpal auto i wejdź pod nie (jak masz możliwość) i sprawdź. Pozdrawiam Kosiad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian_78 Zgłoś #5 Napisano 24 Czerwca 2008 a może to stuka zawór egr, u mnie własnie ten zawór wydaje metaliczne stuki(cykanie)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwl2 Zgłoś #6 Napisano 24 Czerwca 2008 zawory są dobre i tyłumiki tez odpadaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ice-2006 Zgłoś #7 Napisano 27 Lipca 2008 Spróbój podmienić wtrysk sterujący, miałem taki przypadek w sprinterze, jakby ktoś lekko młotkiem stukał a pomiary były ok, po wymianie cisza!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #8 Napisano 27 Lipca 2008 Pomogło dopiero mycie srodka silnika środkiem Liquil moly Przy audi a3 TDI tez coś takiego było, wtedy zalałem olej mineralny (przebieg 280kkm) i był spokój Ciekawe czy nastepny wlasciciel jest zadowolony ze kupil takie padlo na mineralu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
born2b3 Zgłoś #9 Napisano 5 Marca 2009 i coś się wyjasniło z tym klekotem bo mam to samo na 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #10 Napisano 6 Marca 2009 moze to kturas panefka albo dwumas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldiki Zgłoś #11 Napisano 11 Maja 2009 Proponuje zacisnąć na moment wężyk podciśnienia wchodzący do zaworu EGR, tan cienki na górze, jak klekot ustanie to wiadomo gdzie szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #12 Napisano 11 Maja 2009 (edytowane) a ja wlasnie wczoraj rozwiazalem tak sama zagadke w moim pasku :) uchwyt do otwierania maski luz ma(tzn.ten jezyczek z czerwona strzalka) i tak dzwonil 2 miwsiace zastanawialem sie co to dzwoni wystarczy jakas gumke podkleic i git jest Edytowane 11 Maja 2009 przez traksio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcisz Zgłoś #13 Napisano 12 Maja 2009 Witam kolegów.W listopadzie tamtego roku miałem wymienianą Hydraulike bo strasznie silnik mi stukał.Po wymianie Hydrauliki jest dużo lepiej,ale i tak to nie jest to,gdy odpale autko jak jest zimne to stuka jak po przednim razem,ale gdy silnik troszke się rozgrzeje to i tak słychać lekke stukanie.Byłem z tym u tego samego mechanika i powiedział mi ze to będzie wytarty już wałek i dlatego jest taki efekt.Koszt tego jest podobno o koło 4 tyśków,Wałek musi być nowy i Hydraulika na nowo wymieniona.Prosze was o porade w tej sprawie,jakie są koszta tej naprawy-bo mechanikowi już przestałem ufać,i co to może być bo już straciłem nadzieje że mój Dieselek będzie pracował znowu ciszej.Narazie moje rozwiązanie tego problemu to sprzedać Diesla i kupić Bęzyniaka?? Pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ACTINA Zgłoś #14 Napisano 27 Maja 2009 Od ok 2,5 miesiaca mam problem z metalicznym stukotem. Zaczyna sięt o od samego odpalenia auta, stuka tam samo zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku, gdy przyspieszam i obroty sąduże to zagłuszają ten klekot. kolego ja mam to samo:( walcze ale nie wymieniałem jeszcze szklanek. Jak na razie mam wymieniony napinacz paska wielorowkowego. Kąt wtrysku mam idealny a stuka mi od około 3 miesięcy.Mechanik powiedzial mi ze szklanki to raczej nie są.Wydaje mu sie ze są to stuki z dołu silnika.Mowił ze mieli cos takiego w Sharanie i okazało się ze to tłok tak klepał.Nie wiem, jade za tydzien na sprawdzenie tłoków. Napisz czy jakoś to już zdiagnozowałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #15 Napisano 27 Maja 2009 sprawdźcie czy nie stuka Wam z okolic alternatora, z kółka pasowego alternatora ze sprzęgiełkiem jednokierunkowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ACTINA Zgłoś #16 Napisano 27 Maja 2009 sprawdźcie czy nie stuka Wam z okolic alternatora, z kółka pasowego alternatora ze sprzęgiełkiem jednokierunkowym niestety to też nie to:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MłodyWilk22 Zgłoś #17 Napisano 27 Maja 2009 Mam to samo. Klekota cały czas. Choc ostatnio przestał na zimnym a zaczął na ciepłym. Wymienione popychacze, wtryski, pompa i kto wie co jeszcze i dalej to samo:/ Pozostał mi jeszcze tylko jeden trop. Buszując po sieci wyczytałem, że w takim przypadku to jednak stukają popychacze tylko, że nie iść podróbki po 20zł/szt po których jest dokładnie to samo tylko orginały. Tylko ze to bardzo drogi interes a jak sie okaże ze to nie to.... - 110zł/szt x 8szt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ACTINA Zgłoś #18 Napisano 27 Maja 2009 a masz moze kolego jakieś audio tego klekotu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość soulraver1984 Zgłoś #19 Napisano 31 Maja 2009 witam. mam małe pytanie odnośnie klekotania zaworu EGR. Klepie mi on bardzo głośno, czy tak powinno być?dodam że gdy odłącze od niego ten czarny przewód to przestaje.domyślam się że wtedy nie działa. czy ma to jakiś wpływ na dynamikę czy spalanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ACTINA Zgłoś #20 Napisano 31 Maja 2009 to winą metalicznego stuku może być zawór EGR? Może to to u mnie klepie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach