Gość NikosWariat Zgłoś #41 Napisano 30 Kwietnia 2009 też jestem tego zdania ale za tą cenę to starczy mu na 2/3 gratów o montażu nie wspomnę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość GoSiAcZeK Zgłoś #42 Napisano 19 Maja 2009 Witam. Posiadam passata 1,8 t 20v 1997r. i chcialabym mu zalozyc instalacje gazowa moglibyscie mi polecic jaka (myslalam nad BRC) i gdzie najlepiej i jaki byl by mniej-wiecej koszt. jestem z Trójmiasta , konkretnie z Gdyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aswywiadu Zgłoś #43 Napisano 19 Maja 2009 (edytowane) O dobrych gaziarzy w 3-City bardzo ciężko, przekonałem się o tym na własnej skórze. Jak chcesz koniecznie BRC (koszt to około 3300 zł)to ci to w Gdyni założą tu : Auto-atut ul. Wrocławska 93 81-557 Gdynia 58 668 57 77 Ja wybrałem Staga ale czy to był dobry wybór to już nie wiem, może gdybym trafił na prawdziwych gazowników a nie "druciarzy" to byłoby inaczej. Powodzenia Edytowane 19 Maja 2009 przez aswywiadu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #44 Napisano 19 Maja 2009 to w Gdyni założą i będziesz zadowolony: Gafę strzeliłeś nie ma co. No i jak tam,walczysz z gazem dalej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killerwik Zgłoś #45 Napisano 23 Maja 2009 Z wlasnego doswiadczenia postanowilem pare lat temu sam zalozyc sekwencje i do dzisiaj w kazdym swoim aucie robie to sam, gazownicy to druciarze wierca otwory na wkretki w kolektor bez jego wyjmowania i widzialem juz kilka aut a opolkami w kolektorze ktore silnik przemielił.... Obecnie zakladam sobie tylko STag-a (obecne auto S4 2.7 Biturbo) , jest bardzo prosty w ustawieniu i naprawde sie sprawdza. W czesniej w A4 1.8 zamontowalem BRC sequent ale nie bylem z niej zadowolony Tak wiec do silnikow z grupy VAG polecam instalacje stag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #46 Napisano 23 Maja 2009 Wyslalem zapytanie do firmy montujacej instalacje i oto odpowiedz: "Instalacja Agis OBD CAN do takiego samochodu kosztowalaby 3000 PLN. w porownaniu do instalacji ktore Pan wymienil , to jesli chodzi o STAG-a to naprawde nie ma co porownywac. Agis pod kazdym wzgledem przewyzsza STAG-a.AGIS OBD CAN jest zbudowany na podzespolach renomowanej Firmy Tomasetto wiec nie jest to nieznana instalacja. Jesli chodzi o porownanie do BRC to mozna powiedziec ze sa bardzo podobne, tylko AGIS ma mozliwosc podlaczenia do szyny CAN (czyli do komputera samochodowego ) czego nie ma jeszcze w instalacjach BRC. Podlaczenie to daje mozliwosc korekt on-line w trakcie pracy silnika ( np. komputer sam skoryguje odchylenia w przypadku zatankowania paliwa gorszej jakosci)". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #47 Napisano 23 Maja 2009 Nie rozumiem po co się pytasz . W tym wątku padło tysiąc razy co powinno być. Zamontuj Agis tylko nie zaglądaj tu jak będzie problem. Nie stać cię na Landi to Stag. Koniec. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #48 Napisano 24 Maja 2009 Ci co montują ZENITA też nie mają reklamacji.Przeważnie właściciel auta jedzie do innego warsztatu i zmienia go na Staga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #49 Napisano 24 Maja 2009 (edytowane) Na razie nic nie zakladam bo jeszcze auta nie zmienilem.Lubie sie orientowac przed czasem. Za 10 lat pewnie bedziesz dalej mowil to samo, a trzeba byc otwartym na nowosci, bo nie wszystko co jest malo znane i tansze odrazu jest do dupy. Nawet najlepszy Prince okazuje sie ze ma slabe punkty. Co lepsze po przeprowadzonym wywiadzie czesc gazownikow uwaza Staga za duzo gorszy produkt od BRC. co do Princa to się z tobą zgodzę a jak porównujesz BRC do Stag-a to nie masz racji a mianowicie wszysto pięknie do póki masz gwarancje ale jak ci coś padnie po gwarancji z BRC to musisz mieć dużą walizkę z kasą na podzespoły tej firmy wtryski+polski gaz=kłopot, czujnik temperatury jest dość awaryjny Poczytaj o LandiRenzo OMEGAS popytaj i napisz co ci powiedzieli ja twierdze że na dzień dzisiejszy nie ma lepszej instalacji na polskim rynku z tym że cena montażu też nie jest niska a co do Stag-a bardzo dobry produkt w stosunku do ceny oczywiście nie w kąplecie z valtekami i alaską dziwi mnie tylko fakt że taka konfiguracja wychodzi od producenta Edytowane 24 Maja 2009 przez lysy777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #50 Napisano 24 Maja 2009 Taaa,każdy szanujący się "gazownik"chętnie wstawi BRC plug&drive. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #51 Napisano 24 Maja 2009 Poczytaj o LandiRenzo OMEGAS popytaj i napisz co ci powiedzieli ja twierdze że na dzień dzisiejszy nie ma lepszej instalacji na polskim rynku z tym że cena montażu też nie jest niska a co do Stag-a bardzo dobry produkt w stosunku do ceny oczywiście nie w kąplecie z valtekami i alaską dziwi mnie tylko fakt że taka konfiguracja wychodzi od producenta No wlasnie czytam od paru dni i o Landi Renzo i nic ciekawego nie moge znalezc bo .... sie nie psuja . Zywotnosc wtryskiwaczy chyba najlepsza. Jesli ktos mial jakis problem z instalka to tylko dlatego ze filtry stare, albo instalka byla niekompletna, tzn nie wszystkie elementy byly Landi. Wybor jest prosty - lepiej dozbierac i miec spokoj. Landi Renzo (rules ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #52 Napisano 24 Maja 2009 (edytowane) Okolice Lubina, Legnicy ew Wrocławia Czytalem ze we wrocku jest ktos dobry. Poszukaj na forum lpg.info.pl. A jesli chodzi o zestaw staga to powatrza sie czesto proponowany taki zestaw: Stag300/4 + eg200kw + magic jet / matrix hd544. Edytowane 24 Maja 2009 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #53 Napisano 25 Maja 2009 Zmieniałem dziś wtryskiwacze,szmatławce je***e wstawili mi chyba emulator OBDII. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyvw Zgłoś #54 Napisano 25 Maja 2009 Perwnie nie mogli poradzic sobie z "check", a dla Twojego wozu to nie wrozy nic dobrego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goryl Zgłoś #55 Napisano 27 Maja 2009 Witam! Od około dwóch miesięcy jeżdżę passacikiem 1.8T, który był już zagazowany jak go kupiłem. Ma założonego STAG 300-4, reduktor KME oraz Valteki. Przejechałem nim już jakieś 2tys. km i w miarę to chodzi. Spalanie ok. 10 - 11 litrów w trasie i 12-13 w mieście. Mam pytanko czy zmienilibyście coś w tej instalacji? Mam jeszcze jeden problem, mam skrzynię tiptronic i gdy przyśpieszam na drugim biegu silnik idzie równo do około 3tys. obrotów po czym obroty spadają do około 2.5tys i potem ciągnie już równo. Zaobserwowałem, że efekt ten jest większy jak jadę na gazie niż na benzynie. Czasem to samo dzieje się na trzecim biegu. Nie wiem czy to jest normalne w przypadku tiptronica? Z góry dzięki za odpowiedź. Dodam jeszcze, że gaz był zakładany w firmie Cieszyn-gaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #56 Napisano 27 Maja 2009 (edytowane) założonego STAG 300-4, reduktor KME oraz Valteki Zapraszam na forum lpg.info.pl. Wtryski mozna wymienic na MagicJety. Ale jesli te nie szwankuja to nie ruszaj. EDIT: po wzbogaceniu swojej wiedzy, Valteki tez sa OK . Edytowane 29 Czerwca 2009 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mac30 Zgłoś #57 Napisano 29 Czerwca 2009 Noszę się z zamiarem montażu instalacji LPG w swoim 1.8T, po lekturze forum widzę, że numerem 1 jest zestaw Stag300, EG200 i Magicjety lub Matrixy. Na www.lpg.info chłopaki twierdzą podobnie.Tylko, że w miom mieście na hasło EG200 tylko jeden gazownik wiedział o co chodzi . Montują te swoje valteki i twierdzą oczywiście że to będzie super działać. Rozważam jeszcze montaż: BRC Sequent24 BRC Plug&Drive albo taki zestaw: Stag 4, reduktor Magic 3 (tłokowy), wtryskiwacze H2000 ( Keihin robiony w Korei), specyfikacja tutaj http://www.europegas.pl/?lang=pl&content=products Co myślicie o tych instalkach w 1.8t? Będę wdzięczny za wszystkie rady i sugestie. Znacie może godny polecenia warsztat montujący LPG w Białymstoku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #58 Napisano 29 Czerwca 2009 Z tego co sie zdarzylem zorientowac najmniej problemow i najwiecej zadowolenia w silniku 1,8T daje instalacja Landi Renzo Omegas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #59 Napisano 29 Czerwca 2009 mac30 Ja mam Stag 300-4 ,EG150 on jest do 204 KM,(EG200 jest do 280KM chyba ze masz wirusa )i walteki czerwone 3 omy i to śmiga.Nigdy nie miałem problemu z wypadaniem cewek czy czekiem.Po 35 tyś pękła membrana w reduktorze i przepuszczał gaz na kolektor ssący przez wężyk podciśnienia.Po wymianie na nowy(na gwarancji)dalej śmiga.Wcześniej w Oplu miałem Stag 200 z waltekami reduktor nie pamiętam jaki i ponad 90 tyś zrobione i zero problemu.Ale oczywiście wybór należy do Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #60 Napisano 29 Czerwca 2009 Keihin dobra sprawa.Jeżeli BRC to tylko P&D Nigdy nie miałem problemu z wypadaniem cewek czy czekiem.A kolega to może ma emulator OBDII? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach