seven Zgłoś #81 Napisano 14 Września 2013 (edytowane) Witam, szukałem na forum i przyznam szczerze, im więcej szukam tym mniej wiem Passat 1.9TD AWX jakie tarcze (wymiar) na przód ? VIN: WVWZZZ3BZ2E054852 Pozdrawiam Edytowane 14 Września 2013 przez seven Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #82 Napisano 15 Września 2013 288x25 i 245x10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seven Zgłoś #83 Napisano 15 Września 2013 288x25 i 245x10 Dzięki wielkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #84 Napisano 15 Września 2013 upewnij się jeszcze czy nie miałeś robionej jakiejś przekładki. Tylne tarcze są w jednym rozmiarze, ale chodzi o przód - możesz mieć zacisk lukasa albo ATE: =29c8e155&cat[cmf]=35e&cat[cmo]=a58&cat[cve]=21e8&cat[art]=dc0de&cat[atg]=1842b4f&offset=0&sort=1"]LUKAS =29c8e155&cat[cmf]=35e&cat[cmo]=a58&cat[cve]=21e8&cat[art]=dc0c1&cat[atg]=18424a8&offset=0&sort=1"]ATE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kejmilek Zgłoś #85 Napisano 15 Września 2013 Panowie ja również zdecydowałem się na ta firme tylko kompletnie nie wiem jakie zamówić. Pomożecie ? Nie chce dawać wolnej ręki mojemu mechanikowi. Passat 2.8l napęd na przód. 2002 rok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #86 Napisano 16 Września 2013 (edytowane) Panowie ja również zdecydowałem się na ta firme tylko kompletnie nie wiem jakie zamówić. Pomożecie ? Nie chce dawać wolnej ręki mojemu mechanikowi. Passat 2.8l napęd na przód. 2002 rok. Kolego, dzwonisz do sklepu Martec, tel. 14 656 36 46 lub +48 531 312 114 lub +48 502 821 055 i zamawiasz telefonicznie-podając dane swojego Pasia, czekasz dzień lub dwa i towar jest u Ciebie. Edytowane 16 Września 2013 przez rycho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dezerter_sdz Zgłoś #87 Napisano 17 Września 2013 Ja mam z przodu klocki Steinhof założone do tarcz Boscha. Niestety klocki boscha były 1000 razy lepsze. Steinhofy są bardzo twarde, bardzo hałasują i pylą. A najgorsze jest to, że "kleją się" do tarczy i nie odbijają (Tak, prowadnice mam nasmarowane i gumki wymienione) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #88 Napisano 17 Września 2013 No to piękną opinię wystawiłeś klockom Steinhof bo same Bosche są kiepskie - średnio hamują i mocno pylą. Jeżeli coś jest sporo gorsze od kiepskiego to znaczy, że coś jest jednak nie tak z tą chińszczyzną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #89 Napisano 18 Września 2013 Ja mam z przodu klocki Steinhof założone do tarcz Boscha. Niestety klocki boscha były 1000 razy lepsze. Steinhofy są bardzo twarde, bardzo hałasują i pylą. A najgorsze jest to, że "kleją się" do tarczy i nie odbijają (Tak, prowadnice mam nasmarowane i gumki wymienione) No to piękną opinię wystawiłeś klockom Steinhof bo same Bosche są kiepskie - średnio hamują i mocno pylą. Jeżeli coś jest sporo gorsze od kiepskiego to znaczy, że coś jest jednak nie tak z tą chińszczyzną. Panowie... Nie kazdy zestaw o Siebie pasuje:) Ja miałem w Passacie B5 ROTINGER i STEINHOF Nie narzekałem i nie widziałem różnicy z poprzednimi z ATE a roznica cenowa bardzo duza:) Ludzie polecaja zestawy tarcze+klocki:) nie kazde klocki pasuja do tarcz:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #90 Napisano 18 Września 2013 Panowie... Nie kazdy zestaw o Siebie pasuje:) Ja miałem w Passacie B5 ROTINGER i STEINHOF Nie narzekałem i nie widziałem różnicy z poprzednimi z ATE a roznica cenowa bardzo duza:) Ludzie polecaja zestawy tarcze+klocki:) nie kazde klocki pasuja do tarcz:) Jeśli chodzi o gładkie tarcze to do wszystkich z tej normalnej półki jakościowej: ATE, Brembo, Textar, Zimmermann pasują również wszystkie klocki z tych wartych zainteresowania: ATE, Bosch, Jurid, Ferodo, Mintex, Textar, TRW, Zimmermann (nie uwzględniając modyfikowanych, o bardziej sportowej charakterystyce). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrad5516 Zgłoś #91 Napisano 18 Września 2013 Ja kupiłem klocki i tarcze ROTINGER i STEINHOF w sklepie Martec i jestem bardzo zadowolony. Przejechane już 7 tysiecy i hamują dobrze. Nic nie piszczy. Jak za tą cenę naprawdę polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek016 Zgłoś #92 Napisano 19 Września 2013 (edytowane) Ja mam z przodu klocki Steinhof założone do tarcz Boscha. Niestety klocki boscha były 1000 razy lepsze. Steinhofy są bardzo twarde, bardzo hałasują i pylą. A najgorsze jest to, że "kleją się" do tarczy i nie odbijają (Tak, prowadnice mam nasmarowane i gumki wymienione) To mnie rozbawiałeś ciekawe jak klocek może przyklejać się do tarczy hamulcowej, okładzina z butaprenu ? Trzeba przed wymianą dokładnie sprawdzić czy tłoczek w zacisku porusza się bez oporów. Niestety na naszym warsztacie co II Passat ma wymieniane hamulce przynajmniej 10tyś km po terminie, i tak się kończy zwlekanie. No to piękną opinię wystawiłeś klockom Steinhof bo same Bosche są kiepskie - średnio hamują i mocno pylą. Jeżeli coś jest sporo gorsze od kiepskiego to znaczy, że coś jest jednak nie tak z tą chińszczyzną. Montowałem dużo klocków, czasami sam odbieram klocki od producenta, i tak się składa że klocki produkują u siebie. Jest to dobry Polski zamiennik w rozsądnej cenie, kupuj dalej Boscha produkowanego w Tajwanie Edytowane 19 Września 2013 przez bastek016 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #93 Napisano 19 Września 2013 jesteś jakiś nielogiczny - dlaczego piszesz, że mam kupować Boscha, skoro jestem niezadowolony z tych klocków Dobrym polskim klockiem jest lumag (Brecks). Może to to samo co Sztajnhof. Nie napiszę z jakim wyznaniem kojarzy mi się ta nazwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #94 Napisano 19 Września 2013 Boże broń przed Breck (lumag). Twarde klocki jak beton. Dziwnie się na nich hamuje. Pomijam już fakt, że w ponad połowie przypadków są niezłe przejścia z montażem tych klocków w jarzmach (tylko pilnik pomaga, żeby w ogóle jest włożyć na swoje miejsce). Mam nadzieję, że Steinhof produkuje dokładniej wykonane klocki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #95 Napisano 19 Września 2013 no patrz, u mnie na tylnej osi sprawdziły się doskonale. Bardzo mocno hamowały, ręczny jak żyleta, o wiele lepszy niż na klockach textara. Z montażem nie było najmniejszych problemów. Jedyną wadą było brzęczenie klocków podczas hamowania do zera na wstecznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk83NO Zgłoś #96 Napisano 19 Września 2013 Czytam i cieszę się, że kupiłem kpl. 4 tarcze i wszystkie klocki ATE i hamulce mam rewelacyjne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #97 Napisano 8 Października 2013 (edytowane) Od ponad roku mam założone klocki Steinhof z przodu do tarcz ATE i jest Ok. (ca 20000 km) oryginalne klocki ATE jeszcze bardziej pyliły Teraz planuję wymianę tarcz i klocków tył myślę o Mikoda i klocki Stainhof albo tarcze Brembo i klocki Ferodo a może tarcze Mikoda nawiercane i klocki Mikoda co o tym myślicie który wariant Edytowane 8 Października 2013 przez Kosmy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #98 Napisano 8 Października 2013 Jeśli chcesz coś co daje radę to komplet TRW lub ATE. No chyba, że coś z jeszcze wyższej półki to Zimmermann. Z tego co wymieniłeś to klocki Ferodo bardzo OK. Jak chcesz to podaj numer nadwozia, sprawdzę co tam jest dokładnie w Twoim modelu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pezet101 Zgłoś #99 Napisano 8 Października 2013 Pół roku temu założyłem do astry EBC zielone (tarcze jeszcze fabryczne). Dobrze hamują i praktycznie żadnego pyłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dezerter_sdz Zgłoś #100 Napisano 9 Października 2013 (edytowane) To mnie rozbawiałeś ciekawe jak klocek może przyklejać się do tarczy hamulcowej, okładzina z butaprenu ? Trzeba przed wymianą dokładnie sprawdzić czy tłoczek w zacisku porusza się bez oporów. Niestety na naszym warsztacie co II Passat ma wymieniane hamulce przynajmniej 10tyś km po terminie, i tak się kończy zwlekanie. Montowałem dużo klocków, czasami sam odbieram klocki od producenta, i tak się składa że klocki produkują u siebie. Jest to dobry Polski zamiennik w rozsądnej cenie, kupuj dalej Boscha produkowanego w Tajwanie sam wymieniałem, więc wiem że jest OK. Tłoczek nie był zapieczony i chodził dobrze, z resztą tak samo jak i prowadnice. Wszytko przesmarowałem i prawie od razu było chrobotanie w jednym kole. Rozebrałem ponownie i wszystko było ok. Gdyby tłoczek nie wracał albo prowadnica by trzymała to chyba raczej przy każdym hamowaniu by się tarło, a tak nie było. Zresztą wytłumacz mi czemu teraz na nowych klockach trw to już nie występuje? Steinhof do tego tak pylił, że felgi były brudne jak noc, 200 km po umyciu. Może miałem felerną partie założoną, albo jakieś stare klocki. Nie wiem. Edytowane 9 Października 2013 przez dezerter_sdz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach