pobs Zgłoś #241 Napisano 14 Stycznia 2010 wszystko w kwestii sprezyn - w zaleznosci jaki gwint i jak dluga sprezyna. w kw nie sadze by dalo sie jezdzic bez podkladki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #242 Napisano 14 Stycznia 2010 a co po maszynce nie bedzie konieczna? nie oszukujmy sie.. wypychanie i poszerzanie w 99% konczy sie lakiernikiem patent z rurka nie jest wykorzystywany wcale na wsi tylko do driftu czy w japonii dosc czesto bo i tak pozniej to trzeba malowac i tyle i wcale nie jest taki zly bo w miare rowno wypchnie nadkole... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.::STRICKER::. Zgłoś #243 Napisano 14 Stycznia 2010 wszystko w kwestii sprezyn - w zaleznosci jaki gwint i jak dluga sprezyna. w kw nie sadze by dalo sie jezdzic bez podkladki gwint to mts wypychanie i poszerzanie w 99% konczy sie lakiernikiemale ja chcę tylko zagiąć ten malutki rancik nic nie wypychać i nie poszerzać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #244 Napisano 14 Stycznia 2010 a to to nie jest wypychanie ? tez jest tylko ze gniesz rancik.. farba nie jest na tyle rozciagliwa by nie uszkodzic jej przy takim zabiegu wg mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.::STRICKER::. Zgłoś #245 Napisano 14 Stycznia 2010 no to zobaczymy bo nie uśmiecha mi się wizyta u lakiernika.pierwsze co to będę musiał przymierzyć bo takie gdybanie na sucho to nic nie da.no cóż trzeba felgi przywieść pomierzyć może się uda bez zabiegu.kolega witek pisał że to nie musi być na maksa zaklepane,jak nie musi to ile tego zagiąć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #246 Napisano 15 Stycznia 2010 (edytowane) Tylko nie probujcie panowie tej durnej metody wyzej opisanej, to jest jakies nieporozumienie...stac cie na auto, na gwint to i na maszynke cie stac, a powyzsza metoda przypomina mi sposob obnizenia auta np. poprzez ucinanie sprezyn, wlasnie tak to mozna porownac. Co ty wogole wypisujesz??? U siebie tak robiles, czy naczytales sie glupot na forum golfa i probujesz tu zabłysnac metodami wiejskich kretynów??? Aha no i po tej metodzie oczywiscie wizyta u lakiernika... robiłem tak u siebie i jakoś obyło się bez wizyty u lakiernika (wystarczy mocno nagrzać lakier opalarką), no ale jak ktoś się nie zna to może tylko krytykować. Łukasz w swoim B5 (srebrny na BBS LM) też tak robił, jak i miliony inych osób. A niby zaginarka do rantów na jakiej zasadzie działa?! Co za różnica czy punktem podparcia jest opona czy piasta? Zatem kolego na przyszłość, zanim odpiszesz coś radzę wcześniej wziąć rozbieg i przywalić pare razy głową w ściane -może metoda wstrząsowa pomoże temu co powinno być pod czaszką i zacznie w końcu działać. pozdro ---------- Post added at 15:36 ---------- Previous post was at 15:32 ---------- ale ja chcę tylko zagiąć ten malutki rancik nic nie wypychać i nie poszerzać opierasz po prostu rurkę o opone i ten mały rancik (gdybyś oparł o rant błotnika to wtedy byś wypchnął nadkole) nie musi być na maksa zaklepane,jak nie musi to ile tego zagiąć?? owszem nie musi. wystarczy, że zagniesz o 45 stopni i już nie będzie Ci cieło opony. Edytowane 15 Stycznia 2010 przez witek-b5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #247 Napisano 15 Stycznia 2010 radzę wcześniej wziąć rozbieg i przywalić pare razy głową w ściane -może metoda wstrząsowa pomoże temu co powinno być pod czaszką i zacznie w końcu działać. to bylo mocne i rozbawilo mnie do lez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #248 Napisano 15 Stycznia 2010 tzn?? wogóle tego nie zakładać??tak od sprężynę bez niczego??a co jak na zimę będę chciał go trochę podnieść Dokładnie nie zakładać tego skoro chcesz skrecić gwint na maxa. wszystko w kwestii sprezyn - w zaleznosci jaki gwint i jak dluga sprezyna. w kw nie sadze by dalo sie jezdzic bez podkladki Jeśli chodzi o 19'' to zdecydowanie bez podkładki jeśli o 18'' i max glebe to tak samo:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #249 Napisano 16 Stycznia 2010 (edytowane) 18'' i max glebe to tak samo pro - ty chyba nie wiesz o czym mowisz albo ja widzialem mniej niz ty widziales set KW na pasku? dlugosc regulacji i dlugosc sprezyn? na takim secie bez podkladek nie wjechal bys pod Ace, nie mowiac o jezdzie po osiedlowych drogach! tymbardziej w pl!!! wiec moim zdaniem nie sugeruj chlopakow itakiego set up'u bo sobie tylko kosztow narobi. acha - jesli juz nawet zdjalbys podkladki i chcial pojezdzic, to powiedz nam jeszcze czy zalozyl bys fele 9j 9.5j na tyl? chyba do bagaznika...... bo bez modyfikacji blotnikow by sie nie obeszlo...... moze i mam mniej praktyki z air niz TY, bo podniesienie auta na gwincie w "kryzysowej" sytuacji zajmuje mi o wiele dluzej niz TOBIE, ale chyba mam wiecej w glowie, by nie sugerowac ludziom glupot - nie zaponinaj o polskich drogach forumowiczu. Edytowane 16 Stycznia 2010 przez pobs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #250 Napisano 16 Stycznia 2010 dokladnie wszystko zalezy od gwintu niekiedy mozna wyjac to bo jest za wysoko tyla a niekiedy nie ma to sensu ja mam z tylu w passku na KW wlasnie skrecone regulacje prawie na maxa w gore tzn da sie podniesc z 1,5 cm jeszcze gdzies bezpiecznie ale obnmizyc da sie ze 3 ale to juz by mi weszlo kolo w nadkole i nadal mialbym regulacje na sprezynie takze potestowac pierw najlepiej jak opada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.::STRICKER::. Zgłoś #251 Napisano 16 Stycznia 2010 takze potestowac pierw najlepiej jak opada tak będę musiał zrobić bo widzę co użytkownik to inna odpowiedź.Witku metodę już rozumiem ale i tak to wszystko musi czekać do wiosny na cieplejsze dni. ten mały rancik mogę zagiąć ale żadne wypychanie nie wchodzi w grę prędzej sprzedam koła.a ma może ktoś foto jak wygląda 18"9.5 et35 na tyle??najlepiej już z glebą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #252 Napisano 16 Stycznia 2010 Jeśli chodzi o 19'' to zdecydowanie bez podkładki jeśli o 18'' i max glebe to tak samo przy mts / ta tehnix -nie da rady wyjąć bo po wyjęciu skrężynę wkładasz ręką (jakaś hopka czy coś i dopiero jest gleba) a ma może ktoś foto jak wygląda 18"9.5 et35 na tyle??najlepiej już z glebą jak się nie mylę Endrju z Paska z frontem po lifcie, na Th line i air miał tak właśnie (koło z tyłu wystawało, wiec wyciągał błotnik) tu masz foto: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #253 Napisano 16 Stycznia 2010 (edytowane) Pobs widze, że nie czytasz tego co napisałem. Sam miałem w pasku KW i tył skręnony na maxa. Przy 19'' od rs6 9'' regulacji już nie było, wiec faktycznie mało widziałeś... Skoro ktoś pisze, że chce skręcić gwint na maxa to chce mieć auto dosłownie posadzone na ziemi ,a nie wersje uliczną taką jak ty masz. Ktoś z forum cultsyle jezdził paskiem z wyjęta regulacja z tyłu przy feldze 19''. przy mts / ta tehnix -nie da rady wyjąć bo po wyjęciu skrężynę wkładasz ręką (jakaś hopka czy coś i dopiero jest gleba) No to sprawa jasna, regulacja zostaje. Edytowane 16 Stycznia 2010 przez pro rider Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.::STRICKER::. Zgłoś #254 Napisano 16 Stycznia 2010 jak się nie mylę Endrju z Paska z frontem po lifcie, na Th line i air miał tak właśnie (koło z tyłu wystawało, wiec wyciągał błotnik)no tak ale czy w pasku przed liftem i po lifcie nadkola są identyczne??Skoro ktoś pisze, że chce skręcić gwint na maxa to chce mieć auto dosłownie posadzone na ziemi ,a nie wersje uliczną taką jak ty masz.chłopcy tylko spokój was uratuje:) skręcę ile pójdzie i zobaczymy pośmigam trochę(zazwyczaj ta sama trasa)i się okaże:D chcę żeby był posadzony ale jeśli to zmusi mnie do zostawienia samochodu przed miastem to będę musiał coś pomyśleć dalej ---------- Post added at 15:43 ---------- Previous post was at 15:40 ---------- i na razie to tylko plan i gdybanie zrobić nie zrobić o to jest pytanie,trochę obawiam się tego zaginania bo nie mam ochoty jechać do lakiernika.aha a w przypadku gdy wizyta będzie niestety konieczna z jakimi kosztami mogę się liczyć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #255 Napisano 16 Stycznia 2010 Przy 19'' od rs6 9'' regulacji już nie było, wiec faktycznie mało widziałeś... masz jakies zdjecia, bo jestem ciekaw jak to siedzialo i jesli jest tak jak mowisz no to respect czesto nim jezdziles czy stal w garazu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #256 Napisano 16 Stycznia 2010 no tak ale czy w pasku przed liftem i po lifcie nadkola są identyczne?? zdecydowanie nie hcę żeby był posadzony ale jeśli to zmusi mnie do zostawienia samochodu przed miastem to będę musiał coś pomyśleć dalej to będziesz musiał pomyśleć.... przy 18'' i gwincie skręconym (mówię o KW) ciężko poruszać się po mieście. Przy 19'' zdecydowanie łatwiej. masz jakies zdjecia, bo jestem ciekaw jak to siedzialo gdzieś mam, a siedziało nisko (przypominam że mówię o 19'') czesto nim jezdziles czy stal w garazu? Nie było źle, dawałem rade. Obecnie będąc w pl odpycham się borą brata na dogwintowanym zawiasie Eibach wiec jezdzić nisko po prostu trzeba się nauczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #257 Napisano 16 Stycznia 2010 gdzieś mam no to czekamy, bo 19" zakladam tuz tuz i jesli jest faktycznie jak piszesz to i u mnie pojda out Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #258 Napisano 16 Stycznia 2010 Jesli mówisz o kołach Bentley to tam jest 9'' i et cos w granicach 40 wiec w czym problem?? Przecież to koło idealnie wchodzi w nadkole i nic nie wystaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #259 Napisano 16 Stycznia 2010 nic nie wystaje wiem , mam tylko dylemat ktory zestaw zalozyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #260 Napisano 16 Stycznia 2010 mam tylko dylemat ktory zestaw zalozyc tzn??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach