Skocz do zawartości

Ja.Krzysiek

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Ja.Krzysiek

  • Urodziny 01.01.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zamość

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Wielkie dzięki. Zadziałało. Ale teraz nie można kliknięciem zrobić, żeby sama się zamknęła. Trzeba trzymać przycisk cały czas, aż do całkowitego zamknięcia. Ciekawe czy i na to jest sposób, bo z niedomykaniem ta funkcja działała.
  2. Przeczesałem całe forum, ale nigdzie nic nie znalazłem. Otóż pewnego dnia nie udało mi się zamknąć szyby pasażera do końca, jak opuściłem szybę to już tak zostało. Popękały ślizgi szyby. Linka i silnik pracują poprawnie. Kupiłem nowe ślizgi. Jednak po ich wymianie szyba opuszcza się prawidłowo, ale zamykanie już nie do końca. Szyba najpierw dochodzi do końca (zamyka się), następnie mechanizm opuszcza ją do połowy otwarcia. A co najciekawsze jak zamykam kluczykiem, albo pilotem wtedy jest ok. Nic nie przestawiałem. Po prostu założyłem ślizgi na zaciski na lince. I ZONK
  3. Czujniki nie mogą być zjechane tylko brudne. One o nic nie ocierają. Czasami podczas jakiejś wymiany gdzie należy użyć młotka potrafią poodpadać drobiny rdzy i jako, że czujnik jest delikatnie namagnesowany to je poprzyciąga. Należy je wtedy oczyścić. Efekt jest taki, że tuż przed zatrzymaniem nagle zaczyna działać ABS mimo braku poślizgu.
  4. Dołączam się do tematu. Otóż dzisiaj jadąc sobie autkiem zaczęła mi rosnąć temperatura. Bardzo szybko. Przy 120 stopniach zatrzymałem samochód. Przyjechał znajomy mechanik i stwierdził: termostat. Płyn nie idzie do chłodnicy. Wymieniłem na nowy, ale dalej to samo. Nowy znowu na nowy i dalej. Zamknęli mi obieg bez termostatu. Stwierdzili, że kolejny jest do bani i się nie otwiera. W domu sprawdziłem w gotującej wodzie. Otwiera się. Jadąc do domu miałem równe 90 stopni i zero nawiewu ciepłego powietrza. Wiało zimnem. Na gaz też mi się nie przełączył, a załącza się jak temperatura osiągnie właściwy poziom. Padło na pompę wodną. Ale na logikę biorąc skoro kręci się pasek to i pompa musi, więc awaria mało prawdopodobna. I moje pytanie. Czy pompa może ulec mechanicznej usterce, np. urwać się wirnik?
  5. Moje doświadczenie. Po kupieniu paska diagnoza. Prawy banan. Kupiłem Febi. Wytrzymał 5 tyś. km. W między czasie coś w dolnych zaczęło stukać. Kupiłem komplet MS i wymieniłem wszystkie dolne. Na na razie po 30 tyś. nic nie słychać, a dodam, że każdy stuk mnie drażni i zaraz wymieniam. A tak na marginesie. Po czym poznać oryginlaną część? Po jakości wykonania. Widziałem Febi i MS. MS sprawia wrażenie oryginału. Nawet wytłoczenie napisów jest perfekcyjne. Tania chińszczyzna tak nie ma. Nie żebym zaraz zachwalał. Ale podsuwam nowy pomysł dla admina. Ranking części. Taki do oddawania głosów. Będzie to bardziej przejrzyste i może więcej osób weźmie w tym udział. Co wy na to?
  6. Zgadzam się z EMATE. Na Master Sport zrobiłem już 25 tysięcy i wszystko jest ok. Wykonanie ich uważam za perfekcyjne. Raz miałem Febi (po 5 tyś. padły) i w porównaniu z MS wyglądały jak tania chińszczyzna.
  7. Wymieniłem ostatnio filtr paliwa w 1.8 benzyna. NA pewno się zapowietrzył bo wyleciało z przewodów z pół litra. ale po założeniu nowego za trzecim razem zaskoczył i już nie zgasł. Trwało to może ze 30 sekund. Może masz problem z czymś innym. Kiedyś padła mi pompa paliwa w scenicu. Objawy były takie, że raz odpalał, a raz nie. Aż e końcu nie odpalił.
  8. Do kolegi ze zgrzytającym pedałem hamulca. Miałem to samo. Trzeba wyczyścić czujnik ABS. Czujnik jest lekko namagnesowany i potrafią się do niego poprzyciągć pordzewiałe szczątki metalu. Po oczyszczeniu u mnie przeszło.
  9. Dołączę się do wątku nietypowego przypadku abs-u, ale z moim przypadkiem. Parę dni temu mechanik wymienił mi wahacz - banana z prawej strony. Teraz przy hamowaniu - tak tuż przed samym zatrzymaniem, ale tylko przy delikatnym hamowaniu załącza mi się abs mimo, że koła nie blokują się tylko auto delikatnie się toczy. Podbicie pedała hamulca mogę zlikwidować mocniejszym jego wciśnięciem. Mam to prawie za każdym razem jak staję. Przy mocnym hamowaniu jest ok. I co to może być?
  10. Osobiście Febi już nie kupię. Dolny banan wytrzymał mi niespełna 10 000 km. Mimo wszystko za mało. Al jakiś czas temu kupiłem MasterSpotry i jak na razie jest ok. Cena jest też przystępna. Produkują je w Niemczech. I powiem, że jakość wykonania MasrerSport w porównaniu z Febi jest dużo lepsza. Może miałem pech, ale na Febi się przejechałem.
  11. Tak ma wbudowany wzmacniacz 250W i głośnik 500W
  12. Witam. Skąd najlepiej wziąć zasialnie do tuby basowej. Czy muszę ciągnąć przewody od akumulatora czy jest możliwość podpięcia się pod instalację w bagażniku?
  13. Jakiś czas temu zrobiłem to samo tyle, że z prawej strony. Zamiast gumy podłożyłem przeciętego na pół i ściętego w klin kołka drewnianego do mebli. Stuki ustały tak o 80%, ale teraz jak znowu robi się goręcej znowu trochę narosły. Spróbuję podłożyć jeszcze z drugiej strony może zmienią się naprężenia i całkiem ustanie. Póki co jestem z wami. Powodzenia.
  14. Mam to samo. Tyle. że nic nie wymieniałem. Wczoraj zdjąłem plastiki i przesmarowałem pompę. Od razu mówię, żeby nie psikać w40 bo będzie jeszcze gorzej. Pomógł dopiero towot, ale o zgrozo dzisiaj rano znowu zaczęło skrzypieć. Może trochę ciszej, ale jednak. Volkswagen powinien powoli zastanowić nad zmianą nazwy z passata na skrzypciucha. Ale do rzeczy dzisiaj znowu powalczę i zobaczymy co z tego wyjdzie. Acha jeszcze jedno smar silikonowy u mnie nie pomógł. Było jeszcze gorzej. Piszcie jak się z tym uporacie.
  15. Czy ta sprężyna jest pod gumową osłoną od środka? Bo nie zauważyłem jej jak smarowałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności