Skocz do zawartości
Gość Humer

Doświadczenia po chipowaniu 105 KM w B6

Rekomendowane odpowiedzi

Moment 400obr wyzej niz seria moc 100obr wyzej niz seria wiec bardzo poprawnie i zachowawczo.

A co do wartosci to osobiscie bym dolal na dole by bylo te magiczne 300Nm i to nie ze wzgledu na jakies lepsze odczucia (te beda minimalne) tylko dla uciechy internetowych wyjadaczy co wszystkie wyniki w exelu opracowywuja ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
exelu opracowywuja

 

Opracowują:bleble.

Widzisz nie ładnie tak naśmiewać się z internetowych wyjadaczy,bo takie coś czasami się mści.

Rozumiem,że to literówka i każdemu może się zdarzyć :kumple.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Opracowują:bleble.

Rozumiem,że to literówka i każdemu może się zdarzyć :kumple.

 

Przyznaje sie bez bicia ze pisze lepsze softy niz dyktanda :fajny

Ostatnio mam nerwa na takich co za duzo nie umieja ale najwiecej do powiedzenia maja...:mlotkiem

 

Zreszta sam Sagon wiesz jak jest...:kumple

Edytowane przez rob555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Grinch
A ja bym polecal Tobie odrobine przysiasc nad mapami w nowszych sterownikach (od EDC16 w gore) i wtedy moze by dotarlo ze przeplywka juz taka wazna nie jest jak w starym TDI ...:fajny

 

 

... niom a Ja znam takich którzy podlewają paliwem jak nie ogarniają tematu :lol2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W BRK zrobią Ci program nawet jak silnik będzie groził zatarciem. Nie rozumiem tych kolesi. Dla mnie partacze najgorszej klasy. Przykład? B5 z silnikiem AFN - niedomagająca przepływka, źle ustawiony kąt wtrysku... ale co z tego? Sam zły kąt wtrysku dyskwalifikuje auto od dokonywania zmian w programie... Tymczasem Panowie nie dość, że zrobili program na 140KM, to z turbiny, która wytrzymuje bezpiecznie 1.25 bara, wydusili ponad 1.3... Pogratulować pomysłowości. Ciekawe po jakim czasie auta trafiające w ich ręce będą się psuły...

A odnośnie Twojego auta, to osobiście proponowałbym zmianę przepływki na nową. Efekt powinien być bardzo odczuwalny :)

 

zapraszam do polemiki na temat programu w którym rzekomo nie zrobiliśmy tego co piszesz i zrobiliśmy takie dziwne rzeczy.

 

jestem ciekaw bardzo czy w ogóle u nas byleś. coś bardzo śmierdzi kulawa konkurencja.

 

a i AFN z popsuta przepływka nie pójdzie na 140KM No Fucking Way :!!:

 

ps. wysyłam ci PW żebyś nie zapomniał odpisać na posta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I cisza,grobowa:taksobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po modzie tuner twierdzi ze nie ma potrzeby.

 

i nie ma takiej potrzeby,

 

nie ma problemu żeby zrobić 300Nm ale po co, kosztem od 3000-4000obr?

 

tu masz np przykład ze się da zrobić ale pewnych granic nie przekroczymy tylko po to żeby 3/4 forum powiedziała mod ok, to właściciel ma być zadowolony i co najważniejsze silnik ma przejechać jak najwięcej km, i ma być bezawaryjny.

 

[ATTACH=CONFIG]71403[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]71404[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepływka do czego by nie była jeśli jest niesprawna to trzeba ją wymienić bo gdyby nie była potrzebna to by jej nie dawali...

przebite koło też można co 2 dni pompować, po co sklejać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przepływka do czego by nie była jeśli jest niesprawna to trzeba ją wymienić bo gdyby nie była potrzebna to by jej nie dawali...

przebite koło też można co 2 dni pompować, po co sklejać :D

 

Teoria niby słuszna aczkolwiek można się przejechać. Ciekawy czy masz identycznie zdanie np o EGRze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i nie ma takiej potrzeby,

 

nie ma problemu żeby zrobić 300Nm ale po co, kosztem od 3000-4000obr?

 

tu masz np przykład ze się da zrobić ale pewnych granic nie przekroczymy tylko po to żeby 3/4 forum powiedziała mod ok, to właściciel ma być zadowolony i co najważniejsze silnik ma przejechać jak najwięcej km, i ma być bezawaryjny.

 

[ATTACH=CONFIG]71403[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]71404[/ATTACH]

 

Ja jestem zadowolony z moda, autko zupełnie inaczej chodzi, Wasza obsługa dobra, cena też.

Jak widać na forum każdy ma swoje zdanie i niech ma tylko merytorycznie podparte.

a przepływkę wymienię przy następnej okazji w warsztacie.

Fun jest spory bo w zakresie 2500 - 3800 można fajnie przyśpieszyć i o to chodziło, ja używam auto na trasie w 95%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po wymianie przepływki w twoim przypadku nie będzie nawet ani 0,5KM przyrostu, jeśli jesteś tak uparty proszę wymień i zapraszam na darmowe hamowanie żeby to potwierdzić.

 

żeby było jak najwięcej danych dokładnie powiedziałem luccass`owi "przepływka lekko kuleje na serii, jak zrobimy moda powiemy ci czy jest do wymiany" tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po wymianie przepływki w twoim przypadku nie będzie nawet ani 0,5KM przyrostu, jeśli jesteś tak uparty proszę wymień i zapraszam na darmowe hamowanie żeby to potwierdzić.

 

żeby było jak najwięcej danych dokładnie powiedziałem luccass`owi "przepływka lekko kuleje na serii, jak zrobimy moda powiemy ci czy jest do wymiany" tak?

 

true,

czy ja coś kwestionuję?

zresztą to nie ja wywołałem dyskusję o konieczności wymiany przepływomierza.

 

bardziej już myślę o temacie kolejnego kroku i wymiany turbo.:)

 

Generalnie na tą chwilę bardzo polecam 1.9 + MOD, wcześniej czaiłem się 1,5 roku i to było bez sensu,

 

i jeszcze raz podkreślę ze z pracy brk tuning jestem zadowolony o wszystkim zostałem poinformowany,

nic nie było na siłę bo odnoszę ważenie ze tutaj się zamieszanie zrobiło.

Edytowane przez luccass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam a ja też nie wiem o co tobie ELTOM chodzi co??? ja robiłem też tam swoje auto i nie wiem w ogóle o czym ty piszesz ??? byłeś u nich ? a ja tak ! najpierw byłem na diagnostyce i okazało się że geometria w turbinie działa ale w za małym zakresie i nikt nawet nie pomyślał o tym żeby zrobić mi na siłę chipa pomimo że ja nalegałem bo nie chciało mi się 2 razy jeździć ! zostałem spławiony i turbina do czyszczenia ! po wyczyszczeniu znowu diagnostyka i dopiero wtedy zapadła decyzja ROBIMY ! i ja nigdy nie powiem złego słowa na tą firmę ! dodam jeszcze tylko tyle że chłopaki zrobili delikatny program i wyszło z silnika AHF 143KM jak znajdę wykres to wstawię ! czuję tutaj chorą konkurencję czyżby kolega może miał jakieś gotowce po 300zł na sprzedaż ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i co tak ucichło?

ELTOM? może wypadałoby pociągnąć temat.

 

---------- Post added at 11:48 ---------- Previous post was at 11:43 ----------

 

... niom a Ja znam takich którzy podlewają paliwem jak nie ogarniają tematu :lol2

 

ty też mógłbyś coś powiedzieć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

opanujcie się :-)

gadka bez żadnego sensu, a patrząc na EGRa to DPFa też niepotrzeba dawać :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
opanujcie się :-)

gadka bez żadnego sensu, a patrząc na EGRa to DPFa też niepotrzeba dawać :-)

w nabijaniu postów jestes dobry,

i w zasadzie nic mądrego do tematu nie wniosłeś.

DPF jest zupełnie niepotrzebnym gównem, a pseudo ekologię zacznijmy od siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i w zasadzie nic mądrego do tematu nie wniosłeś.

Ty za to wniosłeś...

i z tego co widzę to jak już ucichło to znowu temat drążysz jakbyś sobie chciał nabijać posty,

ja zrobiłem program u rogala, Ty gdize indziej, jeszcze jeden w tune up a kolejny w garażu,

pier*** że EGR też nie potrzebny, że DPF nie potrzebny, weź się ogarnij i dopiero tutaj pisz :)

i nie pisz że nabijam posty bo ostatnie na czym mi zależy to na ilosci postów na tym forum, popatrz na moja historię na vw-passat.pl a na swoją i dopiero pogadamy dalej :-)

 

sorry za OT ale nie ogarniam kolesia :)

Edytowane przez kamilb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ty za to wniosłeś...

i z tego co widzę to jak już ucichło to znowu temat drążysz jakbyś sobie chciał nabijać posty,

ja zrobiłem program u rogala, Ty gdize indziej, jeszcze jeden w tune up a kolejny w garażu,

pier*** że EGR też nie potrzebny, że DPF nie potrzebny, weź się ogarnij i dopiero tutaj pisz :)

i nie pisz że nabijam posty bo ostatnie na czym mi zależy to na ilosci postów na tym forum, popatrz na moja historię na vw-passat.pl a na swoją i dopiero pogadamy dalej :-)

 

nie bardzo chce mi się z Tobą rozmawiać bo niewiele masz do powiedzenia, lubisz nabijać posty,

prosze Cię tylko o jedno, zacytuj co napisałem o EGR?

Edytowane przez luccass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

macie co kolega lucass napisał najpierw...

 

---Cytat (Autorstwa kamilb)---

Ty za to wniosłeś...

i z tego co widzę to jak już ucichło to znowu temat drążysz jakbyś sobie chciał nabijać posty,

ja zrobiłem program u rogala, Ty gdize indziej, jeszcze jeden w tune up a kolejny w garażu,

pier*** że EGR też nie potrzebny, że DPF nie potrzebny, weź się ogarnij i dopiero tutaj pisz :)

i nie pisz że nabijam posty bo ostatnie na czym mi zależy to na ilosci postów na tym forum, popatrz na moja historię na vw-passat.pl a na swoją i dopiero pogadamy dalej :-)

 

sorry za OT ale nie ogarniam kolesia :)

---Koniec Cytatu---

ty jesteś jak taki rogalik,

i wy....

jakbyś poczytał to nic nie pisałem o EGR buraku

i się sam ogarnij lapsie

***************

:wmorde

Edytowane przez kamilb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eltom
jestem ciekaw bardzo czy w ogóle u nas byleś.

Nie napisałem że byłem, problem dotyczył auta Kolegi, obecnego zresztą na forum, którego po części sam namówiłem na wizytę w BRK.

 

Teoria niby słuszna aczkolwiek można się przejechać. Ciekawy czy masz identycznie zdanie np o EGRze?

Ja mam zdanie takie jak kamilb. U siebie zaślepiłem dolot spalin do EGR i teraz na rozgrzanie silnika potrzebuję więcej czasu.

 

byłem na diagnostyce i okazało się że geometria w turbinie działa ale w za małym zakresie

 

w omawianym aucie Kolegi też był problem z geometrią (słynny już problem w AFN). Odpowiedź: "wymień N75, na pewno pomoże". Rzecz jasna - nie pomogło. W takiej firmie spodziewałbym się, że do tak popularnego silnika jak AFN, tuner natychmiast zaproponuje podmianę swojego N75 (15 minut roboty) z ewentualną jego późniejszą odsprzedażą klientowi.

Po co naciągać klienta na przeszło 300 złotych kosztów? Tym bardziej, że to tak bardzo popularny silnik.

 

 

okazało się że geometria w turbinie działa ale w za małym zakresie i nikt nawet nie pomyślał o tym żeby zrobić mi na siłę chipa

No wiesz, nawet nie dałoby się nic sensownego napisać, na zapieczonej geometrii.

 

czuję tutaj chorą konkurencję czyżby kolega może miał jakieś gotowce po 300zł na sprzedaż ???

Kolego, nie popadaj w paranoję.

Moim zdaniem niedopuszczalne jest takie zachowanie. Wygląda to nieprofesjonalnie. Jeśli przepływomierz niedomaga (chyba wcześniej użyłem tego samego stwierdzenia, a to co innego niż zepsuty) w EDC15, to sami twierdzicie, że ma to znaczenie (tutaj oczywiste). Jeśli mylę się co do auta Kolegi z EDC16 to przepraszam i chylę czoła - wynikło to z niedostatku mojej wiedzy - nie sprzedaję żadnych gotowców i nie zajmuję się tą tematyką.

 

Sam diagnozowałem tego AFN'a Vagiem i rzeczywiście potwierdziły się obawy właściciela (który zresztą na własną rękę po zrobieniu programu zaczął dochodzić przyczyny dymienia). W tym przypadku informowanie klienta, że ma zrobiony program, ale w aucie niedomaga przepływomierz (odczuwalna dziura w mocy i nagły skok), uważam za zachowanie nie fair.

 

Są telefony chociażby, można zadzwonić, zapytać, zaoferować inną przepływkę itp... Później doszło już tylko odkrycie nieprawidłowego kąta wtrysku, co było efektem dochodzenia przyczyn dymienia auta. Dalej się wypowiadać nie będę, bo wszelkie fakty opisałem. Jeśli chcecie wiedzieć, to w swoim aucie (AJM) mam wgranego jakiegoś prawdopodobnie gotowca, z którego charakterystyki też nie do końca jestem zadowolony. Zrobiłem w konkurencyjnej firmie. Myślę że ta garść informacji wystarczy, by zaspokoić Waszą ciekawość.

 

A jeśli ktoś zapyta, dlaczego ja opisuję auto Kolegi, to powiem krótko - nie każdy ma ochotę drzeć koty z tunerem, po prostu na poprawkę auto pojedzie gdzie indziej.

Edytowane przez eltom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności