smalcerz Zgłoś #681 Napisano 20 Stycznia 2012 a czy moze byc wina czujnika temperatury,to ze jak cieply musze ze dwa razy zakrecic rozruszniukie zeby odpalil?najczescie zdaza sie tozaraz po zatrzymaniu i probie odpalenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #682 Napisano 21 Stycznia 2012 Nie mogę zlokalizować tego czujnika w silniku.Passat 1.9 TDI(AHU).Czy ma ktoś schemat silnika?. może coś pomoże http://forum.vw-passat.pl/threads/37322-czujnik-g-62?p=364384&viewfull=1#post364384 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Deniro7 Zgłoś #683 Napisano 23 Stycznia 2012 może coś pomoże http://forum.vw-passat.pl/threads/37322-czujnik-g-62?p=364384&viewfull=1#post364384 Dzięki kolego za schemat.Sam znalazłem,na przewodzie gumowym wychodzącym z głowicy,po prawej stronie stojąc przodem do samochodu.Był czarny teraz jest zielony,koszt 35zł w hurtowni i po kłopocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radziu 2710 Zgłoś #684 Napisano 29 Stycznia 2012 Witam Mam pytanie czy jak komputer mi zawyża spalanie równo o 2l/100km to może być walnięty czujnik G62 na kompie wskazuje 8,4 a spala rzeczywiście 6,4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #685 Napisano 30 Stycznia 2012 (edytowane) Witam Nadal się motam ze swoim paskiem, nie wiem czy szwankuje przekaźnik świec żarowych czy czujnik temp. cieczy. Dziś rano odpiąłem czujnik aby zobaczyć czy będą grzały świece, autko zapaliło i zgasło następnie podpiałem go i juz nie gasł. Czy można zatem wykluczyć przekaźnik? Natomiast na ciepłym silniku jak odepnę czujnik to świece grzeją i zapala od razu. proszę o pomoc. Edytowane 8 Lutego 2012 przez tppl1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #686 Napisano 6 Lutego 2012 wie ktos moze jaki czujnik g2/g62 idzie do mojego sinika,w sklepie gosc mi podał zielony półokragły a gdy zajrzalem do mnie jest niebieski kwaratowy jak ktos wie jaki ma byc i zna moze nr to niech ktos podrzuci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #687 Napisano 6 Lutego 2012 Skoro zajrzałeś to wiesz....kwadratowy niebieski,bądź kwadratowy zielony.Nie zapominaj o oringu,jeśli zamierzasz wymienić,powinien być w komplecie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #688 Napisano 6 Lutego 2012 własnie o to mi chodzi jaki powinien byc w orginale w tym modelu AJM bo wczesniej mechanik go wymieniał i niewiem czy załozyl ok czy jakikolwiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #689 Napisano 6 Lutego 2012 własnie o to mi chodzi jaki powinien byc w orginale w tym modelu AJM bo wczesniej mechanik go wymieniał i niewiem czy załozyl ok czy jakikolwiek Chcesz mieć czujnik ori,podjedź do ASO ,będziesz miał ori.Ja mam zamiennik,zielony zresztą,firmy EPS,który zmienił uszkodzony niebieski ori i nie mam z nim najmniejszego problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #690 Napisano 8 Lutego 2012 Witam Nadal się motam ze swoim paskiem, nie wiem czy szwankuje przekaźnik świec żarowych czy czujnik temp. cieczy. Dziś rano odpiąłem czujnik aby zobaczyć czy będą grzały świece, autko zapaliło i zgasło następnie podpiałem go i juz nie gasł. Czy można zatem wykluczyć przekaźnik? Natomiast na ciepłym silniku jak odepnę czujnik to świece grzeją i zapala od razu. proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #691 Napisano 12 Lutego 2012 Witam, ostatnio zauważyłem, że na zegarach temperatura silnika pojawia się i znika. Ostatnim razem jak byłem u mechanika to niby przeczyscił złacze czujnika i było wszystko ok przez 2 lata. Teraz znow mam przerwy w pracy tejze kontrolki na zegarach. Domyslam sie, ze moze byc uszkodzony przewod. Chcialbym sam jeszcze raz przeczyscic zlacze tego czujnika ale nie jestem pewny czy dobrze szukam. Dotarlem do informacji ze bedzie to czujnik zespolony ktory znajduje sie (stojac przodem do silnika) po jego prawej stonie, na króću bliżej grodzi silnika. Może ktoś potwierdzić czy chodzi dokładnie o ten czy może jakiś inny odpowiada za sterowanie tym zegarem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #692 Napisano 12 Lutego 2012 Z tyłu za blokiem silnika na kroćcu wody masz ten czujnik,kolor niebieski powinieneś mieć,względnie zielony,kostka o ile mnie pamięć nie myli również jest koloru niebieskiego.Sprawdź złącze czy nie jest zaśniedziałe oraz przewody do niego dochodzące. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #693 Napisano 12 Lutego 2012 a możesz mi powiedzieć jak on się nazywa fachowo ? Łatwiej będzie mi szukać na schemacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #694 Napisano 12 Lutego 2012 Czujnik zespolony G62/G2,rozumiem,że masz schemat z ETKI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #695 Napisano 13 Lutego 2012 tak, z etki Dzieki wielkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #696 Napisano 13 Lutego 2012 Czytalem jeszcze na forum ze zespolony jest w silnikach wiecej niz 4 cylindrowych a w afn chyba jest on osobno Czyli oddzielnie G2 i G62. Sprawdzales moze jak to jest u ciebie bo widze ze mamy te same silniki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #697 Napisano 17 Lutego 2012 a w afn chyba jest on osobno Czyli oddzielnie G2 i G62 oddzielnie są, ale znajdują sie w jednej obudowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #698 Napisano 17 Lutego 2012 no juz namierzylem ten czujnik. Siedza dwa w jednej obudowie - kolor zielony. Czujnik 4pinowy. Namierzylem juz w etce numer, ori w aso vw kosztuje ok 90zł. Czytalem gdzies ze ludzie podkladaja dokladnie taki sam od skody bodajze superb. Niestety ma on tam juz inny numer mimo ze to ten sam czujnik. Ma ktos numer do tanszego odpowiednika od skody, moze ewentualnie etkę rozbudowaną z mozliwoscia podgladniecia tej marki ? Mam jeszcze jedno pytanie. Podpialem dzis VAG'a i wykazał bład właśnie tego czujnika z opisem "błąd sporadyczny, przerwa lub zwarcie do plusa". Zgadzaloby sie bo sporadycznie przestaje dzialac, po czym sam zaskakuje. Tu problem - mianowicie, zdarzaja sie takie usterki samego czujnika czy jednak to gorsza opcja i szukac przerwy w instalacji? To co widac z zewnatrz jest w dobrym stanie, brak widocznych przetarc przewodow itp. Jesli ktos ma ksiazke to moglby podrzucic gdzie te kable lecą, do komfortu po siedzeniem kierowcy czy do komputera pod maską? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #699 Napisano 17 Lutego 2012 no juz namierzylem ten czujnik. Siedza dwa w jednej obudowie - kolor zielony. Czujnik 4pinowy. Namierzylem juz w etce numer, ori w aso vw kosztuje ok 90zł. Czytalem gdzies ze ludzie podkladaja dokladnie taki sam od skody bodajze superb. Niestety ma on tam juz inny numer mimo ze to ten sam czujnik. Ma ktos numer do tanszego odpowiednika od skody, moze ewentualnie etkę rozbudowaną z mozliwoscia podgladniecia tej marki ? Mam jeszcze jedno pytanie. Podpialem dzis VAG'a i wykazał bład właśnie tego czujnika z opisem "błąd sporadyczny, przerwa lub zwarcie do plusa". Zgadzaloby sie bo sporadycznie przestaje dzialac, po czym sam zaskakuje. Tu problem - mianowicie, zdarzaja sie takie usterki samego czujnika czy jednak to gorsza opcja i szukac przerwy w instalacji? To co widac z zewnatrz jest w dobrym stanie, brak widocznych przetarc przewodow itp. Jesli ktos ma ksiazke to moglby podrzucic gdzie te kable lecą, do komfortu po siedzeniem kierowcy czy do komputera pod maską? Z góry dzięki za pomoc. Kupowałem tu orginał , z dostawą 38,50 , jest OK. http://motoplatforma.com/index.php?p1223,czujnik-temperatury-wody-elth-059-919-501-a-audi-ford-seat-skoda-vw-oryginal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #700 Napisano 25 Lutego 2012 już doszedł, zamontowałem dzisiaj i faktycznie wszystko się zgadza. Czujnik oryginalny, sklep ma bardzo dobre ceny. W ASO VW krzykneli za niego 180zł, w ASO Skody 135zł a tu doszedł identyczny jak miałem wczesniej oryginalny firmy ELTH za 31zł plus wysyłka. To tylko pokazuje jaką marżą są obrzucone części w sprzedarzy dealerskiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach