MAPET Zgłoś #141 Napisano 21 Czerwca 2009 zaleznie od szerokosci i ET felgi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dario75 Zgłoś #142 Napisano 21 Czerwca 2009 miałem 45 były troche twarde więc zmieniłem na 50 i zastanawiam sie teraz czy jak wróce do 45 to będzie lepiej tzn nie będzie trzec jak myślisz? ---------- Post added at 18:12 ---------- Previous post was at 18:09 ---------- felgi mam firmy oz 17 cali ale et mósiałbym sprawdzic wizualnie koła wystają za nadkola i teraz niewiem czy pomoże zmiana opon czy będzie trzeba podcina nadkola Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lagier Zgłoś #143 Napisano 21 Czerwca 2009 (edytowane) zależy jakie ET oraz szerokość felgi. Nikt Ci nie powie jak będzie dopóki nie podasz podstawowych parametrów. Na pewno przy profilu 45 prawdopodobieństwo ocierania będzie mniejsze niż na 50tce. Podaj ET i szerokość felunku to coś wymyślimy. używa ktoś w Polskich realiach zestaw Koni Street STR.T 1110 ?? Zestaw ma niewygórowaną cenę +-1500 zł, zastanawiam się jak z wytrzymałością, jakością tego produktu. Na forum w zasadzie znalazłem jedną wypowiedź na temat tego zestawu może jest więcej jego użytkowników? pozdro Edytowane 21 Czerwca 2009 przez Lagier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dario75 Zgłoś #144 Napisano 21 Czerwca 2009 witam a więc te felgi to oz racing titan et 35 17cali 8j Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #145 Napisano 24 Czerwca 2009 ja mam te same parametry felgi, oponę 225/45/17 obniżony z 5cm i nic nie ociera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dario75 Zgłoś #146 Napisano 24 Czerwca 2009 zmieniłem wczoraj opony na 45 i jest ok a już myślałem że będe mósiał podcina nadkola Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lagier Zgłoś #147 Napisano 8 Lipca 2009 Panowie a jak z twardością springów Eibach -30 mm vs. Koni -35/40 mm (niebieskie) miał ktoś okazję porównywać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muniekwawa Zgłoś #148 Napisano 19 Lipca 2009 witam,ja mam pytanie troche z innej beczki.Mam okazje kupic zestaw KW sprezyny plus amortyzatory przod sportowe zestaw byl kupiony pod aidi a4 b5 silnik 2,4-2,8 quatro.Moj pasek to 2002r 1,9tdi AWX,jak myslicie czy ten zestaw bedzie dobry do mojego paska?zawieszenie w audi i pasku jest takie samo,nie wiem jak quatro tylne amorki mam swoje tez sportowe chodzi tylko o amory przod i springi prosze o pomocna dlon! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #149 Napisano 19 Lipca 2009 ja bym tak tego nie skladal bo bedziesz mial inna hcarakterysyke pracy na tyle a inna na przodzie co niczego dobrego nie wrozy! przod pasuje od audi ale masz dodatkowo tdi a audi 2.8 i tez to roznica mas tyl nie podejdzie wiec bym sobei odpuscil i jak co zalozyl cale jednakowe... a nie sztukowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja456 Zgłoś #150 Napisano 19 Lipca 2009 Do V6 i quattro podobno są inne, twardsze sprężyny. Jak kupowałem Eibachy to był podział na R4 i V6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muniekwawa Zgłoś #151 Napisano 19 Lipca 2009 oki dzieki chlopaki to sie nie bede w to pchal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KriSSo Zgłoś #152 Napisano 19 Lipca 2009 Mapet ma absolutną rację. Muniek, nie kombinować, trzymać się kompletów dedykowanych, żeby to miało ręce i nogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #153 Napisano 4 Sierpnia 2009 Panowie, mam pytanie. W gwincie FK do B5 w Variancie na tyle talerzyki powinny być na dole spreżyny na belce, czy zamontowane od góry? Z góry dzięki za odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #154 Napisano 5 Sierpnia 2009 Panowie, mam pytanie. W gwincie FK do B5 w Variancie na tyle talerzyki powinny być na dole spreżyny na belce, czy zamontowane od góry? Z góry dzięki za odp. chodzi tobie o nakrętki reg wysokość zawieszenia?jeśli tak to muszą być pod sprężyną czyli na belce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #155 Napisano 5 Sierpnia 2009 chyba tak jest w FK akurat... choc w KW u gory sa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #156 Napisano 5 Sierpnia 2009 chyba tak jest w FK akurat... choc w KW u gory sa... Właśnie dlatego chciałem się upewnić, bo wiedziałem że w KW jest na górze. A tak przy okazji, czy jest to właściwie jakaś różnica, może w łatwości regulacji, tzn dojścia? Dzięki chłopaki za szybką reakcję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #157 Napisano 5 Sierpnia 2009 jest tylko konstrukcyjna sprezyny aczkolwiek nie musi i gniazda na ta regulacje bo np w passku na dole sa gumowe podkladki a u gory chyba juz nie wiec kw jest na gorze regulacja do twardosci to nic nie wnosi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #158 Napisano 5 Sierpnia 2009 Dzisiaj właśnie będę zakładał u siebie gwinta i wolałem się upewnić. Macie może jakieś szybkie porady zwiazane z zakładanie tego zawieszenia? Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #159 Napisano 5 Sierpnia 2009 wczesnie zaczac bo ja zaczalem u mechnika o 20 i skonczylismy o 4 w nocy! bo nie chciala wyjsc jedna sruba z wahaczy z przodu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #160 Napisano 5 Sierpnia 2009 bo nie chciala wyjsc jedna sruba z wahaczy z przodu... Ten problem jako tako przewidziałem i od kilku dni ćwiczę te wszystkie połączenia WD-40, może pojdzie łatwiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach