Tequil Zgłoś #61 Napisano 9 Marca 2010 (edytowane) znalazłem słupek BXE z 2009, anglik podobno 7tys.km. r za 2200zł wymiana 900zł + uszczelki, płyny, olej, i rozrząd i cholera wie co jeszcze wyjdzie.... Możliwe iż silnik oddam w rozliczenie za robote... Jutro jade po silnik... Teraz każdy mechanik zawalony robotą stąd dłuższe terminy mają Jak tak przeszukuje sieć to własnie dochodzę do wniosku iż program jest zbyt agresywny! pomijając moment i moc max moment przy 2000obr w aucie z dwumasem to nie jest bezpieczne Nie żaliłem się , nie miałem pretensji do tunera lecz im większą mam styczność z nimi tym bardziej się wkurw. tak się nie podchodzi do klienta! Soft jest w miarę bezpieczny jeśli ze wzrostem mocy idą zmiany mechaniczne tudzież wzrost mocy na seryjnych bebechach to raczej max 30% Miałem kieeedyś yarisa podkręconego w Comsporcie na 95KM + większy IC (pierwszy w polsce na BOSCHU) i auto nie było oszczędzane i przelatało bezawaryjnie 80tys km! a teraz drugi właściciel się nim bezproblemowo cieszy.... http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=74735&st=0 ten temat zapodalem dzien po zdarzeniu aby nie szukać przyczyny lecz zadając pytanie przed zawiezieniem do nich auta co mogło się wys...ć, a chłopaki się obrazili... Edytowane 9 Marca 2010 przez Tequil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #62 Napisano 9 Marca 2010 A miałeś jakieś własne preferencje co do oczekiwań mocy i przebiegu momentu ?? Czy tuner sam tak zrobił ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tequil Zgłoś #63 Napisano 9 Marca 2010 (edytowane) sam tak zrobił, miało być bezpiecznie, mówili że zdrowa seria i udało się wycisnąć 150KM no i to 1.9tdi to można bo to w końcu niby sprawdzone jednostki.... Już nie wspomnę iż auto miało przelatane 200tys km. tudzież turbo wymieniali gdyz w trakcie podkręcania się rozsypało...jak i pompki wymieniali na bdb uzywki bo jedna pompka była u mnie na serii słaba...robiłem wszystko pod ich dyktando gdyż chciałem się cieszyć autkiem tudzież Zdawałem sobie sprawę iż auto ma spory przebieg stąd nie marudziłem...tylko płaciłem A teraz się dowiaduje iż silnikami BKC trzeba ostrożnie gdyż podobno tłoki nie są już tak mocne jak w starych 1.9 tudzież turbo pada jak się przegnie z dmuchaniem etc etc i że bezpiecznie to 140 i 300Nm itd itp! Nie wspominając iż w aucie z delikatnym dwumasem max moment przy 2000!?! To wszystko dopiero teraz do mnie dochodzi...wrrrr Edytowane 9 Marca 2010 przez Tequil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krembul Zgłoś #64 Napisano 9 Marca 2010 Ja bym do takiego tunera już nie pojechał... I jeszcze obrażanie się jak dzieci z piaskownicy... Jeżeli wszystko było tak jak opisujesz to wydaje mi się, że powinieneś domagać się jakiegoś zadośćuczynienia. Ale chyba masz marne szanse w tej walce. Trudno będzie cokolwiek udowodnić. Najbardziej dziwi mnie, że to firma ciesząca się zaufaniem i mająca raczej dobre opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tequil Zgłoś #65 Napisano 9 Marca 2010 (edytowane) to są po prostu fakty, niestety... nie chce im umniejszać ,nie miałem pretensji, nie doszukiwałem się przyczyny, zaufałem, pojechałem tam z polecenia ich dobrego klienta, diagnozowali mi dwa auta przed kupnem, za co płaciłem, wiedzieli że będe chciał robić soft u nich. Wymieniałem wszystko u nich przed podkręcaniem, pompowtryski, turbo które się wysrało w trakcie podkręcania (pytając ich grzecznie dlaczego turbo padło skoro wcześniej na diagnozie, według nich była igła, usłyszałem odp że możliwe iż w między czasie, kilku dni coś w nie uderzyło- nie widziałem tego turbo gdyż do nie mieli jak odbierałem auto, pomyślałem iż odbiorę przy okazji), egr, na używane sprawdzone według nich części, które oni załatwiali. Tudzież płaciłem nie mało w myśl iż skoro znają się na robocie, mają dojścia do sprawdzonych części będzie dobrze... Załatwiłem im klienta na wirus 2.0 170KM, podsyłałem im klientów na diagnozy etc Myślałem iż znalazłem warsztat gdzie będę dbał o swoje auto mechanicznie i diagnostycznie... Tudzież jak jestem zadowolony z roboty to polecam innym lecz nigdy nie sądziłem iż będę potraktowany jak, bardzo delikatnie mówiąc, jak nie ich klient. Nawet nie chce myslec jaka bylaby reakcja jakbym napomknal o przyczynie iz moze przyczyna byl soft lub nie wiedza odnosnie tych silnikow ktore okazuje sie nie sa zbyt mocne, tylko dlaczego teraz sie o tym dowiaduje!? Obecnie moje odczucia są takie iż zostałem ich wrogiem... Edytowane 10 Marca 2010 przez Tequil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TrojkaT Zgłoś #66 Napisano 9 Marca 2010 Ile kosztowala ta operacja w Dynadofcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tequil Zgłoś #67 Napisano 10 Marca 2010 1500zł tyle kosztuje mod 1.9 105KM Z mojej obecnej wiedzy silnik BKC, BLS, BXE bezpiecznie podkręca się na MAX! 140KM i 320NM, rozsądnie to 135KM i 300Nm Wynik zależy od silnika, pompowtrysków, turbo w jakim stanie są w momencie podkręcania... Nie jest ważny wynik lecz ważne są wartości o jakie podkręca tuner tudzież przebieg momentu, mocy etc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #68 Napisano 10 Marca 2010 Wynik zależy od silnika, pompowtrysków, turbo w jakim stanie są w momencie podkręcania... Dokładnie tak, ja mam 1.9, który w serii miał 122KM i 150KM 350nM spokojnie osiągnął i nic się nie dzieje. Oczywiście użytkowany jest z głową, a nie deptanie do czerwonego pola co chwilę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #69 Napisano 15 Marca 2010 Mam Passata z BXE zrobionego na 147KM/340Nm, jest to soft hardcorowy ale autem jeździ moja żona, która wie jak je użytkować i problemów nie ma. Najgorsze jak przeciętny "kowalski" będzie liczył tylko na cyferki bo gdzieś tam zrobili coś tam...podobny temat był poruszany na forum golfa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirass Zgłoś #70 Napisano 16 Marca 2010 (edytowane) wiec ja rzuce trochę światła na sprawe. Mi osobiście wysłał tylko sms'a ze coś sie stało w niedziele a w poniedziałek autem zajął się gulu. otóż zdiagnozowałem mu Audi przedsprzedazowo i było mocno wyjechane - odradziłem zakup. Passat będący przedmiotem dyskusji, oczerniania mojej osoby co do koksu ect. przyjechał i został zdiagnozowany. Pompowtrysk jeden przylewa - zalecam wymanę kompletu! Komplet pompowtrysków z 2007 roku został zamontowany przy włascicielu. Ja wykonałem gest dobrej woli i zorganozowalem je bez marży ect. O nowych pompkach nie bylo mowy ze wzgledu na koszta. Turbo było OK. Od daty diagnozy do tuningu mineło ok. 1,5-2 miesięcy a nie dwóch tygodni. Wowczas okazało się że turbo nie ładuje z dołu, a nie rozwaliłem te turbo na strojeniu! Gruszka wgnieciona, skrzywiona belka. Stąd weszło inne turbo. O nowym nie było mowy ponieważ właściciel mocno pietnował cene. Wówczas dopiero zostały zmienione wtryski paliwa! Co do softu.Wypowiedziałem się na racingforum. Doładowanie 1,2 bara, seryjne czasy wtrysku, dawka 55mg/r. Jest to typowy parametr na ok.143-146KM. w passacie wyszło 150KM. Na rolkach ani na drodze nie było dymu ani odkurzu. moc jak napisał przedmówca zależy od stanu podzespołów. sam trafilem kilka BKD co miały w serii 155-161KM. lekko dotyka sie soft i moc idzie na ok.180KM. Póżniej trafia sie BKD z seria 139KM i ori przebiegiem 55tys. a wszystko sprawne. tabelki przyrostu tabelkami, zycie zyciem. btw: nikogo nie traktuje jak wroga Edytowane 16 Marca 2010 przez mirass Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raab Zgłoś #71 Napisano 1 Czerwca 2010 1500zł tyle kosztuje mod 1.9 105KM Z mojej obecnej wiedzy silnik BKC, BLS, BXE bezpiecznie podkręca się na MAX! 140KM i 320NM, rozsądnie to 135KM i 300Nm Wynik zależy od silnika, pompowtrysków, turbo w jakim stanie są w momencie podkręcania... Nie jest ważny wynik lecz ważne są wartości o jakie podkręca tuner tudzież przebieg momentu, mocy etc... Ja mam kolego w swoim 1.9 BKC, zrobione 150km i 317Nm, przejechałem 60 tys. km i jedyne co się stało to padła mi pompa w zbiorniku, gdyż rozszczelniła się pompa tandem, i wlewał się olej do paliwa, więc nie wiem kto Ci powiedział, że max musi być 140km, wszystko zależy od silnika. jeden drugiemu nie jest równy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl23 Zgłoś #72 Napisano 25 Czerwca 2010 Czy 143KM i 335Nm z 1.9 105KM to rozsądne rozwiązanie czy raczej hardcore? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olimp510 Zgłoś #73 Napisano 25 Czerwca 2010 podobne parametry u mnie, choć moment mniejszy prawie o 10%. od modyfikacji przejechane 15000 km. stan zadowolenia 6/6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #74 Napisano 25 Czerwca 2010 Kazdeego diesla jakiego mam - kazdego mam po chipie Zadowolenie 10/10 Awaryjnosc 0% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n00 Zgłoś #75 Napisano 26 Czerwca 2010 Czy 143KM i 335Nm z 1.9 105KM to rozsądne rozwiązanie czy raczej hardcore? 1.9 TDI 105 BLS bez DPF chip na 140 i 320 przejechane ponad 35 tys. od programu i nic sie nie dzieje , planuje jeszcze dodac ok 20-25 Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl23 Zgłoś #76 Napisano 27 Czerwca 2010 Tutaj wykres, czy wygląda dobrze?Dopytuję bo to pierwszy dieselek po chipie i pełno obaw o dwumas i silnik ;] http://zero.3-2-1.pl/passat%20wykres.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KriSSo Zgłoś #77 Napisano 27 Czerwca 2010 Wygląda normalnie, jak dziesiątki innych BXE. Typowy standard. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #78 Napisano 17 Października 2010 Wlasnie jestem szczesliwym posiadaczem BXE. Mam zamiar podciagnac go tak na max 140KM i 320Nm. Mieszkam w okolicach Kielc i stad pytanko-gdzie moge to zrobic? Polecicie jakies firmy tak raczej w poludniowo-centralnej czesci kraju abym czasem nie musial gnać do Szczecina. Z gory dzieki za jakies linki, adresy czy tel. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #79 Napisano 21 Października 2010 Chipował ktoś B6 1.9 TDI BlueMotion? a jeszczee niedawno mowiles ze nie do tego go kupiles Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #80 Napisano 21 Października 2010 a jeszczee niedawno mowiles ze nie do tego go kupiles ale już się płakać chce jak się rozpędzić ciężko ;D naciskasz i stoi i że tak powiem mam nadzieję że spalanie się zmniejszy :haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach