Skocz do zawartości
Gość ptaszek75

MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

No ale juz komunikat od cisnienia oleju piszczy.Moze zaleje cos gestrzego to na ciepłym nie bedzie wywalało.Jak myslisz panewki nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy półsyntetyk, pełen syntetyk? Nie wiecie o czym piszecie. Jest wiele olei 10W które są pełnymi syntetykami i tyle samo olei 5W które są półsyntetykami.

Piszecie trzy po trzy, takie klepanie laików.

Do silnika z turbo powinien być olej 5W, jak pełny syntetyk, to dobrze, ale jeśli hydrocrack, to też nieźle. Ja osobiście polecam 5W40. Do moich samochodów kupuję ostatnimi laty Valvoline Maxlife 5W40.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co to znaczy półsyntetyk, pełen syntetyk? Nie wiecie o czym piszecie. Jest wiele olei 10W które są pełnymi syntetykami i tyle samo olei 5W które są półsyntetykami.

Piszecie trzy po trzy, takie klepanie laików.

Do silnika z turbo powinien być olej 5W, jak pełny syntetyk, to dobrze, ale jeśli hydrocrack, to też nieźle. Ja osobiście polecam 5W40. Do moich samochodów kupuję ostatnimi laty Valvoline Maxlife 5W40.

Oj ważne że kazdy wie o co chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak myslisz panewki nie?

 

teraz już nic nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja tam wiem jak naprawa droga to do sprzedania pójdzie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nikt nie wie. Żeby było wiadomo to powinniście operować lepkościami, czyli: "leję 5W", albo "leję 10W".:-D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co to znaczy półsyntetyk, pełen syntetyk? Nie wiecie o czym piszecie. Jest wiele olei 10W które są pełnymi syntetykami i tyle samo olei 5W które są półsyntetykami.

Piszecie trzy po trzy, takie klepanie laików.

Do silnika z turbo powinien być olej 5W, jak pełny syntetyk, to dobrze, ale jeśli hydrocrack, to też nieźle. Ja osobiście polecam 5W40. Do moich samochodów kupuję ostatnimi laty Valvoline Maxlife 5W40.

 

Weź się chłopie ogarnij, bo co drugi post to nazywasz wszystkich laikami, jakbyś wszystkie rozumy pozjadał, sam niewiele wnosząc do tematu, a olej to wiadomo że najlepiej syntetyk, a i tak spora ilosc użytkowników lata na 10W 40, i jakoś mało kto narzeka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi juz po wczorajszym ręce opadły.Myslałem ze smog zapchany a tu smog wyczyszczony a cisnienie na rozgrzanym spada do 1,5 bara porazka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pozostaje chyba wymienić pompę,u większości użytkowników ten zabieg pomagał i ciśnienie wracło do normy,choć nie u wszystkich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To pozostaje chyba wymienić pompę,u większości użytkowników ten zabieg pomagał i ciśnienie wracło do normy,choć nie u wszystkich.

 

No ale ja na zimnym mam dobre.I na wolnych tez.Jak by pompa padla to by ciagle zle dawała.

Edytowane przez luki1231

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
olej to wiadomo że najlepiej syntetyk, a i tak spora ilosc użytkowników lata na 10W 40, i jakoś mało kto narzeka.

Sam się ogarnij i czytaj to co napisałem ze zrozumieniem. Olej 10W40 też może być syntetykiem.

Ja jeśli nie mam pojęcia o czymś, to o tym nie piszę. Jeśli jest mi coś potrzebne, lub chcę użyć czegoś o czym nie mam wiedzy, szukam porad ludzi zorientowanych w temacie, którym jestem wdzięczny za to, że są na takim czy innym forum i można skorzystać z ich wiedzy, i nie każę im się ogarnąć:053:. Nie wypisuję pierdół na forum tylko po to, żeby nabijać sobie ilość postów.

Edytowane przez maxiKaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj dajcie juz sobie spokój ludzie maja wieksze problemy niż wasz kłótnia o OLEJ.Możesz wnies cos do tematu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie mechanior znalazł przyczyne awari mam nadzieje ze nie kolejna :rozpacz zerwany klin na kole rozrzadu na dole przestawiony rozrzad przez to.kolo orginal 120zl.I ma byc po problemie.Rozmawialem z kolega z serwisu mówi że w tym silniku czesty przypadek..:bezzebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem po przejażdżce zapaliła się raz kontrolka :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jestem po przejażdżce zapaliła się raz kontrolka :(

 

Powiem ci że nie mam pomysłu co tam u ciebie nie tak jest.Mimo ze masz taki sam motor a swój poznałem ostatni dość dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co lepsze pojechałem później znowu i kontrolka już wyła non stop , wystarczyło że odpaliłem i ruszyłem i STOP , po przyjechaniu do domu docisnąłem wtyczke od czujnika bo jest pęknięta i przygazowałem do 2 tysi i kontrolka już nie wyła , więc te wycie non stop to chyba przez wypięcie się wtyczki . Plan jest taki że zrzucam kolektor dolotowy może jutro zaczne , i wtedy ogarnę wtyczkę i sprawdzę tą podstawkę przykręconą do bloku , ten zawór tzn sprężynkę . Nie wykluczone że jeszcze w puste miejsce wepne się z manometrem , a czujnik zostanie na swoim miejscu zobacze co się będzie działo .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymienilem czujnik niby tam 20zl.ale stary mam działajacy jak coś wezme od mechanika jak nie wywalił i moge ci podesłać jak bys chciał.:ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja dzisiaj nowy założyłem , stary sie zgubił w silniku gdzies

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha spoko.napinacz i łańcuch tez mam moze tam ci ucieka mi jak zmienial to ze jakies kulki widac jak zużyty albo pod nim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napinacz zmieniłem na używkę z audi a4 b7 i nic tam nie ucieka , nawet go nie słychać przy rozgrzanym silniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności