Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam Eibacha Pro Street amory+sprezyny -30mm. Prawie nie czuć różnicy w komforcie po zmianie. Jeżdżę na 17" a wygląda to tak:

 

passek1.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kovens
Ja mam Eibacha Pro Street amory+sprezyny -30mm. Prawie nie czuć różnicy w komforcie po zmianie. Jeżdżę na 17" a wygląda to tak:

 

to jest dokładnie tak jak ja chce zrobic!

 

Obnizylo Tobie rowno auto, tzn. przod nie jest nizej lub wyzej?

Kupowales wszystko dedykowane pod dany model auta i pod silnik?

Jaka byla cena - jak mozna wiedziec.

 

Bede wdzieczny za odpowiedz.

Pozdrawiam

kovens

 

PS. A mozna prosic foty z boku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest dokładnie tak jak ja chce zrobic!

 

Obnizylo Tobie rowno auto, tzn. przod nie jest nizej lub wyzej?

Kupowales wszystko dedykowane pod dany model auta i pod silnik?

Jaka byla cena - jak mozna wiedziec.

 

 

Mi to wygląda na równo. Wszystko było kupione pod ten model i silnik.

 

Cena to tutaj:

http://www.awesome-gti.co.uk/eibach/eibach_volkswagen.html

 

Fota z boku:

passek2.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam Eibacha Pro Street amory+sprezyny -30mm. Prawie nie czuć różnicy w komforcie po zmianie. Jeżdżę na 17" a wygląda to tak:

 

 

a kolego gdzie jeździsz tym autem ? przyjedziesz do Polski to zmienisz zdanie że nie czuć różnicy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ziewal uwierz mi tutaj też jest pełno nierównych dróg. Nie miałem zamiaru porównać extra nawierzchni do podziurawionej drogi.

 

Dziękuję serdecznie. Cena dotyczy spręzyn i amorków czy tylko samych spręzyn?

 

Odnalazłem fakture na części:

Eibach Pro Springs Passat 10-85-002-05-22 - 166 gpb

Eibach Pro Dampers Passat 60-15-005-02-22 - 351 gpb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ziewal uwierz mi tutaj też jest pełno nierównych dróg. Nie miałem zamiaru porównać extra nawierzchni do podziurawionej drogi.

 

skoro tak to chyba mamy złoty środek na nasze drogi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...powiedzialbym, ze jesli w Polsce mialbym obnizac auto to zdecydowalbym sie na takie zawieszenie...Gdybym jezdzil samochodem tylko i wylacznie po UK wybralbym -50mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a kolego gdzie jeździsz tym autem ? przyjedziesz do Polski to zmienisz zdanie że nie czuć różnicy
Ja mam Eibacha Pro Street amory+sprezyny -30mm. Prawie nie czuć różnicy w komforcie po zmianie.

Prawie robi wielką różnicę ;-) Ja wiem, że każdy lubi swoje chwalić, ale spójrzmy na to obiektywnie. Znam to zawieszenie, kolega ma w Passacie FL. Sam przerabiałem zawieszenie H&R w swoim. Jeśli uważasz, że nie ma prawie różnicy w komforcie od seryjnego, sprawnego zawieszenia i do tego na 17 calowych felgach, to proponuję obudzić się ;-)

Różnica jest kolosalna. Abstrahuje już od sytuacji pt jedziesz ulicą Modlińską w Warszawie ( i masa innych ulic ) ze środkowego pasa wjeżdzasz na prawy skrajny i urywasz, a przynajmniej szorujesz osłoną silnika o fałdy kolein autobusowych. Poruszałeś się po śpiących policjantach w Polsce z kompletem pasażerów ? Jeden ma 20 cm a inny 35 cm. Walisz spodem aż w w mózgu łupie ( auto -30, 35mm )

 

Kolejna sprawa ... przejedź się Passatem z seryjnym sprawnym zawieszeniem na 15, 16 calowych kołach po prostopadłych torowiskach w Warszawie z prędkością 40, 50 km/h, a wolniej nie możesz, bo Cię zatrąbią z tyłu.

 

Panowie, ja wiem, że sportowe zawieszenie jest fajne, trendy, ładnie wygląda samochodzik jak z Szbkich i wściekłych i że auto trzyma się jak naleśnik na równej, prostej, gładkiej drodze na łukach, ale nie oszukujmy userów którzy zamierzają to montować, że nie ma żadnej, lub niemal żadnej różnicy. Autem tłucze makabrycznie w wyżej opisanych sytuacjach. Proponuję pojeździć również po Wrocławiu na takim zawiasie. Wtedy dopiero poluzuje się deska rozdzielcza z haków ;-) Nadwozie, wnętrze, plastiki, zawieszenie dostaje w dupsko strasznie w Polsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK zgodzę się, że jeśli ktoś na codzień porusza się po tak ekstremalnych drogach to niech lepiej się nie pcha. Niech nawet założy 14" i zwiększy prześwit bo 35cm koleiny to faktycznie niebezpieczna sprawa. Przyznać muszę, że nie wypuszczałem się passkiem na południe Polski a jestem z Pomorza, gdzie mimo złego stanu dróg, wielu przeklętych dziur w drodze passek daje radę. Po co w ogóle pchasz się w kupno Passata, którego wielowahaczowe zawieszenie jest masakrycznie drogie i mało wytrzymałe. Może po prostu z wiekiem rośnie zapotrzebowanie na komfort. Doc na twoim miejscu sprzedałbym Passka i kupił coś, w czym deska rozdzielcza jest tania tak samo jak inne elementy samochodu.

 

A jeżeli chodzi o śpiącego policjanta to w UK nie ma ich w ogóle. Drogi sa niezniszczalne a studzienek w jezdni wcale nie ma.

 

Doc byłem w Polsce tym Passkiem i zdaję sobie sprawe. Jeśli uwarzasz, że twoim autem telepie na nierównościach we Wrocku to wsiądz prosze do Fiata Uno i przejedz się po tej samej trasie.

 

 

W ogóle ten temat wstawiłbym w dział mechaniczny ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kupilem 18 do passka i przyjechalem do Polski i powiem sczerze myslalem ze bedzie gorzej.tam gdzie sa ekstremalne dziury jezdze poprostu wolniej ale jakbym mial sie przeniesc do Polski juz na stale to raczej nie zdecydowlbym sie na taki zabieg samochodem ktorym mialbym poruszac sie na codzien

 

artutoski mozna wiedziec gdzie kupiles ten zestaw Eibacha?zastanawiam sie nad kupnem Koni Street Perform. albo nad jakims gwintem.ale nie wiem czy na gwincie nie bedzei za twardo.

POzdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aras właśnie dlatego, że byłoby za twardo nie wspominając o wyprawie do Polski odradzałbym gwint. Wg mnie ten eibach to idealny kompromis. Zakupiłem go tutaj (maja tez koni):

 

http://www.awesome-gti.co.uk/index.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie dotyczące zawieszenia i felg, nie chciałem robić nowego postu więc chyba moge sie przyłączyć do was.

Zakupuje za niedługo zawieszenie gwintowane H&R w idealnym stanie i niedrogo, autem jeźdze do pracy i mam bardzo dobre drogi dojazdowe.

Mam problem z felgami posiadam 17 " i 8J z tyłu te felgi ładnie wchodzą w nadkole natomiast z przodu sie nie chowają i wystają jakieś 1,5 cm , jak go obniżę nie będe miał jakiegoś problemu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myślę że będziesz miał problem,chyba że go mocno nie skręcisz ale myślę że bedzie lipa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba że go mocno nie skręcisz ale myślę że bedzie lipa
mocno(w granicach rozsadku) nie skreci, to w ogóle po co gwint w takim przypadku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
myślę że będziesz miał problem,chyba że go mocno nie skręcisz ale myślę że bedzie lipa

 

myślałem właśnie żebym z przodu obniżył jakieś 2 cm z tyłu tak samo i bedzie równo, z tyłu orginalne sprężyny mam już do wymiany, więc myślałem nad tymi gwintami.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie lepiej jakieś Koni Sport + Eibach(H&R)-40 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też o takim rozwiązaniu myślałem !!! ale pójdzie w duł i tyle ;/ , na dodatek Koni Sport + Eibach(H&R) musiał bym trochę zapłacić, na pewno taniej by mnie wyszło to gwintowane H&R co mam na oku 600 zł prawie nówka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Patryk

kupuj gwinta!opinie o zbyt twardym gwincie sa co najmniej przesadzone!zalezy jakie kupisz!moj kumpel ma w a4 H&R i jest super wypasnie!poza tym masz zawsze mozliwosc podniesienia na zime zawiasu!ja tak robilem w golfie i cos pieknego!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patryk dzięki za odpowiedz :D:D wkońcu jakaś pozytywna opinia, Ja też kupuje H&R i myśle że będe z nich zadowolony :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności