Skocz do zawartości

multi

  • Liczba zawartości

    235
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O multi

  • Urodziny 21.06.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1991
  1. ja u siebie mam gwint weitec w pełnej regulacji koła 17 z gumami o profilu 40 i jestem bardzo zadowolony komfort jak na zawias sportowy rewelka jazda w zakrętach czysta przyjemność jakby wrzucić do tego rozpórkę efekty byłyby lepsze
  2. linka niestety ci nie podam bo nie znam kiedyś jak szukałem gwinta do siebie wchodziłem na różne strony i orientowałem się w cenach znalazłem katalog gdzie był weitec, kw i hr do kupienia weitec był najtańszy i wyczytałem o nim wiele dobrego więc sprawiłem sobie weitec hicon tx plus prowadzenie super, przyspieszenie również, hamowanie też jak są dobre do tego oponki
  3. sachs i boge jak chodzi o olejowe monroe pneumatyka co do ceny zawiasu gwintowanego od 2500 do 10000zl (to za 10000 firma HR gwint w pełnej regulacji) ja za swój w pełni regulowany weitec dałem 4300
  4. jak się na biegu potrzebuje to używka jak najbardziej u kumpla jak robiliśmy poduszki to się okazało że nakrętkę ktoś wcześniej uszkodził w sklepach powiedzieli że nie sprowadzają takich pierdółek i wysłali nas do sklepu metalowego że niby oni powinni mieć taką no i **** bo gwint M14x1,5 rzadko się stosuje w dodatku nakrętka na klucz trzpieniowy przyszła sobota wielkanocna a autko kumplowi potrzebne na wczoraj więc uderzyliśmy w poszukiwaniu otwartego szrotu i się udało 20 minut przed zamknięciem przybyliśmy a oni akurat golfa 2 rozbierali nakrętka gratis w idealnym stanie i kumpel na śniadanko świąteczno-niedzielne do Gdyni dotarł na czas:) to taka krótka historia sorka za OT
  5. hmmm ale tą tulejkę da się łatwo odkręcić jak ściśniesz sprężynę ściągaczami a poza tym to po co zamawiać skoro na szrocie możesz wyciągnąć z jakiegoś golfa lub paska
  6. ad. 4 dot-3 i dot-4 są mieszalne ad. 5 podczas postoju na uruchomionym silniku lub podczas jazdy popukaj w zegary jak wskazówka się podniesie to wiesz że to luty (jest to najczęstsza usterka i wada w paskach) co do pływaka to nigdy nie sprawdzałem więc nie powiem
  7. ad. 1 nowy nie oznacza że dobry (najlepiej kupić oryginalny) ad. 2 błędne wskazania na zegarach (zimne luty lub uszkodzony czujnik - w twoim przypadku to drugie) ad. 3 potwierdzenie złego funkcjonowania czujnika (patrz ad.1) ad. 4 można ad. 5 prawdopodobnie zimne luty na zegarach (trzeba wyjąć licznik i przelutować)
  8. jak chcesz poszukać ma szrocie to w Lipinach za Brzezinami jadąc od Skierniewic po prawej stronie jest niezły szrot i stoi tam kilka pasków w tym dwa jeżeli dobrze pamiętam takie jak twoje jak tam zajedziesz i będą to mieli zapytaj o cenę jak ci powie jakąś to ty od razu wal że maksymalnie z Bożej łaski możesz dać 10zł i zapewne tyle zapłacisz
  9. amortyzacja silnika jest bardzo ważna i tu nie szukałbym oszczędności (prowizorycznych) Hans Preiss to "papierowa część" w tych cenach wolałbym dobrą używkę z dobrych firm Febi nie jest aż taka droga niżej ceny poduszek do mojego paska od naszego kolegi z forum o nicku _Piter_ Podaję ceny: 191 199 279 C - Lemforder 240zł, Febi 90zł, Corteco 140zł (w innej hurtowni były za 120zł ale się niestety skończyły), Boge w tym momencie brak. 3A0 199 402 - Lemforder 120zł, Febi 65zł, Corteco i Boge brak w tym momencie. 191 199 262 A - Febi 65zł, Lemforder 80zł. i jeszcze jedna ważna informacja przy wymianie poduszek najlepiej zostać przy jednej firmie czyli jak ktoś wymieniał wcześniej np. przednią na Febi to to przy wymianie dwóch następnych zakupcie Febi również (jedna marka te same materiały będzie to ze sobą wspólgrało) Dobra rada jeżeli ktoś decyduje się na wymianę poduszek to: 1.wymienić od razu wszystkie 3 na raz nowe części mają identyczne właściwości co oznacza że nie będą na siebie negatywnie oddziaływać 2. zastosować tą samą firmę dla wszystkich 3 poduszek analogia punktu pierwszego 3. jeżeli ktoś w danym momencie nie dysponuje kwotą która pozwoli na zakup nowych 3 poduszek a do wymiany na cito ma jedną lub dwie to proponuję poszukać używki w dobrym stanie 4. jeżeli ktoś wymienia wszystkie poduszki na raz tego samego to po założeniu nowych proponuję nie dokręcać śrub (stan luźny) odpalić silnik na 5-10 minut silnik w tym momencie ułoży się na poduszkach w najbardziej optymalnym położeniu WARUNEK: auto na równej poziomej nawierzchni, bez obciążenia, identyczne ciśnienie w kołach
  10. najprawdopodobniej poduszki mcpersonów dają o sobie znać lepiej od razu sprawdzić ich stan a na nierównościach drogi czuć czasami luz na kierownicy? lub słychać jakieś stuki?
  11. jak już miałbym to robić to wyjąłbym cały kolektor i sprawdził też jego stan (w paskach lubią pękać) wymienił uszczelki itd.
  12. multi

    Głośniki w przednie drzwi.

    darko widzę że z widzewa jesteś jak ja podbij na pw to obgadamy termin spotkania i wtedy pokombinujemy
  13. czasami na głowicy zwłaszcza w miejscach gdzie są przykręcone króćce są wżery jak wymieniasz króciec to papierem ściernym przejedź miejsce w którym przylega króciec następnie odtłuść i tam gdzie są te wżery daj silikon odczekaj ze 20 minut i potem załóż nowy króciec na który wcześniej też daj silikon z tymi śrubami to uważaj bo po eksploatacji w ekstremalnych warunkach są już słabe i można łatwo je ukręcić (możesz dać nowe) nie ma opcji jak tak zrobisz żeby ciekło a i jak dokręcasz króciec to na przemian śruby dokręcaj małą ilością obrotów tzn 2 do 3 obrotów jedna śruba to samo następna aż dokręcisz
  14. absolutnie możliwe płyn zostawia taki biały nalot w miejscach gdzie masz przeciek zbiera się i zatyka tą dziurkę zwłaszcza jak zrobisz kilka krótkich tras na których silnik nie złapie wyższej temperatury w końcu przychodzi czas gdzie robisz dłuższą trasę silnik się nagrzewa wzrasta ciśnienie w układzie i przebija się przez to zasklepienie i tak w kółko aż zaczniesz wlewać masę płynu dziennie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności