-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Cinek...
- Urodziny 21.08.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cinek... obserwuje zawartość → Spadek mocy i kopcenie, Mobil 5W-30 z normą 505.01, Zalana antena radio/tel/gps i oraz 5 innych
-
elektrozawory n75 sterujacy turbiną i N18 od Egr-a czesto jak padają to dają takie objawy a ze mamy takie same motory to pisze ci to co znam z autopsji - w szukarce masz pełno wątków na ten temat o którym piszesz więc nie chcę zamulać.
-
autko przeszło ci w serwisowke, następnym razem wystarczy jak zgasisz silnik i znowu zakręcisz. Sprawdz VAG-iem czy zapisał błędy, sprawdź filtr powietrza bo może być na maksa zapchany, przepływkę, n75,n18 i na koniec kierownice w turbo, zwłaszcza że piszesz o mulistej jeździe to obstawiam że masz ociupinkę nagaru nazbierane tam gdzie go byc nie powinno duzo masz najechane w taki sposob??
-
Zalana antena radio/tel/gps
Cinek... odpowiedział Cinek... → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
W czwartek biore sie za nia wiec zamieszcze jakies fotki. Pozdrawiam cdn...... -
Jak wyzej, nagle odbior radia pogorszyl sie jak cholera(co chwile gubi sygnal) wrzucilem plyte do navi, niestety zaden satelita mnie nie znajduje, delikatnie docisnalem antene na dachu no i wyciekla sobie z niej woda, domyslam sie ze sa w niej wzmacniacze ale jeszcze tego nie rozbieralem i to bedzie moj pierwszy raz dajcie znac czy jest jakis sposob na przywrocenie jej do zycia:confused: (bo nie wiem czy jest sens meczyc sie z tym) czy mam se szukac nowej albo montowac jakas chinszczyzne??? Dzięki za podpowiedzi:padam: Pozdrawiam
-
Ponoć Mobil coś pozmieniał i 5W-30 ma całkowicie zastapic 5W-40, ja od 4 lat korzystam z niego (SYST S 5W30 SPECIAL V 505.01) banka 5l kosztuje 120 zl a do oleju nie mam zadnych zastrzezen. Pozdrawiam
-
Tu gdzie polecasz oponki o które pytałem kosztuja jedyne 320 zl/szt, ja polecam to miejsce: http://www.abc-opony.pl/promocje/michelin_energy_saver_195_65r15_91h_710300 kupiłem wczoraj po 256 zł/szt i dzisiaj o 9 rano kurier juz pukał do mych drzwi. Pozdro dla wszystkich
-
Bracia a co sadzicie o tych oponkach: Michelin ENERGY SAVER 195/65R15 91H bo wlasnie musze zakupic komplecik(i zastanawiam sie nad nimi), w sklepach w necie pisza same fajne rzeczy ale tak jakos nie mam zaufania do opinii sklepow na www. Jak ktos ma jakies doswiadczenia z tymi oponkami to prosze o komentarz Thx i pzdr
-
Uaktywnienie funkcji 'fader' w nawigacji MCD za pomoca VAG-a
Cinek... odpowiedział Cinek... → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
dzieki serdeczne - wszystko jak na tacy - dla opornych z tym samym problemem tu jest wszystko: http://de.openobd.org/vw/rns.htm#37_mcd pozdrawiam -
Jezeli sie nie myle to n18steruje EGR-em i n75 a ten steruje turbinka wiec sprawa jasna.
-
mnie tez odeslali do swojego serwisu na przeglad zabezpieczen, zaplacilem 100 i gosc wystawil mi certyfikat bo bez tego compensa nie chciala zastartowac z ac
-
Witam wlasnie wrocilem z pojedynku z paskiem i wygralem ) otoz caly ten bajzel z utrata mocy zostal spowodowany przez filtr powietrza (wymieniany ponad miesiac temu), nie wiem jakim cudem ale rozerwalo mi filtr i te "plastikowe spawy" (przyjmijmy ze tak to sobie nazwalem) na spodzie filtra polecialy dalej wylamujac kawalki oslony przeplywomierza, ktore zrobily w nim spustoszenie, wsadzilem nowy filtr i nowa przeplywke no i autko zachowuje sie jak mlody bog. Dzieki za podpowiedzi chlopaki. pozdrawiam.
-
zawór EGR w AWX - konkretnie (proszę o pozostawienie wątku)
Cinek... odpowiedział Ojciec → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Który z nich to N75 a który to N18? N-18 TO TEN Z CZARNYM LBEM CZYLI 1J0 906 627 N-75 MA SZARY LEB I U MNIE MA NUMER 1J0 906 627 A N18 w AVF tez jest umiejscowiony po lewej stronie zbiorniczka wyrownawczego z plynem chlodzacym (troche glebiej musisz wlozyc reke) -
no przeplywki jeszcze tylko nie wymienialem (podmienialem) bo nie mam dostepu do zadnej na szybka podmianke i sprawdzenie a nie chce w ciemno 250 zl wywalac.
-
Witam Od jakiegos czasu mam niemaly kopot z moim paskiem (1,9tdi, 131KM,AVF,2003r), mianowicie po przekroczeniu 3000obr autko kompletnie traci moc (ale nie przechodzi w tryb serwisowy) i zaczyna straszliwie kopcic na czarno, masakrą jest to ze nie koduje zadnego bledu. I tak wymienilem N75, sprawdzili mi turbine, wszystkie weze dolotowe szczelne, wymieniony N18, wyczyszczony EGR i nadal nic, doslownie rece opadaja, podpinalem sie i do laptopow z VAG-iem i do VAG 1551 i do VAG 1552 nigdzie nie lapie zadnego kodu bledu. Blagam podpowiedzcie cos bo na dniach wpadne w jakas cholerna depreche - kompletny brak pomyslów co dalej z tym fantem robić.