Jump to content

malin2705

  • Content count

    47
  • Joined

  • Last visited

About malin2705

  • Birthday 05/27/1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łapy

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. malin2705

    Problem z hamulcami

    Witam, mam dość dziwny problem z hamulcami, mianowicie jak postoi to mam twardy pedal i po odpaleniu chwilę muszę poczekać i jest dobrze. Natomiast podczas jazdy przy 3 wciśnięciu mam juz twarde hamulce i samochód prawie nie hamuje. Hamulce odpowietrzalem. Pozdrawiam
  2. malin2705

    Klimatyzacja

    Dzięki za podpowiedź. Umowie się na dobicie odczynnika
  3. malin2705

    Klimatyzacja

    Witam, Mam problem mianowicie po przekręceniu zapłonu przez jakiś czas miga wyświetlacz climatronic. Wszystko wydaje się sprawne komputer pokazuje błędy odnośnie klap ale tak było zawsze. Problem pojawił się po wymianie rozrządu. Pozdrawiam
  4. Witam wszystkich, mam problem z odpalaniem auta. Mianowicie jak samochód jest zimny odpala na dotyk natomiast gdy nagrzeje się do 90 stopni pojawia się problem, albo trzeba długo go kręcić albo w ogóle nie chce zatrybić. W aucie był rozbierany silnik, gdyż głowica była do naprawy. rozrząd został ustawiony na znaki i zablokowany. Passat palił na dotyk. Po podłączeniu Vaga okazało się, że mam uszkodzony czujnik ciśnienia oleju (jeszcze go nie wymieniłem). Punkt synchronizacji pokazywał +5.5 także ustawiłem go na 0. Samochód był zrywny i dość mało palił wskazania na postoju 0.6-0.7 l/h. przejechałem krótki dystans i samochód pracował ładnie i był zrywny. Po powrocie do domu czyli po przejechaniu 40km, zgasiłem auto ale później nie mogłem odpalić. Silnik kręcił ale nie dał rady załapać, po jakimś czasie zapalił po podłączeniu pod kompa pokazał punk synchro na poziomie +1.7, czyżby przestawił się rozrząd czy za słabo dokręciłem te 3 śruby. Następnego dnia zacząłem bawić się ustawieniami synchro ustawiałem od -2 do +7.7 i nic nie pomagało. Po podłączeniu do kompa pokazał błąd 19464 (g40) - sygnał poza zakresem, czy po przez ustawianie synchro? Do tego urwałem 1 z 3 śrub:/ Komputer pokazuje jeszcze błąd 00476 (J538) odnośnie pompki paliwa. Strach dać samochód żonie do jazdy. Pomóżcie. Pozdrawiam
  5. dołączam się mam ten sam problem
  6. malin2705

    Problem B5 FL 130 km 2004 r

    Przyłączam się do tematu mam identyczny problem ze swoim passatem 1.9 AVF. Jak jest zimny silnik to pali prawie od razu albo trochę trochę trzeba pokręcić, jak ciepły to muszę bardzo długo kręcić, żeby zapalił.
  7. malin2705

    B5FL 1.9TDI 130KM AVF - dużo pali. Pomocy

    Tak. Na zbiorniku robie okolo 600km Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. malin2705

    B5FL 1.9TDI 130KM AVF - dużo pali. Pomocy

    To w czym może być problem, że tak dużo pali? Mam manual skrzynie 6. jeżeli wciskam pedał to chwilowe spalanie pokazuje nawet 40l/100km nigdy takich wartości wcześniej nie widziałem maks to zawsze było 24l a teraz 24 pokazuje mi jak delikatnie przyśpieszam podczas normalnej jazdy. Już mi ręce opadają. Turbinę już była robiona 2 razy. Raz to wirnik miała poszarpany a drugim razem wałek pękł i olej pociągnęło z silnika.
  9. malin2705

    B5FL 1.9TDI 130KM AVF - dużo pali. Pomocy

    Cos w tym moze byc. Ale jak delikatnie jezdze po mniescie w granicach 2tys to pali okolo 10l. Jak troszke dal w pedal to tak 12l. Bardzo duzo ciagnie jak przyspiesza sie chodzby delikatnie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. malin2705

    B5FL 1.9TDI 130KM AVF - dużo pali. Pomocy

    Cos poza tym jeszcze widac z tych logow. Bo samichod pozyczyl moj kolega, zrobil traske 500km i srednie spalanie wyszlo mu 9l. Mowil ze srednio jechal 120km/h Wiec to za bogato Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. malin2705

    B5FL 1.9TDI 130KM AVF - dużo pali. Pomocy

    I byl gaz do dechy. Takze nie wiem o co ci chodzi. Robilem tak jak w linku. Czy to az tak znaczaca roznica -1 a +0,6? Czy cos z tych logow widac czy wszystko jest ok? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. malin2705

    B5FL 1.9TDI 130KM AVF - dużo pali. Pomocy

    O co ci chodzi czlowieku? Co ci sie w nich nie podoba? Fakt bs04 nie powinienem log robic i to tylko to. Dynamiczne to 3 i gaz do dechy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. malin2705

    B5FL 1.9TDI 130KM AVF - dużo pali. Pomocy

    I tak też robiłem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. malin2705

    B5FL 1.9TDI 130KM AVF - dużo pali. Pomocy

    Logi statystyczne po korekcie kąta synchro. http://vaglog.pl/log_259173.html http://vaglog.pl/log_259174.html http://vaglog.pl/log_259177.html http://vaglog.pl/log_259178.html http://vaglog.pl/log_259179.html http://vaglog.pl/log_259181.html BS http://vaglog.pl/log_259172.html - 00 http://vaglog.pl/log_259175.html - 03 http://vaglog.pl/log_259176.html - 04 http://vaglog.pl/log_259180.html - 11 dynamiczne http://vaglog.pl/log_259182.html http://vaglog.pl/log_259183.html http://vaglog.pl/log_259184.html http://vaglog.pl/log_259185.html http://vaglog.pl/log_259186.html http://vaglog.pl/log_259187.html - nastąpiło przeładowanie http://vaglog.pl/log_259189.html - a tu już wszystko ok
  15. malin2705

    B5FL 1.9TDI 130KM AVF - dużo pali. Pomocy

    Co z tego jak i tak dużo pali. Wcześniej auto mi paliło 7l w mieście a teraz 10l. Różnica jest spora
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy