Skocz do zawartości
Gość steryd81

przeładowanie turbiny

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marko7652

Spróbujcie przeczyścić również kolektor ssący. Mój był pełen nagaru. Zmniejszyła się przepustowość i też tracił moc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mner

W kwestii zaworka N75 mam pytanko (kiedyś gdzieś o tym było ale nie mogę teraz odnaleźć- więc się podłączam pod aktywny temat w tym zakresie). Wiem że do mnie jest potrzebny o numerze 1 HO 906 627 A ale jest tańszy 1 JO .... tylko ma inna wtyczkę i można go zastosować ale poprzez specjalny adaptor (przejściówkę) i tu moje pytanie zna ktoś namiary na to coś, czy oprócz ASO można to gdzieś dostać? (może ktoś ma jakiś namiar np. z Allegro - bo teraz chyba nikt tego nie oferuje). A może ta przejściówka ma jakiś numer, po którym bym w jakimś sklepie internetowych ją znalazł. Proszę o wszelką pomoc w temacie tej przejściówki.

 

A tak poza tym to ile taka przejściówka w ASO kosztuje ..wie ktoś może ??

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie taki zawór do sprzedania, kupiłem go nieco pochopnie bo mój stary zawór był wporządku (okazało się, że to jednak wina kierownic). Oryginalny Pierburga 1 HO 906 627 A (taki jaki idzie na pierwszy montaż i nie trzeba żadnych przejściówek), mam na niego fakturę z intercarsu z 25.03.2008r.. Dałem za niego 338zł, mogę go taniej puścić. Napisz mi na PW jeżeli jesteś zainteresowany;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie pytanie dotyczące wężów gumowych. Gdzie je dostać - czy kupowaliście w ASO czy może w innych sklepach, bo pewnie w ASO to trochę sporo pewnie kosztują.

 

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam takie pytanie dotyczące wężów gumowych. Gdzie je dostać - czy kupowaliście w ASO czy może w innych sklepach, bo pewnie w ASO to trochę sporo pewnie kosztują.

 

ktore weze? te male cienkie? w kazdym motoryzacyjnym dostaniesz za pare zl/ metr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy moge zastapic je wezykiem paliwowym który jest zbrojony w srodku????

?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdejmuje się czarną obudowę wtyczki i wkłada się tylko tę czerwoną część a całość obciąga się tą gumową osłonką żeby woda nie leciała i żadna przejściówka nie potrzebna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wiem ze u mnie wezyki od pocisnienia (te grubsze, np do EGRa) maja srednice wewn 5,5mm - jaka jest srednica tych cienszych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem, moj passat 1,9 tdi 110 km 99r, dosc mocno kopci na siwo w czasie jazdy, otoz regenerowalem turbine, zalozone mam nowe pierscienie, glowica jest sprawdzona i jest wporzadku, wiec co to moze byc, juz mnie zaczyna strasznie irytowac to kopcenie, prosze pomożcie!!!

 

---------- Post added at 06:56 ---------- Previous post was at 06:43 ----------

 

Witam, mam problem, moj passat 1,9 tdi 110 km 99r, dosc mocno kopci na siwo w czasie jazdy, otoz regenerowalem turbine, zalozone mam nowe pierscienie, glowica jest sprawdzona i jest wporzadku, wiec co to moze byc, juz mnie zaczyna strasznie irytowac to kopcenie, prosze pomożcie!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie dzisiaj takie cos wystapilo podczas wyprzedzania przy 140 nagle spadla moc i jedyna maxymalna predkosc jaka moglem osiagnac to 120. Po chwili zatrzymalem sie i zgasilem samochod i wszystko jest ok. Bylem u dobrego mechanika i powiedzial mi ze przeplywomierz daje juz o sobie znaki i mowil zebym pojechal na komputer zeby dokladnie pokazalo jakie przekazniki wymienic... tyle u mnie, powiem ze ponowne odpalenie samochodu pomoglo bo wiadomo restart kompa w aucie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie dzisiaj takie cos wystapilo podczas wyprzedzania przy 140 nagle spadla moc i jedyna maxymalna predkosc jaka moglem osiagnac to 120. Po chwili zatrzymalem sie i zgasilem samochod i wszystko jest ok. Bylem u dobrego mechanika i powiedzial mi ze przeplywomierz daje juz o sobie znaki i mowil zebym pojechal na komputer zeby dokladnie pokazalo jakie przekazniki wymienic... tyle u mnie, powiem ze ponowne odpalenie samochodu pomoglo bo wiadomo restart kompa w aucie....

 

wpisz w wyszukiwarke notlauf, spadek mocy, przeładowanie.

I nie bedzie to przeplywomierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wpisz w wyszukiwarke notlauf, spadek mocy, przeładowanie.

I nie bedzie to przeplywomierz

Człowieku jeżeli miałbym czytać każdy temat z każdym postem i sprawdzać po kolei wszystko to bym dostał palpitacji serca... Nie mówie ze nie czytałem ale u każdego jest inna przyczyna, mam jednego stałego mechanika który zna moje auto i wie ocb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Człowieku jeżeli miałbym czytać każdy temat z każdym postem i sprawdzać po kolei wszystko to bym dostał palpitacji serca... Nie mówie ze nie czytałem ale u każdego jest inna przyczyna, mam jednego stałego mechanika który zna moje auto i wie ocb.

 

no ok, ale w Twoim 1 poscie nie bylo zadnego pytania, ot pochwaliles sie problemem jaki masz w aucie, dodales, ze masz rewelacyjnego mechanika i przedstawiles plany podpiecia pod VAGa - bardzo sluszna droga - czekamy na wiecej szczegolow.

a kolega tmstp rownie trafnie zalecil uzycie wyszukiwarki i poczytac co o tym pisza ludzie - nie bedzie tego wcale tak duzo - w 95% wszystko sprowadza sie i tak do 2-3 rzeczy.

 

pozdro

 

Daniel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taki sam objaw mam i tez zadnych konkretow.wywale chyba caly uklad dolotowy i wszystko umyje ciekawe czy cos pomoze ..... moze ma ktos jakies wskazowki odnosnie tych naszych objawow.???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sebamat83

witam,

1.9 tdi AHF (zmienna geometria turba), problem - przeładowanie na 4 biegu przy ok 110/120km/h

 

- VAG widzi lekkie przeładowanie, ale tak jak pisałem 4 bieg 120km/h turbo dochodzi do 2,6 a max powinno ładować 2,2

- przepływomierz sprawny

- N75 wymieniony

- turbo wymienione

- wężyki podciśnienia OK

- dolot szczelny

- czujnik w rurze rozgałęźnej (czujnik ciśnienia) OK

- VAG innych błędów oprócz przeładowania nie widzi

ma ktoś jakąś teorie na ten temat, bo mi się skończyły pomimo, że siedze w temacie dość długo, pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
- przepływomierz sprawny

- N75 wymieniony

- turbo wymienione

 

pokaż logi sterowania turbiną i doładowania (duty cycle zaworu N75 + actual boost) w funkcji obrotów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sebamat83

dzięki za zainteresowanie się sprawą, logi niebawem dołączę, pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Was. Czytałem już o trybie awaryjnym posty i itp. ale powiedzcie mi jedno. Drugi raz auto weszło mi w tryb awaryjny. Wyjasnie w jakiej sytuacji bo dwie były takie same. Pierwszy i drugi raz auto weszło mi w tryb awaryjny jak nagle zacząłem przyspieszać. Ogólnie jeżdżę cały czas po mieście w korkach. Wczoraj miałem troche wolnej drogi więc postanowiłem go przedmuchać i ruszyłem gwałtownie, cały czas gaz w podłodze na każdym biegu. Nagle poczułem, że na 4 biegu lipa, bujną sie do 120 i koniec. Pierwszy raz jak wszedł mi w tryb awaryjny tak samo postpiłem. Dość szybko ruszyłem i jak najszybciej chciałem go bujnąć. Oczywiście po wyłączeniu auta i włączeniu jest juz ok. Czemu tak się dzieje, że jak szybko chce go bujnąć to już 2 raz wszedł mi w awaryjny, a jak stopniowo przyspieszam do powiedzmy nawet 180 to jest ok??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedna z mozliwosci - wielce prawdopodobna jest taka, ze masz juz zasyfiony pierscien z kierownicami i lopatkami. Przez to kierownice natrafiaja na opor i akuator musi z nimi chwile "powalczyc" zanim ustawi w odpowiednim polozeniu.

100% gazu skutkuje tym, ze cisnienie dolotowe wzrasta bardzo szybko - w tym czasie lapatki nie zdaza sie polozyc i masz przeladowanie.

 

pozdrawiam

 

Daniel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp. Czy czyszczenie u mechanika takiego czegoś to duży koszt? Mam swojego mechanika w Łodzi, który zawsze robił mi Bravę ale do takiego zabiegu nie wiem czy się nadaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności