GRZECHHH Zgłoś #61 Napisano 5 Czerwca 2013 Dziękuję za odpowiedz ale tarcze, które kolega podał to nie są Steinhof tylko Rotinger (klocki owszem).Czy zatem ten komplet z linku też jest godny ? dzieki Tak chodzi dokładnie o zestaw/duet: tarcze Rotinger i klocki Steinhof. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaki Zgłoś #62 Napisano 6 Czerwca 2013 hej , ja osobiście jestem negatywnie nastawiony na ta firmę .Zanim kupiłem paska , jeździłem Alfą Romeo 156 i założyłem osprzęt tej firmy. Po przejechaniu 1000 km jedna z nich mi się po prostu wykrzywiła i przy hamowaniu miałem bicia . Więc nie polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okos Zgłoś #63 Napisano 6 Czerwca 2013 (edytowane) Dziękuję za potwierdzenie, właśnie zamawiam taki komplet. Tak chodzi dokładnie o zestaw/duet: tarcze Rotinger i klocki Steinhof. edit:dla zainteresowanych tematem znalazłem jeszcze to http://turbodiesel.hswg.pl/test-tarcz-i-klockow-rotinger-i-steinhof-rok-i-19000-km/ Edytowane 6 Czerwca 2013 przez okos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrowicz Zgłoś #64 Napisano 10 Czerwca 2013 Panowie, mam dylemat... na stronie Martec są dwa zestawy "Tarcze hamulcowe 245mm klocki TYŁ VW Passat B5 (1997-2005r.)" ROTINGER & STEINHOF za 133zł oraz STEINHOF & STEINHOF za 151zł Dzwoniłem z zapytaniem, odpowiedziano iż klienci zachwalają bardziej ten tańszy zestaw... jak uważacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #65 Napisano 10 Czerwca 2013 Panowie, mam dylemat... na stronie Martec są dwa zestawy "Tarcze hamulcowe 245mm klocki TYŁ VW Passat B5 (1997-2005r.)" ROTINGER & STEINHOF za 133zł oraz STEINHOF & STEINHOF za 151zł Dzwoniłem z zapytaniem, odpowiedziano iż klienci zachwalają bardziej ten tańszy zestaw... jak uważacie? Tu chyba nie ma co wybrzydzać, tarcze tylne raczej Ci się nie pokrzywią więc bierz co polecają . Osobiście trzeci sezon śmigam na komplecie steinhof (tarcze + klocki) i wszystko jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrowicz Zgłoś #66 Napisano 10 Czerwca 2013 Masz rację i fajnie, że dodałeś info o swoim komplecie. Dzięki Dtambor. Jutro kupuję ten za 133zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #67 Napisano 10 Czerwca 2013 Tak dla nie wtajemniczonych tarcze rotinger nie sa malowane dlatego ja pomalowalem je farba zaroodporna tzw.srebzanka jesli niechcecie by ruda pojawila sie na tarczy to tak zrobcie :-) sorki za brak polskich znakow ale moj tablet ma taka wade:-) P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrowicz Zgłoś #68 Napisano 10 Czerwca 2013 Cenna informacja Robert! A jak mają się tarcze Brembo? Zakupiłem takowe na przód kilka dni temu, 288x25mm gładkie, wentylowane. Jak je potraktować przy montażu? Dodam, że zestaw z klockami Textar z czujnikami. ps. a wiesz czy Steinhof-y są malowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #69 Napisano 10 Czerwca 2013 (edytowane) Steinhofy nie są malowane. Szczerze to nie wiem czy jest sens to malować bo i tak z czasem farba poleci. To w niczym nie przeszkadzajaca korozja powierzchniowa. Przy każdej wymianie kół traktuje to szczotka druciana żeby nie było skorupy rdzy. Brembo są ok, textar też - podobno całkiem fajnie współpracuje ten komplet. Brembo też nie są malowane Edytowane 10 Czerwca 2013 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #70 Napisano 10 Czerwca 2013 (edytowane) Steinhofy nie są malowane. Szczerze to nie wiem czy jest sens to malować bo i tak z czasem farba poleci. To w niczym nie przeszkadzajaca korozja powierzchniowa. Przy każdej wymianie kół traktuje to szczotka druciana żeby nie było skorupy rdzy. Brembo są ok, textar też - podobno całkiem fajnie współpracuje ten komplet. Brembo też nie są malowane Dariusz uwazam ze warto pomalowac je bo to maly koszt i wygladaja normalnie bez rdzawego nalotu wrzuce fotke jak wygladaja po malowamiu i zaznacze ze po pomalowaniu ich niemam juz zadnego rdzwego zacieku a jak wiemy ostatnie tygodnie sa bardzo ulewne :-) P. Edytowane 13 Czerwca 2013 przez Robcyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #71 Napisano 10 Czerwca 2013 No koszt jest żaden, tu masz rację i jak ktoś ma czas to można sie pobawić . Ja osobiscie odpuścilem i chociaż mam alu przez cały rok to jakoś nie rzuca się to w oczy. Może z początku na nowej tarczy było widać dopóki jednolicie sie nie pokryła rudym kolorem i nie zapyliła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejko1970 Zgłoś #72 Napisano 11 Czerwca 2013 Witam, ja też kupiłem tarcze Rotinger i klocki Steinhof. za komplet zapłaciłem 270pln + 20pln przesyłka w firmie MARTEC. Zamówiłem przez telefon i na drugi dzień ok 12.00 były w domu. Przejeździłem już prawie 4000km. Tarcze nie biją!!! nie piszczą. I hamują lepiej niż poprzednie klocki ATE na starych oryginalnych tarczach!!! Polecam!!!! Za ATE ze zniżką w Intercarsie zapłaciłem ok 220pln(same klocki), po roku okazało się że nie dopasowały się do starej tarczy i hamowały połową powierzchni z tyłu. Żeby nie być gołosłownym pokaże zdjęcia. Dwa przedstawiają oryginalną tarczę i klocki ATE po 1 roku, tarcza w pudełku to nowy Rotinger. Pozdrawaim. Maciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrowicz Zgłoś #73 Napisano 14 Czerwca 2013 (edytowane) Dopytam jeszcze o farbę żaroodporną. Spray? I poproszę o warte polecenia przykłady Ach i ile z Waszego doświadczenia będzie potrzebnych ml do wysmarowania kompletu 4 tarcz. Edytowane 14 Czerwca 2013 przez pietrowicz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #74 Napisano 14 Czerwca 2013 Piotr ja mialem stara puszke farby zaroodpornej sniezki najmniejsza puszka bo ona jest bardzo wydajna niema sensu kuowac wspraju bo jest duzo drozsza niz mala puszka 0,2l cena okolo 10zl:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrowicz Zgłoś #75 Napisano 17 Czerwca 2013 Przydaje mi się bardzo wasze info. Dopytam jeszcze w sprawie smarowania... zrobić to przez założeniem i odczekać aż zaschnie czy już na osi przez założeniem kół? I jeszcze... rozsądna cena u mechanika za założenie 4 tarcz z klockami to? Będę zakładał najprawdopodobniej w woj. Śląskim lub Dolno. . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #76 Napisano 17 Czerwca 2013 Ale jaki sens męczyć się na samochodzie mając tarcze luzem? Dokładniej i wygodniej będzie poza samochodem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #77 Napisano 18 Czerwca 2013 (edytowane) Przydaje mi się bardzo wasze info. Dopytam jeszcze w sprawie smarowania... zrobić to przez założeniem i odczekać aż zaschnie czy już na osi przez założeniem kół? I jeszcze... rozsądna cena u mechanika za założenie 4 tarcz z klockami to? Będę zakładał najprawdopodobniej w woj. Śląskim lub Dolno. . Tylko niepisz ze niedasz rady sam wymienic klockow i tarcz ? to najprostsza rzecz w aucie, klucze do lapki i jedziesz:-) Edytowane 18 Czerwca 2013 przez Robcyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #78 Napisano 18 Czerwca 2013 Bardzo prosta dla kogoś kto ma jako takie pojęcie o tym i posiada podstawowe narzędzia. Mam wielu znajomych będących świetnymi w swoim fachu, ale problemem byłaby dla nich zmiana koła (całkiem poważnie), nie wspominając już o klockach . Mowa o przodzie bo z tyłu to nie jeden się przeliczył i zniszczył gumki jak "żabką" wkręcał tłoczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loic Zgłoś #79 Napisano 18 Czerwca 2013 Witam co powiecie o takim zestawie: Przód: http://www.sklep.martec.pl/index.php?p10970,tarcze-hamulcowe-280mm-klocki-przod-vw-passat-1996-2000r Tył: http://www.sklep.martec.pl/index.php?p10712,tarcze-hamulcowe-245mm-klocki-tyl-vw-passat-b5-1997-2005r Dodatkowo sklep mnie poinformował że mają jakiś program stałego klienta i częściowy zwrot kasy przy pierwszym zakupie ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrowicz Zgłoś #80 Napisano 19 Czerwca 2013 Robert, w tym rzecz Nie mam narzędzi i jeszcze nigdy nie zmieniałem tarcz. Aczkolwiek syndrom "majsterkowicza" mam całkiem spory. Liczę, że będę mógł obserwować całą wymianę i się po prostu uczuć. A dlaczego mechanik? Auto mam od roku, bezproblemowo prowadzi się... ale co będzie po zdjęciu tarcz? Moje niemechaniczne oko tego nie zauważy...wiec to też taki mini przegląd. Będę spokojniejszy Swoją drogą, jeśli ktoś mieszka we Wrocławiu i lubi dzielić się swoją wiedzą i umiejętnościami praktycznymi to ja bardzo chętnie wcielę się w role ucznia Bo najzwyczajniej w świecie, warto umieć więcej niż mniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach