Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

zaleznie od szerokosci i ET felgi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem 45 były troche twarde więc zmieniłem na 50 i zastanawiam sie teraz czy jak wróce do 45 to będzie lepiej tzn nie będzie trzec jak myślisz?

 

---------- Post added at 18:12 ---------- Previous post was at 18:09 ----------

 

felgi mam firmy oz 17 cali ale et mósiałbym sprawdzic wizualnie koła wystają za nadkola i teraz niewiem czy pomoże zmiana opon czy będzie trzeba podcina nadkola

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zależy jakie ET oraz szerokość felgi. Nikt Ci nie powie jak będzie dopóki nie podasz podstawowych parametrów. Na pewno przy profilu 45 prawdopodobieństwo ocierania będzie mniejsze niż na 50tce. Podaj ET i szerokość felunku to coś wymyślimy.

 

używa ktoś w Polskich realiach zestaw Koni Street STR.T 1110 ?? Zestaw ma niewygórowaną cenę +-1500 zł, zastanawiam się jak z wytrzymałością, jakością tego produktu. Na forum w zasadzie znalazłem jedną wypowiedź na temat tego zestawu może jest więcej jego użytkowników?

 

pozdro

Edytowane przez Lagier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam a więc te felgi to oz racing titan et 35 17cali 8j

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam te same parametry felgi, oponę 225/45/17 obniżony z 5cm i nic nie ociera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmieniłem wczoraj opony na 45 i jest ok a już myślałem że będe mósiał podcina nadkola

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak z twardością springów Eibach -30 mm vs. Koni -35/40 mm (niebieskie) miał ktoś okazję porównywać??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,ja mam pytanie troche z innej beczki.Mam okazje kupic zestaw KW sprezyny plus amortyzatory przod sportowe zestaw byl kupiony pod aidi a4 b5 silnik 2,4-2,8 quatro.Moj pasek to 2002r 1,9tdi AWX,jak myslicie czy ten zestaw bedzie dobry do mojego paska?zawieszenie w audi i pasku jest takie samo,nie wiem jak quatro tylne amorki mam swoje tez sportowe chodzi tylko o amory przod i springi prosze o pomocna dlon!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym tak tego nie skladal bo bedziesz mial inna hcarakterysyke pracy na tyle a inna na przodzie co niczego dobrego nie wrozy!

 

przod pasuje od audi ale masz dodatkowo tdi a audi 2.8 i tez to roznica mas

 

tyl nie podejdzie wiec bym sobei odpuscil i jak co zalozyl cale jednakowe... a nie sztukowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do V6 i quattro podobno są inne, twardsze sprężyny. Jak kupowałem Eibachy to był podział na R4 i V6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oki dzieki chlopaki to sie nie bede w to pchal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapet ma absolutną rację. Muniek, nie kombinować, trzymać się kompletów dedykowanych, żeby to miało ręce i nogi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam pytanie. W gwincie FK do B5 w Variancie na tyle talerzyki powinny być na dole spreżyny na belce, czy zamontowane od góry? Z góry dzięki za odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, mam pytanie. W gwincie FK do B5 w Variancie na tyle talerzyki powinny być na dole spreżyny na belce, czy zamontowane od góry? Z góry dzięki za odp.

chodzi tobie o nakrętki reg wysokość zawieszenia?jeśli tak to muszą być pod sprężyną czyli na belce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba tak jest w FK akurat... choc w KW u gory sa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba tak jest w FK akurat... choc w KW u gory sa...

 

Właśnie dlatego chciałem się upewnić, bo wiedziałem że w KW jest na górze. A tak przy okazji, czy jest to właściwie jakaś różnica, może w łatwości regulacji, tzn dojścia?

 

Dzięki chłopaki za szybką reakcję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest tylko konstrukcyjna sprezyny aczkolwiek nie musi i gniazda na ta regulacje

 

bo np w passku na dole sa gumowe podkladki a u gory chyba juz nie wiec kw jest na gorze regulacja

 

do twardosci to nic nie wnosi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj właśnie będę zakładał u siebie gwinta i wolałem się upewnić. Macie może jakieś szybkie porady zwiazane z zakładanie tego zawieszenia? Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczesnie zaczac :)

bo ja zaczalem u mechnika o 20 i skonczylismy o 4 w nocy!

 

bo nie chciala wyjsc jedna sruba z wahaczy z przodu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo nie chciala wyjsc jedna sruba z wahaczy z przodu...

 

Ten problem jako tako przewidziałem i od kilku dni ćwiczę te wszystkie połączenia WD-40, może pojdzie łatwiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności