Skocz do zawartości

Tequil

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tequil

  • Urodziny 26.06.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. u mnie to samo... VW Caddy przebieg 38tys.km 3 miesiące do końca 2letniej gwarancji. Z rana zauważyłem iż szyba pęknieta ( auto stoi pod domem, teren ogrodzony ) nic na szybe nie spadło, nie ma żadnego śladu po kamyku, żadnego uszkodzenia... Gwarancja to obejmuje?
  2. Znajomy wymieniał u siebie w passacie 1.9Tdi PD 101KM -uszczelka pod głowicą + pokrywy zaworów i kolektora -planowanie i sprawdzenie szczelności głowicy -przełożenie pompowtrysków z wymianą oringów -zdemontowanie starej i zamontowanie nowej,używanej głowicy -nowy/używany mechanizm podnoszenia el.szyby + zamontowanie -naprawa/czyszczenie turbo (nie wiem co dokładnie tam robili, tak jakby geometria łopatek się nie zmieniała) gdyż przy 120km/h auto nie przyspieszało -olej + filtr oleju, płyn chłodniczy Za to wszystko zapłacił 1560zł czy to dużo??? Dodam iż kompletną głowicę bez pompowtrysków sam kupił za 400zł i dostarczył - gdyz stara to był szrot.
  3. ..z racji iż w grupie siła ,proszę Was o kliknięcie w chwilach wolnych http://wroclaw.gdziezjesc.info/search,karczma%20milocin,1,1.htm Karczma Miłocin - tak tak, to tam gdzie powstał Największy Bałwan w Pl wystarczy kliknąć zagłosuj w bitwie i podać swojego maila Z góry wielkie dzięki Szerokości/przyczepności życzę. Można głosować raz dziennie. Wśród 3 osób które zagłosują zostaną rozlosowane kupony o wartości 100zł do zrealizowania w wybranej restauracji.
  4. Tequil

    Pomoc - powódź

    z racji iż w grupie siła i ode mnie poszło... Wytrwałości!
  5. 1500zł tyle kosztuje mod 1.9 105KM Z mojej obecnej wiedzy silnik BKC, BLS, BXE bezpiecznie podkręca się na MAX! 140KM i 320NM, rozsądnie to 135KM i 300Nm Wynik zależy od silnika, pompowtrysków, turbo w jakim stanie są w momencie podkręcania... Nie jest ważny wynik lecz ważne są wartości o jakie podkręca tuner tudzież przebieg momentu, mocy etc...
  6. to są po prostu fakty, niestety... nie chce im umniejszać ,nie miałem pretensji, nie doszukiwałem się przyczyny, zaufałem, pojechałem tam z polecenia ich dobrego klienta, diagnozowali mi dwa auta przed kupnem, za co płaciłem, wiedzieli że będe chciał robić soft u nich. Wymieniałem wszystko u nich przed podkręcaniem, pompowtryski, turbo które się wysrało w trakcie podkręcania (pytając ich grzecznie dlaczego turbo padło skoro wcześniej na diagnozie, według nich była igła, usłyszałem odp że możliwe iż w między czasie, kilku dni coś w nie uderzyło- nie widziałem tego turbo gdyż do nie mieli jak odbierałem auto, pomyślałem iż odbiorę przy okazji), egr, na używane sprawdzone według nich części, które oni załatwiali. Tudzież płaciłem nie mało w myśl iż skoro znają się na robocie, mają dojścia do sprawdzonych części będzie dobrze... Załatwiłem im klienta na wirus 2.0 170KM, podsyłałem im klientów na diagnozy etc Myślałem iż znalazłem warsztat gdzie będę dbał o swoje auto mechanicznie i diagnostycznie... Tudzież jak jestem zadowolony z roboty to polecam innym lecz nigdy nie sądziłem iż będę potraktowany jak, bardzo delikatnie mówiąc, jak nie ich klient. Nawet nie chce myslec jaka bylaby reakcja jakbym napomknal o przyczynie iz moze przyczyna byl soft lub nie wiedza odnosnie tych silnikow ktore okazuje sie nie sa zbyt mocne, tylko dlaczego teraz sie o tym dowiaduje!? Obecnie moje odczucia są takie iż zostałem ich wrogiem...
  7. sam tak zrobił, miało być bezpiecznie, mówili że zdrowa seria i udało się wycisnąć 150KM no i to 1.9tdi to można bo to w końcu niby sprawdzone jednostki.... Już nie wspomnę iż auto miało przelatane 200tys km. tudzież turbo wymieniali gdyz w trakcie podkręcania się rozsypało...jak i pompki wymieniali na bdb uzywki bo jedna pompka była u mnie na serii słaba...robiłem wszystko pod ich dyktando gdyż chciałem się cieszyć autkiem tudzież Zdawałem sobie sprawę iż auto ma spory przebieg stąd nie marudziłem...tylko płaciłem A teraz się dowiaduje iż silnikami BKC trzeba ostrożnie gdyż podobno tłoki nie są już tak mocne jak w starych 1.9 tudzież turbo pada jak się przegnie z dmuchaniem etc etc i że bezpiecznie to 140 i 300Nm itd itp! Nie wspominając iż w aucie z delikatnym dwumasem max moment przy 2000!?! To wszystko dopiero teraz do mnie dochodzi...wrrrr
  8. znalazłem słupek BXE z 2009, anglik podobno 7tys.km. r za 2200zł wymiana 900zł + uszczelki, płyny, olej, i rozrząd i cholera wie co jeszcze wyjdzie.... Możliwe iż silnik oddam w rozliczenie za robote... Jutro jade po silnik... Teraz każdy mechanik zawalony robotą stąd dłuższe terminy mają Jak tak przeszukuje sieć to własnie dochodzę do wniosku iż program jest zbyt agresywny! pomijając moment i moc max moment przy 2000obr w aucie z dwumasem to nie jest bezpieczne Nie żaliłem się , nie miałem pretensji do tunera lecz im większą mam styczność z nimi tym bardziej się wkurw. tak się nie podchodzi do klienta! Soft jest w miarę bezpieczny jeśli ze wzrostem mocy idą zmiany mechaniczne tudzież wzrost mocy na seryjnych bebechach to raczej max 30% Miałem kieeedyś yarisa podkręconego w Comsporcie na 95KM + większy IC (pierwszy w polsce na BOSCHU) i auto nie było oszczędzane i przelatało bezawaryjnie 80tys km! a teraz drugi właściciel się nim bezproblemowo cieszy.... http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=74735&st=0 ten temat zapodalem dzien po zdarzeniu aby nie szukać przyczyny lecz zadając pytanie przed zawiezieniem do nich auta co mogło się wys...ć, a chłopaki się obrazili...
  9. po prostu teraz dopiero do mnie doszło iż 150KM i 320NM to za duzo na ten silnik... przeglądam właśnie wykresy innych tdi i tak mnie zastanawia dlaczego mam max moment Nm już przy 2000obr. może za agresywny soft? Na innych wykresach TDI max moment zaczyna sie od 2300 w większości osiągany jest od 2500-3000
  10. no ale ja się nie upierałem aby było 150KM, miało być bezpiecznie... wyszło chlopakom 150 i 320NM to zaufałem iż to bezpiecznie dla tych silników...
  11. ku przestrodze.... niestety mnie to dopadło... http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=74735&st=0
  12. ku przestrodze... http://www.racingforum.pl/19Tdi-Mocne-drgania-przy-przyspieszaniu-t74735.html
  13. Olał bym wszelkie produkty marki Kager (sprzedaje to głównie FOTA) Np akumulatory Kager niby robi Bosch lecz zapewne nie jest to samo co akumulator z nalepką Bosch Wielu mechaników ma złe opinie na temat części zawieszenia firmy Kager Jeśli amorki to Sachs osobiście polecam serie Advantage w Audi A6 2.5Tdi V6 1 lato na 18nastkach, wytrzymały 100tys. po naszym pięknych drogach i nadal były nie nadawały sie do wymiany...
  14. no to ja dodam od siebie... 1.9 105KM wbrew pozorom daje rade w serii z reguły te silniki mają więcej koni w granicach 110-125KM (tzw bonus). Jest głośny przy wyższych prędkościach powyżej 3000obr. Natomiast na postoju w środku jest ładnie wytłumiony... Średnie spalanie w mieście 7-7,5 W trasie okolo 5,5-6 Ja kupiłem passka z tym silnikiem w celu podkręcenia, obecnie 150KM i 320Nm Po podkręceniu jak mocno go przeganiam, w mieście, spalanie 8l lecz w trasie jak wracałem z Zieleńca do wrocka, mrozy miejscami -22*C zaskoczył mnie spalaniem, jadąc auto w auto (prędkość 70-110km/h + kilka wyprzedzeń spalił mi 4.8 Jeśli będziesz jeżdził ekonomicznie to spalanie 5-5.5 jest do osiągnięcia... To co mnie osobiście przeszkadza w 1.9Tdi 5biegowych (przesiadłem się z A6 2.5 V6 180 tdi) to to iż trzeba wysprzęglać dodając gazu na niskich obrotach , w audi wystarczylo puscić sprzęgło, nie dodając gazu i auto się toczyło a tu potrafi zgasnąć... Reasumując ekonomiczny, głośny przy wyższych obrotach, całkiem dynamiczny jak na te 105KM (myślałem że będzie gorzej), sprawdzona jednostka
  15. To się podepne... :640::640::640:Dziś mnie spotkało....:640::640::640: Trochę mocno przegoniłem auto następnie w trakcie przyspieszania... nagle wyczułem dragania...popuściłem gaz ustało i jak znowu chciałem przyspieszyć silnik wchodził w drgania....zjechałem... na postoju silnik mocno drga, kiedy chcę ruszyć silnik wpada w moocne drgania, mocno wyczuwalne...Auto straciło na mocy (w ogóle nie chce jechać) kiedy przyspieszam... autem mocno drga natomiast kiedy odpuszczam gazu drgania ustają.... Na biegu jałowym dodając gazu auto nie wpada w tak mocne wibracje , dopiero jak zaczynam ruszać i przyspieszać... DWUMAS??? czy coś innego??? Passat b6 1.9Tdi 105KM podkręcony na 150KM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności