Skocz do zawartości

marrioz

  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marrioz

  • Urodziny 09.06.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Torun-Rinteln

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 2.5TDI 150KM (AFB)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Jest to gdzies opisane na forum jak to wykonac prostym jezykiem dla kogos co tego nigdy nie robil takie kodowanie i w jakim programie najlepiej to wykonac ? Tu gdzie jestem malo jest osob co sie takimi sprawami sie interesuja w niemieckim Vw sprawa nie do ograniecia.
  2. Witam wszystkich Mam problem z przekladka licznika z pelnym MFA. Posiadam Passata 2001 roku PD.131PS Bedzac dzisiaj w serwisie Vw w niemczech nie potrafili mi skorygowac licznika ze sterownikiem silnika gdyz nowy licznik jest od V6 tdi i tam jest inny impulsator predkosci i niestety servis nie jest w stanie tego przeprogramowac.czy jest jakas mozliwosc dopasowania tego licznika z 6cio cylindrowca do 4ro cylindrowca.
  3. witam serdecznie mam maly problem z moim T4 przy wymianie kierownicy tasma mi sie rozpadla poskladalem to wszystko jak nalezy ale problem z kontrolkami pozostal mam tez rozkodowany sterownik .Zwracam sie z prozba do was o pomoc w zaprogramowaniu na nowo sterownika nie mam pojecia jak sie otrzymuje kod do wpisania i zaprogramowania VAG NR. 7D0 907 379 E ESP 5.3 T4 FRont V37 momentalnie wyswietla sie coding jak i schop WSC same zera dziekuje serdecznie za pomoc Moj vag to 311.2-N z mala wskazowka od was jak! dzieki i czekam na odpowiedz i wskazowki.
  4. Witam Podepne sie pod temat bo nic na forum nie znalazlem.Kuzyn mial maly problem ze swoim paskiem 2004 2,0 136KM PD.mianowicie musial wymieniac glowice gdyz zawor sie urwal wymienil ja od 1,9 ta od 2.0 byla polska a ta od 1,9 jest niemiecka.Ostatnio musial znow robic silnik tzn.walek sie wytar i w jednej ze szklanek 4tego cylindra byla dziura az sprezyna regulatora wylazla poprostu cos zaczol glosniej chodzic.wymienil czesci na uzyke w dobrym stanie.Wszystko zostalo na starych znakach z poprzedniej wymiany dodam ze od wymiany glowicy zrobil na niej 25tys.km. no i autko ladnie odpala ale nie ma zycia w sobie chcialem mu sprawdzic na vagu ustawienie zaplonu ale nie da sie wejs w logi wszedzie wywala ERROR do zadnego z logow na korym moglbym cos sprawdzic nie da sie wejsc. Prosze o porade.
  5. usterka znaleziona i wyeliminowana modul byl sprawny!! usterak to brak zasilania na kablu do modulu troche sie pobawilem byl to spadek napiecia na kablu zasilajacym jeden do wielu jak podpowiedzial mi kolega (zyggy) wszystko sprawne dziala na nowo. dziekuje za pomoc!!!
  6. pisalem ze jest suchy nic nie widac zadnych sladow wilgoci wyglada jak nowy!!
  7. ok kolego sprawdze dzieki za podpowiedz!!!
  8. wyjolem z auta caly modul on sam znajduje sie w skrzynce jako wlasnej obudowie i dodatkowo jest on jeszcze opakowany w wieksza skrzynke ja tu sie nigdzie wilgoci nie dopatrzylem w srodku nawet kropli badz jakiegokolwiek zawilgocenia wszystko wyglada na suche mimo to brak komunikacji i nic nie dziala. moj nr sterownika to : 1J0 959 799 AH ZM-max 5DK 007 954-51 II 23599 czy musze wyszukac identycznego sterownika na wymiane czy moze ktos by mi zaproponowal jakies inne typy odnosnie tego urzadzonka. czekam za jakimis poradami i wkazowkami.
  9. nadszczypany wirnik wydechowy turbiny powodowal ten dziwny dzwiek.miala jednak troche luzu i musiala dobic do obudowy.nojka siedzi cichutko autko ozylo na nowo.pozdrawiam
  10. ale to dosc duza puszka i chodzi o to ze mata wygluszeniowa pod tapicerka jest dosc gruba i musialbym ja jakos w strone tunelu wylozyc a mysle ze bez wywalenia sie nie obedzie bo pod pedalami trzyma sie dosc mocno cala tapicerka chyba ze znasz kolego jakas inna opcje. ---------- Post added at 16:27 ---------- Previous post was at 16:24 ---------- a i dodam ze dzis podlaczyc chcialem paska pod kompa i nie mam zadnej komunikacji z modulem komfortu nie dziala centralny alarm swiatla w kabinie, szyby jedyne co dziala to otwieranie samochodu z zamka, zamykanie juz nie.
  11. Temat zamkniety usterka znaleziona i wyeliminowana!
  12. ja w swoim pasku czy to w 1,9 czy w 2,5 jak ktos siedzi w srodku i da gazu waz dolotowy robi sie twardy jak turbo zacznie dmuchac i bez obciazenia tu sie nic nie dzieje bynajmniej nie tak jak powinno to byc kompa nie podlaczalem bo obecnie brak. a musze go do wtorku zrobic albo turbina jak to ja sadze badz katalizator.dzieje sie to na okolo 2000-2200 obrotach. i slychac ryk doslownie ale slychac ja tez na obrotach roboczych 1400 obr. jak pogwizduje czyli normalny dzwiek problem jest na tych 2000 -2200 obr nie jest to przyjemny dzwiek no i mocy brak.
  13. golf czczelne sa przewody do iterculera nic nie wieje nie slychac to wszystko szczelne jest.dziwny jest ten dzwiek jakby swinie zarzynal i robi tak przy okolo 2000 obr.mysle ze wirnik wydechu padl i na tych obrotach mniejwiecej wadzi o obudowe tylko tak tez mysle ze kat moze miec wplyw na to ze nie ciagnie. ---------- Post added at 10:33 ---------- Previous post was at 09:38 ---------- prosilbym tez o jakis schemat budowy turbiny do modelu 101 PS. dziekowac
  14. Witam mam problem z autkiem 101 PS 2003 rok. po ruszeniu samochodem zaczelo cos piszczec nawet wyc autko stracilo na mocy nie kopci. doszedlem wczoraj do turbiny od strony dolotu powietrza lopatki sa cale luz jest minimalny nie widac otarc krecic sie kreci przy odpaleniu slychac ze laduje bo po zdieciu weza slychac ja lecz waz od intercuera nie robi sie dosc twardy no i ten dzwiek dziwny po wylaczeniu silnika turbina nie bije po sciankach.do strony wydechu musze miec podnosnik bo silnik jest poprzecznie i nie widze w jakim stanie jest wirnik wydechu.czy moze kat jest zapchany i przez to wydaje takie dzwieki .. dziekuje za porady i wskazowki.
  15. szyby juz podniesione odkrecalem kazy silnik z osobna podnosilem szybe i wkladalem silnik spowroem na miejsce.pytanie czy jesli juz elektryka bedzie dzilac szyby beda sprawnie sie podnosic do konca?? czy nie bedzie mialo to wplywu na to ze sam podciagnolem szyby?? mam jeszcze jedno pytanko odnosnie modulu komfortu gdzie on sie dokladnie znajduje gdyz kilka postow juz pzeczytalem i nadal nie wiem gdzie to dokladnie sie znajduje pod kierowca znalazlem jakas duza pusze jesli to to czy musze siedzenie wywalac z samochodu aby tam dojsc bo tylko odgiolem troche wykladzine i tam to zobaczyle prosze oporade i podpowiedzi. ! dzieki i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności