Skocz do zawartości

MALON_GT

  • Liczba zawartości

    436
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O MALON_GT

  • Urodziny 10.02.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dolny Śląsk DSW

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przeguby miałem sprawdzone zaraz przed tym jak zaczęło pukać...Przeguby były ok tylko guma od strony pasażera byłą spękana więc wymieniłem na nową + smar.
  2. Witam Mam taki problem.Podejrzewam że jest to wina wahaczy ale sam już nie wiem...Coś puka mi od strony pasażera .Pukanie rozpoczęło się jakieś 4000 km temu.A początku było to bardzo lekkie pukanie słyszalne bardzo rzadko teraz słychać prawie na każdej nierówności.Co mnie jeszcze dziwi kierownica przy jeździe na wprost "przekrzywiła się " o jakieś 5 stopni w prawo. Ktoś ma jakieś pomysły bo nie wiem od czego zacząć...
  3. Witam Co do turbiny to ostatnie 6 tygodni był spokój przejechałem 2500 kilometrów...No i dzisiaj znów przy ponad 4000 obrotów złapał muła... Po podłączeniu pod Vag-a wyszły jakieś błędy G71,G72...Co to oznacza bo w temacie jestem "zielony" Druga "dziwna" sprawa to olej... Zrobiłem w 3 dni 1300 kilometrów i nie ubyło NIC! Ale...Podczas jazdy głównie po mieście + krótkie odcinki ok.20 kilometrów to przez 500 kilometrów dolewam około 500 ml oleju... Zaznaczam że po większej trasie nic nie ubywa... Co to może być... Pozdrawiam
  4. Zainstalowałem program VCDS Lite i wszystko chodzi jak trzeba Tylko teraz jest pytanie.Nie mogę zdiagnozować Passata B6. Co robić Pozdrawiam
  5. Witam Mam taki problem.Zakupilem taki oto kabelek Obd2 USB KKL + VAG-COM Release 704 plus zainstalowalem program vcds 10.6 Wogole nie chce sie polaczyc...Nawet nie chce wykonac testu...Komunikat brak komunikacji... Jak z tym dalej postepowac?
  6. Polecam warsztat MECHANIKA POJAZDOWA „MARCINKOWSCY” http://swidnica.cenotop.eu/ma/ Jedni z lepszych fachowców jakich znam od zawieszeń! No i cenowo też ,bynajmniej jak dla mnie ok.
  7. Jak będę miał kierowcę to nie ma problemu Pozdrawiam
  8. 18 w czwartek mam wolne także można by się spotkać w Świdnicy EDIT: Przy okazji wziął bym komplet ramek forumowych
  9. Witam Na wstępie powiem że jestem w temacie zupełnie "zielony" Chciałbym zakupić laptopa Miałby on służyć przede wszystkim do internetu,przechowywania danych,diagnostyki VAG... Przydała by się nagrywarka DVD,WiFi. Nie mam czasu na gry itp... Znajdę coś "rozsądnego" w kwocie 1200 zł Pozdrawiam
  10. Przejechałem teraz ze 30 kilometrów i auto idzie jak trzeba... Przez pierwsze 2 kilometry było słabe ale później włączyło się turbo i auto jechało normalnie... Oddaję wieczorem na diagnostykę...Zobaczymy co tam wymodzą...
  11. Witam Niestety długi się nie pocieszyłem sprawnym autem:( Wczoraj wracając z trasy podczas wyprzedzania na 3 biegu prz obrotach 3800 poczułem lekkie szarpnięcie no i zabrakło mocy... Po przyjeździe do domu sprzawdziłem że turbina "nie ładuje"...Wąż dochodzący do intercolera wręcz zasysa do środka... Pojechałem od gościa podłączył pod kompa i wszyszło... Brak ciśnienia doładowania... Błąd początek kąta wtrysku... Ku mojemu zdziwieniu po wyjeździe od niego auto odzyskało moc...Na 30 sekund... Pózniej to samo...Dzisiaj znów pełna moc przez około minutę i znowu brak mocy... Co się mogło sypnąć Pozdrawiam
  12. Witam Mam taki problem... Jechałem i na 3 biegu po przekroczeniu 3800 obrotów poczułem szarpnięcie i auto straciło moc...Nie było żadnego dymu itp... Zatrzymałem się no i "dotykowo" sprawdziłem że turbina nie dmucha...Podczas drogi do mechanika auto "na 30 sekund" odzyskało moc po czym znów ten sam problem... Po podpięciu pod kompa wyszło : Ciśnienie doładowania + błąd początek kąta wtrysku... Co mogło się zepsuć? Pozdrawiam
  13. Gratuluje Twojemu koledze zakupu "złomu" na kółkach ...Widziały gały co brały...Każde auto przed zakupem trzeba dokładnie sprawdzić...Czy jest to Passat czy jest to Fiat...Nie ma reguły...Jak kupisz "rzęcha" będziesz w niego pchał kasę... Ja tam miałem 2 fiaty brava 1.6 i 1.9 JTD i nic się złego nie działo...Bynajmniej nic co by mój "skromny" portfel zrujnowało... Brachol ma Stilo 1.9 JTD na programie "ok" 140 km i 320 nm.Rakieta...AVG nawet smrodu nie zdąży powąchać...
  14. Kolego Mieliśmy w rodzinie od 11 lat Fiata Brava 1.9 JTD Od wujka po kuzyna brata trafił w moje ręcę ... Kupiłem ze stanem na blacie 296000 km Pojeździłem do 306000 ...Sprzedałem z powodu potrzeby dużo większego auta...Do rzeczy: 306000 km Turbina nie wymieniana od nowości!!! Olej zmieniany od początku do końca co 10000 km... Amory przednie nie zmieniane od nowości... Silnik Rewelacyjnie oszczędny JTD 105 km Auto paliło w granicach 5 litrów na 100 km :)Bardzo elastyczny...Moim zdaniem cichszy niż "poczciwe TDI" Nie brał nic oleju Żadnych poważnych usterek... Żadnych usterek typu elektryka itp. Brak korozji w 11 letnim mocno eksploatowanym samochodzie!!! Auto przez ostatnie 3 lata stało pod chmurką... W przednim przedziale sporo miejsca,choć jak dla mnie fotele "średnio wygodne"-twardawe... Z tyłu również nie ma co narzekać.Bagażnik 380 litrów. Jeśli trafisz na pewny egzemplarz to "auto nie do zajechania"... P.S. Mam znajomych w ASO więc mogę pomóc w ewentualnym sprawdzeniu auta w okolicach Świdnicy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności