Skocz do zawartości

damian_78

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O damian_78

  • Urodziny 11.11.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. witam, Mój problem polega na tym, że przy prawym przednim kole klocek nie bierze całą szerokością(nie łapie przy piaście). Prawe koło jest ok. Nowe tarcze ATE + klocki Bosch - przejechane 6000 km. Kilka dni temu nowe cylinderki, przesmarowane śruby pływające oraz nowe gumki. Co może być przyczyną takiej sytuacji. Czy może winny być zużyty już zacisk. Proszę o pomoc. W załączeniu zdjęcie
  2. tylko jak widać część rolki jest zardzewiała jakby nie było styczności z paskiem a tylko czesc wytarta
  3. czy przy uszkodzeniu silnika regulacji klapy klimatyzacja powinna się załączyć? u mnie niestety nie chłodzi klimatyzacja sprawdzona podczas temperatury 9 stopni na zewnątrz. Dodatkowo nie działa regulacja temperatury na climatronicu. Na ustawieniu 18 stopni ogrzewanie grzeje jak na 26 stopniach
  4. witam, Dzisiaj zauważyłem, że pasek wielorowkowy nie pracuje całą powierzchnią na rolce prowadzącej, tak jakby ta rolka była ustawiona pod skosem. Mechanik sprawdził napinacz oraz sprzęgło alternatora i wszystko jest ok. polecił wymienić sam pasek. Czy ktoś z forumowiczów jest w stanie udzielić mi porady w tej sprawie?
  5. wymiana czujnika i termostatu rozwiązała problem, temp na kompie 86 stopni na desce 90
  6. po wymianie termostatu i czujnika spalanie spadło, ok 7,2 ltr/100 km. Sprawdzono po przejechaniu 100 km i zalaniu pod korek
  7. witam, passat b5 101 km avg, skrzynia 4 biegi, nie mam informacji od poprzedniego właściciela na temat wymiany oleju w skrzyni, delikatnie poci się uszczelka pod skrzynią, czy można wymienić sama uszczelkę bez zmiany oleju, czy lepiej zmienić olej(jeżeli tak jaki olej - nie posiadam info na temat obecnie zalanego oleju), filtr, uszczelka(przebieg 272 000), skrzynia działa prawidłowo, auto w miescie pali ok 10 ltr, na codzien trasa ok 20 km w jedna strone srednie spalanie ok 8,5 ltr, czy spalanie na podanych odcinkach jest prawidłowe?Proszę o wasze opinie. pozdrawiam,
  8. witam, passat 1.9 tdi 101 km avg, problem ze wskazaniem temperatury cieczy na liczniku, rzadko pokazuje temp. 90, często wskazówka jest w polowie na 65 stopni, termostat raczej dobry, wskaznanie vag brak błędów, ogrzeanie działa prawidłowo, czy przyczyna lezy po stronie czujnika czy termostatu?
  9. witam, tydzień temu regenerowałem turbinę, firma moto-remo. po założeniu nowej turbiny przejechane ok 2000 tys km., auto dalej dymi na niebiesko przy przyspieszaniu i bierze olej.. ok pol stanu na ten dystans. Po mału opadają mi ręce i nie wiem gdzie szukać przyczyny, może ktoś z użytkowników miał podobną sytuację i jest w stanie mi coś podpowiedzieć. czy to może być wina przedmuchów na głowicy?
  10. ciśnienie bez odkręcania wtrysków 30 bar na każdym cylindrze, kilka dni temu jadąc autostrada w niemczech przy prędkosci 160 km passat w pewnym momencie puscił chmurę niebieskiego dymy - jednorazowo. Po chwili zatrzymałem się olej i płyn w porządku dalsza czesc trasy bez problemu objaw sie nie powtorzył. Turbina??/
  11. damian_78

    wycieki oleju TDI

    witam, U mnie są duże ubytki od strony turbo(jakby przy uszczelce od głowicy), poci sie dokładnie z przodu silnika od strony zderzaka przy osłonie rozrządu. Dodatkowo zauważyłem delikatne ubytki płynu chłodniczego z wymiennika przy filtrze oleju - różowo białe sople. Proszę o informację gdzie szukać przyczyny i jak uporać się z problemem. Dodam, że nie ubywa płyny chłodniczego, olej ok 1 litra na 10 000 km. Przebieg potwierdzony 270 tkm
  12. witam, zwracam się z prośbą o pomoc. Mój problem w passacie 1.9 tdi ahu przebieg potwierdzony 271 000 km wygląda następująco. Po zmianie oleju, zalany pełen stan przejechane 1700 km ubyło na miarce 3/4 stanu...Auto odpala normalnie, z moca nie ma problemu rano po odpaleniu nie kopci, przykopca delikatnie podczas jazdy na szaro-niebiesko. Węże od turbo są wilgotne ale nie ma tam dużo oleju. Proszę o podpowiedź gdzie zacząć szukać przyczyny: turbo, uszczelka pod głowicą, uszczelniacze zaworów, pierścienie. Z góry dziękuje za Wasze opinie w moim temacie. Pozdrawiam,
  13. okazało się ze przestał działaś wentylator od klimy, i stąd głośniejsza praca, po wymianie szczotek wszystko wróciło do normy.
  14. witam, Mam podobny problem. passat 1.9 tdi AHU, coś hałasuje z prawej strony( prawdopodobnie sprężarka) tydzień temu wymieniłem nowy napinacz paska od klimy i brak poprawy. Klima działa bez zarzutów. Co może hałasować w sprężarce, czy można z tym jeździć?? ---------- Post added at 21:10 ---------- Previous post was at 21:02 ---------- witam, Mam podobny problem. passat 1.9 tdi AHU, coś hałasuje z prawej strony( prawdopodobnie sprężarka) tydzień temu wymieniłem nowy napinacz paska od klimy i brak poprawy. Klima działa bez zarzutów. Co może hałasować w sprężarce, czy można z tym jeździć??
  15. Witam, Mam podobny problem 1.9 TDI (AHU), wczoraj byłem na diagnostyce VAG, po przejechaniu ok 15 km predkosc 110 km/h, na desce temperatura 90 stopni, natomiast wskazanie kompa 73 stopnie, dolny wąż letni, górny goracy, po diagnostyce zrobiłem jeszcze ok 20 km i nadal nie otworzył się termostat, gorny wąż gorący dolny i woda w zbiorniczku letnie. Jak były upały termostat się otwierał. Moje pytanie czy jest możliwe żeby tak długo nagrzewał sie silnik do otwarcia termostatu??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności