Skocz do zawartości

golden201

  • Liczba zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O golden201

  • Urodziny 28.12.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piekary Śląskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Panowie, mam pytanie ile kosztuje calodzienny postoj smochodem w centrum Gdyni, czy przy Skwerze Kosciuszki jest duzo miejsca parkingowego? Czy znacie moze jakies parkingi strzezone. z gory dziekuje za odpowiedzi
  2. witam prosiłbym schemacik 1J0 959 799 AH i 1J0 959 799R na maila [email protected] Z gory dziekuje za pomoc
  3. Witam Passat B5 1998 AHU 90 KM nr vin WVWZZZ3BZXE227142 potrzebuje: amortyzatory przod Bilstein , Sachs z oslonami i odbojami sprezyny Lesjofors przod Dziekuje pozdrawiam Artur
  4. Kolego po założeniu 216 od razu poczujesz różnicę pozniej korekta softu i banan na twarzy wiecej konikow i nawet spalanie spada:) na takim setupie ok 130KM bedziesz mial. Tylko uważaj żeby Cię nie wciągneło bo pózniej będziesz chcial wiecej konikow p.s przepraszam za wtrącenie się ale opisuje swoj przypadek
  5. wlasnie to jest to ze nie wykrywa, to tylko sie dzieje po wcisnieciu gwaltownym gazu do dechy jak muskam gaz spokojnie to do 2tys troche go przytka ale po sekundzie idzie jak ogien. A wlasnie logi dynamiczne tylko zrobie do 2,5 tys bo wiecej nie idzie
  6. witam ponownie zrobilem loga ale tylko do 2,5 tys moglbym ktos oblukac http://vaglog.rtnet.pl/golden201_67342.html zauwazylem ze gdy odpuszcze noge z gazu to pozniej samochod idzie normalnie
  7. Grucha jest ok bo byla ustawiana wg. fabrycznych parametrow podczas regeneracji, nieszczelnosci razczej nie bedzie bo rury sa z nierdzewki połaczone silikonowymi kolankami sciagniete opaskami gbs-owymi wszystko sprawdzone:)
  8. mi udalo sie wepchac tez po 2 gumy na sprezynach i podnioslo samochod o 2 centymetry
  9. Witam forumowiczów mam maly problem z turbina lub z jej ładowaniem opisze po krotce moj problem. Jestem po zmianie turbiny z AHU na BRD wszystko ładnie po programie latalo do czasu az nie zaczęły stukać popychacze. Popychacze zostaly wymienione i pojawil sie problem. Rano gdy wsiadlem do samochodu odpalam, ruszam i auto uzyskuje 2 tys obrotów zaczyna szarpać dławic się i obroty spadają oraz nie rowno chodzi, po chwili autem idzie normalnie ruszyć i przekracza normalnie 2 tys obrotow. Na rozgrzanym silniku turbina ciagla jak oszalala tak więc postanowiłem podmienic zawór n75 ale objawy takie same, spróbowałem ściagnać weżyk dochodzący do gruszki i ..... na moje zdziwienie samochod jedzie normalnie (oczywiscie bez doladowania) nie szarpie nie dławi się. Tak więc postanowiłem rozkręcic turbine i pozaglądac do niej. Po rozkręceniu moim oczom ukazał się wirnik od strony zimnej z połamanymi łopatkami, mysle fuck rozwaliło turbine i nie miała takiego ciśnienia, tak więc nic mi nie pozostało jak regeneracja. Po odebraniu turbiny cały uchachany wziołem sie za montaż, oczywiscie przestrzegając wszystkich zasad zakladnia, czyszczenia calego dolotu, kolektorow wszystkich uszczelek oraz filtrow. Turbina zamontowana, nowe wezyki podcisnienia zalozone, jeszcze raz sprawdzenie wszystkiego czy jest ok, dobra mysle zapale pepierosa i pale fure:). Tak wiec, jak pomyslalem tak zrobilem. Zapalilem samochod wszystko jest ok turbina nie odleciala:D zostawilem samochod odpalony niech pochodzi miedzy czasie posprzątałem garaż. Po 20 minutach auto zagrzane tak wiec mysle jade w rejs. Ruszam spokojnie wszystko dziala, temperatura osiągnęła 90 stopni, trzeba wypróbować nową turbinę, 1 ful gaz a tu znowu tylko 2 tys obrotów, samochod dławi się szarpie i nie rowno chodzi, po chwili wszystko ustalo znowu ruszam po mału zmiana na 2 auto idzie jak pocisk do 4 tys pozniej trojka itd. Przyjechałem pod garaż zostawilem na luzie i chciałem przegazować samochod i znowu tylko do 2 tys i dławienie się i nie równa praca silnika myslałem ze mnie rozd.... zrobiłem kolejny test ze sćiagnieciem weżyka od gruszki i samochód normalnie chodzi nawet moge przegazowac do 4 tys obrotow<lol>. Tak więc jesli ktoś z forumowiczów miałby jakąś podpowiedz lub wskazówkę byłbym niezmiernie wdzięczny.
  10. czy moglby ktos polaczyc mi te wsady jeden jest z fisem a drugi bez
  11. golden201

    VIRTUAL TUNING

    patryku na karoseri :D
  12. golden201

    VIRTUAL TUNING

    Witam Panowie moze ktos mi zrobic na pasku czarny mat, czarny blyszczacy mat i w jednej i drugiej wersji czerwone relingi. Z gory serdecznie dziekuje
  13. Witam !!! Potrzebuje rozrzad i poychacze do Passata B5 1998 rok 90KM silnik AHU nr vin WVWZZZ3BZXE227142 Pozdarwiam Artur
  14. Kolego Cana masz a wiecej dowiedz sie tu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=52106
  15. golden201

    Wkładka zamka

    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834 kolego tu masz wszystko krko po kroku ze zdjeciami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności