Skocz do zawartości

MarekWW

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. nTomek wielkie dzięki za pomoc w rozwiązaniu problemu. Konektory przelutowane, błąd skasowany i więcej się nie pojawia :). Dzięki jeszcze raz, masz u mnie dobrą flaszkę.
  2. Ok. Bardzo dziękuję. Tak sie zastanawiam, tą wtyczką moduł łączy się ze zwijakiem, a zwijak dopiero z taśmą do poduszki. Skoro zamontowany mam zwijak od modułu AE (czyli od poduszki 1 nabój) to czy bedzie to działało po przylutowaniu tych konektorów i podłączeniu poduchy na 2 naboje. Chodzi mi o to czy w zwijaku jest wystarczająco kabli.... Ps. Jak trzeba to sprawdzę nr zwijaka. Ew. będę szukał innego jak podpowiecie jaki powinienem nabyć. Z góry dziękuję za pomoc.
  3. Dzięki za info Tomek Mam jeszcze pytanko. Zrobiłem zdjęcia starego modułu 3C0953549A. Czyli muszę przelutować te 2 konektory z modułu A (zaznaczyłem na 3 zdjęciu) do modułu AE. Tylko czy moduł AE będzie miał miejsce gdzie przylutować te konektory na płytce. Nie mam jak teraz dobrać się do nowego modułu AE i sprawdzić. Jak pokazałeś wtyczka w AE miejsce ma, nie wiem tylko czy na płytce jest do czego te konektory przylutować.
  4. Kabelek miałem 1K0.971.584.K taki jak na poniższych zdjęciach, poduszka jest ze starej kierownicy więc wnioskuję, że miałem 2 naboje. Stary kabel 1K0.971.584.L i nie było błędu poduchy, nowy 1K0.971.584.K i jest błąd. Może nie potrzebnie mechanik zamieniał? Panowie wiecie czym te kable się różnią? Widzę, że stary nie miał chyba tego niebieskiego kabelka, widocznego na zdjęciach. Doradzicie coś?
  5. Cześć, wiązka do poduszki ma numerek 1K0.971.584.L Wysyłam zdjęcia jak to podłączone jest. Dobra wiadomość, tempomat działa, nic nie robiłem, następnego dnia już działał więc jeden problem mniej Sprawdziłem: klakson działa, doświetlanie zakrętów przy kręceniu kołem działa. Nawet obsługa radia android z kiery działa Pozostaje problem błędu poduszki Z góry dzięki za pomoc. prezesik18, jak masz jakąś sprawdzoną wiązkę to chętnie skorzystam, o ile to kabelek?
  6. Cześć, chciałem podpiąć się do tematu i przedstawić problem jaki napotkałem przy zmianie kiery bez na MF. Miałem moduł 3C0953549 A, licznik 1/2 FIS, tempomat, obsługa licznika z manetki. W dniu dzisiejszym przy okazji wizyty u mechanika, zostały wymienione kiera MF + łopatki (mam dsg), moduł na AE (chyba) i cały pająk wraz ze zwijakiem które były razem z modułem AE (kupiłem cały moduł zintegrowany). Dodatkowo została zamontowana dokupiona oddzielnie wiązka taka jak w manualu na forum (nr nie pamiętam). Przed całą operacją zmieniłem zegary na białe i tu nie było żadnego problemu i błędów, po prostu plug&play. Ale do rzeczy. Mechanik powymieniał, poskładał, zrobił adaptacje i tu jest pierwszy problem, ponieważ notorycznie wyskakuje błąd poduszki, kasował błąd mechanik, kasowałem ja prostym viakenem, nic nie daje. Na pierwszy rzut oka operacja się udała, poza tym błędem poduszki, przyciski MF podświetlają się, ściemniają się, obsługują kompa w zegarach (nawet udało się odpalić "ukryte menu", z manetką nie dało rady), łopatki przy kierownicy się podświetlają i zmieniają biegi. Co nie działa lub do czego mam wątpliwości: 1.) występuje błąd poduszki, nie da się skasować, błąd 01587 - zapalnik 2 Airbag; strona kierowcy (N250), 001 - górna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona 2.) po zmianie tempomat nie działa: błąd 00895 - Przełącznik utrzymywania zadanej prędkości jazdy (GRA/ADR) (E45), 012 - usterka elektryczna w obwodzie, sporadyczny błąd 00895 - Przełącznik utrzymywania zadanej prędkości jazdy (GRA/ADR) (E45), 014 - wadliwy - sporadyczny 3.) mam pytanie co do podświetlania przycisków MF na kierownicy, bo nie jestem pewien czy tak ma być. Mianowicie przyciski się podświetlają tylko po włączeniu świateł, a nie przy odpaleniu zapłonu tak jak reszta wskaźników/nawiewy/itp. Czy tak powinno być czy jest coś źle zamontowane? 4.) czy nie działający tempomat to wina modułu AE, doczytałem gdzieś w tym wątku, że różne moduły obsługują różny osprzęt i np. AE może nie obsługiwać tempo. 5.) nie sprawdziłem klaksonu i czy została zrobiona adaptacja kąta skrętu tj, czy przy skręcie kierownicą doświetla zakręty jak to było poprzednio (piszę to czysto informacyjnie, i posprawdzam jeżeli pomoże to w diagnozie problemu Uprzejmie proszę kolegów z większą wiedzą i doświadczeniem o pomoc lub ewentualne wskazówki. Z góry dziękuję. Marek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności