Skocz do zawartości

kw_a

  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kw_a

  • Urodziny 26.09.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Biała Podlaska

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI (BVY)
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Proszę o wycenę oryginalnych poduszek AVON pod silnik AWX VW PASSAT 2002.
  2. W moich: b5 fl z 2002 AWX TDI właśnie minęło 160400km, b6 z 2006 FSI BVY 153900km (przez 3 lata zrobiłem nim 17 tys) i nie będę cofał jak będę sprzedawał jeszcze trochę ze mną pobędą.
  3. Passat B5 FL 1,9 AWX 02.2002 przebieg dziś 154400km.
  4. Dasz radę, nie trzeba całkiem wyjmować V158 tylko zdjąć obudowę i wyjąć potencjometr instrukcja jest tu na forum. Przybierałem się do tego pół roku, parę godzin spędziłem nad tym, ale plecy bolały 2 dni. W lecie (teraz za mało czasu po pracy)czeka mnie V159 bo trochę hałasuje. Masz chęci czas i szeroki garaż zrobisz sam.
  5. Mam passata z 2006 z polskiego salonu, bezwypadkowy, w zeszłym roku miałem rdzę w tych miejscach na 4 drzwiach. Kontaktowałem się z serwisem w sprawie gwarancji u sprzedawcy (Szewczyk Warszawa), auto nie było już kilka lat w ASO. Otrzymałem odpowiedź, że mogą to zrobić na gwarancji najpierw przegląd za 1000zł, a potem pomalują całe elementy, ale będę musiał zapłacić udział własny od 25% do 50% , a w serwisie koszt malowania elementu to 1500zł. więc w najlepszym przypadku korzystając z gwarancji kosztowałoby to 2500zł. Nie korzystałem z gwarancji zrobiłem to u miejscowego lakiernika za 300zł za element i jest super.
  6. Od 4 lat miałem błędy na wszystkich 4 silniczkach, niby klimatyzacja działała dobrze, ale korzystając z opisu w poście 1 spróbowałem się tym zająć najpierw od V68 udało się wyczyścić potencjometr to zachęcony sukcesem dobrałem się do 3 innych i tak po prawie 8 godzinach sukces wszystkie bez błędów. Musiałem tylko kupić inbus T15 i płaski klucz 5.5 oraz środek Kontakt PR do potencjometrów i potrzebna była cierpliwość do odkręcenia i zakręcenia V70. Dzięki za opis z postu 1!!!
  7. Auto z lutego 2002 przebieg 141000km akumulator oryginalny, ale na zimę chyba trzeba będzie już wymienić. Akumulator przetrzymał alternator , bo poprzedniej zimy został wymieniony alternator.
  8. Turbina do wymiany, a czy coś więcej to dowiesz się jak założysz nową.
  9. 130800km, sprzęgło, łożysko oporowe, docisk.
  10. NIC powiedzieli, ze mogę iść do sądu bo oni robią dobrze, a kosztowało 960, + 4 razy wymiana oleju, wyjęcie i włożenie a na koniec kupiłem za 900 z dieseltechniki, więc miałbym nową z ASO za te pieniądze.
  11. odma około 600zł. Mi tak robili turbo na lubelskiej, że raz nie doładowywało, raz przeładowywało, raz było niby dobrze, ale za każdym razem po 150km większość oleju szła w wydech. A silnik robiłem w Holi. Sama robocizna rozebranie, złożenie silnika sprawdzenie płaszczyzn głowicy, bloku to było cos około 2000+ części
  12. Odmę też wcześniej wymieniłem na nową w carsedzie kupiłem, ale też tam jest mgła olejowa. Nie wyeliminujesz wszystkiego z odmy!!!. Tak jak pisałem po wymianie turbo zaglądałem co tydzień. A po rozebraniu silnika na czynniki pierwsze wyszła awaria tylko napinacza pompy (za 19zł), ale przy okazji są nowe pierścienie, uszczelka pod głowicą, szklanki, i sprzęgło. Teraz nie zaglądałem przez pół roku od wiosny aż do teraz bo zmieniałem olej. Nie polecam zakładu na Lubelskiej, gdzie regenerowałem, za te pieniądze miałbym nową z serwisu.
  13. A tak zapytam, gdzie regenerowałeś? Miałem podobne problemy w zeszłym roku, pewna firma regenerowała mi 3 razy i zawsze źle. Kupiłem inną regenerowaną z firmy dieseltechnika 900zł przy oddaniu starej i auto zaczęło jeździć dobrze. Lecz tyle razy regeneracja i ubywanie oleju spowodowało, że były napisy o niskim poziomie oleju i braku ciśnienia, musiałem naprawiać silnik (około 4500zł), auto miało wtedy pewny przebieg 130tys. km winowajcą napinacz pompy olejowej był podparty. Teraz minął rok i przez ten czas dolałem tylko 0,3l oleju, a auto jeździ raczej krótkie odcinki przez ostatni rok tylko 7000km. Mam nadzieję, że ta sama firma tobie nie regenerowała bo widzę z opisu, że jesteś z tego samego miasta.
  14. Mi też powiedzieli o takim rabacie (koszt 1 elementu 1500zł w ASO w Warszawie). Jak nie masz historii serwisowej to dodatkowo 1000zł. Ja miałem 4 drzwi i jeden błotnik to wychodziło jakoś około 1800 + 1000 przegląd to 2800, podziękowałem za taką gwarancję, zrobiłem u znajomej osoby za 1500zł i wiem, że nie ma fuszerki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności