killerwik
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O killerwik
- Urodziny 19.07.1982
Informacje osobiste
-
Imię
wik
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
LubliN
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
Z wlasnego doswiadczenia postanowilem pare lat temu sam zalozyc sekwencje i do dzisiaj w kazdym swoim aucie robie to sam, gazownicy to druciarze wierca otwory na wkretki w kolektor bez jego wyjmowania i widzialem juz kilka aut a opolkami w kolektorze ktore silnik przemielił.... Obecnie zakladam sobie tylko STag-a (obecne auto S4 2.7 Biturbo) , jest bardzo prosty w ustawieniu i naprawde sie sprawdza. W czesniej w A4 1.8 zamontowalem BRC sequent ale nie bylem z niej zadowolony Tak wiec do silnikow z grupy VAG polecam instalacje stag
-
zawór BLOW OFF do 1.8T czy ktoś ma załozony?
killerwik odpowiedział sylwek1972 → na temat → Instalacja gazowa
Zawór recyrkulacyjno-atmosferyczny FORGE FMDVSPLTR Forge Motorsport Blow off Zawór o unikalnej konstrukcji - atmosferyczno-ecyrkulacyjny. Został on zaprojektowany dla silników grupy VAG 1.8T. Zapewnia on odgłos upuszczanego powietrza, a dzięki idealnie dobranej proporcji powietrza powracającego do obiegu nie powoduje żadnych błedó ECU. -
zawór BLOW OFF do 1.8T czy ktoś ma załozony?
killerwik odpowiedział sylwek1972 → na temat → Instalacja gazowa
Ja niegdys mialem zalozony Forge hybryda i taki polecam, obecnie do S4 2.7 Biturbo mam taki sam i jest pieknie -
owszem ze sie da, ale trzeba by bylo wyjac skrzynie...
-
A moze to wina sprzegla??? Jezeli tylko przy ruszaniu to moze zle wysprzeglac i dlatego zgrzyta...
-
A moze wina lezy po stronie filtra pylkowego kabiny??? i dlatego slabo dmucha i paruja szyby...
-
Tez stawialbym na blokujace sie immo.... Podepnij VAG-a zobacz jakie bledy i dopiero mozna szkac...
-
Po pierwsze sprawdz czy weze nie zamulily sie gdzies ewentualnie parownik w srodku moze miec syf i slaby obieg Po drugie czy szybko masz cieplo w srodku, moze pompa wody stracila juz swoja wydajnosc i za maly obieg wody