Skocz do zawartości

damcio151

  • Liczba zawartości

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O damcio151

  • Urodziny 03.07.1960

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koszalin

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Wciskaj gaz do oporu, na takich logach nic się nie da stwierdzić
  2. statyczny 004, dynamiczny 001 https://www.youtube.com/watch?v=28IEjgeZouE to taki dźwięk mniej/więcej ? przypieszaj na niskich obrotach na 5 biegu z gazem w podłodze, sprawdź czy wtedy szarpie silnikiem
  3. przecież napisałem jak to zrobić ... jest tam jeszcze spinka, która zabezpiecza przed samoczynnym okręceniem się tej śrubki
  4. skok pedału można regulować ... schyl się, zobaczysz pokrętło/nakrętkę ... pokręć tym, a skok się zmieni
  5. no to fakt, tutaj się zgadzam należałoby to dopisać
  6. kilka poprawek ... w przypadku grupy 007 najlepiej zlogować jak silnik jest zimny i ciepły co ma oznaczać to lub ? nie lepiej sprecyzować - silniki z turbiną WG nie logujemy 011BS, silniki z turbiną VNT logujemy 011BS a to 014 to co to ma być ? dodatkowo trzeba wspomnieć , że 018 i 023 logujemy tylko w przypadku silników PD 3,4,5 .. im większy tym lepiej
  7. Kolego Stern, ale powiedz ... czy nie wystarczy jak powiem co jest OK , a co nie ? to co wyczytam z logów ... Oczywiście niektórym nie wystarcza, chcą więcej i więcej i więcej ... mam opisać jak sprawdzić, co , przy jakich obrotach , o czym to świadczy w porównaniu do innych grup . Raz , że jest tego za dużo, a dwa, że nie mam zamiaru wyjawiać wszystkiego tego, czego uczyłem się i szukałem informacji przez kilka lat Jedni za taką pomoc chcą przyjeżdżać do mnie z flaszką , a inni są zdenerwowani (jak tu) czują niedosyt
  8. ale co ma piernik do wiatraka ? zrozum , nie muszę dzielić się wiedzą, żeby pomóc i wszystko w temacie nie chcecie takiej pomocy ? no to trudno , nie mój problem , w takim razie przestanę tutaj pomagać
  9. Żeby pomóc wcale nie trzeba dzielić się wiedzą ... to nie ma nic do rzeczy ... jak Ci się auto na trasie zepsuje i kumaty gość zatrzyma się , coś pogrzebie pod maską i bez mówienia co zrobił naprawi auto za darmo to nie będzie pomoc ? no tak , w końcu się nie podzielił wiedzą Chciałem, abyś dał logi, powiedziałbym co jest OK, a co nie ... ale nie, od razu trzeba wszystko wyjawiać a to, że poszukałeś informacji w necie ... no to naprawdę narobiłeś się, że ho ho , przyda Ci się to w przyszłości ... standardowo każdy chce mieć wszystko podane jak na tacy, zero własnej inicjatywy Kończę tą dyskusję, bo jest to wielki OT , a Ty przemyśl i dokładnie przeczytaj to co napisałem , dzięki takim osobom jak Ty powoli tracę chęć pomagania na forach , zamiast słowa dziękuję , są same pretensje pozdrawiam
  10. a gdzie Ty problem widzisz ? pytałeś konkretnie co chcesz wiedzieć ? NIE ! zapytałeś co to BIP i dostałeś odpowiedź , że BIP jest to ... poza tym ludzie nie będą wszystkiego podawać jak na tacy, na pewno nie ja Człowiek próbuje pomóc, a Ty jeszcze jakieś pretensje masz ... Zrozum, że za takie coś jak chciałem zrobić, czyli Ty robisz logi , a ja je oceniam - biorę pieniądze ... różnica jest taka, że to ja robię logi siedząc na miejscu pasażera Jeżeli to nie jest dla Ciebie pomoc to wybacz, ale nie mamy o czym rozmawiać i jeszcze raz powtórzę ... forum jest po to aby pomagać, a nie dzielić się wiedzą , którą się długi czas zdobywało
  11. złe info ... BIPy sprawdza się tylko na wolnych obrotach, chyba, że wyskakuje błąd pompowtrysku loguje się go dynamicznie
  12. sprawdźcie czy nie stuka Wam z okolic alternatora, z kółka pasowego alternatora ze sprzęgiełkiem jednokierunkowym
  13. moment zamknięcia zaworku w PD
  14. i tu jest błąd cykanie nie jest wyznacznikiem sprawności n75, może cykać i będzie zepsuty , a może nie cykać i będzie sprawny - tak nie diagnozujemy n75
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności