pezet101 Zgłoś #101 Napisano 9 Października 2013 Oczywiście, że klocki mogą się przykleić. I nie chodzi o przymarznięcie. Parę dni postoju na ręcznym, przy deszczowej pogodzie i może być kłopot z ruszeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #102 Napisano 9 Października 2013 (edytowane) Od ponad roku mam założone klocki Steinhof z przodu do tarcz ATE i jest Ok. (ca 20000 km) oryginalne klocki ATE jeszcze bardziej pyliły Teraz planuję wymianę tarcz i klocków tył myślę o Mikoda i klocki Stainhof albo tarcze Brembo i klocki Ferodo a może tarcze Mikoda nawiercane i klocki Mikoda co o tym myślicie który wariant Krzysztof ja zakładałem na tył tarcze Rotinger i klocki steinhoff w kwietniu tego roku zrobiłem 10tyś km i jestem bardzo zadowolony wcześniej miałem ate tarcze i klocki to była porażka po 2 latach biły jak Nejmann mate teraz mam spokój i to za 150 zł z przesyłką klocki ate były ok ale tarcze fatalne z przodu mam Zimermanny tarcze ok klocki troche za twarde Polecam niezniezdecydowanym klocki steinhoff ktôre są miekkie i tarcze Rotinger zaznacze że miałem kikaostrych hamowań z prędkości z około 190 km /h i wszystko OK Edytowane 9 Października 2013 przez Robcyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #103 Napisano 9 Października 2013 Jeśli chcesz coś co daje radę to komplet TRW lub ATE. No chyba, że coś z jeszcze wyższej półki to Zimmermann. Z tego co wymieniłeś to klocki Ferodo bardzo OK. Jak chcesz to podaj numer nadwozia, sprawdzę co tam jest dokładnie w Twoim modelu. Pozdrawiam Jakie promocje dla forumowiczów ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebollski26 Zgłoś #104 Napisano 9 Października 2013 Ja mam zestawienie na przodzie TRW tarcze Bosch klocki(bo nie było TRW). Hamulce po przejechaniu 3 tys. Jak dla mnie dobrze się sprawują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #105 Napisano 9 Października 2013 Oczywiście, że klocki mogą się przykleić.I nie chodzi o przymarznięcie. Parę dni postoju na ręcznym, przy deszczowej pogodzie i może być kłopot z ruszeniem. Z tym oczywiście masz racje, ale ręczny nie jest od tego by na nim zostawiać auto na kilka dni. Niestety wiele osób popełnia taki błąd i potem są problemy z niszczeniem się tarcz i klocków. Krzysztof ja zakładałem na tył tarcze Rotinger i klocki steinhoff w kwietniu tego roku zrobiłem 10tyś km i jestem bardzo zadowolony wcześniej miałem ate tarcze i klocki to była porażka po 2 latach biły jak Nejmann mate teraz mam spokój i to za 150 zł z przesyłką klocki ate były ok ale tarcze fatalne z przodu mam Zimermanny tarcze ok klocki troche za twarde Polecam niezniezdecydowanym klocki steinhoff ktôre są miekkie i tarcze Rotinger zaznacze że miałem kikaostrych hamowań z prędkości z około 190 km /h i wszystko OK Tak jak sam napisałeś, po 5 miesiącach jest wszystko ok, na ATE po dwóch latach zaczęło się coś dziać. W pasatach jest problem z tym tyłem że bardzo źle wpływa na niego czas i warunki atmosferyczne, tym bardziej jak już napisałem wyżej jeśli zostawiasz samochód na noc na ręcznym. Nic nie poradzisz na to, że materiały z których robione są klocki i tarcze są bardzo podatne na zły wpływ warunków atmosferycznych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #106 Napisano 1 Listopada 2013 (edytowane) każdy chwali rotinger &steinhof te zwykłe a czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tymi: http://www.sklepmartec.pl/index.php?p19129,tarcze-hamulcowe-tuning-288mm-klocki-czujnik-przod-passat-b5-1996-2005r czy równie dużo pozytywnych opinii zbiorą cena/ jakość ? Edytowane 1 Listopada 2013 przez pavvlo1988 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubertkk Zgłoś #107 Napisano 2 Listopada 2013 Witam. Czy miał ktoś styczność z tarczami i klockami firmy ROPER? Jeśli tak to jak wrażenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #108 Napisano 2 Listopada 2013 każdy chwali rotinger &steinhof te zwykłe a czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tymi:http://www.sklepmartec.pl/index.php?p19129,tarcze-hamulcowe-tuning-288mm-klocki-czujnik-przod-passat-b5-1996-2005r czy równie dużo pozytywnych opinii zbiorą cena/ jakość ? Jeżdżę na takim komplecie od marca lub kwietnia. Przelatały ok 10 tys km. Wszystko z nimi w porządku - na tarczach nie widać śladu zużycia. Hamowanie bardzo dobre, wcześniej miałem Mikody nawiercane i nacinane - też świetnie hamowały ale bardzo szybko tarcze się zużywały. Te od Rotingera na razie bez zastrzeżeń - mogę polecić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #109 Napisano 2 Listopada 2013 ciekawe jak się maja spotowe rotingery do zwykłych... tylko ta cena kusi bo w cenie zwykłych można mieć komplet na przód i tył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #110 Napisano 3 Listopada 2013 ciekawe jak się maja spotowe rotingery do zwykłych... tylko ta cena kusi bo w cenie zwykłych można mieć komplet na przód i tył Zależy od stylu jazdy - generalnie nacinane i nawiercane tarcze nie "wymiękają" tak szybko po hamowaniu z dużych prędkości. Dużo lepiej znoszą mocne, częste hamowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek016 Zgłoś #111 Napisano 8 Listopada 2013 każdy chwali rotinger &steinhof te zwykłe a czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tymi:http://www.sklepmartec.pl/index.php?...-b5-1996-2005r czy równie dużo pozytywnych opinii zbiorą cena/ jakość ? Z tarczami zero problemów, znam kilka osób które użytkują komplety w sposób bardzo agresywny samochody są używane w sporcie lub w małych hatchbackach http://tuningteam.tarnow.pl/index.php. Zestaw seryjny jest poddawany obróbce dodatkowemu ważeniu. Na takim zestawie samochody które w serii miały spowalniacze zaczynają normalnie hamować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość alenkam Zgłoś #112 Napisano 20 Grudnia 2013 Lepiej kupić tarcze i klocki firmy Steinhof? Czy tarcze Rotinger i klocki Steinhof ? A może lepiej Delphi i Steinhof ? Przeczytałem cały wątek i dużo osób poleca Steinhof, ale problem w tym, że na przód na stronie http://www.martec.pl nie ma kompletu tej firmy klocków i tarcz są tylko na tył. Na przód są tylko Rotinger i Steinhof albo Delphi i Steinhof. Co polecacie? Czy wy gdzie indziej kupiliście tarcze i klocki steinhof? Mam też takie pytanie obydwie tarcze pasują do mojego modelu i są firmy Rotinger, ale się różnią ilością otworów i bo bokach jedna z nich też ma jakieś otwory pewnie do odprowadzanie ciepłą(albo coś nie wiem nie znam się) Może wy wiecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemass Zgłoś #113 Napisano 2 Stycznia 2014 Ja również kupiłem komplet z Sklep Martec na poczatku wszystko ok hamowało super ale po 5 tyś km klocki wyrażnie są za twarde bo przy hamowaniu strasznie buczą nie wiem czy tylko ja na takie trafiłem czy wszystkie tak mają a kupujacy nie dostrzegają zadnego problemu.Generalnie zauważcie że wymiary klocków są zawsze troche mniejsze z porównaniu np z TRW to będzie też powodem nieprawidłowego działania . Generalnie nie polecam . Zamierzam je reklamować dam znać jakie bedą z tego efekty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trucio Zgłoś #114 Napisano 5 Stycznia 2014 Ja również kupiłem komplet z Sklep Martec na poczatku wszystko ok hamowało super ale po 5 tyś km klocki wyrażnie są za twarde bo przy hamowaniu strasznie buczą nie wiem czy tylko ja na takie trafiłem czy wszystkie tak mają a kupujacy nie dostrzegają zadnego problemu.Generalnie zauważcie że wymiary klocków są zawsze troche mniejsze z porównaniu np z TRW to będzie też powodem nieprawidłowego działania . Generalnie nie polecam . Zamierzam je reklamować dam znać jakie bedą z tego efekty. Prędzej to wina nie wyważonych kół lub krzywych tarcz, bo nie widze innego powodu buczenia przy hamowaniu. Klocki jak już to piszczą, ale nie prawidłowo zamontowane Steinhofy, bo są miękkie i do twardych im daleko. Skąd pewnośc, że to klocki? Jakiej firmy masz tarcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #115 Napisano 16 Stycznia 2014 Ja już swój komplet zamówiłem wczoraj a dzisiaj dotarł na miejsce zamówienia dokonałem przez czat który się wyświetla po tym jak wejdzie się na ich główna stronę i mało tego za to że nawiązuje się z nimi kontakt to jeszcze otrzymuje się rabat 5% Świetna sprawa można nawet do nich napisać podać nr tel i sami oddzwonią profesjonalna obsługa i fachowe doradztwo zobaczymy jak będą same hamulce się sprawować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek016 Zgłoś #116 Napisano 21 Stycznia 2014 (edytowane) "Ja również kupiłem komplet z Sklep Martec na poczatku wszystko ok hamowało super ale po 5 tyś km klocki wyrażnie są za twarde bo przy hamowaniu strasznie buczą nie wiem czy tylko ja na takie trafiłem czy wszystkie tak mają a kupujacy nie dostrzegają zadnego problemu.Generalnie zauważcie że wymiary klocków są zawsze troche mniejsze z porównaniu np z TRW to będzie też powodem nieprawidłowego działania . Generalnie nie polecam . Zamierzam je reklamować dam znać jakie bedą z tego efekty." Tak tarcze zostały przekazane wraz, z klockami na reklamację. Tak jak informowałem wcześniej Pana przez telefonicznie, będzie to pierwsza reklamacja na ten komplet. Objawy które zostały przez Pana opisane mogą być tak naprawdę spowodowane wieloma czynnikami, u siebie na miejscu mogliśmy zaobserwować miejscowe przegrzanie tarczy hamulcowej od wewnętrznej strony co z reguły jest spowodowane przypieczonym zaciskiem, buczenie mogło się pojawić ponieważ klocek nie cofał się tak jak powinien. Reklamacja będzie prawdopodobnie rozpatrzona pozytywnie, ze względu na dużą sprzedaż oraz zerowy współczynnik takich sytuacji. Reklamacje są uznawane z względu na dobro współpracy, naszym obowiązkiem jest działać na korzyść klienta. Uczulam, praktycznie każdy komplet jest przez warsztaty źle montowany. Między piastę a tarcze jest nakładana warstwa smaru miedziowego. Producenci masowi Bosch ATE Brembo, tak naprawdę bez mrugnięcia okiem odrzucają takie reklamacje. Zdarzają się różne sytuacje, od montażu blaszki która powinna być wsunięta w tłoczek, a znalazła się na zewnątrz, po pomalowanie tarczy sprayem do zacisków w części która jest dociśnięta do piasty . Jakiej firmy masz tarcze? Zamówione były części Rotinger + Steinhof. Polecam poczytać tarcze są użytkowane w różnych warunkach, tutaj przykład jak dają rade w opcji tuning: http://tuningteam.tarnow.pl/viewtopic.php?t=5754&highlight=rotinger http://tuningteam.tarnow.pl/viewtopic.php?t=4995&highlight=rotinger Edytowane 21 Stycznia 2014 przez bastek016 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #117 Napisano 22 Stycznia 2014 Uczulam, praktycznie każdy komplet jest przez warsztaty źle montowany. Między piastę a tarcze jest nakładana warstwa smaru miedziowego. Producenci masowi Bosch ATE Brembo, tak naprawdę bez mrugnięcia okiem odrzucają takie reklamacje. Zdarzają się różne sytuacje, od montażu blaszki która powinna być wsunięta w tłoczek, a znalazła się na zewnątrz, po pomalowanie tarczy sprayem do zacisków w części która jest dociśnięta do piasty . Prowadzę hurtownie elementów układu hamulcowego od ponad 20 lat, od 1995 jesteśmy również dystrybutorem marki Zimmermann na Polskę i podpisuje się pod powyższymi słowami obiema rękoma. Niestety dla wielu mechaników (co dziwne najczęściej tych pracujących w ASO) temat montażu tarcz czy klocków to wciąż czarna magia dlatego my sprzedając towar dołączamy porządną instrukcję która właścicielowi auta umożliwia samodzielny montaż co okazuje się dużo lepszym rozwiązaniem Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek016 Zgłoś #118 Napisano 23 Stycznia 2014 dołączamy porządną instrukcję Problem w tym że 99% użytkowników instrukcję traktuje jako zło totalne. Polecam poczytać jak powinny być hamulce zamontowane http://www.hamulcebosch.pl/downloads/Bosch_tarcze_naprawa_folder_6.pdf Każdy z naszych klientów może tarcze oraz klocki montować sam, tutaj nie chodzi o reklamację tylko o bezpieczeństwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #119 Napisano 28 Stycznia 2014 Generalnie nie polecam . Zamierzam je reklamować dam znać jakie bedą z tego efekty.Jak poszla reklamacja> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek016 Zgłoś #120 Napisano 29 Stycznia 2014 Czekamy na decyzję z działu technicznego na dniach będzie informacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach