kielon.m Zgłoś #1401 Napisano 15 Października 2012 Witam. Dostalem od znajomka borbety w rozmiarach 7j14 H2 i 8j14 H2 ET15 i mam dylemat jakie oponki zalozyc zeby dobrze wygladaly. Felgi docelowo beda jezdzily w polo 6n. Moze ktos cos doradzi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ochmi Zgłoś #1402 Napisano 19 Października 2012 Witam Jaki rozmiar opon podejdzie do felg 6j 15" et 37 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #1403 Napisano 19 Października 2012 Do B5 195/65/15, ale to są felgi od B5 FL... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #1404 Napisano 19 Października 2012 WitamJaki rozmiar opon podejdzie do felg 6j 15" et 37 ? 195/65 bez żadnych problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROMEO80 Zgłoś #1405 Napisano 23 Października 2012 panowie to i ja sie tu udziele nie wiedzialem zbytnio gdzie zapodac moj watek, i niestety zostal usuniety ale do rzeczy mam pytanie czy do paska b6 podejdzie felga z merca 7 1/2 J x 17H2 ET37 ;HWA1704010102 dzieki wielkie za szybka odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #1406 Napisano 24 Października 2012 powiedzcie mi jaką oponę najlepiej zakupić na felgę 8Jx18 ET44? Chciałbym mieć lekki nacią więc;>? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1407 Napisano 24 Października 2012 Jak chcesz mieć jakikolwiek naciąg na 8J to kup 205/40. Innej opcji nie ma, bo naciągu nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #1408 Napisano 25 Października 2012 A bez naciągu? Jaki rozmiar najlepiej by pasował? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #1409 Napisano 25 Października 2012 http://www.felgi-opony.com/Aktualnosci/Szerokosc_opony__a_szerokosc_felgi_,3,32,15.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #1410 Napisano 25 Października 2012 Zamień felgi to już będzie bliżej wyrównania, bo tył jest węższy od przodu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #1411 Napisano 25 Października 2012 Ja co sezon zamieniam przody z tyłami... A skoro przód sam z siebie już szerzej stoi od tyłu to powinien dostać większe et niż tył aby się z nim zrównał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #1412 Napisano 26 Października 2012 To by trzeba jakieś cegły skombinować A tak na poważnie to opcja z dystansem jest kiepska ? Po co ci dystanse jeśli chcesz tylko zrównać oski ze sobą, to pozamieniaj koła tak jak pisze pikopiko. Sądze, że taniej za zmianę ci wyjdzie niż kupowanie dystansów bo za dobrej jakości będziesz musiał zabulić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rychu_90 Zgłoś #1413 Napisano 26 Października 2012 A bez naciągu? Jaki rozmiar najlepiej by pasował? Ja mam u siebie 225/40 przy 8 calach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #1414 Napisano 26 Października 2012 Miałem takie teraz:) Ale chciałem się dowiedzieć czy będą odpowiednie czy lepiej wziąć np 215/40 czy coś takiego żeby jakichś problemów z obcieraniem nie było;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ponczek Zgłoś #1415 Napisano 27 Października 2012 No moim zdaniem zdecydowanie lepiej wziąć 215 Nie tylko ze względu na obcieranie o nadkola (chociaż szczerze wątpię żeby to się działo), ale ze względu na wygląd. 225 wypełnia dość szczelnie nadkole i moim skromnym zdaniem wygląda to dziwnie Już nie róbmy z Paska rajdówki... __________________________________________________ Już niedługo... nowe prawo jazdy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #1416 Napisano 27 Października 2012 Właśnie o to też mi chodziło żeby to ładnie wyglądało:) Dzięki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #1417 Napisano 13 Listopada 2012 Cześć... Mam mozliwość kupienia kompletu felg firmy RH. Kapsle są VW jak widać na zdjęciach.... do zestawu są 4x dystanse (po 1,5cm każdy) oraz dłuższe śruby. Martwi mnie tylko tylko rozmiar tylnich felg i opon mianowicie wymiary przedstawiają się tak : >> przód > 235/45/R17 > felga 8" ET60 (troche za duże ;/ ) (produkcja 3707, bieżnik około 6-7mm) >> tył > 265/40/R17 > felga 10" ET35 (rok produkcji zapomniałem ale podobnie będzie... bieznik około 6-7mm) No i pytanie.... da radę to do passata założyć ? Mam sedana / zawiecha fabryczna. Cena tego kompletu to 300 Euro (do negocjacji ) (opony, felgi, dystanse, pierscienie centrujące, śruby) Najchętniej bym to zakręcił i sam się przekonał ale nie mam passata akurat pod ręką ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1418 Napisano 13 Listopada 2012 >> przód > 235/45/R17 > felga 8" ET60 (troche za duże ;/ ) Z dystansem wejdzie, ale będzie mocno schowane (produkcja 3707, bieżnik około 6-7mm) Stara opona. Różnica 6 a 7mm bieżnika, to sporo... >> tył > 265/40/R17 > felga 10" ET35 Będzie trochę wystawać. Przy tak baloniastych oponach z przodu i z tyłu, będzie to bardzo widoczne. No i pytanie.... da radę to do passata założyć ? Wszystko da radę założyć, kwestia odpowiednich opon, dystansów i upodobania (czy chcesz żeby się całą chowała, czy ma wystawać itd.), NO ALE Mam sedana / zawiecha fabryczna. Uważam, że słabo to będzie wyglądać. Auto się podniesie, będzie wyglądać jak Audi Allroad, felga i opona z tyłu będą wystawać... Moim zdaniem słabe połączenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #1419 Napisano 14 Listopada 2012 Z dystansem wejdzie, ale będzie mocno schowane mam jeszcze w domu dystanse 2cm... szkoda że nie ma jak tego przymierzyć ;/ Stara opona. Różnica 6 a 7mm bieżnika, to sporo... te datę to bym jeszcze przeżył.. a dziś mierzyłem miarką profile.. 2x6mm (przód) oraz 2x7mm (tył). Felgi widać leżały długo bo chromowane ranty sprzydałoby się wypolerować. Uważam, że słabo to będzie wyglądać. Auto się podniesie, będzie wyglądać jak Audi Allroad, felga i opona z tyłu będą wystawać... Moim zdaniem słabe połączenie No i chyba pozamiatane..... chyba poszukam czegoś innego bo ten rozmiar faktycznie sporo za duży. Dzięki za szybką odpowiedz i za "wylanie kubła zimnej wody na głowę" pozdro Wojtas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiscoo Zgłoś #1420 Napisano 14 Listopada 2012 Wojtas, weź jeszcze pod uwagę, że felga 10" jest ciężka, a opony 235 i 265 dają naprawdę mocno odczuwalne opory toczenia przy 101 konnym silniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach