chatom Zgłoś #1 Napisano 17 Maja 2008 Witam Czy ktos z państwa montował zawieszenie tej firmy w swoim samochodzie? Ciekaw jestem opinii na temat jej produktów.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MALON_GT Zgłoś #2 Napisano 17 Maja 2008 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=24504 Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #3 Napisano 18 Maja 2008 (edytowane) Mam te wahacze od zimy, po 15-tysiącach przy zmianie opon na letnie oponiarz zauważył nierównomierne zużycie lewej opony - wizyta na stacji diagnostycznej w celu ustawienia zbieżności skończyła się szarpakami i diagnozą : prawy przedni wahacz do wymiany. Nie chcę tu przesądzać czy to dobre czy złe wahacze, wyrobię sobie opinię przy dalszej eksploatacji, dodam, że brat ma te same i do tej pory nic się nie dzieje - tylko, że przebiegi mniejsze - ja jeżdzę dużo na trasie W-wa Kołobrzeg, a jakie drogi mamy, każdy wie. Przy okazji koszt robocizny przy wymianie prawego przedniego wahacza w zaprzyjażnionym warsztacie 100PLN + 70PLN ustawienie zbieżności + sam wahacz oczywiście. Aktualnie testuje drugi komplet, pierwszy wytrzymał niecałe 40tysięcy km. Edytowane 25 Sierpnia 2009 przez blackpirate aktualizacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
x-ray Zgłoś #4 Napisano 23 Maja 2008 przeczytaj http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_master_sport_opinie_i_test_online_wahaczy-t24247.0.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ja.Krzysiek Zgłoś #5 Napisano 3 Lutego 2009 Ponawiam pytanie kolegi CHATOM czy ktoś jeszcze może skusił się na założenie tych wahaczy. Obecnie na allegro można je kupić już za 550 zł. Nie za bardzo wierzę w tanie części zamienne, ale może to akurat nie jest bubel. Ponoć coś ulepszyli i chwalą się dobrą jakością. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brutaldeluxe Zgłoś #6 Napisano 3 Lutego 2009 Witam Ja mam założony cały komplet na przód tej firmy i jak na razie cisza nic nie puka i nie stuka a przejechane na nich około 10 tyś km. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kw_a Zgłoś #7 Napisano 25 Sierpnia 2009 Przejechałem na nich 10000 km, byłem teraz na badaniach i jest ok! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomJund Zgłoś #8 Napisano 29 Sierpnia 2009 U mnie po 12tys od wymiany całego kompletu zaczęły się znowu stuki Przy badaniu okazało się padły wszystkie dolne . Przemyślałem sprawę i wyszło mi że opłaca się wydać więcej na powiedzmy FEBI i przejechać na nich przynajmniej 2-3 razy tyle co na MS, odejdzie mi dodatkowo koszt wymiany tańszych wahaczy co 10-15tys km (warsztaty biorą ok 400zł za komplet, ale można samemu tyle że traci się gwarancje). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sleman Zgłoś #9 Napisano 29 Sierpnia 2009 Odradzam jakiekolwiek produkty firmy MASTER SPORT. To wszystko to pic na wodę. Części oferowane przez tą firmę to tania chińszczyzna z nadrukiem MADE IN GERMANY. Moja wypowiedź opieram na własnych doświadczeniach i zaobserwowanych faktach. W moim mieście jest pakownia części tej firmy, sąsiaduje z moim zakładem pracy i wiem na czym to wszystko polega. ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gumek Zgłoś #10 Napisano 29 Sierpnia 2009 Tak Potwierdzam to chińszczyzna ja zrobiłem na tych wahaczach 15000 km. i nadawały się do wyrzucenia także jak ktoś chce kupić taniość to bardzo proszę ale ja odradzam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ANDI81 Zgłoś #11 Napisano 14 Października 2009 Właśnie zamontowałem Master Sport i okaże się co to za firma. To będzie wielki test dla tych wahaczy. Wcześniej miałem zamontowane LEMFORDERY i zrobiłem na nich 22 tyś.km.I uważam ze to za mało jak na oryginalne. Dam znać jak się sprawują POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prz3mek Zgłoś #12 Napisano 14 Października 2009 Jak myślicie czy pchac sie w orginalne zawieszenie na angielskie drogi? obecnie mam przejechane 215 tys km., w/g rachunków był wymieniany tylko lewy przedni dolny wachacz, czy to mozliwe ze jeszcze nikt nic nie robił? Dodam ze kupiłem auto z przebiegiem 195000 km okolo 6 miesiecy temu. Teraz zaczyna stukac. Ile moga mi wytrzymac tansze wachacze? Jezdze dosyc ostroznie i nie katuje auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moby Zgłoś #13 Napisano 14 Kwietnia 2010 Witam, Po pojawieniu się u mnie stuków w zawieszeniu (po spartaczonej naprawie mechaników) przyszedł czas na zmianę. I tak na forum były różne opinie o różnych zawieszeniach m.in Master Sport. Sprzedawca chwalił się listą sprzedanych kompletów, a tym samym udostępnił mi listę kto u niego kupił , Pofatygowałem się i wysłałem 40 maili z zapytaniem jak się to zawieszenie sprawdza w danym czasie użytkowania. odpisało mi ok 30 osób. I tak ok. 20 odpowiedzi negatywne - w sensie totalny shit rozleciało się w czasie od 2 m-cy do roku. 4 odpowiedzi, ze stuki pojawiły sie po około roku. a 5 maili, że zawieszenie godne polecenia - ktoś jeździ 2 rok i nic nie stuka ( lub nie słyszy, że stuka). Dla mnie odpowiedź była prosta. Olewka na MasterSport. Oddałem swoje zawieszenie do Polskiej firmy regenerującej wszystkie typy zawieszeń i układy kierownicze w Bytomiu. A z tego co widziałem to pracują tam kumaci ludzie znający się na rzeczy. Jutro wkładam zawias zobaczymy jak sie będzie spisywał, w razie czego jest gwarancja i nie trzeba nic do Niemiec wysyłać. Koszt takiego zawieszenia 600zł z opinii wielu mechaników - jakość porównywalna z Lemforderem i innymi przodującymi firmami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #14 Napisano 14 Kwietnia 2010 a 5 maili, że zawieszenie godne polecenia - ktoś jeździ 2 rok i nic nie stuka ( lub nie słyszy, że stuka). Ale tu jeszcze trzeba wziąć pod uwagę przebiegi i stan dróg po których jeżdżą. Jak chyba wiesz co niektórzy wyjeżdżają tylko w niedziele do kościoła i robią rocznie z 5000 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #15 Napisano 15 Kwietnia 2010 nie chce mi sie wierzyć że regenerowane zawieszenie będzie można porównać do lemfordera - nie ma takiej opcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #16 Napisano 15 Kwietnia 2010 A więc pozostaje tylko czekać na opinię tego regenerowanego zawieszenia.Czekamy za jakiś czas na odp.czy się opłacało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #17 Napisano 15 Kwietnia 2010 Koledzy nie dajcie się zwieść temu, że regeneracja daje jakość porównywalną do oryginału. Ja sam w zeszłym roku regenerowałem 4 górne w firmie w Katowicach polecanej na tym forum. Owszem jest gwarancja i co z tego po roku czasu (przejechane 14 tys.) lewa strona totalne dno stuki itd. Faktem jest, że w Polsce jeździmy po dziurach a nie drogach, ale 14tys. przebiegu to stanowczo za mało. Koszt regeneracji 1 wachacza 80zł +45zł wymiana. Decyzja należy do każdego z Was. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roro Zgłoś #18 Napisano 15 Kwietnia 2010 Polecam jednak lekturę http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_master_sport_opinie_i_test_online_wahaczy-t24247.0.html ja dziś oddałem na wymianę. Kupiłem Master Sport po przeczytaniu tego wątku z forum A4 bo ceny Lemforderów są zabójcze a zrobię na nich może troche wiecej a są droższe 3 razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden201 Zgłoś #19 Napisano 15 Kwietnia 2010 koledzy ja zrobilem narazie na Master Sportach 23000 tys i przedwczoraj bylem na stacji diagnostycznej i wszystko w jak najlepszym porzadku , tak wiec jestem zadowolony co do jakosci i ceny tego zawieszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas82 Zgłoś #20 Napisano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) jak dbasz, tak masz ... na MS zrobiłem na białostockich drogach około 30tyś km - i powiem że jestem zadowolony - nic nie stuka i nie nosi. Dziury staram się omijać, jednak nie wszystkie się da tak się zastanawiam, ile ludzie robią kilometrów na Lemforderach ... 50-80tyś? Powiedzmy, że MS mi teraz padną (przy 30tyś km), to i tak wolę zapłacić 3x po 400zł za MS, niż 1800 za LM i mieć częściej nową zawiechę - koszty wymiany odpadają, bo naprawiam sam. Z drugiej strony wątpię, czy ktoś zrobi te 90tyś na LM ... tak więc, jeżeli cię stać, kupuj Lemfordery itp., jeżeli nie - MS itp. Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez Lukas82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach