Jump to content

malin2705

  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About malin2705

  • Birthday 05/27/1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łapy

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki za podpowiedź. Umowie się na dobicie odczynnika
  2. Witam, Mam problem mianowicie po przekręceniu zapłonu przez jakiś czas miga wyświetlacz climatronic. Wszystko wydaje się sprawne komputer pokazuje błędy odnośnie klap ale tak było zawsze. Problem pojawił się po wymianie rozrządu. Pozdrawiam
  3. Przyłączam się do tematu mam identyczny problem ze swoim passatem 1.9 AVF. Jak jest zimny silnik to pali prawie od razu albo trochę trochę trzeba pokręcić, jak ciepły to muszę bardzo długo kręcić, żeby zapalił.
  4. Tak. Na zbiorniku robie okolo 600km Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. To w czym może być problem, że tak dużo pali? Mam manual skrzynie 6. jeżeli wciskam pedał to chwilowe spalanie pokazuje nawet 40l/100km nigdy takich wartości wcześniej nie widziałem maks to zawsze było 24l a teraz 24 pokazuje mi jak delikatnie przyśpieszam podczas normalnej jazdy. Już mi ręce opadają. Turbinę już była robiona 2 razy. Raz to wirnik miała poszarpany a drugim razem wałek pękł i olej pociągnęło z silnika.
  6. Cos w tym moze byc. Ale jak delikatnie jezdze po mniescie w granicach 2tys to pali okolo 10l. Jak troszke dal w pedal to tak 12l. Bardzo duzo ciagnie jak przyspiesza sie chodzby delikatnie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Cos poza tym jeszcze widac z tych logow. Bo samichod pozyczyl moj kolega, zrobil traske 500km i srednie spalanie wyszlo mu 9l. Mowil ze srednio jechal 120km/h Wiec to za bogato Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. I byl gaz do dechy. Takze nie wiem o co ci chodzi. Robilem tak jak w linku. Czy to az tak znaczaca roznica -1 a +0,6? Czy cos z tych logow widac czy wszystko jest ok? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. O co ci chodzi czlowieku? Co ci sie w nich nie podoba? Fakt bs04 nie powinienem log robic i to tylko to. Dynamiczne to 3 i gaz do dechy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. I tak też robiłem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Logi statystyczne po korekcie kąta synchro. http://vaglog.pl/log_259173.html http://vaglog.pl/log_259174.html http://vaglog.pl/log_259177.html http://vaglog.pl/log_259178.html http://vaglog.pl/log_259179.html http://vaglog.pl/log_259181.html BS http://vaglog.pl/log_259172.html - 00 http://vaglog.pl/log_259175.html - 03 http://vaglog.pl/log_259176.html - 04 http://vaglog.pl/log_259180.html - 11 dynamiczne http://vaglog.pl/log_259182.html http://vaglog.pl/log_259183.html http://vaglog.pl/log_259184.html http://vaglog.pl/log_259185.html http://vaglog.pl/log_259186.html http://vaglog.pl/log_259187.html - nastąpiło przeładowanie http://vaglog.pl/log_259189.html - a tu już wszystko ok
  12. Co z tego jak i tak dużo pali. Wcześniej auto mi paliło 7l w mieście a teraz 10l. Różnica jest spora
  13. Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z Passacikiem, w mieście pali mi około 10L na zbiorniku 55L robię max 600km. Poniżej logi statystyczne. http://vaglog.pl/log_255464.html - log 1,2,3 http://vaglog.pl/log_255465.html - log 4,5,6 http://vaglog.pl/log_255467.html - log 7,8,9 http://vaglog.pl/log_255468.html - log 10,11,12 http://vaglog.pl/log_255470.html - log 13,15,16 http://vaglog.pl/log_255471.html - log 20,21,23 http://vaglog.pl/log_255466.html - log BS 3 http://vaglog.pl/log_255469.html - log BS 11 Jeżeli potrzebujecie jeszcze jakieś dane mogę zrobi logi. Przed chwilką zmieniłem kąt synchronizacji z +3,6 na +0,6 i już widzę, że na postoju spalanie z 0,5l/h wzrosło na 0,7l/h.
  14. A po czym poznałeś, że termostat walnięty?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy