Skocz do zawartości

WP-33

  • Liczba zawartości

    170
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O WP-33

  • Urodziny 20.01.1955

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Kabel od zamka pasuje. Cały rygiel z tymi stykami jest taki sam w nowej i starej klapie. Ja myślę o wprowadzeniu jeszcze jednego przekaźnika który załączany by był od oświetlenia bagażnika. Styki tego przekaźnika odłączałyby obwód uruchamiany klamką. Rzecz ma się tak. Chcemy otworzyć bagażnik. Naciskamy klamkę, przez siłownik zwalniający blokadę zaczyna płynąć prąd i ten siłownik jest cały czas pod prądem gdy podnosimy klapę do góry. Podnosząc klapę do góry mamy cały czas rękę na klamce a więc elektryczny obwód jest zamknięty. Dokładając jeden przekaźnik który uruchamiałby się od oświetlenia bagażnika przerwałby ten obwód siłownika już gdy tylko o centymetr podniesiemy klapę. Co Wy na to?????
  2. Szczelność sprawdzisz zdejmując gumową rurę z turbiny i podczas pracy silnika zatykasz ręką szczelnie jej wlot. Jeśli zgaśnie układ szczelny jeśli nie szukaj w którym miejscu ciągnie powietrze.
  3. Uszkodzeniem było brak styku na włączniku świateł awaryjnych na blaszkach suwających się podczas włączania.
  4. WP-33

    skrzynia automatyczna

    olej i filtr wymieniam systematycznie co 60 tys km i to na oryginał
  5. Napisałem, że włącznik wymieniony na nowy.
  6. WP-33

    airbag świeci

    Kasowałem tym inne błędy poduszek w innych samochodach. Zajrzałbym do podłączenia zasilania i masy tylko nie wiem w którym miejscu
  7. Pojawił mi się problem z kierunkowskazami. Zaczynały powstawać przerwy w miganiu. Rozebrałem przeczyściłem i ruszyłem styki przekaźnika, zaczęło działać. Działały miesiąc. Zdecydowany byłem już kupić nowy ale wypadało pojechać do sklepu samochodem. Zrobiłem czyszczenie jeszcze raz i spowodowałem zwarcie styków przekaźnika z jakimś drucikiem który idzie przez całą szerokość przełącznika. Kierunki zaczęły działać, ale wcisnąłem awaryjne i palą się tylko z lewej strony. Na tablicy też pali się tylko lampka z lewej strony. Kierunkowskazy palą się i z lewej i prawej a awaryjne tylko z lewej. Sprawdziłem wszystkie ( dosłownie ) bezpieczniki te z boku ( od strony drzwi ). wszystkie dobre. Założyłem nowy włącznik świateł i usterka dalej jest. Czy może jest jeszcze jakieś inne ukryte zabezpieczenie? Może ktoś posiada schemat obwodu elektrycznego świateł awaryjnych?
  8. WP-33

    airbag świeci

    Dziwne, inne błędy usuwam bez problemu a te nie???? Akumulator naładowany, samochód używam codziennie, odpala od dotyku. Alternator nowy ( 1 miesiąc ) daje 14V pod obciążeniem. Prośba do tych co grzebali przy tej puszce od poduszek na tunelu. W którym miejscu podłączona jest masa, w którym zasilanie i którędy dochodzą przewody do tej puchy.
  9. Wyświetlają mi się dwa błędy i nawet na chwilę nie można ich skasować. Lampka poduszki cały czas świeci. Zapaliła się w czasie jazdy. Błędy to 65535 Internal Module Memory Error 532 Schareware Version To Decode all DTCs 07-10 Please Register activate Co robić?????
  10. Mnie chodzi o zdemontowanie całości a nie instrukcja wymiany żarówki. Po zdemontowaniu oprawki żarówki wszystko jest w porządku. ja muszę się zagłębić dalej bo nie dochodzi prąd do jednej lampki.
  11. Mam Passata kombi 98 r a więc tego z tą listewką gdzie są 2 lampki i dwie klamki. W spisie tematów jest tytuł podświetlenie tablicy rejestracyjnej ale w treści jest sprawa oświetlenia w bagażniku. Problem mój to nieświecąca jedna lampka. zdjąłem tapicerkę, odkręciłem 3 nakrętki i nie mogę tego zdjąć i rozebrać. Może ktoś już to ćwiczył i może podpowiedzieć jakie operacje dokonać aby to zdemontować.
  12. Sprawdź drogę paliwa ( rurka ) od pompy wtryskowej w stronę zbiornika. Miałem to samo. Przetarła mi się rurka w pobliżu tylnej ściany " na zakręcie" i miało dostęp powietrza. Paliwo wracało do zbiornika. Było tylko lekkie zawilgocenie paliwem.
  13. A czy od przycisków w drzwiach kierowcy do modułu komfortu jest jeszcze coś po drodze??
  14. Źle może opisałem, od jednego przycisku np przód lewy chodziła także szyba tylna prawa. Czyli od jednego przycisku chodziły dwie szyby. Ale problem ustał gdy zacząłem dobierać się do modułu komfortu. Poruszałem przewodami i gdy ruszałem dwoma wtyczkami te od przewodów od drzwi kierowcy nagle zrobiło się dobrze. Wszystko co widać oglądałem i żadnego zwarcia, przetarcia przewodów nie widać. Wyłączniki podmieniałem z innego i było źle więc tylko przewody.
  15. Ja bym wymienił zbiorniczek. Tam w środku jest takie sitko na powrocie z maglownicy. Jeśli to sitko wyskoczyło ze swojego miejsca ( ciężko je włożyć ) to wyraźnie widać jak szybki jest obieg płynu następuje bulgotanie i część może wydostawać się na zewnątrz. Wyciągnij strzykawką płyn ze zbiorniczka i zobacz to sitko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności