Skocz do zawartości

Wojti77

  • Zawartość

    179
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Wojti77

  • Urodziny 13.01.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    podkarpackie (Rzeszów)

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

749 wyświetleń profilu
  1. Wojti77

    prośba o analize kodów błedów

    Mam taki błąd, co to może być, kasowałem ale się znów pojawia. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (J623-CFGB) Plik etykiet: 03L-906-018-CFF.clb Oznaczenie elementu SW: 03L 906 018 NT HW: 03L 907 309 AE Komponent: R4 2.0l TDI H27 9980 Weryfikacja: 41H27--- Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 001D0012042401080000 Kod serwisu: WSC 01150 259 00000 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20DTI01103L906018NT 003008 ROD: B/D VCID: 0918A5B8A8394309BE-805C 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 4794 - Miernik masy powietrza (G70) P0101 00 [237] - niewiarygodny sygnał MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 230869 km Data: 2065.14.00 Czas: 06:23:54 Prędkość obrotowa silnika: 2219.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 114 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 89 °C Temperatura powietrza zasysanego: -40 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 14.960 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw): 516.1 mg/stroke Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 1.1882 Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista: 100.01 % Nastawnik przepustnicy: wartość rzeczywista: 100.01 % Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 1072 hPa Ciśnienie doładowania: wartość rzeczywista: 1202 hPa Średnia dawka wtrysku: 0.00 mg/stroke 5282 - Czujnik temperatury zasysanego powietrza (G42) P0113 00 [032] - sygnał za wysoki Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 166 Przebieg: 231056 km Data: 2065.14.00 Czas: 08:21:26 Prędkość obrotowa silnika: 1843.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 54.9 % Prędkość pojazdu: 93 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 86 °C Temperatura powietrza zasysanego: -40 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 13.100 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Czujnik temperatury spalin 4: 282.8 °C Nie znaleziono błędów. Kody gotowości: 0 0 0 0 1 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 02: Skrzynia biegów Plik etykiet: 02E-927-770.clb Oznaczenie elementu SW: 02E 300 058 L HW: 02E 927 770 AL Komponent: GSG DSG AG6 512 3509 Weryfikacja: 05551213 Numer seryjny: 00001207172743 Kodowanie: 0000020 Kod serwisu: WSC 05311 000 08193 VCID: 2344D710E2D5F959D4-8076 Nie znaleziono błędów.
  2. Wojti77

    malowanie zaciskow

    Nieźłe Ci to wyszło, zabawy trochę było ale efekt fajny
  3. Mam 4120A i najnowsze mapy, dużo muzyki i wszystko działa bez problemów. Ale podziały nie wiem jakie są
  4. Wojti77

    Wymiana Zaworu EGR 1,9 TDI

    No ja też zabieram się za czyszczenie EGR. Mam 185 tys przejechane i raczej (jak widać na zdjęciu - oryginalne mazki farbą) nigdy nie było czyszczenia. Auto w miarę idzie ale dół ma całej słaby. Nie wiem może nie poprawie osiągów ale chyba raczej nie zaszkodzę, hmm. Zamierzam wyczyścić w zestawie też przepustnicę i rurę łączoną z chłodnicą spalin. Zaopatrzę się jeszcze w zestaw uszczelek i oringów, przy rozebraniu raczej trzeba wymienić. Po czyszczeniu przepustnicy ponoć trzeba wykonać adaptację, kanał 098? Jakby ktoś miał jakieś wskazówki to poproszę o porady. Spróbuje tak zrobić aby czegoś przy okazji nie zepsuć, ale mądrzejszy to będę po fakcie, tzn w następny weekend. a takie uszczelki
  5. też go szukałem, akurat wczoraj bo mam pęknięty w jedym miejscu i zaklejony taśmą. Nie wiem czy to zaklejenie pomaga i jest niby OK czy może tworzy problem. ETKA pokazuje coś takiego, chyba cały zestaw jest wytypowany
  6. Wojti77

    Etka 7.5

    Dwa dni walczyłem i bez skutku. Instrukcji kilka przerabiałem, nawet po węgersku jest ciekawa na You tube. Wg tej instrukcji powyżej dziś instalowanej wszystko szło gładko, problem tylko tylko w końcówce był. W przypadku problemów z instalacją "MULTIKEY64/install.cmd", błąd devcon, a następnie (po załadowaniu systemu Windows z możliwością instalowania niepodpisanych sterowników) należy: otwórz wiersz poleceń jako Administrator i po kolei - cd: \ multikey 64 - bcdedit-set TESTSIGNING ON - INSTALL.CMD - jeśli wszystko jest OK, komunikat o instalacji sterownika bez potwierdzeń Komputer przeszedł w tryb testu, i dalej brak plików *.dll, brr. Jest ktoś kto zainstalował na Windows 10 64 bit i przeszedł sam całą ścieżkę? jeśli ktoś przeszedł i zainstalował to raczej nie z tej instrukcji, tak komenda jest źle zapisana "- cd: \ multikey 64", pytanie co jeszcze
  7. rozumiem że taki błąd Ci się wyświetla, standard przy tego rodzaju wymianach Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-109-C4.lbl Part No SW: 3C0 614 109 C HW: 3C0 614 109 C Component: J104 C4 440 V1 0003 Revision: --020--- Serial number: 00000785187759 Coding: 0000258 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 1E37DA4BB277 1 Fault Found: 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Adaptacja/Basic Setting G85 trzeba poprawnie zrobić aż wszystko zniknie. Na Ross-Tech możesz więcej poczytać, kiedyś to ustawiałem ale średnio pamiętam http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00778#00778_-_Steering_Angle_Sensor_.28G85.29:_Not_Matched
  8. A co znaczy zakodowałem? Masz pewność że dobrze zakodowałeś?
  9. Wojti77

    Passat B6 - 1900 TDI 105 KM - słaba moc

    A jaki LOG najlepiej wstawić? Mam troche porobionych moze akurat i poprosze o interpretacje taki już coś mówi?
  10. Hejka, 1. Kupiłem Passat z silnikiem BXE 105KM w VW z roczną gwarancją. Jak się okazało po testach na hamowni to nawet wyszło 116KM, niesety na Passata i moje potrzeby to trochę za mało. VW chciało auto sprzedać więc zrobili mi moc w na hamowni w do 147KM - piękna jazda aż "buzia" się śmiała w stosunku do tego co było przed modyfikcją. Pięknie szedł od samego dołu i tak ciągnął do 4000 obr. (żółty kolor - wykres po modyfikacji). 2. Niestety tak jeździłem miesiąc i auto wpadło w stan awaryjny - turbina kiepska była jak do przeróbki i niestety długo nie pociągnęła. VW gwarantowało wymianę turbiny (przynajmniej tak było mówione w czasie zakupu), ale jak się okazało dali tylko ją do regeneracji i coś mieszali z softem. To co dostałem od nich to standard soft (już bez modyfikacji), i turbine po regeneracji. Tu już się skończyła przyjemna jazda. Dół zrobił się całkiem niski - i tu nie wiem czy z przyczyny turbiny czy mieszania coś w sofcie. Tak jak widać poniżej do ok. 2300 turbina ma różnice ciśnień założonych i rzeczywistych bardzo duża. A zatem do wartości 2300-2400 auto nie miało mocy, po czym szło normalnie. 3. Wtedy udało się do speców od modyfikacji i zrobiłem ponownie moc. Dołu nie dało się odratować - dalej kiepski, ale za to powyżej 2300 znów wróciły dobre czasy, piękna moc i znów 147KM. I tak się jakoś z tym pogodziłem, w sumie start i jazda po mieście bardzo kiepska ale poza obszarem zabudowanym całkiem miło. 4. Z powodu zmiany miejsca zamieszania teraz jeżdżę głównie po mieście. Na skrzyżowaniach mocne "piłowanie" aby ruszać sensownie ze wszystkimi autami. Zaszalałem i zmieniłem niedawno turbinę, regenerowaną. I niestety turbina w wyższych wartościach może lekko słabsza od mojej, ale dół tak samo niski. Sądziłem że to problem turbiny ale jak sobie udowodniłem to raczej coś innego, a może tylko turbina ma taki sam problem. A może to jakiś parametr ustawiony w sofcie. Jak sprawdzić, jakie logi porobić aby w końcu ten problem rozwiązać? Czy ktoś może mi coś zasugerować, pomoć?
  11. Mam chyba ten sam problem, pasuje naprawic bo komfort siedzenia spadł. Czy jest jakaś instrukcja jak rozebrać siedzenie i co należy dokupić? Chciałbym kupić zanim rozbiórkę siedzenie.
  12. jak dobrze pamiętam, to jak podłączony masz telefon to masz dostęp też do pełnego menu i widzisz inne sparowone telefony. Wtedy też masz opcję usunąć wszystkie inne oprócz tego co używasz.
  13. No i mam wgrane mapki V15 (West Europe 8515) - instalacja poszła bez żadnych problemów. Jest kilka poprawek w moim terenie względem v14:) Polecam
  14. Kierownica 12 przyciskowa zamontowana Ale jakby ktoś był chętny to mam do zbycia kierownicę 8 przyciskową, razem z poduszką.
  15. Ja próbowałem z pięć razy nagrywać V14 na płytę Verbatim, ciągle wrzucało błędy przy próbie instalacji. W końcu kupiłem TDK i od razu udało się od razu zainstalować, zero błędów - aż się zdziwiłem, że takie to proste.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności