bolooo17 Zgłoś #761 Napisano 22 Stycznia 2013 no wiec tak niby VAG problemu nie widzi czujniki OK ale jednak po odłączeniu czujnika cieczy i sprawdzaniu swiec na sucho w garazu to grzeją a przy podpietym czujniku nie... i próba przy -8 cały dzien na dworze i pali na dotyk ... co to moze być ? czujnik kupiłem nowy ORI VW vag pokazuje ze OK .... a auto pali na dotyk tylko przy odpietym czujniku , ktos ma jakies pomysły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #762 Napisano 22 Stycznia 2013 czujnik sprawdzony vagiem przy tych -8 stopni ile widzi w blokach pomiarowych. Jakie są rozbieżności między pomiarem w bloku silnik i licznika. Przy odpiętym czujniku auto myśli że - 40 stopni czy jakoś tak. Inne dawki startowe pewnie też są. Ja bym sprawdził dokładnie odczyty z czujnika wpierw. Błędu auto może nie widzieć a czujnik będzie klepnięty ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolooo17 Zgłoś #763 Napisano 22 Stycznia 2013 no własnie kupiłęm czujnik z allegro niby ori za 26zł ale vag go nie widział nawet .... kupiłem w Minimocie tez niby ORI za 90zł po jakosci wybitych znaków jestem w stanie powiedziec ze ori .. Vag go widzi bloki sprawdze w czwartek z rana ... myslałem tez nad tą dawką startową czy czasem cos ktos kiedys nie kąbinował albo cos moze tez dostaje za mało paliwka na start ale jak wyjołem wczoraj swiece i je do silnika dotkłem po przekreceniu kluczyka nie grzały po odpieciu czujnika ... natychmiast sie żarzyły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mm8255 Zgłoś #764 Napisano 23 Stycznia 2013 Moj pasek ostatnio stał jkaies 2 miesiące nieodpalany. Po odpaleniu na zimno dymil strsznie na bialo/szaro jak sie rozgrzał przestał, czy to coś poważnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_pączek_ Zgłoś #765 Napisano 23 Stycznia 2013 wilgoć w wydechu pewnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1.9TDI Zgłoś #766 Napisano 23 Stycznia 2013 To chyba każdy samochód dymi na biało na zimnym jak paruje wilgoć z wydechu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #767 Napisano 28 Stycznia 2013 Witam potrzebuje pomocy bo juz nie daje rady z tym odpalaniem jak zimno wymieniłem końcówki wtrysków pompę wtryskowa świece 2 razy aku nowy sprawdzony kąt wtrysku do świec dochodzi prąd problem ten mam od kąt kupiłem auto czyli od 7 lat byłem juz u 100 różnych mechaników i nic każdy rozkłada ręce. A pali tak jak na filmiku :http://www.youtube.com/watch?v=Hv5XdiWhmFQ&feature=youtu.be Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MATI766 Zgłoś #768 Napisano 28 Stycznia 2013 Witam potrzebuje pomocy bo juz nie daje rady z tym odpalaniem jak zimno wymieniłem końcówki wtrysków pompę wtryskowa świece 2 razy aku nowy sprawdzony kąt wtrysku do świec dochodzi prąd problem ten mam od kąt kupiłem auto czyli od 7 lat byłem juz u 100 różnych mechaników i nic każdy rozkłada ręce. A pali tak jak na filmiku :http://www.youtube.com/watch?v=Hv5XdiWhmFQ&feature=youtu.be A ktoś patrzał czy przez noc sie nie zapowietrzy ?? bo wygląda jak by się zapowietrzał ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #769 Napisano 28 Stycznia 2013 dokładnie tak jak by całe paliwo zeszło i musi nadmuchać bo jak już go dostanie to pali zaraz, przewody przeźroczyste założyć na odcinku pompa filtr ( powrót i zasilanie ) jeden kręci drugi patrzy czy idą bąbelki, ja bym tu szukał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #770 Napisano 28 Stycznia 2013 paliwo sie nie cofa mam zalozony przezroczysty weżyk podczas krecenia kupa czarnego dymu wienc paliwo odpada dodam tylko ze czasami zdarzy mu sie załapac w miare dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #771 Napisano 28 Stycznia 2013 (edytowane) do sprawdzenia czujnik temp i czujnik rsw. Edytowane 28 Stycznia 2013 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #772 Napisano 28 Stycznia 2013 czujnik temp. sprawdzony pod vagiem a o jaki czujnik rsw chodzi?? i jak go sprawdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #773 Napisano 28 Stycznia 2013 czujnik temp. sprawdzony pod vagiem a o jaki czujnik rsw chodzi?? i jak go sprawdzic Łap http://forum.vw-passat.pl/threads/115330-AHU-problem-z-rozruchem-przy-ujemnych-temperaturach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bresio Zgłoś #774 Napisano 29 Stycznia 2013 Sytuacja wygląda następująco: Wyjechałem z parkingu pod blokiem, gdzie auto stało kilka dni. Odpalił bez problemów. Po przejechaniu około 7km, przy hamowaniu przed skrętem w prawo silnik zgasł i już się nie uruchomił. Przy okazji tej sytuacji nie zapaliła się żadna kontrolka na licznikach. Próby ponownego uruchomienia zakończyły się niepowodzeniem. Auto przestało kilka dni w ogrzewanym garażu i ciągle nie daje się uruchomić. Z zaobserwowanych objawów: 1. brak zasilania pompy paliwa w zbiorniku (bezpiecznik cały, przekaźnik działa), 2. żaden moduł/sterownik w VAG nie pokazuje błędów, 3. po przekręceniu kluczyka, samochód zachowuje się normalnie, wszystkie kontrolki zapalają się i gasną w normalnej kolejności, nagrzewają się świece, gaśnie kontrolka immo itp. 4. próba uruchomienia silnika kończy się kręceniem rozrusznikiem i po kilku obrotach błąd ciśnienia oleju i duży napis "STOP" na wyświetlaczu. Podłączenie pompy paliwa w zbiorniku "na krótko" nie pomogło, silnik dalej nie odpalił. Odłączenie akumulatora na pół dnia również nie pomogło. Jakieś pomysły co może być nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #775 Napisano 29 Stycznia 2013 sprawdzałem własnie napiecie na rsw i na ciepłym silniku ma 0,680v czyli jest dobrze ja juz nie mam siły na ten samochód chyba go spale i bedzie spokuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stafikus Zgłoś #776 Napisano 1 Lutego 2013 Witam Ostatnio padł mi akumulator więc go wyjąłem i naładowałem. Dzisiaj go wsadziłem, ide odpalać a on nic tylko kręci i kręci ale nie odpala. Wiecie co może być przyczyną?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #777 Napisano 1 Lutego 2013 ukryty wyłącznik czegoś zapewne zamontowany przez poprzedniego właściciela , po odpięciu aku się uaktywnił ? innej możliwości nie widzę. No chyba że jakieś zwarcie zrobiłeś wyjmując aku ( oczywiście pierw klema minusowa była ściągnięta ? i zakładane odwrotnie do demontażu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stafikus Zgłoś #778 Napisano 1 Lutego 2013 Tak, najpierw - potem + przy zakładaniu odwrotnie. W jakieś wyłączniki też wątpie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #779 Napisano 2 Lutego 2013 cudów nie ma że chodziło a teraz nie po odłączeniu aku, podłącz pod vag może jakieś błędy wykryje , ale ja stawiam na jakieś zabezpieczenie że się uaktywniło, znam taki przypadek z własnego życiorysu jak w corsie b po odpięciu aku ( trzeba było coś pospawać) podpinam chce wyjechać i wielka **** ... nikt nie wiedział nawet poprzedni właściciel ( co też go kupił) że coś tam było montowane , po 2h szukania w instalacji było odcięcie zamontowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolooo17 Zgłoś #780 Napisano 4 Lutego 2013 miałem ten sam problem miałem zabezpieczenie które odcinało podawanie paliwa trzeba było wcisnac guzik zeby pompka w zbiorniku podała bo inaczej krecił i nic ... wkoncu MADE IN CHINA dała znac o sobie i nawet jak wcisłem guziczek to H** kable by mi sie stopił od kręcenia a paliwa i tak nie podał ... a moze przekaźnik od pompki paliwa ci kolego dupnoł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach