Skocz do zawartości

łysy24

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O łysy24

  • Urodziny 24.01.1964

Informacje osobiste

  • Imię
    PIOTR
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    go-ce

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Pompa próżniowa służy do wykonania próżni ,czyli pozbycia sie powietrza w którym w jakimś stopniu jest wilgoć.Ale nie osuszy uładu,w tym celu montuje się filtr osusacz różnie to zwią.Co do rozszczelnienia układu/pękniety skraplcz/mało prawdopodobne jest zalanie go wodą,chociaż może się to wydarzyć.Sprężarka przy całkowitym braku czynnika się nie włączy czyli nie zasśie powietrza.Mnie w szczególności nie chodziło o sam fakt popowania powietrza do spręzarki,tylko że zazwyczaj w zbiorniku kompresora jest woda ,która pomyka wraz z powietrzem .Taka sytuacja spowoduje że spec ,który będzie ci ją nabijał dostanie ładnie w kość,i trzeba ędzie płukać układ.Ja w swoim passacie miłem dziurę w skraplaczu,ukłd parę lat był pusty, ale wystarczyłoa sama wymiana skraplacza,próżnia i napełnienie.Już pótora roku chodzi i jest okey.Ja naprawiam urządzenia chłodnicze,samochodów nie robię ,ale zasada dziłania jest ta sama i oba czynniki r-12,r 134a też występują.Moja uwaga nie była wymądrzaniem się,tylko radą pozdrawiam
  2. słuchaj kolego 25 lat siedzę w temacie i jak ktoś pisze takie pierdoły na temat wilgoci i wyciągania jej próżnią to dyskusji dalej prowadził nie będę pozdrawiam
  3. Kolego powietrze to wilgoć,pierwszy wróg chłodnictwa gratuluję pomysłu
  4. A ile na tym zyskasz,jedz do typowo samochodowego serwisu i ci zrobią.Co nie znaczy że Ci beż sprzetu do klim ,zrobią ci żle.Sam się zajmuję dużymi urządzeniami,ale w swoim passacie zrobiłem sobie sam i hula.
  5. najtanszy ,najlepsze pędzel i mydło z wodą zrobić pianę i posmarować ,najlepiej w czasie pracy .Wtedy tam jest większe ciśnienie
  6. w tarnowie masz serwis i powinno byc taniej chyba 19 zł
  7. zrób to wszystko co przy czynniku 134 czyli płukanie instalacji ,olej taki jak do 134 czyli pag lub inny i napełnij klimę 134 tylko co do ilosci to delikatnie może na początek trochę mniej a póżniej dopełnij jak będzie trzeba problem między r12 a r134 to tylko olej a jeszce jakbyś poszukał u chłodników to może jeszce posiadają r-12 bo import ze wschodu jeszcze działa i wtedy po problemie
  8. nie chcę cię kolego smucic ale u mnie było podobnie a i jeszcze sprzęgło nisko brało a teraz pasek stoi u mechanika/łapa się rozleciała no i jeszcze tarcza cieniutka i do wymiany/ a jak wsteczny wchodzi bez problemu bo u mnie na koncu to tylko ze zgrzytem wchodził a potem nastąpił koniec no ale moze u ciebie coś innego i tańszego pozdr.
  9. sorry ale nieznalazłem mozesz jeszcze raz lub daj namiar na tego posta
  10. Gural mam prośbę mógłbys wrzucic cały opis do podciśnienia afn z b4
  11. mam klimatyzację nanualną i przycisk do zamykania obiegu wcześniej zaminiłem zawór e 75 z tym drugim co jest przy filtrze powietrza bo muliło mi samochód czy może to mie jakiś wpływ na ta sytuację
  12. szukałem w spisie tematów ale nic nieznalazłem nie zamyka mi się klapka od obiegu powietrza co może by przyczyną
  13. mała w plastikowej obudowie ,ja płaciłem 20 zł w serwisie
  14. miałem to samo w swojej b3 mechanik powiedział ze można z tym jeżdzić chodzi o jakieś pierśćionki które kręcą się w tę samą stronę tak że nic nie powinno się stać naprawa 300 zł 100 skrzynia 200 demontaż skrzyni i montaż
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności