Skocz do zawartości

tedy

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tedy

  • Urodziny 15.02.1969

Informacje osobiste

  • Imię
    Tadek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Dzieki za zainteresowanie moje drugie auto to seat exeo1.8t 150km 20v a do tego w opisie mam duzy sentyment i zona jezdzi
  2. Witam, czy ktos z kolegow, kolezanek mial do czynienia z ELECTRIC SERVICE w rumi,bo rozgladam sie za chipem benzyny 1.8t 150km i jest strasznie duza rozpietosc cenowa tzn tune-up-1600,vtech-1300,electric servis-1000 a nie chcialbym wywalac kasy w bloto jak dzwonilem do electric service w rumi to niby wszystko wyglada normalnie mowia ze auto jest strojone indywidualne, zadne gotowce w tym 2x hamownia przed i po chipie plus 3 hamownia w pierwszym miesiacu jak by bylo cos do poprawienia plus 2 lat gwarancji
  3. kidrowiec znaczy jestes pewny ze obie poduszki sa identyczne?
  4. Witam mam pytanie dotyczące poduszek pod skrzynią biegów a mianowicie czy ktoś z formułowiczów wie jakie poduszki będą pasować do mojego auta 2000r po lifcie skrzynia 6 130km AVF,to znaczy chodzi mi o to czy te poduszki są takie same czy nie bo co sklep to inaczej mówią, jedni że obie są takie same a drudzy że są dwie różne nawet pojechałem do serwisu vw i też jednoznacznej odpowiedzi nie otrzymałem niby etka pokazuje że są takie same ale jakieś numery mają inne i sami do końca nie są pewni, może ktoś wymieniał te poduszki i pamięta może jak to wygląda bo na razie nie moge skorzystac z kanału także ogledziny odpadają pozdrawiam i z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi
  5. tedy

    Wymiana spalonego głośnika

    kurcze to juz sam nie wiem moze doradzilibyscie cos tak do 200pln bo ja nie mam zielonego pojęcia,jeszcze jutro zadzwonie do goscia i zapytam jeszcze raz czy te głosniki tec są razem z tweeterami, ale widzialem co mi pokazywal i jeszcze sie go pytalem 2 razy czy tak moze byc ale mówil ze bedzie lepiej jak orginał i teraz sam juz nie wiem
  6. witam spalił mi się głośnik dokładnie lewy tył, instalacja jest orginalna 8 głośnikowa czyli 4+4 tweetery,, pojechalem do zakładu który zajmuje się car audio w celu wymiany a tam powiedziano mi ze wymiana jednego głośnika nie wchodzi w rachubę bo wymienia się od razu 2, ale do rzeczy zaproponowano mi wymiane na takie głośniki http://www.allegro.pl/item914387639_nowosc_tec_xp_6x_czestochowa_fv.html a a że jestem laikiem w tych sprawach to chciałbym zapytać czy te głośniki będą odpowiednie tzn dobrze grały chodzi o to ze ja mam tweetery w drzwiach orginalnie a te nowe głośniki też mają wbudowane tweetery i czy nie będzie za dużo wysokich tonów proszę o podpowiedz bo nie wiem czy nie chcą mnie zrobic w balona pozdrawiam
  7. witam panowie mam pytanie czy za pomocą polskiego vaga mozna regulowac obroty silnika, jak tak to był bym wdzięczny za pomoc jak to zrobic, bo cos mi sie zdaje ze mam ciut za wysokie i chciałbym troszke obniżyć pozdrawiam
  8. tedy

    Ranne piszczenie

    witam u mnie było podobnie ale niestety nie obyło się bez wymiany napinacza paska wieloklinowego po wymianie cisza koszt u mnie jakies 450pln razem z robotą oczywiscie pozdrawiam
  9. tedy

    skrzypiąca kierownica

    witam, tez się wkurzam bo mi piszczy jak wykonuje lekkie ruchy kierownicą, skrzypienie napewno dochodzi z kabiny bo na zewnątrz nic nie słychac, popsikałem silikonem juz chyba wszystkie mozliwe miejsca a to dalej piszczy dodam tylko ze piszczenie występuje tylko jak samochód jest zimny jak sie tylko w kabinie nagrzeje to przestaje, jak jest ciepło,czyli np lato nic nie piszczy moze znalazł juz ktos przyczynę bo mnie normalnie krew zalewa pozdrawiam
  10. witam ponownie ,panowie bylem dzisiaj u mechanika zeby mi poprawil to co moim zdaniem spierdzielil czyli slyszalną prace pompy wody, a on mi mówi ze jak chce to mi zmieni tak jak bylo ale on by tego nie robil bo nie raz jest tak ze w czasie pracy silnika na wolnych obrotach slychac lekko jak pompa pracuje i to nic takiego, panowie a jak jest u was jakie jest wasze zdanie bo juz zglupialem i nie wiem czy zrobic tak jak bylo czy zostawic? zapomnialem dodac ze ogólnie po tym ustawieniu silnik pokazuje idealne spalanie na biegu jalowym to jest 0,6 0,7 jest jakby zrywniejszy równo pracuje tylko ze w tle slychac pompe wody i co wy na to?
  11. no wlasnie tak mi mechanik powiedzial ze auto inaczej brzmi bo byla jakas synchronizacja zle ustawiona i jakies tam kąty zaplonu i jeszcze cos wszystko sprawdzal na vagu a rozrząd byl wymieniany rok temu przejechane 10000km poprostu pojechalem swiece zarowe wymienic i poprosilem go zeby sprawdzil mi rozrząd bo cos ciężko rano auto pali i cos taki mulowaty byl a on mówi mi ze zle bo cos tam na znakach jest nie tak ustawione więc mówię zeby zmienil zeby bylo dobrze no i jak zmienil to mi cos nie pasuje normalnie krew mnie zalewa
  12. ale czy mozna go poluzowac bez potrzeby zdejmowania calego przodu?
  13. witam wczoraj mechanik poprawiał mi ustawienie rozrządu bo był zle ustawiony i po regulacji zauważylem ze silnik jak pracuje na wolnych słychac takie chrobotanie, druga sprawa to to ze w czasie przespieszania slychac cos takiego jakby gwizd wczesniej zadnego z tych objawów nie było, mechanik mi powiedział ze wszystko jest ok ze to chrobotanie to pompa wody i ze to normalne i ze pasek rozrządu byl slabo naciągnięty więc poprawil teraz silnik inaczej pracuje co by nie mówić faktycznie jest żwawszy,i stąd moje pytanie czy możliwe jest ze za mocno naciągnąl pasek rozrządu i stąd te objawy i czy zeby go poluzować trzeba z powrotem ściągać cały przód?,pytam bo się jutro do niego wybieram zeby poprawil i nie chce zeby mi jakis kit wciskal ze wszystko jest ok
  14. GURAL widze ze mamy te same auta powiedz mi czy zeby poluzowac pasek rozrządu trzeba ściągac caly przód? i czy możliwe jest że to przez za mocno naciągnięty pasek dzieją się takie rzeczy bo jutro jade do goscia niech poprawia tylko zebym wiedział w miare co gadać zeby mnie nie zmyl ze jest wszystko ok
  15. witam na początku chciałem przeprosić ze odgrzalem kotleta ale nie chcialem zakladac nowego tematu,ale do rzeczy mianowicie wczoraj mechanik poprawiał mi ustawienie rozrządu bo był zle ustawiony i po regulacji zauważylem ze silnik jak pracuje na wolnych słychac takie chrobotanie, druga sprawa to to ze w czasie przespieszania slychac cos takiego jakby gwizd wczesniej zadnego z tych objawów nie było, mechanik mi powiedział ze wszystko jest ok ze to chrobotanie to pompa wody i ze to normalne i ze pasek rozrządu byl slabo naciągnięty więc poprawil,i stąd moje pytanie czy możliwe jest ze za mocno naciągnąl pasek rozrządu i stąd te objawy i czy zeby go poluzować trzeba z powrotem ściągać cały przód
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności