GURAL Zgłoś #141 Napisano 9 Listopada 2008 Podobno jest różnica tylnych amortyzatorów sedan a combi prawda?? Tak są inne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zduno Zgłoś #142 Napisano 7 Grudnia 2008 (edytowane) witam! poniewaz temat podobny do mojego to sie wpinam:) Porblem mam taki ze zaczelo mi cos stukac z tylu auta np.przy zjezdzaniu z progu zwalniajacego lub jakis poprzecznych nierownosci, dodatkowo zauwazylem ze tylne amortyzatory sie skonczyly(wyciek oleju)zawieszenie :H&R + Bilstein (gwint) wpis z dok.Dekra: m. Fahrwerk Krupp Bilstein ,K ennz. V/H :H&R 29516VA/29561HA ; Dampferkennz. V/H :F4-BE5-6820-M1/ F4-BE5-2748-M0,Achse 1:Federbeine mit Aussengewi nde,Abst.zw.Mitte Federbei Nbefest.schraube u.Federte Lleroberkante:330mm* Niestety nie moge znalezc tego samego amora na tyl tzn : F4-BE5-2748-M0 doradzcie cos czym moge go zastapic, niechcialbym zeby cos sie zmienilo tzn. wysokosc auta lub wlasciwosci jezdne, mysle nad Bilstein B6 ale nie jestem pewien czy bedzie to samo i jak B6 pasuje do H&R Co do stukow wydaje mi sie ze to gorne lozysko amora . Czekam na wasze wypowiedzi pozdrawiam. Edytowane 7 Grudnia 2008 przez zduno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość slawa Zgłoś #143 Napisano 15 Grudnia 2008 Witam podłączę się do tematu, mam passata kombi z 2001 4x4 wersja sport.Chciałbym zmienić amortyzatory przednie może być bilstein , tylko czy do wersji sport to są z innym numerem fabrycznym i czy ktoś już takie zakładał? Jeżeli tak to proszę o numer katalogowy i gdzie szukać takich.( Wersja sport jest niższa o 20mm także raczej powinny być inne niż seria). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #144 Napisano 15 Grudnia 2008 kupilem zestaw p/t z Bilsteina seria B6 i przod poszedl w gore okolo 2-3 cm tyl jest ok nie znalazlem z Bilsteina innego typu wg.kat. jest jeszcze wesja W8 i niby pasuje ale koszt to 1800 zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość slawa Zgłoś #145 Napisano 22 Grudnia 2008 Mam jeszcze jedno pytanie, czy z firmy sachs coś podejdzie do mojego typu zawieszenia czyli 1BE wersja sport? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owoc84 Zgłoś #146 Napisano 10 Marca 2009 (edytowane) Odkopię trochę temat Chcę się Was poradzić które amorki wybrać, bo nie wiem czym się różnią. Otóż mam do wyboru: Bilstein B4 VNE-4577 lub BNE-B993. Jest jakaś zasadnicza różnica między nimi? Edit: Zdecydowałem się w końcu na VNE4577 na przód i BNE2994 na tył. Wymieniłem ja w poprzednim tygodniu a dziś byłe zrobić przegląd. Ku mojemu zaskoczeniu badanie wykazało 68% przód i 75% tył!!! Czy to normalne, że tak wspaniałe ponoć amortyzatory Bilstein po tygodniu mają tak niską sprawność?!? Edytowane 25 Marca 2009 przez owoc84 Po wymianie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cows30 Zgłoś #147 Napisano 12 Marca 2009 hm, a ja se załozyłem amorki firmy KYAB i nie nazekam, auto trzyma się dróżki lepiej, ale cosik czuję że trzeb też ciut twardsze sprezynki doolyc by było lepiej. (nie spotrowe, trochę twardsze niż orginał) Zestawienie dostępnych części zamiennych KYB - PrzódNumer katalogowy KYBPart 341273Excel-G Fitting Position : Front AxleShock Absorber Type : Gas PressureShock Absorber Mounting Type : Top pinShock Absorber System : Twin-TubeSupplementary Article/Supplementary Info : without spring seatTo construction year : 02.2005 Zestawienie dostępnych części zamiennych KYB - TyłNumer katalogowy KYBPart 343281Excel-G Fitting Position : Rear AxleShock Absorber System : Twin-TubeShock Absorber Mounting Type : Bottom eyeShock Absorber Type : Gas PressureTo construction year : 02.2005Suspension : For vehicles without sports suspensionVehicle Equipment : For vehicles without ride height adjustment 553207Gas A Just Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bekon Zgłoś #148 Napisano 12 Marca 2009 polecam bilstein, para 350 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomcioskinny Zgłoś #149 Napisano 26 Marca 2009 polecam KAYABY , SAHS na nasze drogi jest zbyt sztywny szybko się wymęczy, ja mamKayaby od 2 lat i jest bajka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #150 Napisano 30 Marca 2009 Ku mojemu zaskoczeniu badanie wykazało 68% przód i 75% tył!!! Czy to normalne, że tak wspaniałe ponoć amortyzatory Bilstein po tygodniu mają tak niską sprawność?!? 1. istniala roznica w cisnieniu miedzy prawym a lewym kolem; 2. siedziales w samochodzie; 3. zle Ci zlozyli amorki, gumy (poczatki sprezyn) nie w tych miejscach co potrzeba; 4. zle skalibrowany tester amorkow. ....odpowiedzi wybierz sobie sam w dowolnej kolejnosci i ilosci. FAKT, ze BILSTEIN ostatnio sie zeszmacil...gadalem z gosciem z ZERKAPOLu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #151 Napisano 30 Marca 2009 niechodzi o to ze sie zeszmacil tylko zaczal sprzedawac wszystkim , co widzac w necie wszczesnie bylo kilku dystybutorow i ceny kosmiczne a co ma powiedziec Zerkopol jesli staracil monopol na bilsteina pamietam jak mi wycenil 4 sztuki po 600 zl plus montaz a niecale 8 miesiecy pozniej kupilem to samo po 300 w polcarze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owoc84 Zgłoś #152 Napisano 2 Kwietnia 2009 1. istniala roznica w cisnieniu miedzy prawym a lewym kolem;2. siedziales w samochodzie; 3. zle Ci zlozyli amorki, gumy (poczatki sprezyn) nie w tych miejscach co potrzeba; 4. zle skalibrowany tester amorkow. ....odpowiedzi wybierz sobie sam w dowolnej kolejnosci i ilosci. FAKT, ze BILSTEIN ostatnio sie zeszmacil...gadalem z gosciem z ZERKAPOLu. Może źle napisałem - obydwa amorki z przodu miały po mniej więcej 66%. Diagnosta podczas badania siedział w samochodzie. Więc co źle złożyli czy jak? Przy wymianie oprócz amorków wymieniłem, osłony, odboje i górne mocowanie, wymieniałem w dobrym serwisie. Powiem szczerze, że nie jestem zadowolony z tych amorków. Fakt, że auto trzyma się drogi bardzo dobrze, ale komfort jazdy jest marny w porównaniu do oryginalnych armorków. Co robić? Pojeździć chwile i sprawdzić po czasie sprawność ew. reklamować czy szukać winnych w serwisie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #153 Napisano 2 Kwietnia 2009 Ja mam do wymiany amorki na tył i nie wiem jakiej firmy kupić ??chodzi mi o dobrą cene i zeby były dobre , byłem w jednym sklepie to same amorki zaxsa szt. 250zł a w drugim monroey tez 250zł szt które są lepsze i czy nie ma sensu kupować tańszych ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #154 Napisano 2 Kwietnia 2009 byry007 Jeśli masz do wyboru Sachs lub Monroe to ja wybrał bym Sachsa, a z innych producentów to KYB- Kayaba.O amorkach Monroe jest zła opinia; moja również- przerabiałem temat amorów Monroe parę lat wstecz w B3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mierzenp Zgłoś #155 Napisano 2 Maja 2009 Cześć Wznawiam temat. Dziś pojechałem na przegląd wbić stempelek, i wynik: 66% przód, 74% tył - seria. Planuje wymienić wszystkie 4 sztuki i teraz pytanie (przewertowałem już poprzednie wątki). Przesiadając się z Subaru do Paska to jak z taczki do łajby Chce (ale nie za dużo) zrobić sztywniejszy samochód, bo czasami łapie stracha w zakrętach Kayaba (mam w subaru, ale razem z oponami z niskim profilem to jak taczka ;D ) Bilsztajn - ????? Oczywiście docelowo 3BG AVF Słucham was, co tam pomocowaliście ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześ1505732623 Zgłoś #156 Napisano 29 Maja 2009 A co sądzicie o amortyzatorach firmy-DELPHI-. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
benett32 Zgłoś #157 Napisano 30 Maja 2009 Kilka lat temu kupiłem takie gdy miałem jeszcze Golfa. Początkowo było super ale po pół roku znów musiałem wymienić. To tylko moje zdanie ale ja raczej nie polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Drifter_ Zgłoś #158 Napisano 2 Czerwca 2009 ja po miesiącu miałem te amorki -DELPHI- zapocone i to co ciekawe obydwa ( w aucie żonki corsa b ' 94 - przód). Ale na szczęście przeszło na gwarancji i wymienili mi je na nowe, ale niestety autko 2tyg by stało gdybym nie założył poprzednich. do tej pory jak narazie ok. Ale niestety przez to miałem sporo roboty z tymi wymianami. może poprostu miałem pecha,albo ten typ tak ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #159 Napisano 2 Czerwca 2009 czy sachs to dobry pomysł czy Bilstein Jedne i drugie dobre, mówimy oczywiście o olejowo gazowych. Bierz tańsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześ1505732623 Zgłoś #160 Napisano 3 Czerwca 2009 A gdybym założył na przód olejowo-gazowe a na tył olejowe?.Jak będzie sie zachowywać samochód?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach