arturoski Zgłoś #61 Napisano 28 Maja 2008 Ja mam Eibacha Pro Street amory+sprezyny -30mm. Prawie nie czuć różnicy w komforcie po zmianie. Jeżdżę na 17" a wygląda to tak: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kovens Zgłoś #62 Napisano 28 Maja 2008 Ja mam Eibacha Pro Street amory+sprezyny -30mm. Prawie nie czuć różnicy w komforcie po zmianie. Jeżdżę na 17" a wygląda to tak: to jest dokładnie tak jak ja chce zrobic! Obnizylo Tobie rowno auto, tzn. przod nie jest nizej lub wyzej? Kupowales wszystko dedykowane pod dany model auta i pod silnik? Jaka byla cena - jak mozna wiedziec. Bede wdzieczny za odpowiedz. Pozdrawiam kovens PS. A mozna prosic foty z boku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #63 Napisano 28 Maja 2008 to jest dokładnie tak jak ja chce zrobic! Obnizylo Tobie rowno auto, tzn. przod nie jest nizej lub wyzej? Kupowales wszystko dedykowane pod dany model auta i pod silnik? Jaka byla cena - jak mozna wiedziec. Mi to wygląda na równo. Wszystko było kupione pod ten model i silnik. Cena to tutaj: http://www.awesome-gti.co.uk/eibach/eibach_volkswagen.html Fota z boku: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kovens Zgłoś #64 Napisano 28 Maja 2008 Cena to tutaj:http://www.awesome-gti.co.uk/eibach/...olkswagen.html Dziękuję serdecznie. Cena dotyczy spręzyn i amorków czy tylko samych spręzyn? Na moje też równo siadł. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #65 Napisano 28 Maja 2008 Ja mam Eibacha Pro Street amory+sprezyny -30mm. Prawie nie czuć różnicy w komforcie po zmianie. Jeżdżę na 17" a wygląda to tak: a kolego gdzie jeździsz tym autem ? przyjedziesz do Polski to zmienisz zdanie że nie czuć różnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #66 Napisano 28 Maja 2008 ziewal uwierz mi tutaj też jest pełno nierównych dróg. Nie miałem zamiaru porównać extra nawierzchni do podziurawionej drogi. Dziękuję serdecznie. Cena dotyczy spręzyn i amorków czy tylko samych spręzyn? Odnalazłem fakture na części: Eibach Pro Springs Passat 10-85-002-05-22 - 166 gpb Eibach Pro Dampers Passat 60-15-005-02-22 - 351 gpb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #67 Napisano 29 Maja 2008 ziewal uwierz mi tutaj też jest pełno nierównych dróg. Nie miałem zamiaru porównać extra nawierzchni do podziurawionej drogi. skoro tak to chyba mamy złoty środek na nasze drogi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #68 Napisano 29 Maja 2008 ...powiedzialbym, ze jesli w Polsce mialbym obnizac auto to zdecydowalbym sie na takie zawieszenie...Gdybym jezdzil samochodem tylko i wylacznie po UK wybralbym -50mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #69 Napisano 30 Maja 2008 a kolego gdzie jeździsz tym autem ? przyjedziesz do Polski to zmienisz zdanie że nie czuć różnicy Ja mam Eibacha Pro Street amory+sprezyny -30mm. Prawie nie czuć różnicy w komforcie po zmianie. Prawie robi wielką różnicę Ja wiem, że każdy lubi swoje chwalić, ale spójrzmy na to obiektywnie. Znam to zawieszenie, kolega ma w Passacie FL. Sam przerabiałem zawieszenie H&R w swoim. Jeśli uważasz, że nie ma prawie różnicy w komforcie od seryjnego, sprawnego zawieszenia i do tego na 17 calowych felgach, to proponuję obudzić się Różnica jest kolosalna. Abstrahuje już od sytuacji pt jedziesz ulicą Modlińską w Warszawie ( i masa innych ulic ) ze środkowego pasa wjeżdzasz na prawy skrajny i urywasz, a przynajmniej szorujesz osłoną silnika o fałdy kolein autobusowych. Poruszałeś się po śpiących policjantach w Polsce z kompletem pasażerów ? Jeden ma 20 cm a inny 35 cm. Walisz spodem aż w w mózgu łupie ( auto -30, 35mm ) Kolejna sprawa ... przejedź się Passatem z seryjnym sprawnym zawieszeniem na 15, 16 calowych kołach po prostopadłych torowiskach w Warszawie z prędkością 40, 50 km/h, a wolniej nie możesz, bo Cię zatrąbią z tyłu. Panowie, ja wiem, że sportowe zawieszenie jest fajne, trendy, ładnie wygląda samochodzik jak z Szbkich i wściekłych i że auto trzyma się jak naleśnik na równej, prostej, gładkiej drodze na łukach, ale nie oszukujmy userów którzy zamierzają to montować, że nie ma żadnej, lub niemal żadnej różnicy. Autem tłucze makabrycznie w wyżej opisanych sytuacjach. Proponuję pojeździć również po Wrocławiu na takim zawiasie. Wtedy dopiero poluzuje się deska rozdzielcza z haków Nadwozie, wnętrze, plastiki, zawieszenie dostaje w dupsko strasznie w Polsce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #70 Napisano 31 Maja 2008 OK zgodzę się, że jeśli ktoś na codzień porusza się po tak ekstremalnych drogach to niech lepiej się nie pcha. Niech nawet założy 14" i zwiększy prześwit bo 35cm koleiny to faktycznie niebezpieczna sprawa. Przyznać muszę, że nie wypuszczałem się passkiem na południe Polski a jestem z Pomorza, gdzie mimo złego stanu dróg, wielu przeklętych dziur w drodze passek daje radę. Po co w ogóle pchasz się w kupno Passata, którego wielowahaczowe zawieszenie jest masakrycznie drogie i mało wytrzymałe. Może po prostu z wiekiem rośnie zapotrzebowanie na komfort. Doc na twoim miejscu sprzedałbym Passka i kupił coś, w czym deska rozdzielcza jest tania tak samo jak inne elementy samochodu. A jeżeli chodzi o śpiącego policjanta to w UK nie ma ich w ogóle. Drogi sa niezniszczalne a studzienek w jezdni wcale nie ma. Doc byłem w Polsce tym Passkiem i zdaję sobie sprawe. Jeśli uwarzasz, że twoim autem telepie na nierównościach we Wrocku to wsiądz prosze do Fiata Uno i przejedz się po tej samej trasie. W ogóle ten temat wstawiłbym w dział mechaniczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aras86 Zgłoś #71 Napisano 31 Maja 2008 ja kupilem 18 do passka i przyjechalem do Polski i powiem sczerze myslalem ze bedzie gorzej.tam gdzie sa ekstremalne dziury jezdze poprostu wolniej ale jakbym mial sie przeniesc do Polski juz na stale to raczej nie zdecydowlbym sie na taki zabieg samochodem ktorym mialbym poruszac sie na codzien artutoski mozna wiedziec gdzie kupiles ten zestaw Eibacha?zastanawiam sie nad kupnem Koni Street Perform. albo nad jakims gwintem.ale nie wiem czy na gwincie nie bedzei za twardo. POzdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #72 Napisano 31 Maja 2008 Aras właśnie dlatego, że byłoby za twardo nie wspominając o wyprawie do Polski odradzałbym gwint. Wg mnie ten eibach to idealny kompromis. Zakupiłem go tutaj (maja tez koni): http://www.awesome-gti.co.uk/index.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #73 Napisano 1 Czerwca 2008 Witam mam pytanie dotyczące zawieszenia i felg, nie chciałem robić nowego postu więc chyba moge sie przyłączyć do was. Zakupuje za niedługo zawieszenie gwintowane H&R w idealnym stanie i niedrogo, autem jeźdze do pracy i mam bardzo dobre drogi dojazdowe. Mam problem z felgami posiadam 17 " i 8J z tyłu te felgi ładnie wchodzą w nadkole natomiast z przodu sie nie chowają i wystają jakieś 1,5 cm , jak go obniżę nie będe miał jakiegoś problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #74 Napisano 1 Czerwca 2008 myślę że będziesz miał problem,chyba że go mocno nie skręcisz ale myślę że bedzie lipa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #75 Napisano 1 Czerwca 2008 chyba że go mocno nie skręcisz ale myślę że bedzie lipamocno(w granicach rozsadku) nie skreci, to w ogóle po co gwint w takim przypadku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #76 Napisano 1 Czerwca 2008 myślę że będziesz miał problem,chyba że go mocno nie skręcisz ale myślę że bedzie lipa myślałem właśnie żebym z przodu obniżył jakieś 2 cm z tyłu tak samo i bedzie równo, z tyłu orginalne sprężyny mam już do wymiany, więc myślałem nad tymi gwintami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #77 Napisano 1 Czerwca 2008 to nie lepiej jakieś Koni Sport + Eibach(H&R)-40 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #78 Napisano 1 Czerwca 2008 też o takim rozwiązaniu myślałem !!! ale pójdzie w duł i tyle ;/ , na dodatek Koni Sport + Eibach(H&R) musiał bym trochę zapłacić, na pewno taniej by mnie wyszło to gwintowane H&R co mam na oku 600 zł prawie nówka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Patryk Zgłoś #79 Napisano 1 Czerwca 2008 kupuj gwinta!opinie o zbyt twardym gwincie sa co najmniej przesadzone!zalezy jakie kupisz!moj kumpel ma w a4 H&R i jest super wypasnie!poza tym masz zawsze mozliwosc podniesienia na zime zawiasu!ja tak robilem w golfie i cos pieknego! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #80 Napisano 1 Czerwca 2008 Patryk dzięki za odpowiedz :D wkońcu jakaś pozytywna opinia, Ja też kupuje H&R i myśle że będe z nich zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach