Skocz do zawartości
Los22

[B5] Tarcze hamulcowe i klocki Steinhof - opinie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

szukałem na forum i przyznam szczerze, im więcej szukam tym mniej wiem :)

 

Passat 1.9TD AWX jakie tarcze (wymiar) na przód ?

VIN: WVWZZZ3BZ2E054852

 

Pozdrawiam

Edytowane przez seven

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
288x25 i 245x10

 

Dzięki wielkie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

upewnij się jeszcze czy nie miałeś robionej jakiejś przekładki. Tylne tarcze są w jednym rozmiarze, ale chodzi o przód - możesz mieć zacisk lukasa albo ATE:

=29c8e155&cat[cmf]=35e&cat[cmo]=a58&cat[cve]=21e8&cat[art]=dc0de&cat[atg]=1842b4f&offset=0&sort=1"]LUKAS

=29c8e155&cat[cmf]=35e&cat[cmo]=a58&cat[cve]=21e8&cat[art]=dc0c1&cat[atg]=18424a8&offset=0&sort=1"]ATE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja również zdecydowałem się na ta firme tylko kompletnie nie wiem jakie zamówić. Pomożecie ? Nie chce dawać wolnej ręki mojemu mechanikowi. Passat 2.8l napęd na przód. 2002 rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie ja również zdecydowałem się na ta firme tylko kompletnie nie wiem jakie zamówić. Pomożecie ? Nie chce dawać wolnej ręki mojemu mechanikowi. Passat 2.8l napęd na przód. 2002 rok.

Kolego, dzwonisz do sklepu Martec, tel. 14 656 36 46 lub +48 531 312 114 lub +48 502 821 055 i zamawiasz telefonicznie-podając dane swojego Pasia, czekasz dzień lub dwa i towar jest u Ciebie.

Edytowane przez rycho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z przodu klocki Steinhof założone do tarcz Boscha. Niestety klocki boscha były 1000 razy lepsze. Steinhofy są bardzo twarde, bardzo hałasują i pylą. A najgorsze jest to, że "kleją się" do tarczy i nie odbijają (Tak, prowadnice mam nasmarowane i gumki wymienione)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to piękną opinię wystawiłeś klockom Steinhof bo same Bosche są kiepskie - średnio hamują i mocno pylą. Jeżeli coś jest sporo gorsze od kiepskiego to znaczy, że coś jest jednak nie tak z tą chińszczyzną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam z przodu klocki Steinhof założone do tarcz Boscha. Niestety klocki boscha były 1000 razy lepsze. Steinhofy są bardzo twarde, bardzo hałasują i pylą. A najgorsze jest to, że "kleją się" do tarczy i nie odbijają (Tak, prowadnice mam nasmarowane i gumki wymienione)

 

No to piękną opinię wystawiłeś klockom Steinhof bo same Bosche są kiepskie - średnio hamują i mocno pylą. Jeżeli coś jest sporo gorsze od kiepskiego to znaczy, że coś jest jednak nie tak z tą chińszczyzną.

 

Panowie... Nie kazdy zestaw o Siebie pasuje:)

 

Ja miałem w Passacie B5 -> ROTINGER i STEINHOF

Nie narzekałem i nie widziałem różnicy z poprzednimi z ATE a roznica cenowa bardzo duza:)

 

Ludzie polecaja zestawy tarcze+klocki:) nie kazde klocki pasuja do tarcz:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian
Panowie... Nie kazdy zestaw o Siebie pasuje:)

 

Ja miałem w Passacie B5 -> ROTINGER i STEINHOF

Nie narzekałem i nie widziałem różnicy z poprzednimi z ATE a roznica cenowa bardzo duza:)

 

Ludzie polecaja zestawy tarcze+klocki:) nie kazde klocki pasuja do tarcz:)

 

Jeśli chodzi o gładkie tarcze to do wszystkich z tej normalnej półki jakościowej: ATE, Brembo, Textar, Zimmermann pasują również wszystkie klocki z tych wartych zainteresowania: ATE, Bosch, Jurid, Ferodo, Mintex, Textar, TRW, Zimmermann (nie uwzględniając modyfikowanych, o bardziej sportowej charakterystyce).

 

 

Pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem klocki i tarcze ROTINGER i STEINHOF w sklepie Martec i jestem bardzo zadowolony. Przejechane już 7 tysiecy i hamują dobrze. Nic nie piszczy. Jak za tą cenę naprawdę polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam z przodu klocki Steinhof założone do tarcz Boscha. Niestety klocki boscha były 1000 razy lepsze. Steinhofy są bardzo twarde, bardzo hałasują i pylą. A najgorsze jest to, że "kleją się" do tarczy i nie odbijają (Tak, prowadnice mam nasmarowane i gumki wymienione)

 

To mnie rozbawiałeś ciekawe jak klocek może przyklejać się do tarczy hamulcowej, okładzina z butaprenu ?

Trzeba przed wymianą dokładnie sprawdzić czy tłoczek w zacisku porusza się bez oporów. Niestety na naszym warsztacie co II Passat ma wymieniane hamulce przynajmniej 10tyś km po terminie, i tak się kończy zwlekanie.

 

No to piękną opinię wystawiłeś klockom Steinhof bo same Bosche są kiepskie - średnio hamują i mocno pylą. Jeżeli coś jest sporo gorsze od kiepskiego to znaczy, że coś jest jednak nie tak z tą chińszczyzną.

 

Montowałem dużo klocków, czasami sam odbieram klocki od producenta, i tak się składa że klocki produkują u siebie.

Jest to dobry Polski zamiennik w rozsądnej cenie, kupuj dalej Boscha produkowanego w Tajwanie :)

Edytowane przez bastek016

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesteś jakiś nielogiczny - dlaczego piszesz, że mam kupować Boscha, skoro jestem niezadowolony z tych klocków :)

 

Dobrym polskim klockiem jest lumag (Brecks). Może to to samo co Sztajnhof. Nie napiszę z jakim wyznaniem kojarzy mi się ta nazwa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boże broń przed Breck (lumag). Twarde klocki jak beton. Dziwnie się na nich hamuje. Pomijam już fakt, że w ponad połowie przypadków są niezłe przejścia z montażem tych klocków w jarzmach (tylko pilnik pomaga, żeby w ogóle jest włożyć na swoje miejsce). Mam nadzieję, że Steinhof produkuje dokładniej wykonane klocki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no patrz, u mnie na tylnej osi sprawdziły się doskonale. Bardzo mocno hamowały, ręczny jak żyleta, o wiele lepszy niż na klockach textara.

 

Z montażem nie było najmniejszych problemów. Jedyną wadą było brzęczenie klocków podczas hamowania do zera na wstecznym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam i cieszę się, że kupiłem kpl. 4 tarcze i wszystkie klocki ATE i hamulce mam rewelacyjne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od ponad roku mam założone klocki Steinhof z przodu do tarcz ATE i jest Ok. (ca 20000 km) oryginalne klocki ATE jeszcze bardziej pyliły Teraz planuję wymianę tarcz i klocków tył myślę o Mikoda i klocki Stainhof albo tarcze Brembo i klocki Ferodo a może tarcze Mikoda nawiercane i klocki Mikoda co o tym myślicie który wariant

Edytowane przez Kosmy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian

Jeśli chcesz coś co daje radę to komplet TRW lub ATE. No chyba, że coś z jeszcze wyższej półki to Zimmermann.

Z tego co wymieniłeś to klocki Ferodo bardzo OK. Jak chcesz to podaj numer nadwozia, sprawdzę co tam jest dokładnie w Twoim modelu.

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pół roku temu założyłem do astry EBC zielone (tarcze jeszcze fabryczne).

Dobrze hamują i praktycznie żadnego pyłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To mnie rozbawiałeś ciekawe jak klocek może przyklejać się do tarczy hamulcowej, okładzina z butaprenu ?

Trzeba przed wymianą dokładnie sprawdzić czy tłoczek w zacisku porusza się bez oporów. Niestety na naszym warsztacie co II Passat ma wymieniane hamulce przynajmniej 10tyś km po terminie, i tak się kończy zwlekanie.

 

 

 

Montowałem dużo klocków, czasami sam odbieram klocki od producenta, i tak się składa że klocki produkują u siebie.

Jest to dobry Polski zamiennik w rozsądnej cenie, kupuj dalej Boscha produkowanego w Tajwanie :)

 

 

sam wymieniałem, więc wiem że jest OK. Tłoczek nie był zapieczony i chodził dobrze, z resztą tak samo jak i prowadnice. Wszytko przesmarowałem i prawie od razu było chrobotanie w jednym kole. Rozebrałem ponownie i wszystko było ok. Gdyby tłoczek nie wracał albo prowadnica by trzymała to chyba raczej przy każdym hamowaniu by się tarło, a tak nie było. Zresztą wytłumacz mi czemu teraz na nowych klockach trw to już nie występuje? Steinhof do tego tak pylił, że felgi były brudne jak noc, 200 km po umyciu.

 

Może miałem felerną partie założoną, albo jakieś stare klocki. Nie wiem.

Edytowane przez dezerter_sdz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności