Skocz do zawartości

undefinedman

  • Liczba zawartości

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtas
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Maroko

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 2.0 136KM (9A)
  • Rok produkcji
    1990
  1. Witam serdecznie, od jakiegoś czasu w moim Passacie był delikatny trzask, który wydobywał się z pod prawego koła. Było trzask, stop, trzask stop, podczas jednego obrotu koła jeden trzask.. Od 2 dni trzaski są strasznie głośne, że w z trudem słysze muzykę.. Mam dwa km do pracy więc tak się sporadycznie poruszam autem, najgorsze jest to, że nie moge sciągnąć koła, tak się zapiekło. Gdy podniosę na lewarku samochód, wtedy całe koło lata w prawo i w lewo i to dość konkretnie bo na kilka cm. Co to może być?
  2. Witam ponownie, po całym dniu walki wiem trochę wiecej i nie wyglada to dobrze.. Mianowicie.. Ułamał się palec w kopułce, stąd auto nie moglo zapalić. Szczęśliwym trafem kolega miał w golfie III ta kopulke i mi dał, zamieniłem i auto bez problemyu odoaliło.. Pochodził 2 minuty normalnie, po czym zaczely delikatnie obroty skakać.. Wziąłem pojechałem kawałek i znowuy to dziwne uczucie podskakiwania kół przy wiekszym dodawaniu gazu.. wrociłem na podworko i chcialem wjechać pod podjazd i dodałem wiecej gazu i nagle rozerwało chłodnice na dole i cały płyn się wylał. Palec w kopułce ponownie rozerwało... Co jest nie halo z tym silnikiem?
  3. Witam serdecznie, Bardzo dziwny problem spotkal dzis mojego paska i boje sie ze to moze byc cos powaznego. Otoz, jechalem dzis rano do pracy i zauwazylem ze auto moje glosniej chodzi po okolo 5 km jazdy, nastepnie podczas gwaltownego dodawania gazu dziwnie sie kola z przodu zachowywaly tak jakbym wjezdzal w jaaks dziure, taki stuk byl (moze kola, moze silnik). Spadek mocy silnika nie byl zauwazalny, wydaje mi sie ze jechal normalnie, ale po okolo 15 km auto wydawalo sie byc coraz glosniejsze no wiec wkurzony dowalilem do pieca, redukujac na dwojke i gaz do dechy, w tym momencie auto podskoczylo delikatnie (tak mi sie wydaje) i nagle zgaslo i wiecej nie odpalilo. Kreci rozrusznikiem, pare prazy zaskoczyl i chodzil jakby na 1 gar, ledwo ledwo i raz bylo slychac taki stukot z silnika jakby to byl diesel. teraz nic nie slychac, a auto nie chce zapalic, tylko kreci rozrusznikiem. Boje sie ze to moze byc rozrzad? Prosze o jakies porady.
  4. Witam serdecznie, pytanie mam całkiem dziwne... czy to możliwe, by maź (dużo mazi) w silniku 1.4 była wstanie tak wygłuszyć silnik, by po wyczyszczeniu tej mazi wewnątrz silniku bylibyśmy w stanie zobaczyć różnice? Pozdrawiam, undefinedman. ---------- Post added at 22:20 ---------- Previous post was at 22:18 ---------- Dodam, iż maź była 3 cm grubości w całej kopule klawiatury.
  5. tak była smarowana olejem jak był przykręcany, być może coś źle, no nic, odkręcę filtr i na nowo założę
  6. Witam serdecznie, napotkał mnie taki problem z autem, odkąd te mrozy przyszły to po odpaleniu samochodu jak jest zimny leci mi z 50ml oleju spod filtra (nie jest to chłodniczka oleju), gdy silnik się trochę rozgrzeje, wyciek ustępuje i nie leci ani kropelka. Cóż to może być? Może niedokręcony filtr?
  7. w kostce C w moim passacie nie ma kabla w pinie 8, jest w 7, lecz po przełożeniu 7 na 8 problem migającej kontrolki cieczy nadal występuje, czy ktoś może mi pomóc?
  8. VirusAlfa haha ale Ci sie udało! Załatw sprawę do końca, należy mu się kara!
  9. no to wszystko jasne, panowie.. po przegazowaniu bez wpiętego licznika, laduje poprawnie, po wpiętym liczniku ładuje od razu bez problemu, więc to wzbudzanie ma sens.. i teraz dokladniej pomierzyłem aku wskazuje mi 11,4 volta aktualnie, po wzbudzeniu, 13,8 więc jest okej! dzięki wielkie:)
  10. Jak pisałem, mierzę na zaciskach alternatora, wielki czerwony + i masa silnika i wskazuje 0, o jakiej diodie mowicie, co ma dioda z licznika do ladowania w alternatorze? aktualnie przerabiam ten licznik wiec nie mam go do konca podłączonego, wiec nie wiem juz czy coś tam się swieci czy nie, fakt jest taki, ze nie laduje alernator na początku. Jutro sprawdze to dokladniej.
  11. Mierzę miernikiem i wychodzi zero volt, jak mu przygazuje, wskakuje na 13,8 volta. Za każdym razem kiedy odpalę, nie ładuje, jak po mału jadę nie ładuje, jak szybko jadę nie ładuje, musze mu przygazować do dechy, żeby zaskoczył, a widać to również po kontrolce abs, która świeci słabo, a jak przygazuję, to świeci już normalnie. Nie ma spadków napięcia, alternator nie daje prądu na swoich zaciskach.
  12. te szczotki są na regulatorze napięcia? jeśli tak to nie wiem czy to to, bo wymieniałem go pół roku temu na nowy ---------- Post added at 11:45 ---------- Previous post was at 11:41 ---------- pasek również był wymieniany pół roku temu i jest napięty dobrze
  13. Witam, od trzech dni mam taki problem, że alternator jakby się blokował, nie ładuje zupełnie, ale jak pojade kawałek samochodem i przywale do pieca to się odblokowywuje i zaczyna normalnie ładować. Co to się w nim dzieje? Byłbym wdzięczny za porady.
  14. witam serdecznie, ja mam pytanie. Kupiłem licznik do B4, w którym urwałem szpilke od obrotomierza i jakąś sprężynkę, czy istnieje możliwość przełożenia obrotomierza z licznika B3 do B4? Zaznaczam, że kontrukcyjnie różni się diametralnie. Ktoś mi coś poradzi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności