Jump to content
fart

Problem B5 FL 130 km 2004 r

Recommended Posts

Witam . Dwa dni temu jeździłem swoim autkiem Passat z 2004 r combi 1,9 tdi 130 km i podczas któregoś z postojów , jazdy w mieście nie chciał odpalić na ciepłym silniku . Pojawił się błąd 18027 - przekaźnik nagrzewnicy / świecy żarowej (J52) obieg otwarty zwarcie do masy. Nie mogłem go odpalić , rozrusznik kręcił , ale nie odpalał . Po jakimś czasie odpalił , a podczas odpalania paliły się lampka od ABS i od silnika taka żółta , ale potem zgasły po uruchomieniu samochodu. Potem normalnie odpalił i znowu nie chciał odpalać , ale skasowałem wcześniej ten błąd i w silniku było czysto . Wymieniłem ten przekaźnik , ale nic to nie dało i raz odpala bez problemu , a innym razem nie mogę uruchomić auta i nie ma żadnych błędów. Dzisiaj przy odpaleniu zapaliła się lampa hamulca ręcznego , abs i ta z silnikiem żółta i w układzie znowu pojawił się błąd 18027 . Wykasowałem go i znowu normalnie odpalił , ale to nic na dłuższą metę nie pomoże bo nie ma reguły z tym odpalaniem , czy na zimnym , czy na ciepłym i do tego te wariujące kontrolki , które gasną po odpaleniu , przeważnie , dzisiaj raz było inaczej. Dodam , że w ostatnim czasie mam problem z zamkiem od strony kierowcy raz się otwiera a raz nie ale nie wiem czy to ma z tym coś wspólnego . Innych błędów oprócz w/w nigdy nie pokazał komputer. Nikt z mojego miasta nie wie jak to rozwiązać . Były pomysły wymiany uszczelek na wtryskach , czujnika temperatury , niektórzy mówili , że to coś z elektroniką ale nie wiedzieli co . Proszę o pomoc i z góry dziękuję . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwroc uwage czy po przekrwceniu kluczyka slychac pompe w baku. Dosc dobrze to slychać jak jest sprawna.

Jak dlugo krecisz to odpala czy nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym odpalaniem bywa różnie . Niekiedy długo kręcę i wcale nie odpala , niekiedy odpala odrazu , a niekiedy chwilę pokręcę i dopiero odpala . Co do pompy to sprawdzę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogolnie stawialbym na uklad zasilania.

Vakum pompa, filtr ew. podrzewacz, gumki na wtryskach itp...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompę słychać przed chwilą go odpalałem  , podczas rozruchu zapaliły się dwie kontrolki ( ABS i ta żółta - silnik) i po uruchomieniu zgasły.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontrolki pewnie sie swieca bo dlugo krecisz rozrusznikiem... 

Dobrze dac przezroczyste wezyki do ropy i patrzec czy sie nie zapowietrza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyłączam się do tematu mam identyczny problem ze swoim passatem 1.9 AVF.

Jak jest zimny silnik to pali prawie od razu albo trochę trochę trzeba pokręcić, jak ciepły to muszę bardzo długo kręcić, żeby zapalił.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy