Gość marko7652 Zgłoś #21 Napisano 31 Marca 2008 Spróbujcie przeczyścić również kolektor ssący. Mój był pełen nagaru. Zmniejszyła się przepustowość i też tracił moc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mner Zgłoś #22 Napisano 1 Kwietnia 2008 W kwestii zaworka N75 mam pytanko (kiedyś gdzieś o tym było ale nie mogę teraz odnaleźć- więc się podłączam pod aktywny temat w tym zakresie). Wiem że do mnie jest potrzebny o numerze 1 HO 906 627 A ale jest tańszy 1 JO .... tylko ma inna wtyczkę i można go zastosować ale poprzez specjalny adaptor (przejściówkę) i tu moje pytanie zna ktoś namiary na to coś, czy oprócz ASO można to gdzieś dostać? (może ktoś ma jakiś namiar np. z Allegro - bo teraz chyba nikt tego nie oferuje). A może ta przejściówka ma jakiś numer, po którym bym w jakimś sklepie internetowych ją znalazł. Proszę o wszelką pomoc w temacie tej przejściówki. A tak poza tym to ile taka przejściówka w ASO kosztuje ..wie ktoś może ?? Z góry dzięki za wszelką pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bebe Zgłoś #23 Napisano 1 Kwietnia 2008 Mam dokładnie taki zawór do sprzedania, kupiłem go nieco pochopnie bo mój stary zawór był wporządku (okazało się, że to jednak wina kierownic). Oryginalny Pierburga 1 HO 906 627 A (taki jaki idzie na pierwszy montaż i nie trzeba żadnych przejściówek), mam na niego fakturę z intercarsu z 25.03.2008r.. Dałem za niego 338zł, mogę go taniej puścić. Napisz mi na PW jeżeli jesteś zainteresowany;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jajaceek Zgłoś #24 Napisano 1 Kwietnia 2008 Ja mam takie pytanie dotyczące wężów gumowych. Gdzie je dostać - czy kupowaliście w ASO czy może w innych sklepach, bo pewnie w ASO to trochę sporo pewnie kosztują. Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #25 Napisano 1 Kwietnia 2008 Ja mam takie pytanie dotyczące wężów gumowych. Gdzie je dostać - czy kupowaliście w ASO czy może w innych sklepach, bo pewnie w ASO to trochę sporo pewnie kosztują. ktore weze? te male cienkie? w kazdym motoryzacyjnym dostaniesz za pare zl/ metr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #26 Napisano 15 Marca 2009 a czy moge zastapic je wezykiem paliwowym który jest zbrojony w srodku???? ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WP-33 Zgłoś #27 Napisano 15 Marca 2009 Zdejmuje się czarną obudowę wtyczki i wkłada się tylko tę czerwoną część a całość obciąga się tą gumową osłonką żeby woda nie leciała i żadna przejściówka nie potrzebna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #28 Napisano 15 Marca 2009 Witam Wiem ze u mnie wezyki od pocisnienia (te grubsze, np do EGRa) maja srednice wewn 5,5mm - jaka jest srednica tych cienszych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gkotula Zgłoś #29 Napisano 16 Marca 2009 Witam, mam problem, moj passat 1,9 tdi 110 km 99r, dosc mocno kopci na siwo w czasie jazdy, otoz regenerowalem turbine, zalozone mam nowe pierscienie, glowica jest sprawdzona i jest wporzadku, wiec co to moze byc, juz mnie zaczyna strasznie irytowac to kopcenie, prosze pomożcie!!! ---------- Post added at 06:56 ---------- Previous post was at 06:43 ---------- Witam, mam problem, moj passat 1,9 tdi 110 km 99r, dosc mocno kopci na siwo w czasie jazdy, otoz regenerowalem turbine, zalozone mam nowe pierscienie, glowica jest sprawdzona i jest wporzadku, wiec co to moze byc, juz mnie zaczyna strasznie irytowac to kopcenie, prosze pomożcie!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #30 Napisano 16 Marca 2009 u mnie dzisiaj takie cos wystapilo podczas wyprzedzania przy 140 nagle spadla moc i jedyna maxymalna predkosc jaka moglem osiagnac to 120. Po chwili zatrzymalem sie i zgasilem samochod i wszystko jest ok. Bylem u dobrego mechanika i powiedzial mi ze przeplywomierz daje juz o sobie znaki i mowil zebym pojechal na komputer zeby dokladnie pokazalo jakie przekazniki wymienic... tyle u mnie, powiem ze ponowne odpalenie samochodu pomoglo bo wiadomo restart kompa w aucie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #31 Napisano 16 Marca 2009 u mnie dzisiaj takie cos wystapilo podczas wyprzedzania przy 140 nagle spadla moc i jedyna maxymalna predkosc jaka moglem osiagnac to 120. Po chwili zatrzymalem sie i zgasilem samochod i wszystko jest ok. Bylem u dobrego mechanika i powiedzial mi ze przeplywomierz daje juz o sobie znaki i mowil zebym pojechal na komputer zeby dokladnie pokazalo jakie przekazniki wymienic... tyle u mnie, powiem ze ponowne odpalenie samochodu pomoglo bo wiadomo restart kompa w aucie.... wpisz w wyszukiwarke notlauf, spadek mocy, przeładowanie. I nie bedzie to przeplywomierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #32 Napisano 16 Marca 2009 wpisz w wyszukiwarke notlauf, spadek mocy, przeładowanie.I nie bedzie to przeplywomierz Człowieku jeżeli miałbym czytać każdy temat z każdym postem i sprawdzać po kolei wszystko to bym dostał palpitacji serca... Nie mówie ze nie czytałem ale u każdego jest inna przyczyna, mam jednego stałego mechanika który zna moje auto i wie ocb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel.wro Zgłoś #33 Napisano 16 Marca 2009 Człowieku jeżeli miałbym czytać każdy temat z każdym postem i sprawdzać po kolei wszystko to bym dostał palpitacji serca... Nie mówie ze nie czytałem ale u każdego jest inna przyczyna, mam jednego stałego mechanika który zna moje auto i wie ocb. no ok, ale w Twoim 1 poscie nie bylo zadnego pytania, ot pochwaliles sie problemem jaki masz w aucie, dodales, ze masz rewelacyjnego mechanika i przedstawiles plany podpiecia pod VAGa - bardzo sluszna droga - czekamy na wiecej szczegolow. a kolega tmstp rownie trafnie zalecil uzycie wyszukiwarki i poczytac co o tym pisza ludzie - nie bedzie tego wcale tak duzo - w 95% wszystko sprowadza sie i tak do 2-3 rzeczy. pozdro Daniel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marrioz Zgłoś #34 Napisano 19 Marca 2009 taki sam objaw mam i tez zadnych konkretow.wywale chyba caly uklad dolotowy i wszystko umyje ciekawe czy cos pomoze ..... moze ma ktos jakies wskazowki odnosnie tych naszych objawow.??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebamat83 Zgłoś #35 Napisano 17 Kwietnia 2009 witam, 1.9 tdi AHF (zmienna geometria turba), problem - przeładowanie na 4 biegu przy ok 110/120km/h - VAG widzi lekkie przeładowanie, ale tak jak pisałem 4 bieg 120km/h turbo dochodzi do 2,6 a max powinno ładować 2,2 - przepływomierz sprawny - N75 wymieniony - turbo wymienione - wężyki podciśnienia OK - dolot szczelny - czujnik w rurze rozgałęźnej (czujnik ciśnienia) OK - VAG innych błędów oprócz przeładowania nie widzi ma ktoś jakąś teorie na ten temat, bo mi się skończyły pomimo, że siedze w temacie dość długo, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #36 Napisano 20 Kwietnia 2009 - przepływomierz sprawny- N75 wymieniony - turbo wymienione pokaż logi sterowania turbiną i doładowania (duty cycle zaworu N75 + actual boost) w funkcji obrotów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebamat83 Zgłoś #37 Napisano 23 Kwietnia 2009 dzięki za zainteresowanie się sprawą, logi niebawem dołączę, pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doktor80 Zgłoś #38 Napisano 25 Kwietnia 2009 Witam Was. Czytałem już o trybie awaryjnym posty i itp. ale powiedzcie mi jedno. Drugi raz auto weszło mi w tryb awaryjny. Wyjasnie w jakiej sytuacji bo dwie były takie same. Pierwszy i drugi raz auto weszło mi w tryb awaryjny jak nagle zacząłem przyspieszać. Ogólnie jeżdżę cały czas po mieście w korkach. Wczoraj miałem troche wolnej drogi więc postanowiłem go przedmuchać i ruszyłem gwałtownie, cały czas gaz w podłodze na każdym biegu. Nagle poczułem, że na 4 biegu lipa, bujną sie do 120 i koniec. Pierwszy raz jak wszedł mi w tryb awaryjny tak samo postpiłem. Dość szybko ruszyłem i jak najszybciej chciałem go bujnąć. Oczywiście po wyłączeniu auta i włączeniu jest juz ok. Czemu tak się dzieje, że jak szybko chce go bujnąć to już 2 raz wszedł mi w awaryjny, a jak stopniowo przyspieszam do powiedzmy nawet 180 to jest ok?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel.wro Zgłoś #39 Napisano 25 Kwietnia 2009 jedna z mozliwosci - wielce prawdopodobna jest taka, ze masz juz zasyfiony pierscien z kierownicami i lopatkami. Przez to kierownice natrafiaja na opor i akuator musi z nimi chwile "powalczyc" zanim ustawi w odpowiednim polozeniu. 100% gazu skutkuje tym, ze cisnienie dolotowe wzrasta bardzo szybko - w tym czasie lapatki nie zdaza sie polozyc i masz przeladowanie. pozdrawiam Daniel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doktor80 Zgłoś #40 Napisano 25 Kwietnia 2009 Dzięki za odp. Czy czyszczenie u mechanika takiego czegoś to duży koszt? Mam swojego mechanika w Łodzi, który zawsze robił mi Bravę ale do takiego zabiegu nie wiem czy się nadaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach