Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

imo sprezyny powinny byc inne do dizla i inne do benzy. przynajmniej kiedys jak szukalem do siebie to tak bylo np w Eibachu i Weitecu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno ... przepraszam za gradobicie postow i zasmiecanie forum, ale nie mam pojecia jakie mam oznaczenie silnika dalem AWT ale tak naprawde nie wiem co to znaczy ...czy moglbys opisac te skroty ???thx pozdrawiam ;)

 

owszem ,zdaje sobie z tego sprawe wolf'ie ,ale czy te wersje do diesla i do pb roznia sie na tyle zeby efekt byl taki sam ..??!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba chodzi o tego forumowicza ze srebrnego paska na 19 od audi RS6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak kolo od rs'a...napisze maila do eibacha jak to jest ze sringami do ON i PB ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak założysz od diesla to będziesz miał wyżej niż od benzyny,a jak od benzyny do diesla to oczywiście niżej ,ja mam od benzyny H&R z przdu i jest spoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obawiam sie, ze w przypadku beny i eibachow 30 moze byc troszke za malo ...musze zwrocic sie z tym pyt. do forumowicza o ktorym wczesniej wspominalismy ;-) jak Panowie z tymi oznaczeniami ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak Panowie z tymi oznaczeniami ?
szukajcie a znajdziecie search!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje sprężyny -30 Eibacha jeżdżą u naszego forumowicza Prezia,możesz poprosić o fotki.Zależy co oczekujesz ,ja na 19 zakładałbym co najmniej -40 na przód

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poprosze,poprosze....PAWELB6 bardzo mi sie podoba zestrojenie zawieszenia wojtka (3bg tdi pd kombi silver)...zebym mial pewnosc ze wersja do beny bedzie tak samo obnizac woz, to bylbym zdecydowany....;-)thx pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JAk znajdziesz jego temat to poczytasz że sam się dziwiłem że tak nieźle usiadł na tym -30,może to było od benzyny że tak ładnie obniżyło,ja nie miałem takich efektów na -40

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maciej21i

Jak już jesteśmy przy sprężynach to może ktoś się orientuje czy sprężyny od 3b pasują do 3bg?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że pasują

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie ktore sprezyny wziasc Jamex -40 czy koni -40 do seryjnych amorkow narazie roznica w cenie to 30funtow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kovens

o Jamexach nic dobrego nie slyszalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koni -35

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie, nie powinienem zabierać głosu, bo jakby nie było to dział Tuning, ale naprawdę mocno Was podziwiam.

Albo poruszacie się po doskonałych drogach poza Polską, albo macie Wasze Passki, jako, drugie, trzecie auto w domu.

Ja przyprowadziłem swojego z Niemiec na H&R. Uciekłem z tym zawieszeniem szybciej niż myślałem. Teraz poruszam się na nowych Sachs amorach i KF sprężynach seryjnych i powiem jedno - nigdy więcej wojny.

 

Pozdrowienia i omijania dziur, torowisk, kolein szlifujących osłonę silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wszystko zależy od tego kto jak postrzega choć minimalny komfort. Jeździłem po mieście i przyzwyczaiłem sie do dziur, nierówności itp...teraz zrobiłem ok.1500km po polskich drogach -raktycznie same trasy, było miejscami ciężko, ale ogólnie to jestem zadowolony w 99%. Powrót do miasta i na nowo trzeba sie przyzwyczaić do nierówności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednego mi brakuje bardzo. Trzymania się auta w łukach na równej drodze.

To była bajka, no ale cóż. Gdyby takich dróg było więcej w tym kraju.

Ja codziennie jeżdząc po Warszawie mogę zapomnieć o sportowym zawiasie. Boje się, że deska rozdzielcza mi odpadnie ;-)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Patryk
Jednego mi brakuje bardzo. Trzymania się auta w łukach na równej drodze.

To była bajka, no ale cóż. Gdyby takich dróg było więcej w tym kraju.

Ja codziennie jeżdząc po Warszawie mogę zapomnieć o sportowym zawiasie. Boje się, że deska rozdzielcza mi odpadnie

 

Pozdrawiam

Widzę ,żę mamy identyczne odczucia dotyczące sportowego zawiasu w polskich warunkach!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezdzil ktos moze na fk highsport?zastanawiam sie miedzy gwintem a kitem.ale nie wiem jak z twardoscia gwintu.pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności