przemyslawch Zgłoś #541 Napisano 28 Czerwca 2016 Jak kupowałem B7 sprzedawca mi mówił, że myślał nad dołożeniem kierownicy, jednak nie było to możliwe... trochę nie tym zmartwił, bo z gołą kierownicą trochę słabo było.... Jednak przyszedł mi z pomocą jeden z forumowiczów. Nie dosyć, że sprawdził, co jakie części potrzebuje, to jeszcze połowę z nich sam załatwił. Przyjechał kawał drogi, żeby mi to zamontować. Dzięki niemu nie tylko mam wielofunkcyjną kierownicę ale i tempomat, którego o dziwo w wersji highline nie było.... Wszystko działa idealnie zarówno kierownica jak i tempomat. Dziękuję ci Wojtku jesteś wielki. Twoja wiedza jest naprawdę oszałamiająca. Jesteś wielki - romeo9999 - zawsze służy pomocą, w każdej chwili można do niego zadzwonić/napisać nigdy nie odmówi wsparcia. Administratorzy - powinniście stworzyć dla niego jakąś nową kategorię aby go wyróżnić Przy okazji jeszcze raz gratuluję zwycięstwa na zlocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #542 Napisano 28 Czerwca 2016 Administratorzy - powinniście stworzyć dla niego jakąś nową kategorię aby go wyróżnićZawsze mówiłem żeby go zrobić nadszyszkownikiem . Ale Wojtek nie dba o zaszczyty. Pomaga bo to lubi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemyslawch Zgłoś #543 Napisano 28 Czerwca 2016 (edytowane) Oj tak. Powinni Go wziąć do programu Magicy z ulicy, bo to co wyczynia z naszymi autami to magia. Edytowane 25 Lipca 2016 przez przemyslawch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcopollo Zgłoś #544 Napisano 28 Czerwca 2016 Pomocy! Może ktoś mi podać procedurę na ogarnięcie G85? Auto mam bez wspomagania a na weekend muszę jechać 300KM... W Was moja nadzieja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #545 Napisano 11 Lipca 2016 Wymieniłem zwykłą kierownicę na wielofunkcyjną z Passata CC i wszystko byłoby OK, gdyby nie problem z poduszką. Nowa jest 1 nabojowa, stara była z 2 nabojami. Sterownik poduszek sygnalizuje brak połączenia z 2 nabojem. Jeśli zastosuję rezystor 2.2 lub 3.3 Ω w obwodzie 2 naboju, to rozwiąże problem, a funkcjonalność poduszki pozostanie na niezmienionym poziomie? Trochę odgrzeję kotleta, ale czy takie kierownice występowały tylko w passacie CC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #546 Napisano 12 Lipca 2016 Nie, w B6 pod koniec produkcji i w B7 również. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #547 Napisano 12 Lipca 2016 A jak to jest z poduszkami jednostrzałowymi? W których modelach były i jak je rozpoznać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #548 Napisano 12 Lipca 2016 Od kwiecień/maj 2007, najlepiej rozebrać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #549 Napisano 12 Lipca 2016 A jak to jest z poduszkami jednostrzałowymi? W których modelach były i jak je rozpoznać? kazda jest jednostrzałowa .... raz wystrzeli i po niej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #550 Napisano 12 Lipca 2016 Ja szukam kierownicy takiej w cytacie i poduszki z jednym nabojem. One chyba dopiero od 2010 wychodziły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #551 Napisano 12 Lipca 2016 Ja szukam kierownicy takiej w cytacie i poduszki z jednym nabojem. One chyba dopiero od 2010 wychodziły? a co mało ich na allegro? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #552 Napisano 12 Lipca 2016 (edytowane) Znalezc cala z poducha ciezko raczej Nie liczac nowych oczywiscie Edytowane 12 Lipca 2016 przez comingsoon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #553 Napisano 12 Lipca 2016 Znalezc cala z poducha ciezko raczej Nie liczac nowych oczywiscie Jakoś nie widzę problemu http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=base-relevance-aut-1-3-0613&search_scope=category-18896&string=3C8880201%20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #554 Napisano 12 Lipca 2016 Znalezc cala z poducha ciezko raczej Nie liczac nowych oczywiscie Dokładnie - poduszki się drogie lub ich nie ma. a co mało ich na allegro? Bardziej mi chodziło o informacje czy był np. tylko jeden model itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #555 Napisano 12 Lipca 2016 Dokładnie - poduszki się drogie lub ich nie ma. Bardziej mi chodziło o informacje czy był np. tylko jeden model itp. A co ty myślałeś tanio nie będzie, musisz spokoje wydać jakieś 1,5 tysiaka, pod warunkiem że sobie sam to założysz i zakodujesz. Są dwa rodzaje poduszek z metalowym i plastikowym dnem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #556 Napisano 12 Lipca 2016 A co ty myślałeś tanio nie będzie, musisz spokoje wydać jakieś 1,5 tysiaka, pod warunkiem że sobie sam to założysz i zakodujesz.Są dwa rodzaje poduszek z metalowym i plastikowym dnem. I jeszcze 2 rodzaje kierownic więc najlepiej kupować komplet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #557 Napisano 12 Lipca 2016 Kiery nie muszę kodować bo idzie do innego auta jako custom. Znacie numery tych kierownic i poduch? Bo z etki nie idzie wyczytać, która jest która. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #558 Napisano 13 Lipca 2016 Hej. Naprawdę nikt nie wie jak wyłączyć manetkę komputera, żeby zaczęły działac wszystkie przyciski kierownicy??? Mam VCP i niestety nie mam opisów. Czy mogłby ktoś podać ścieżkę co i gdzie w sterowniku kolumy odznaczyć aby wyłączyń manetkę? a czemu nie mozesz rozebrac manetki i zobaczyc które kable ? nie musisz nawet do tego celu zdejmowac kierownicy czy osłony kolumny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CeliN Zgłoś #559 Napisano 18 Lipca 2016 (edytowane) Koledzy po półrocznym braku czasu oraz zapału w zeszłą sobotę udało mi się założyć multi w moim CC i chciałbym sprostować kilka rzeczy mianowicie przyciski od multi z kierownicy 3 ramiennej 12 przyciskowej z CC pasują bez żadnego ciecia gumy czy innych kombinacji do kierownicy bez przycisków. Wystarczy zdemontować zaślepki od multi i w te miejsce wcisnąć i przykręcić przyciski od multi. W moim przypadku obyło się także bez kodowania multi bo po skręceniu wszystkiego w całość i po podłączeniu VCDSa wszystko już było zakodowane. Wystarczyło 2 razy odpalić i zgasić auto i multi działała z RNSem. Jedyne co musiałem zrobić to zaprogramować czujnik kąta skrętu co mój kabel za z chin 10 baksów bez problemu ogarnął - niektórzy twierdzili że tylko orginał jest w stanie temu podołać. Dziekuję wszystkim za pomoc i wskazówki dzieki którym udało mi sie to ogarnąć. Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie tempomatu bo zakupiłem manetki z nim i chce to podłączyc. Które piny należy połączyc w silniku CR CFFB? Bo podobno w CR są to inne piny niż w PD Edytowane 18 Lipca 2016 przez CeliN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #560 Napisano 18 Lipca 2016 Koledzy po półrocznym braku czasu oraz zapału w zeszłą sobotę udało mi się założyć multi w moim CC i chciałbym sprostować kilka rzeczy mianowicie przyciski od multi z kierownicy 3 ramiennej 12 przyciskowej z CC pasują bez żadnego ciecia gumy czy innych kombinacji do kierownicy bez przycisków. Wystarczy zdemontować zaślepki od multi i w te miejsce wcisnąć i przykręcić przyciski od multi. W moim przypadku obyło się także bez kodowania multi bo po skręceniu wszystkiego w całość i po podłączeniu VCDSa wszystko już było zakodowane. Wystarczyło 2 razy odpalić i zgasić auto i multi działała z RNSem. Jedyne co musiałem zrobić to zaprogramować czujnik kąta skrętu co mój kabel za z chin 10 baksów bez problemu ogarnął - niektórzy twierdzili że tylko orginał jest w stanie temu podołać. Dziekuję wszystkim za pomoc i wskazówki dzieki którym udało mi sie to ogarnąć. Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie tempomatu bo zakupiłem manetki z nim i chce to podłączyc. Które piny należy połączyc w silniku CR CFFB? Bo podobno w CR są to inne piny niż w PD http://forum.vw-passat.pl/threads/62467-Monta%C5%BC-Tempomatu-passat-b6-1-9-105-km?p=1896963&viewfull=1#post1896963 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach