jajaceek
-
Liczba zawartości
45 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O jajaceek
- Urodziny 24.10.1966
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI 90KM (AHU)
-
Rok produkcji
1997
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
jajaceek obserwuje zawartość → wymiana pompy, Błędy w moim AHU, brak komunikacji ze sterownikiem silnika!! i oraz 7 innych
-
czy możecie podać mi symbol skrzyni biegów do Polo 1997 rok wvwzzz6nzvw201712 silnik AER. wielkie dzięki, J
-
zrobiłem wszystko od góry ale odkręciłem sobie wentylator aby mieć dostęp do śrub na kole pompy. Do zrobienia w dwie godziny dla mechanika amatora.
-
sorki, że odkopuje taki stary temat. Ale czy to wymiany pompy muszę zdjąć zderzak? Pozdrawiam, Jacek
-
czy ktoś mógłby powiedzieć mi jaka powinna być pompa wspomagania (numer) w moim aucie na podstawie numeru VIN wvwzzz3bzwp056029 - silnik ahu 1997 rok. - czy wszystkie były takie same? Pozdrawiam, Jacek
-
pytanie czy to pompa wspomagania czy maglownica
jajaceek odpowiedział cienio → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
podłącze się pod ten temat: czy ktoś mógłby powiedzieć mi jaka powinna być pompa wspomagania w moim aucie na podstawie numeru VIN wvwzzz3bzwp056029 - silnik ahu 1997 rok. - czy wszystkie były takie same? Pozdrawiam, Jacek -
wymieniłem dziś napinacz i pasek - ale jest trochę roboty z tym. Jeśli ktoś okazyjnie zajmuje się autem to trzeba sobie przygotować ze 3 godziny. Ja wyjąłem alternator - w sumie nie potrzeba było jego wyjmować ale jak go wyjąłem to miałem lepszy dostęp do napinacza.
-
Jak zdjąć przedni i tylni zderzak w B5 3B – manual
jajaceek odpowiedział adams → na temat → Poradniki i instrukcje
być może, ale dopiero teraz to przeczytałem -
Jak zdjąć przedni i tylni zderzak w B5 3B – manual
jajaceek odpowiedział adams → na temat → Poradniki i instrukcje
zderzak wypadł z prowadnicy. Trzeba zdjąć zderzak i jeszcze raz go założyć. Można spróbować zdjąć tylko z jednej strony (z lewej) i poprawnie go nasunąć. Dla niewprawnego ok 30 min roboty. Ewentualnie można spróbować odkręcić tylko tę jedną śrubę przy lampie i lekko podważyć zderzak i ustawić tę końcówkę zderzaka, która wysunęła się z prowadnicy - tak chyba będzie najlepiej. -
mam taki problem, że tylko polski vag łączy się z autem. 311, 409 nie może uzyskać połączenia, w ustawieniach pokazuje, że jest interface ale nie może połączyć się z żadnym ze sterowników w aucie. a te błędy wyskakują mi jak próbuje uruchomić auto. Po takiej próbie wykasowuje błędy ale oczywiście po ponownej próbie uruchomienia silnika znowu się pojawiają - nie zawsze wszystkie, czasami niektóre z nich. J
-
Witam, Przeszukałem forum ale nie znalazłem opisu błędów, które wyskakują w moim aucie. Zacznę od tego - od trzech dni mam problem z uruchomieniem auta. Silnik zachowuje się jakby dostawał za mało paliwa. Wizualnie sprawdziłem i filtr paliwa był mokry - wymieniłem wężyki, filtr paliwa, zawór powrotny i wydawało się, że wszystko wczoraj było ok. Ale dziś nie mogę znowu zapalić. Kręcę rozrusznikiem i tak jakby chwyta czasami na 2 lub 3 sekundy i gaśnie. a oto błędy: 64516 Nie znany kod błędu nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 2813 Nie znany kod błędu brak sygnału 771 Czujnik poziomu paliwa-G brak sygnału 12336 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 18208 Nie znany kod błędu zbyt duża oporność 12596 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 13568 Nie znany kod błędu 1044 Moduł sterujący błędnie zaprogramowany nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 64764 Nie znany kod błędu uszkodzenie mechaniczne 64778 Nie znany kod błędu nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY a paliwa jest ok 1/3 baku. wielkie dzięki za sugestię bo nie wiem od czego mam zacząć diagnostykę. Pozdrawiam, J
-
a ja mam pytanie czy wkładka do zamka ze strony pasażera jest taka sama jak po stronie kierowcy?
-
ja mam trochę inny problem - po podłączeniu vag mam komunikację z sterownikiem licznika ale nie mogę połączyć się z żadnymi innymi sterownikami, próbowałem połączyć się ze sterownikiem silnika oraz modułu komfortu ale nie udało się ustanowić komunikacji. W lato natomiast miałem komunikację ze tymi sterownikami. Macie może jakiś pomysł co mogło się sp....lić. wielkie dzięki za pomoc. jacek
-
...u mnie nie ma wyświetlacza temperatury w desce rozdzielczej - wersja basic. Czy może to być w takim razie podłączenie do czujnika temperatury dla klimy? Klima mi nie działa pomimo "nabicia" jej. ______________ nie jest to od czujnika klimy - klimę naprawiłem a ta wtyczka dalej jest niepodłączona
-
Pod plastykową osłonką obok zbiornika płynu hamulcowego są cztery złączki - trzy mam podłączone a jedną nie - do czego ta złączka / wtyczka służy? Na zdjęciach jest ona zaznaczona.
-
może być jeszcze VAGiem przestawiony licznik na 6cylindrowy silnik - sam kiedyś przestawiłem sobie i nie mogłem dość o co chodzi. Zobacz czy obrotomierz też ci zaniża wskazania, czy tylko prędkościomierz. Jak obrotomierz również zaniża to może być stukany kod silnika 6-cylindorwego a nie 4-cylindorwego.