Skocz do zawartości

kapka1a

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kapka1a

  • Urodziny 17.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. No pewnie, że już nie nowy :-) Właśnie w tym problem że samochód z 2004 roku a wnętrze z 1997. Pozdrawiam
  2. Mam klimatonik. Jak dla mnie, w samochodzie z 2004 roku wygląda bardzo archaicznie. Szukam w sieci i nic
  3. Mam takie pytanie. Czy ktoś z was słyszał o możliwości wymiany panelu sterującego klimatyzacją na jakiś bardziej nowoczesny? Bo ten oryginalny to wygląda jak wyciosany z kamienia :-) Pozdrawiam
  4. Po wymianie przegubu problem rozwiązany
  5. No ale problem w tym że nawet jak mam 3000 obrotów i więcej a nawierzchnia jest ok. to nie ma problemów ?
  6. Gdyby tak było to nie miałoby znaczenie czy rozpędzam samochód czy nie, oraz prędkość nie odgrywałaby znaczącej roli
  7. problem nadal istniej. Łożyska sprawdzone i są ok! Juz brak mi pomysłów co to może być.
  8. Posiadam Passata B5 3BG z 2004r 1.9 TDI 130KM , skrzynia automatyczna. Od jakichś 2 miesięcy pojawił się bardzo dziwny objaw. Byłem już u trzech mechaników i żaden nie potrafi mi pomóc. Może ktoś z was miał podobny problem. W czasie jazdy powyżej 80km/h po nierównej nawierzchni, gdy jeszcze rozpędzam samochód w czasie „bujania” się samochodu góra – dół słychać jakieś zgrzytanie w okolicach lewego przedniego koła. Dokładniej opisując , w momencie kiedy na jakichś muldach przód pojazdu nurkuje słychać zgrzyt ale gdy samochód wraca do normalnej pozycji to nie ma tego efektu. Istotne jest to że dzieje się tak tylko kiedy dodaje gazu na nierównościach. Gdy rozpędzę samochód do prędkość np. 120km/h poczym zdejmę nogę z gazu to ten efekt znika. Na zakrętach jest ok, podjazdy pod górę też ok. U mechanika sprawdziłem przeguby, półosie, poduszkę pod silnikiem i pod skrzynią. Wymieniłem opony i nic. Każdy z mechaników mówi że niema się czego przyczepić. Proszę o pomoc.
  9. czyli mam zmienić zgodnie z tym info. w okienku? czy mogę wpisac dokładnie taki parametr jak na tym scrinie? (ten zaznaczony)
  10. Mogę was prosić o jakiegoś linka gdzie znajdę opis po polsku lub po angielsku? Bo z tej strony nic nie kumam
  11. a jak z wilgocią? Nie macie pary wewnątrz ???
  12. udało się. Problem był w tym, że coding był nie poprawny. Dowiedziałem się coding jest zależny od takich szczegółów jak typ układu hamulcowego, wielkość kół, rodzaj skrzyni (ja mam automat) itp. Okazało się że kolega ma znajomego który zajmuje się takimi sprawami zawodowo. Sprawdził mi jaki powinien być coding do tego samochodu i poszło … :-)
  13. Ok. robie tak uruchamiam Vag’a 311,2 , wybieram SELECT CONTROL MODULE, następnie 03- ABS BRAKES, odczytuje mi dane Coding 00000 i WSC 00000, klikam LOGIN 11 i wprowadzam 09555 i klikam DO IT, klikam RECODE 07 i wprowadzam CODING 04255 i zatwierdzam, program odczytuje dane i wyświetla CODING 04255 i WSC 00000. Jeśli się loguje jako 09655 to lipa. No i co dalej? to znaczy piszesz, że hamulce będą chciały się testować ?? Jeśli wyłączę zapłon i odczytam dane z ABS to znów mam same zera. Jeśli to nie problem to czy możesz napisać mi co mam rozić krok po kroku? np. czy silnik ma pracoweac czy nie itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności