Skocz do zawartości

radek777

  • Liczba zawartości

    230
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O radek777

  • Urodziny 18.01.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    uk

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2001
  1. miałem trochę czasu i rozebrałem stare turbo i się zdziwiłem -nie było w nim dużo syfu przeczyściłem i chodzi lużno sztanga swist wydobywał sie z miejsca gdzie waz eska łaczy sie z turbo po trasie anglia polska wywaliło tedy troche oleju
  2. zmieniłem paski i wiatrak wiskozy bo miał zlamane 2 skrzydełka pasek napiety nie cwierka jak narazie,czciałem dzis zrobic logi ale laptop nie mógl sie sie połaczyc przez com-no myslałem ze szlag mnie trafi
  3. wymieniłem turbo i element wydechu(złacze elementu plus katalizator)dzwiek swist zmniejszył sie o jakiss 50 procent tzn podczas zejscia z obrotów jest piekny swist ale na postoju cisza jutro wstawie filmik z nowego dzwieku
  4. dzieki stary jeszcze mam mały problemik piszczenie swierszcze pod maska pasek jest jakby byl za długi napinacz chodzi luzno od strony silnika widac jaky krawedz była minimalnie starta
  5. własnie turbinka dotarła,w sobote akcja wymianka pytanie czy musze płukac intercooler? w wezach jestb troche mazi ale nie powódz?
  6. istotnie olej z odmy pakuje sie w kierunku zasysanego powietrza zrobie w sobote patent z butelka i zaslepie co trzeba
  7. czekam na nowe turbo miało przyjsc w sobote ale nie dotarło...mam juz 2 wtryski na zamiane wymienie wtryski w poniedziałek 2 filmiki obrazowe czy wtryski z silnika w którym turbo zassło olej nadaja sie do dalszego uzycia?
  8. ok dzieki koledzy zamówiłem dzis 2 wtryski 038 130 073 F uzywki w sobote postaram sie wyczyscic turbo, czy dam rade wymienic wtryski sam ?jak to wyglada w praktyce w silniku ajm?
  9. no tak.,a swoja droga o tym ,kocie ,to masz racje i juz ja mysle o jakims urlopie (temat do flachy)dzieki stary postaram sie zalatwic te uszczelki-jak pomysle ze mam znów liczyc na tych debili w sklepach to mam dosc w polsce jacys ci sprzedawcy kumaci a tutaj jak im numeru czesci nie dasz to tragedia
  10. dzieki kolego tak zrobie chciałem poznac jak najwiecej informacji,sprawa z czyszczeniem pewnie nie jest taka skomplikowana ,ale jesli nie masz garazu tylko publiczny parking to sprawa sie komplikuje,kupie w poniedziałek te uszczelki i nafte kiedys czytałem ze ktos moczył turbo w nafcie cała noc tez tak radzicie?oddałem miesiac temu auto do warsztatu to czekałem 2 dni po czym wymienili mi jeden wezyk podcisnienia w najbardziej dostepnym miejscu podpieli kompa podłaczyli mi spowrotem waz do egr i skasowali 60 funa i wycene na nowe egr (kwakało)kosmiczna cene za wymiane a gdy zapytałem czy to (egr )jest winne trybowi awaryjnemu i czy po wymiance bedzie ok - dostałem odpowiedz egr w silniku pd nie moze byc zaslepione,egr nalezy wymienic i to na poczatek....wiec podiekowałem
  11. prosze zobaczyc na cisnienie na postoju, wychodzi na to ze turbo jest bardzo zawalone albo sztanga przekrecona ,myslałem tez o czujniku cisnienia a;le ten rozsadzony intercooler przemawia za zbyt wysokim cisnieniem.jak tak złoze fakty do kupy to wychodzi na to ze kupiłem autko juz z tym bublem i tak mu w turbo dawałem przez ponad rok wiec nie wiem czy warto bawic sie w to czyszczenie i nie lepiej kupic regenerowana a moja oddac .jeszcze jedno pytanko czy egr gdyby wezyk był zaslepiony ale np nie było blaszki pomiedzy egr a blokiem -czy to miałoby jakiekolwiek znaczenie? jeszcze raz dzieki za pomoc ps czytalem ze pasta nie wskazana
  12. Grupy: 011,003,023 - http://vaglog.rtnet.pl/r_drabik_80930.html
  13. 1 pytanko napisałes przy wciagnietej sztandze....tak ale wciagnietej przez gruszke ???czyli do góry? 2 dzis sprawdziłem jeszcze wezyki podcisnienia zawór jednokierunkowy 2 wymienilem bo były podejrzane zrobiłem logi auto było mocniejsze ale wciaz duze przeładowanie, wiem ze przynudzam ale nie daje mi to spokoju i nie mam(jeszcze) odpowiedniej wiedzy,im wiecej sie dowiem tym wiecej mam pytan:blink a)czy zabrudzone turbo przeładowyje nawet na postoju tzn pompuje wieksze cisnienie niz powinno? b)czy zwiekszone cisnienie ma wpływ na silnik tzn blok uszczelke pod głowica cisnienie skrzyni korbowej?(jakie skutki) c)w tygodniu zamienie zaworki n75 z n18 dzis zauwazyłem ze jeden wezyk z n18 łaczy sie z jakims czujnikiem- wygladał jak taka gruszka do klapy gaszacej prz\y egr ten niby czujnik zamocowany jest na wezu chyba od płynu chłodzacego> ktos wie co to i po co? d)czy ktos potrafi wymienic wszystkie uszczelki jakie musze wymienic przy ponownym montarzu turbo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności