Skocz do zawartości
Gość fanzol

Kierownica multifunkcyjna a zwykła

Rekomendowane odpowiedzi

Jak kupowałem B7 sprzedawca mi mówił, że myślał nad dołożeniem kierownicy, jednak nie było to możliwe... trochę nie tym zmartwił, bo z gołą kierownicą trochę słabo było.... Jednak przyszedł mi z pomocą jeden z forumowiczów. Nie dosyć, że sprawdził, co jakie części potrzebuje, to jeszcze połowę z nich sam załatwił. Przyjechał kawał drogi, żeby mi to zamontować. Dzięki niemu nie tylko mam wielofunkcyjną kierownicę ale i tempomat, którego o dziwo w wersji highline nie było.... Wszystko działa idealnie zarówno kierownica jak i tempomat. Dziękuję ci Wojtku jesteś wielki. Twoja wiedza jest naprawdę oszałamiająca. Jesteś wielki - romeo9999 - zawsze służy pomocą, w każdej chwili można do niego zadzwonić/napisać nigdy nie odmówi wsparcia. Administratorzy - powinniście stworzyć dla niego jakąś nową kategorię aby go wyróżnić ;) Przy okazji jeszcze raz gratuluję zwycięstwa na zlocie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Administratorzy - powinniście stworzyć dla niego jakąś nową kategorię aby go wyróżnić
Zawsze mówiłem żeby go zrobić nadszyszkownikiem :). Ale Wojtek nie dba o zaszczyty. Pomaga bo to lubi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj tak. Powinni Go wziąć do programu Magicy z ulicy, bo to co wyczynia z naszymi autami to magia.

Edytowane przez przemyslawch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomocy! Może ktoś mi podać procedurę na ogarnięcie G85? Auto mam bez wspomagania a na weekend muszę jechać 300KM... W Was moja nadzieja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymieniłem zwykłą kierownicę na wielofunkcyjną z Passata CC

i wszystko byłoby OK, gdyby nie problem z poduszką.

Nowa jest 1 nabojowa, stara była z 2 nabojami.

Sterownik poduszek sygnalizuje brak połączenia z 2 nabojem.

Jeśli zastosuję rezystor 2.2 lub 3.3 Ω w obwodzie 2 naboju, to rozwiąże problem,

a funkcjonalność poduszki pozostanie na niezmienionym poziomie?

 

9340cbadfab435cfmed.jpg

 

Trochę odgrzeję kotleta, ale czy takie kierownice występowały tylko w passacie CC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, w B6 pod koniec produkcji i w B7 również.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest z poduszkami jednostrzałowymi? W których modelach były i jak je rozpoznać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kwiecień/maj 2007, najlepiej rozebrać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak to jest z poduszkami jednostrzałowymi? W których modelach były i jak je rozpoznać?

 

kazda jest jednostrzałowa .... raz wystrzeli i po niej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja szukam kierownicy takiej w cytacie i poduszki z jednym nabojem. One chyba dopiero od 2010 wychodziły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja szukam kierownicy takiej w cytacie i poduszki z jednym nabojem. One chyba dopiero od 2010 wychodziły?

 

a co mało ich na allegro?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalezc cala z poducha ciezko raczej :/

Nie liczac nowych oczywiscie ;)

Edytowane przez comingsoon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znalezc cala z poducha ciezko raczej :/

Nie liczac nowych oczywiscie ;)

 

Dokładnie - poduszki się drogie lub ich nie ma.

 

a co mało ich na allegro?

 

Bardziej mi chodziło o informacje czy był np. tylko jeden model itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie - poduszki się drogie lub ich nie ma.

 

 

 

Bardziej mi chodziło o informacje czy był np. tylko jeden model itp.

 

A co ty myślałeś tanio nie będzie, musisz spokoje wydać jakieś 1,5 tysiaka, pod warunkiem że sobie sam to założysz i zakodujesz.

Są dwa rodzaje poduszek z metalowym i plastikowym dnem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co ty myślałeś tanio nie będzie, musisz spokoje wydać jakieś 1,5 tysiaka, pod warunkiem że sobie sam to założysz i zakodujesz.

Są dwa rodzaje poduszek z metalowym i plastikowym dnem.

 

I jeszcze 2 rodzaje kierownic więc najlepiej kupować komplet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiery nie muszę kodować bo idzie do innego auta jako custom. Znacie numery tych kierownic i poduch? Bo z etki nie idzie wyczytać, która jest która.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej. Naprawdę nikt nie wie jak wyłączyć manetkę komputera, żeby zaczęły działac wszystkie przyciski kierownicy??? Mam VCP i niestety nie mam opisów. Czy mogłby ktoś podać ścieżkę co i gdzie w sterowniku kolumy odznaczyć aby wyłączyń manetkę?

 

a czemu nie mozesz rozebrac manetki i zobaczyc które kable ?

nie musisz nawet do tego celu zdejmowac kierownicy czy osłony kolumny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy po półrocznym braku czasu oraz zapału w zeszłą sobotę udało mi się założyć multi w moim CC i chciałbym sprostować kilka rzeczy mianowicie przyciski od multi z kierownicy 3 ramiennej 12 przyciskowej z CC pasują bez żadnego ciecia gumy czy innych kombinacji do kierownicy bez przycisków. Wystarczy zdemontować zaślepki od multi i w te miejsce wcisnąć i przykręcić przyciski od multi. W moim przypadku obyło się także bez kodowania multi bo po skręceniu wszystkiego w całość i po podłączeniu VCDSa wszystko już było zakodowane. Wystarczyło 2 razy odpalić i zgasić auto i multi działała z RNSem. Jedyne co musiałem zrobić to zaprogramować czujnik kąta skrętu co mój kabel za z chin 10 baksów bez problemu ogarnął - niektórzy twierdzili że tylko orginał jest w stanie temu podołać.

Dziekuję wszystkim za pomoc i wskazówki dzieki którym udało mi sie to ogarnąć.

Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie tempomatu bo zakupiłem manetki z nim i chce to podłączyc. Które piny należy połączyc w silniku CR CFFB? Bo podobno w CR są to inne piny niż w PD

Edytowane przez CeliN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy po półrocznym braku czasu oraz zapału w zeszłą sobotę udało mi się założyć multi w moim CC i chciałbym sprostować kilka rzeczy mianowicie przyciski od multi z kierownicy 3 ramiennej 12 przyciskowej z CC pasują bez żadnego ciecia gumy czy innych kombinacji do kierownicy bez przycisków. Wystarczy zdemontować zaślepki od multi i w te miejsce wcisnąć i przykręcić przyciski od multi. W moim przypadku obyło się także bez kodowania multi bo po skręceniu wszystkiego w całość i po podłączeniu VCDSa wszystko już było zakodowane. Wystarczyło 2 razy odpalić i zgasić auto i multi działała z RNSem. Jedyne co musiałem zrobić to zaprogramować czujnik kąta skrętu co mój kabel za z chin 10 baksów bez problemu ogarnął - niektórzy twierdzili że tylko orginał jest w stanie temu podołać.

Dziekuję wszystkim za pomoc i wskazówki dzieki którym udało mi sie to ogarnąć.

Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie tempomatu bo zakupiłem manetki z nim i chce to podłączyc. Które piny należy połączyc w silniku CR CFFB? Bo podobno w CR są to inne piny niż w PD

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/62467-Monta%C5%BC-Tempomatu-passat-b6-1-9-105-km?p=1896963&viewfull=1#post1896963

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności