Skocz do zawartości
łysy24

wymiana zarówki postojowej przód B6

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystkie B6 mają te otwory, które są przeznaczone do tego celu. Post # 51 i # 201 pokazują takie same zdjęcia.

No właśnie, więc o czym te ciągłe dyskusje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie, więc o czym te ciągłe dyskusje...

 

O tym, że wielu osobom nie chce się czytać postów i z tąd to bicie piany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Skan tej książki od dobrych kilku lat jest w necie.

 

A poniżej prezent na święta - strony 100 - 106 dot. wyposażenia elektrycznego i wymiany żarówek:

 

Pobierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany i Panny :) umarla mnie postojowka, zarowka wymieniona swiatla dalej brak. Po wymianie swiecila czasem w trakcie jazdy gasla i wywalalo blad na zegarach. Po wylaczeniu zaplonu blad ustepowal a od jakiegos czasu ustrojstwo nie dziala w ogole. Jakies pomysly??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie. Raz na jakiś czas jest błąd i nie świeci, ale później "restart" auta i działa. Chętnie też się dowiem, co mnie czeka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pany i Panny :) umarla mnie postojowka, zarowka wymieniona swiatla dalej brak. Po wymianie swiecila czasem w trakcie jazdy gasla i wywalalo blad na zegarach. Po wylaczeniu zaplonu blad ustepowal a od jakiegos czasu ustrojstwo nie dziala w ogole. Jakies pomysly??

 

Może oprawka żarówki w sensie styki elektryczne luźne lub zaśniedziałe. Ale to pewnie sprawdzałeś... Tylna po tej samej stronie co ta nieświecąca działa? Jak wrzucisz kierunkowskaz na wyłączonym zapłonie to zapala się zarowka ta nieświecąca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

są takie spray'e do styków. Potraktować i może być lepiej. U mnie pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

styki podoginalem bo tez o tym pomyslalem a nie byly zasniedziale, tylne lampy swiecily obie. Co ciekawsze poszedlem wlasnie do auta i oczywiscie nie swiecila, wrzucilem kierunek i doznala cudownego zapalenia. Tak sobie mysle, ze moze reczne uruchomienie pozycji kierunkiem wymusilo jakby to nazwac tryb manualny i zadzialalo, bledu nie ma :D Dodam jeszcze, ze pokretla od swiatel nie dotykam no chyba ze wlaczam przeciwmgielne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że takie dziwne zachowanie odpowiadała żarówka. Po prostu jakoś tak dziwnie się drucik przepalił, że czasem przy wstrząsie stykał, a czasem nie. Wymiana żaróweczek okazała się niezwykle banalna (mam xenony). Faktycznie jest taki plastik długi, biały, za który trzeba pociągnąć lub wystarczy go delikatnie przekręcić i wyjdzie. Na nim mocuje się ładnie żaróweczkę i wtyka aż zaskoczy. Jestem bardzo mile zaskoczony prostotą wymiany. Więcej strachu niż to warte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy da rade wyssac odkurzaczem zarówke postojową wpadła do klosza a nie mam i nie chcial bym rozbierac , trudny dostep jest i na wyczucie trzeba było wyciagac oprawke a jak wyciagnołem to zaróweczka wpadła w klosz źle była włożona i przez to sie spaliła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie czy da rade wyssac odkurzaczem zarówke postojową wpadła do klosza a nie mam i nie chcial bym rozbierac , trudny dostep jest i na wyczucie trzeba było wyciagac oprawke a jak wyciagnołem to zaróweczka wpadła w klosz źle była włożona i przez to sie spaliła.

 

Nie dasz rady odkurzaczem. Pozostaje Ci wyjąć lampę i dopiero wtedy przechylając uda Ci się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie cienkim drucikiem ale jest to czasochlonne(wiem z doswiadczenia), polecam jak wyzej, demontaz lampy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem drucikiem, odkurzaczem i paroma innymi sposobami - nie ma szans (w moim przypadku)... Trzeba w wolnej chwili wyjąć lampę i po prostu ją obrócić, tak jak koledzy wspomnieli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Próbowałem drucikiem, odkurzaczem i paroma innymi sposobami - nie ma szans (w moim przypadku)... Trzeba w wolnej chwili wyjąć lampę i po prostu ją obrócić, tak jak koledzy wspomnieli.

 

A przy okazji wyjętej lampy trochę wyczyścisz jej środek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czeka Cię demontaż zderzaka jeśli chcesz wyjąć reflektor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kawałek drucika z czymś mocno klejącym na końcu? DOTKNĄĆ żarówki, docisnąć i może "złapie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam rażóweczka wyciągnięta normalnie odkurzaczem, ale chciałem jeszcze napisać ze najlepsze dojście jest jak odkrecimy kilka srób nadkola i odchylimy je troche, ja zdjąłem koło żeby był lepszy dostep, odkurzaczem tez dobre podejscie miałem do wyciągnięcia starej, nowe mocno docisnac do końca i wcisnac w oprawke refrektora. Od strony silnika gdy robilismy to u kolegi ciezko było trafić w oprawke i po 2 dniach zarówka wypadła czesciowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nic na siłe,

wciśnij patyk, obróc i wtedy wyciągaj

Koledzy! Proszę o pomoc.

Usiłuję wymienić "postojówkę" i za chiny nie mogę wyszarpać oprawki z żarówką.

Obracam, ciągnę z dosyć dużą siłą ale oprawka nie wychodzi.

Jak to zrobić wciskać, obrócić i dopiero wyciągać czy szarpać za przewody (tej metody trochę się obawiam)?

Lampy to xenony z doświetlaniem.

Zasugerujcie coś proszę bo będę musiał pojechać do jakiegoś mechaniora (chciałem tego uniknąć bo mnie żona wyśmieję, że żarówki nie umiem wymienić :D).

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łapiesz za ten patyk, nie trzeba go obracać bo on jest wciskany na zatrzaski i wyciągasz do siebie. Pewnie musisz trochę siły użyć, ja jeden połamałem. W ASO "patyk" to koszt ok. 30 zł ale trzeba piny przełożyć - łatwiej jest to zrobić ze starego patyka do nowego, niż z wtyczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności