Skocz do zawartości
fart

Problem B5 FL 130 km 2004 r

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Dwa dni temu jeździłem swoim autkiem Passat z 2004 r combi 1,9 tdi 130 km i podczas któregoś z postojów , jazdy w mieście nie chciał odpalić na ciepłym silniku . Pojawił się błąd 18027 - przekaźnik nagrzewnicy / świecy żarowej (J52) obieg otwarty zwarcie do masy. Nie mogłem go odpalić , rozrusznik kręcił , ale nie odpalał . Po jakimś czasie odpalił , a podczas odpalania paliły się lampka od ABS i od silnika taka żółta , ale potem zgasły po uruchomieniu samochodu. Potem normalnie odpalił i znowu nie chciał odpalać , ale skasowałem wcześniej ten błąd i w silniku było czysto . Wymieniłem ten przekaźnik , ale nic to nie dało i raz odpala bez problemu , a innym razem nie mogę uruchomić auta i nie ma żadnych błędów. Dzisiaj przy odpaleniu zapaliła się lampa hamulca ręcznego , abs i ta z silnikiem żółta i w układzie znowu pojawił się błąd 18027 . Wykasowałem go i znowu normalnie odpalił , ale to nic na dłuższą metę nie pomoże bo nie ma reguły z tym odpalaniem , czy na zimnym , czy na ciepłym i do tego te wariujące kontrolki , które gasną po odpaleniu , przeważnie , dzisiaj raz było inaczej. Dodam , że w ostatnim czasie mam problem z zamkiem od strony kierowcy raz się otwiera a raz nie ale nie wiem czy to ma z tym coś wspólnego . Innych błędów oprócz w/w nigdy nie pokazał komputer. Nikt z mojego miasta nie wie jak to rozwiązać . Były pomysły wymiany uszczelek na wtryskach , czujnika temperatury , niektórzy mówili , że to coś z elektroniką ale nie wiedzieli co . Proszę o pomoc i z góry dziękuję . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwroc uwage czy po przekrwceniu kluczyka slychac pompe w baku. Dosc dobrze to slychać jak jest sprawna.

Jak dlugo krecisz to odpala czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym odpalaniem bywa różnie . Niekiedy długo kręcę i wcale nie odpala , niekiedy odpala odrazu , a niekiedy chwilę pokręcę i dopiero odpala . Co do pompy to sprawdzę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie stawialbym na uklad zasilania.

Vakum pompa, filtr ew. podrzewacz, gumki na wtryskach itp...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompę słychać przed chwilą go odpalałem  , podczas rozruchu zapaliły się dwie kontrolki ( ABS i ta żółta - silnik) i po uruchomieniu zgasły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kontrolki pewnie sie swieca bo dlugo krecisz rozrusznikiem... 

Dobrze dac przezroczyste wezyki do ropy i patrzec czy sie nie zapowietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję będę sprawdzał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyłączam się do tematu mam identyczny problem ze swoim passatem 1.9 AVF.

Jak jest zimny silnik to pali prawie od razu albo trochę trochę trzeba pokręcić, jak ciepły to muszę bardzo długo kręcić, żeby zapalił.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności