Skocz do zawartości

clone18

  • Liczba zawartości

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O clone18

  • Urodziny 16.06.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mysłowice

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Witam. Śmieszny zbieg okoliczności. Właśnie wróciłem z kanału i wymieniałem uszczelke pod miską wszystko poszło sprawnie. najgorsze były te dwie śrubki koło skrzyni ale miałem takie małe klucze pod ręką sprawa jest prosta. Ogólnie silikon dałem tylko na miske a nie na blok silnika. Blok jest równy także uszczelka sklei sie dobrze i nie będzie ciekło a miska jest z takimi rowkami i tam dałem silikonu. MIske musisz ściągnąć. bez tego ani rusz. pod miską jest sitko i cały gardziel (nie wiem jak sie to profesjonalnie nazywa) to musisz odkręcić zeby wyciągnąć uszczelke a potem to już wiadomo - dużo cierpliwości i płynu czyszczącego pozdrawiam
  2. Wszystko już jasne gdzieś jest przerwa między kablami. Zrobiłem to na krótko i działa Dzięki Panowie
  3. Nie nie patrzyłem do środka i było wszystko ok. Zastanawiam się czy czasem nie będzie czegoś przed skrzynką?! Bo patrzyłem tam i widziałem same wtyczki. Znajdę chwilkę czasu jutro i sprawdzę przejście między kablami.
  4. No właśnie bo chyba tylko to mi zostało nie ma nic innego po drodze, żadnego przekaźnika nic. Dzięki za zainteresowanie. Stawiam na przetarty kabel. Nie mam garażu gdzie można by spokojnie pogrzebać. ---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 20:04 ---------- Aha zapomniał bym dodać że bezpiecznik został zmieniony na inny bo mogło być tak jak napisał kolega wyżej. Napięcia również nie ma na bezpieczniku gdzieś kabel będzie walnięty.
  5. Witam. Od paru dni jeżdżę bez świateł wstecznego co bardzo mi przeszkadza i innym kierowcom z pewnościom. Co zrobiłem: Sprawdziłem bezpiecznik (14) Rozebrałem, wyczyściłem, i sprawdziłem wyłącznik na skrzyni biegów (sprawny) Brak napięcia na wtyczce przy wyłączniku Obciąłem kable przy wtyczce (może jest uszkodzony kabel przy samej wtyczce), zmierzyłem napięcie i brak. Kleszczami darłem oprawiony kabel z myślą, że jeżeli jest przerwany to wyciągnę coś (nie udało się) Sprawdziłem żarówki - sprawne Zwarłem kable na wtyczce i za wtyczką - nic. Oczywiście wszystko na przekręconej stacyjce! Jest coś czego nie sprawdziłem?
  6. miałem ten sam problem. nie świeciła dioda ładowania przed zapłonem i okazało sie ze kabel uszkodzony. przetarł się i znalazło sie i ładowanie i dioda.
  7. Według mnie może to być ślizg na wałku altenatora. wytarł się i trzeba dać do regeneracji jak nie masz pojęcia jak to wymienić. miałem taki sam problem i znikło
  8. Jest to proste jak budowa cepa. odkręcasz zaworek przy dolnym wysprzęgliku i czekasz aż płyn będzie sam leciał a jeżeli to nie pomoze to wymień pompę sprzęgła która znajduje sie za pedałem, może sie zapowietrzać, ja tak miałem powodzenia. daj znać czy sie udało
  9. sprawdź sobie szczotki na alternatorze, ewentualnie może to być ślizg na wałku (wtedy altek do regeneracji). Pozdrawiam
  10. Cześć. Mam tego samego paska co ty i nawet kolor sie zgadza. Problemem lania sie wody do bagażnika jest pęknięcie masy utwardzającej czy gumy na łączeniu szyby i rogu blachy samochodu. Jest to w miejscu jak otworzysz klape to w rogu pod szybą. przeciągnij tam silikonem. mam nadal ten problem ale nie chce mi sie kupić silikonu. DRUGA SPRAWA!! zobacz czy na uszczelce szyby nie ma poprzecznych pęknięć, to też jest bardzo ważne. powodzenia i odpisz czy to coś dało
  11. Z tym sprzęgłem to też nic ciekawego w moim przypadku. przy prędkości ponad 100km/h brakuje mi sprzęgła pod nogą i pedał wchodzi prawie do samego końca. potem zgaszę silnik i jest znowu twardy pedał ale też nie zawsze płyn jest w zbiorniczku, hydraulika sprawna i chyba zostaje mi pomyśleć i nowym sprzęgle. Nie chce wchodzić pierwszy bieg i wsteczny, zgrzyta strasznie. Co o tym myślicie?
  12. dołączam sie pod temat. mam podobne objawy i martwi mnie to. mnie takie grzechotanie występuje przy ruszaniu a poźniej przy wyższych obrotach już tego nie ma. moze jakieś dziwne problemy z przegubami?? Olej w skrzyni mam bo sprawdzałem ostatnio
  13. clone18

    Mokre dywaniki

    Witam. u mnie jest jeszcze taki przypadek ze nie ma tej foli w drzwiach i leci mi do środka. wykombinuj coś i posprawdzaj.
  14. Witam ponownie. Nie mam komputera i gaz sterowany jest linką. Na pewno się nie zacina bo ostatnio sprawdzałem. Nie mam tego teleskopu przy pompie który spowalnia opadanie obrotów. Jest dość drogi i wg. mnie nie potrzebny. Znalazłem ostatnio elektrozawór podobny do n75 jest pod filtrem paliwa. Jest to ktoś wstanie sprawdzić u siebie?? ---------- Post added at 20:02 ---------- Previous post was at 18:44 ---------- No i nie wytrzymałem i musiałem iść pooglądać. Elektrozawór o którym pisałem to jest od EGR a więc to złe spostrzeżenie. wyciągnąłem osłonę paska rozrządu i okazało się ze jest minimalny wyciek na kole pasowym u samej góry które się znajduje (być może zimmering), może mieć to coś wspólnego z takim mułowatym autem?
  15. A więc tak. Wsiadam do auta odpalam i ruszam. Wchodzi głęboko gaz i zaczynam ruszać (pedał chodzi miękko), jak nacisne pedał i od razu zaczyna sie wkręcać na obrotu to pedał jest twardy. I co teraz? moze jakiś przekaźnik? albo elektrozawor?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności