Jump to content
fart

Problem B5 FL 130 km 2004 r

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2004

    Witam . Dwa dni temu jeździłem swoim autkiem Passat z 2004 r combi 1,9 tdi 130 km i podczas któregoś z postojów , jazdy w mieście nie chciał odpalić na ciepłym silniku . Pojawił się błąd 18027 - przekaźnik nagrzewnicy / świecy żarowej (J52) obieg otwarty zwarcie do masy. Nie mogłem go odpalić , rozrusznik kręcił , ale nie odpalał . Po jakimś czasie odpalił , a podczas odpalania paliły się lampka od ABS i od silnika taka żółta , ale potem zgasły po uruchomieniu samochodu. Potem normalnie odpalił i znowu nie chciał odpalać , ale skasowałem wcześniej ten błąd i w silniku było czysto . Wymieniłem ten przekaźnik , ale nic to nie dało i raz odpala bez problemu , a innym razem nie mogę uruchomić auta i nie ma żadnych błędów. Dzisiaj przy odpaleniu zapaliła się lampa hamulca ręcznego , abs i ta z silnikiem żółta i w układzie znowu pojawił się błąd 18027 . Wykasowałem go i znowu normalnie odpalił , ale to nic na dłuższą metę nie pomoże bo nie ma reguły z tym odpalaniem , czy na zimnym , czy na ciepłym i do tego te wariujące kontrolki , które gasną po odpaleniu , przeważnie , dzisiaj raz było inaczej. Dodam , że w ostatnim czasie mam problem z zamkiem od strony kierowcy raz się otwiera a raz nie ale nie wiem czy to ma z tym coś wspólnego . Innych błędów oprócz w/w nigdy nie pokazał komputer. Nikt z mojego miasta nie wie jak to rozwiązać . Były pomysły wymiany uszczelek na wtryskach , czujnika temperatury , niektórzy mówili , że to coś z elektroniką ale nie wiedzieli co . Proszę o pomoc i z góry dziękuję . 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2003

    Zwroc uwage czy po przekrwceniu kluczyka slychac pompe w baku. Dosc dobrze to slychać jak jest sprawna.

    Jak dlugo krecisz to odpala czy nie?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2004

    Z tym odpalaniem bywa różnie . Niekiedy długo kręcę i wcale nie odpala , niekiedy odpala odrazu , a niekiedy chwilę pokręcę i dopiero odpala . Co do pompy to sprawdzę. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2003

    Ogolnie stawialbym na uklad zasilania.

    Vakum pompa, filtr ew. podrzewacz, gumki na wtryskach itp...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2004

    Pompę słychać przed chwilą go odpalałem  , podczas rozruchu zapaliły się dwie kontrolki ( ABS i ta żółta - silnik) i po uruchomieniu zgasły.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2003

    Kontrolki pewnie sie swieca bo dlugo krecisz rozrusznikiem... 

    Dobrze dac przezroczyste wezyki do ropy i patrzec czy sie nie zapowietrza.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2004

    Dziękuję będę sprawdzał

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2003

    Przyłączam się do tematu mam identyczny problem ze swoim passatem 1.9 AVF.

    Jak jest zimny silnik to pali prawie od razu albo trochę trochę trzeba pokręcić, jak ciepły to muszę bardzo długo kręcić, żeby zapalił.

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy