mkpol Zgłoś #1081 Napisano 14 Kwietnia 2020 Kurde poddaję się. Ale według mnie 10.2010 to już B7 Adams daj VIN, tak z ciekawości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #1082 Napisano 15 Kwietnia 2020 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezesik18 Zgłoś #1083 Napisano 17 Kwietnia 2020 Czy do passata b6 przy montażu zwykłej kiery multifunkcyjnej przy zmianie modułu pod kierownicą można zastosować moduł z vw golfa - np 1K0-953-549-AG? Czy musi być kategorycznie moduł od passata 3c0? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #1084 Napisano 17 Kwietnia 2020 2 godziny temu, prezesik18 napisał: Czy do passata b6 przy montażu zwykłej kiery multifunkcyjnej przy zmianie modułu pod kierownicą można zastosować moduł z vw golfa - np 1K0-953-549-AG? Czy musi być kategorycznie moduł od passata 3c0? TYLKO 3C0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #1085 Napisano 17 Kwietnia 2020 2 godziny temu, prezesik18 napisał: Czy musi być kategorycznie moduł od passata 3c0? Albo 5K0: [Instrukcja] Wymiana modułu kierownicy 3C0953549 -> 5K0953569 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #1086 Napisano 5 Sierpnia 2020 Hej mam do roboty paska B7 2014 rok. Dokładam multiffunkcję i tampomat. Przyciski z kierownicy działają, nie podłączyłem jeszcze kabelka do tempomatu ze sterownika. Mam jeden błąd w "kole kierownicy" 0516 - Magistrala danych U1121 00 [009] - brak informacji aktualne kodowanie to 199A250000 Po podłączeniu kabelka błąd zniknie czy muszę zmieniać kodowanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #1087 Napisano 5 Sierpnia 2020 49 minut temu, adams napisał: Po podłączeniu kabelka błąd zniknie czy muszę zmieniać kodowanie? To raczej błąd o braku zakodowanego tempomatu w ECU. Błąd o braku kabelka pojawia się w ECU a nie w module koła kierownicy i wygląda tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #1088 Napisano 6 Sierpnia 2020 Kodowanie w ECU zmienione, kiera i tempomat działa ale nadal w kolumnie kierowniczej wywala mi błąd Cytat 0516 - Magistrala danych U1121 00 [009] - brak informacji Gdzie i co mam przekodować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #1089 Napisano 6 Sierpnia 2020 W dniu 5.08.2020 o 17:31, adams napisał: mam do roboty paska B7 2014 rok manual czy automat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #1090 Napisano 6 Sierpnia 2020 manual Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #1091 Napisano 6 Sierpnia 2020 Kodowanie modułu kierownicy dla manula: 118A250000 - teraz powinno pomóc A KESSY jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #1092 Napisano 6 Sierpnia 2020 2 minuty temu, nTomek napisał: A KESSY jest? tak, jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #1093 Napisano 6 Sierpnia 2020 No to jeszcze jedyneczka na końcu: 118A250001 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #1094 Napisano 7 Sierpnia 2020 Kodowanie przyjęte. Bledu brak. Dziekuje 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarekWW Zgłoś #1095 Napisano 20 Sierpnia 2020 (edytowane) Cześć, chciałem podpiąć się do tematu i przedstawić problem jaki napotkałem przy zmianie kiery bez na MF. Miałem moduł 3C0953549 A, licznik 1/2 FIS, tempomat, obsługa licznika z manetki. W dniu dzisiejszym przy okazji wizyty u mechanika, zostały wymienione kiera MF + łopatki (mam dsg), moduł na AE (chyba) i cały pająk wraz ze zwijakiem które były razem z modułem AE (kupiłem cały moduł zintegrowany). Dodatkowo została zamontowana dokupiona oddzielnie wiązka taka jak w manualu na forum (nr nie pamiętam). Przed całą operacją zmieniłem zegary na białe i tu nie było żadnego problemu i błędów, po prostu plug&play. Ale do rzeczy. Mechanik powymieniał, poskładał, zrobił adaptacje i tu jest pierwszy problem, ponieważ notorycznie wyskakuje błąd poduszki, kasował błąd mechanik, kasowałem ja prostym viakenem, nic nie daje. Na pierwszy rzut oka operacja się udała, poza tym błędem poduszki, przyciski MF podświetlają się, ściemniają się, obsługują kompa w zegarach (nawet udało się odpalić "ukryte menu", z manetką nie dało rady), łopatki przy kierownicy się podświetlają i zmieniają biegi. Co nie działa lub do czego mam wątpliwości: 1.) występuje błąd poduszki, nie da się skasować, błąd 01587 - zapalnik 2 Airbag; strona kierowcy (N250), 001 - górna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona 2.) po zmianie tempomat nie działa: błąd 00895 - Przełącznik utrzymywania zadanej prędkości jazdy (GRA/ADR) (E45), 012 - usterka elektryczna w obwodzie, sporadyczny błąd 00895 - Przełącznik utrzymywania zadanej prędkości jazdy (GRA/ADR) (E45), 014 - wadliwy - sporadyczny 3.) mam pytanie co do podświetlania przycisków MF na kierownicy, bo nie jestem pewien czy tak ma być. Mianowicie przyciski się podświetlają tylko po włączeniu świateł, a nie przy odpaleniu zapłonu tak jak reszta wskaźników/nawiewy/itp. Czy tak powinno być czy jest coś źle zamontowane? 4.) czy nie działający tempomat to wina modułu AE, doczytałem gdzieś w tym wątku, że różne moduły obsługują różny osprzęt i np. AE może nie obsługiwać tempo. 5.) nie sprawdziłem klaksonu i czy została zrobiona adaptacja kąta skrętu tj, czy przy skręcie kierownicą doświetla zakręty jak to było poprzednio (piszę to czysto informacyjnie, i posprawdzam jeżeli pomoże to w diagnozie problemu Uprzejmie proszę kolegów z większą wiedzą i doświadczeniem o pomoc lub ewentualne wskazówki. Z góry dziękuję. Marek Edytowane 20 Sierpnia 2020 przez MarekWW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezesik18 Zgłoś #1096 Napisano 20 Sierpnia 2020 6 godzin temu, MarekWW napisał: 4.) czy nie działający tempomat to wina modułu AE, doczytałem gdzieś w tym wątku, że różne moduły obsługują różny osprzęt i np. AE może nie obsługiwać tempo. Moduł AE jest w wersji higline - czyli obsługuje kierownice. Jeśli masz opcję sprawdzenia numeru taśmy airbag to mi podrzuć, z tego co kojarzę mam w garażu manetki + taśmę - mógłbym podesłać Ci do podmiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarekWW Zgłoś #1097 Napisano 21 Sierpnia 2020 Cześć, wiązka do poduszki ma numerek 1K0.971.584.L Wysyłam zdjęcia jak to podłączone jest. Dobra wiadomość, tempomat działa, nic nie robiłem, następnego dnia już działał więc jeden problem mniej Sprawdziłem: klakson działa, doświetlanie zakrętów przy kręceniu kołem działa. Nawet obsługa radia android z kiery działa Pozostaje problem błędu poduszki Z góry dzięki za pomoc. W dniu 20.08.2020 o 08:42, prezesik18 napisał: Moduł AE jest w wersji higline - czyli obsługuje kierownice. Jeśli masz opcję sprawdzenia numeru taśmy airbag to mi podrzuć, z tego co kojarzę mam w garażu manetki + taśmę - mógłbym podesłać Ci do podmiany. prezesik18, jak masz jakąś sprawdzoną wiązkę to chętnie skorzystam, o ile to kabelek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #1098 Napisano 21 Sierpnia 2020 Wczesniej kiera byla 1 nabojowa czy tez 2? Jak 1 nabojowa to trzeba wlutowac rezystor aby nie bylo bledu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarekWW Zgłoś #1099 Napisano 21 Sierpnia 2020 Kabelek miałem 1K0.971.584.K taki jak na poniższych zdjęciach, poduszka jest ze starej kierownicy więc wnioskuję, że miałem 2 naboje. Stary kabel 1K0.971.584.L i nie było błędu poduchy, nowy 1K0.971.584.K i jest błąd. Może nie potrzebnie mechanik zamieniał? Panowie wiecie czym te kable się różnią? Widzę, że stary nie miał chyba tego niebieskiego kabelka, widocznego na zdjęciach. Doradzicie coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #1100 Napisano 21 Sierpnia 2020 26 minut temu, MarekWW napisał: Może nie potrzebnie mechanik zamieniał? Panowie wiecie czym te kable się różnią? Potrzebnie, potrzebnie. Wiązka, którą założył ma dodatkową kostkę do modułu guzików na kierownicy. Twoim problem jest to, że moduł 3C0953549AE jest przeznaczony do poduszki jedno-nabojowej i po prostu brakuje w nim dwóch konektorów. Problem można rozwiązać przez przelutowanie tych konektorów ze starego modułu. Fotka poniżej. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach