Skocz do zawartości

Cinek...

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Cinek...

  • Urodziny 21.08.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. elektrozawory n75 sterujacy turbiną i N18 od Egr-a czesto jak padają to dają takie objawy a ze mamy takie same motory to pisze ci to co znam z autopsji - w szukarce masz pełno wątków na ten temat o którym piszesz więc nie chcę zamulać.
  2. autko przeszło ci w serwisowke, następnym razem wystarczy jak zgasisz silnik i znowu zakręcisz. Sprawdz VAG-iem czy zapisał błędy, sprawdź filtr powietrza bo może być na maksa zapchany, przepływkę, n75,n18 i na koniec kierownice w turbo, zwłaszcza że piszesz o mulistej jeździe to obstawiam że masz ociupinkę nagaru nazbierane tam gdzie go byc nie powinno duzo masz najechane w taki sposob??
  3. W czwartek biore sie za nia wiec zamieszcze jakies fotki. Pozdrawiam cdn......
  4. Jak wyzej, nagle odbior radia pogorszyl sie jak cholera(co chwile gubi sygnal) wrzucilem plyte do navi, niestety zaden satelita mnie nie znajduje, delikatnie docisnalem antene na dachu no i wyciekla sobie z niej woda, domyslam sie ze sa w niej wzmacniacze ale jeszcze tego nie rozbieralem i to bedzie moj pierwszy raz dajcie znac czy jest jakis sposob na przywrocenie jej do zycia:confused: (bo nie wiem czy jest sens meczyc sie z tym) czy mam se szukac nowej albo montowac jakas chinszczyzne??? Dzięki za podpowiedzi:padam: Pozdrawiam
  5. Ponoć Mobil coś pozmieniał i 5W-30 ma całkowicie zastapic 5W-40, ja od 4 lat korzystam z niego (SYST S 5W30 SPECIAL V 505.01) banka 5l kosztuje 120 zl a do oleju nie mam zadnych zastrzezen. Pozdrawiam
  6. Tu gdzie polecasz oponki o które pytałem kosztuja jedyne 320 zl/szt, ja polecam to miejsce: http://www.abc-opony.pl/promocje/michelin_energy_saver_195_65r15_91h_710300 kupiłem wczoraj po 256 zł/szt i dzisiaj o 9 rano kurier juz pukał do mych drzwi. Pozdro dla wszystkich
  7. Bracia a co sadzicie o tych oponkach: Michelin ENERGY SAVER 195/65R15 91H bo wlasnie musze zakupic komplecik(i zastanawiam sie nad nimi), w sklepach w necie pisza same fajne rzeczy ale tak jakos nie mam zaufania do opinii sklepow na www. Jak ktos ma jakies doswiadczenia z tymi oponkami to prosze o komentarz Thx i pzdr
  8. dzieki serdeczne - wszystko jak na tacy - dla opornych z tym samym problemem tu jest wszystko: http://de.openobd.org/vw/rns.htm#37_mcd pozdrawiam
  9. Witam !!! Bracia podrzuccie procedure uaktywnienia funkcji fader w nawigacji MCD za pomoca VAG-a Z gory dzieki
  10. Jezeli sie nie myle to n18steruje EGR-em i n75 a ten steruje turbinka wiec sprawa jasna.
  11. mnie tez odeslali do swojego serwisu na przeglad zabezpieczen, zaplacilem 100 i gosc wystawil mi certyfikat bo bez tego compensa nie chciala zastartowac z ac
  12. Witam wlasnie wrocilem z pojedynku z paskiem i wygralem ) otoz caly ten bajzel z utrata mocy zostal spowodowany przez filtr powietrza (wymieniany ponad miesiac temu), nie wiem jakim cudem ale rozerwalo mi filtr i te "plastikowe spawy" (przyjmijmy ze tak to sobie nazwalem) na spodzie filtra polecialy dalej wylamujac kawalki oslony przeplywomierza, ktore zrobily w nim spustoszenie, wsadzilem nowy filtr i nowa przeplywke no i autko zachowuje sie jak mlody bog. Dzieki za podpowiedzi chlopaki. pozdrawiam.
  13. Który z nich to N75 a który to N18? N-18 TO TEN Z CZARNYM LBEM CZYLI 1J0 906 627 N-75 MA SZARY LEB I U MNIE MA NUMER 1J0 906 627 A N18 w AVF tez jest umiejscowiony po lewej stronie zbiorniczka wyrownawczego z plynem chlodzacym (troche glebiej musisz wlozyc reke)
  14. no przeplywki jeszcze tylko nie wymienialem (podmienialem) bo nie mam dostepu do zadnej na szybka podmianke i sprawdzenie a nie chce w ciemno 250 zl wywalac.
  15. Witam Od jakiegos czasu mam niemaly kopot z moim paskiem (1,9tdi, 131KM,AVF,2003r), mianowicie po przekroczeniu 3000obr autko kompletnie traci moc (ale nie przechodzi w tryb serwisowy) i zaczyna straszliwie kopcic na czarno, masakrą jest to ze nie koduje zadnego bledu. I tak wymienilem N75, sprawdzili mi turbine, wszystkie weze dolotowe szczelne, wymieniony N18, wyczyszczony EGR i nadal nic, doslownie rece opadaja, podpinalem sie i do laptopow z VAG-iem i do VAG 1551 i do VAG 1552 nigdzie nie lapie zadnego kodu bledu. Blagam podpowiedzcie cos bo na dniach wpadne w jakas cholerna depreche - kompletny brak pomyslów co dalej z tym fantem robić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności