damcio151
-
Liczba zawartości
91 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O damcio151
- Urodziny 03.07.1960
Informacje osobiste
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Koszalin
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1994
-
damcio151 obserwuje zawartość → "motorstorg werkstat" Brak ABS i ESP POMOCY, Prośba o analizę logów 1.9 TDI AVF, Proszę o analizę logów 1.9 TDI 131 AWX i oraz 7 innych
-
Wciskaj gaz do oporu, na takich logach nic się nie da stwierdzić
-
statyczny 004, dynamiczny 001 https://www.youtube.com/watch?v=28IEjgeZouE to taki dźwięk mniej/więcej ? przypieszaj na niskich obrotach na 5 biegu z gazem w podłodze, sprawdź czy wtedy szarpie silnikiem
-
obniż pedał i sprawdź ...
-
przecież napisałem jak to zrobić ... jest tam jeszcze spinka, która zabezpiecza przed samoczynnym okręceniem się tej śrubki
-
skok pedału można regulować ... schyl się, zobaczysz pokrętło/nakrętkę ... pokręć tym, a skok się zmieni
-
no to fakt, tutaj się zgadzam należałoby to dopisać
-
kilka poprawek ... w przypadku grupy 007 najlepiej zlogować jak silnik jest zimny i ciepły co ma oznaczać to lub ? nie lepiej sprecyzować - silniki z turbiną WG nie logujemy 011BS, silniki z turbiną VNT logujemy 011BS a to 014 to co to ma być ? dodatkowo trzeba wspomnieć , że 018 i 023 logujemy tylko w przypadku silników PD 3,4,5 .. im większy tym lepiej
-
Kolego Stern, ale powiedz ... czy nie wystarczy jak powiem co jest OK , a co nie ? to co wyczytam z logów ... Oczywiście niektórym nie wystarcza, chcą więcej i więcej i więcej ... mam opisać jak sprawdzić, co , przy jakich obrotach , o czym to świadczy w porównaniu do innych grup . Raz , że jest tego za dużo, a dwa, że nie mam zamiaru wyjawiać wszystkiego tego, czego uczyłem się i szukałem informacji przez kilka lat Jedni za taką pomoc chcą przyjeżdżać do mnie z flaszką , a inni są zdenerwowani (jak tu) czują niedosyt
-
ale co ma piernik do wiatraka ? zrozum , nie muszę dzielić się wiedzą, żeby pomóc i wszystko w temacie nie chcecie takiej pomocy ? no to trudno , nie mój problem , w takim razie przestanę tutaj pomagać
-
Żeby pomóc wcale nie trzeba dzielić się wiedzą ... to nie ma nic do rzeczy ... jak Ci się auto na trasie zepsuje i kumaty gość zatrzyma się , coś pogrzebie pod maską i bez mówienia co zrobił naprawi auto za darmo to nie będzie pomoc ? no tak , w końcu się nie podzielił wiedzą Chciałem, abyś dał logi, powiedziałbym co jest OK, a co nie ... ale nie, od razu trzeba wszystko wyjawiać a to, że poszukałeś informacji w necie ... no to naprawdę narobiłeś się, że ho ho , przyda Ci się to w przyszłości ... standardowo każdy chce mieć wszystko podane jak na tacy, zero własnej inicjatywy Kończę tą dyskusję, bo jest to wielki OT , a Ty przemyśl i dokładnie przeczytaj to co napisałem , dzięki takim osobom jak Ty powoli tracę chęć pomagania na forach , zamiast słowa dziękuję , są same pretensje pozdrawiam
-
a gdzie Ty problem widzisz ? pytałeś konkretnie co chcesz wiedzieć ? NIE ! zapytałeś co to BIP i dostałeś odpowiedź , że BIP jest to ... poza tym ludzie nie będą wszystkiego podawać jak na tacy, na pewno nie ja Człowiek próbuje pomóc, a Ty jeszcze jakieś pretensje masz ... Zrozum, że za takie coś jak chciałem zrobić, czyli Ty robisz logi , a ja je oceniam - biorę pieniądze ... różnica jest taka, że to ja robię logi siedząc na miejscu pasażera Jeżeli to nie jest dla Ciebie pomoc to wybacz, ale nie mamy o czym rozmawiać i jeszcze raz powtórzę ... forum jest po to aby pomagać, a nie dzielić się wiedzą , którą się długi czas zdobywało
-
złe info ... BIPy sprawdza się tylko na wolnych obrotach, chyba, że wyskakuje błąd pompowtrysku loguje się go dynamicznie
-
Metaliczny klekot - prawdziwa zagadka!!!
damcio151 odpowiedział pwl2 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
sprawdźcie czy nie stuka Wam z okolic alternatora, z kółka pasowego alternatora ze sprzęgiełkiem jednokierunkowym -
moment zamknięcia zaworku w PD
-
Co to jest i do czego ? Silnik 1.9 TDI 1Z [N75]
damcio151 odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
i tu jest błąd cykanie nie jest wyznacznikiem sprawności n75, może cykać i będzie zepsuty , a może nie cykać i będzie sprawny - tak nie diagnozujemy n75