-
Liczba zawartości
36 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O CeliN
- Urodziny 16.08.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Artur
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
WOT
Samochód
-
Generacja
B6 CC
-
Silnik
CC 2.0 TDI 140KM DSG
-
Rok produkcji
2011
-
CeliN obserwuje zawartość → Kierownica multifunkcyjna a zwykła
-
Potrzebujesz manetki i zwijak. Wydaje mi się że całość musi być od takiej samej kierownicy jaką posiadasz w aucie czyli jeżeli masz multifunkcje 12 przycisków to w aucie do rozbiórki też taka musi być. Nie opłaca się ciągnąć nowej wiązki bo potrzebujesz tylko 1 nowy kabelek i odpowiednie piny do połączenia ECU ze zwijakiem w kierownicy. Ta operacja z pociągnięciem kabelka zajmie Ci ok 30 min a prucie całej wiązki i prowadzenie drugiej ori to pewnie cały dzień zajmie.
-
Ja adaptacje robiłem 3 razy i za ostatnim razem się udało. Ja mieszkam w okolicach Otwocka kabel mam tylko z czasem u mnie rożnie śle w tygodniu po 19 jestem wolny. Możesz podpytać tego swojego mechanika co Ci tempomat zakładał które piny łączył ?
-
sam zrób adaptacje czujnika kata skrętu, przy zakładaniu multi miałem to samo. opis adaptacji skopiowany od api13 Uruchamiasz kodowaniem tryb uczenia się przez wspomaganie gdzie jest środek (kierownica na wprost) właśnie w tym celu opisane jest że jedziesz 20km/h kilkadziesiąt/set metrów. Ja robię po około 20m. Po tym sterownik wspomagania wie gdzie mamy środek więc zatrzymujemy się i ustalamy zakresy skrętu i w tym czasie w zasadzie nie działa wspomaganie. Kręcąc w jedną i na końcu przytrzymujemy kierownice by zaakcentować koniec. Teraz kręcimy w drugą podobnie na końcu akcentujemy. Prostujemy i gasimy silnik Koniec. Ale by wszystko chciało się zapisać w pamięci sterownika musimy włączyć tryb uczenia. [select] [03 - Brake Electronics] [security Access - 16] Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [basic Settings - 04] Group 060 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, field 2 should say "OK". które piny w ECU i zwijaku połączyłeś kablem od tempomatu? bo u mnie wyskakuje błąd tempomatu i chyba źle połączyłem w kostce zwijaka. U mnie powinno być tak samo jak u Ciebie
-
Koledzy piny zakupiłem w ASO trzeba było dzeń poczekać bo tego do ECU nie mieli na stanie. Koszt kompletu to 52 zł. Piny sprzedają razem z kabelkiem który mierzy 60 cm i jest zakończony z obu stron pinem. podaje nr części może komuś na przyszłość się przydadzą pin ECU do Diesla 000 979 166 E pin do kostki 16 pin 000 979 009 EA Jeśli ktoś potrzebuje zestawu do diesla i jest z moich okolic (otwock garwolin mińsk maz) to mogę odstąpić gotowy kabelek za czteropak złocistego napoju Wszystko pospinałem (64 pin w kostce 94 i 5 w kostce 16) zrobiłem kodowanie ale tempomat nie działa po przestawieniu manetki na FISie zamiast przebiegu wyświetla sie ikonka tempomatu z wykrzyknikiem ,kontrolka na liczniku martwa. Źle podłączyłem piny czy coś z kodowaniem nie tak? Macie jakieś sugestje?
-
koledzy gdzie moge zakupic takie piny bo znalazlem tylko u chinoli i nie usmiecha mi sie czekac 3-4 tygodnie zeby uruchomic tempomat
-
Koledzy po półrocznym braku czasu oraz zapału w zeszłą sobotę udało mi się założyć multi w moim CC i chciałbym sprostować kilka rzeczy mianowicie przyciski od multi z kierownicy 3 ramiennej 12 przyciskowej z CC pasują bez żadnego ciecia gumy czy innych kombinacji do kierownicy bez przycisków. Wystarczy zdemontować zaślepki od multi i w te miejsce wcisnąć i przykręcić przyciski od multi. W moim przypadku obyło się także bez kodowania multi bo po skręceniu wszystkiego w całość i po podłączeniu VCDSa wszystko już było zakodowane. Wystarczyło 2 razy odpalić i zgasić auto i multi działała z RNSem. Jedyne co musiałem zrobić to zaprogramować czujnik kąta skrętu co mój kabel za z chin 10 baksów bez problemu ogarnął - niektórzy twierdzili że tylko orginał jest w stanie temu podołać. Dziekuję wszystkim za pomoc i wskazówki dzieki którym udało mi sie to ogarnąć. Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie tempomatu bo zakupiłem manetki z nim i chce to podłączyc. Które piny należy połączyc w silniku CR CFFB? Bo podobno w CR są to inne piny niż w PD
-
jaki model tych koncówek?
-
gdzie zakupiłeś takie bajeranckie końcówki?
-
czy na taśmie (zwijaku) oprócz tej białej naklejki jest jeszcze gdzieś wybity numer części?
-
koledzy czy taśma z końcówka AB obsłuży kierownice z łopatkami DSG?
-
czemu tak obstawiasz że sam nie dam rady? wszystko jest tu opisane wiec raczej nie powinno byc problemu chyba że wystąpią jakieś niespodziewane problemy.
-
czy tasma o nr 3C5953501BC obsłuży multifunkcje i tempomat?
-
upss.. przepraszam koledzy nie zauważyłem że da się. podstawówka się kłania
-
nie bardzo kolego zrozumiałeś. chodzi mi o to czy do pająka z dwiema manetkami da rade dołożyć 3 manetkę od tempomatu
-
mam pytanie orientuje się ktoś czy do pająka bez tempomatu da rade dołożyć manetkę od tempomatu?