polonez15 Zgłoś #281 Napisano 26 Czerwca 2014 Ktoś go zapewne ominął, bo się zapowietrzał. Znajdź je, na pewno są w pobliżu połączone jakąś rurką i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomalzwm Zgłoś #282 Napisano 1 Listopada 2014 siemka posiadam passata z silnikiem afn. kupilem ostatnio filtr bosch z wejsciami jak na zdjeciu; i teraz moje pytanie: czy po wymianie wezy na ciensze( takie zeby pasowaly do nowego filtru ) wpieciu tego trzeciego weza na zapinke bedzie wszystko dobrze smigac? filtr kupilem z aukcji internetowej i teraz zamiast odesle itp...szkoda mi czasu:) co o tym myslicie? robil ktos cos takiego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #283 Napisano 1 Listopada 2014 Nie kombinuj, zamontuj właściwy filtr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #284 Napisano 1 Listopada 2014 poprostu masz filtr wkrecany w glowiczke (podobny jak olejowy) srubka ta sluzy do zalania filtra ropa zeby silnik sie nie zapowietrzyl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomalzwm Zgłoś #285 Napisano 2 Listopada 2014 w sumie racja odesle i bedzie spokoj;d a podacie mi jakis model boscha wkrecany zebym mial jako przyklad? mam nadzieje, ze po wymianie filtra bedzie lepiej palil i skaczace obroty sobie odpuszcza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #286 Napisano 2 Listopada 2014 obojetnie jakiej firmy kupisz podjedz do sklepu i powiedz ze chcesz wkrecany filt paliwa do Passata to jest tak czesty model ze napewno maja na staniu a wymiana tego to 20 min tylko dobrze miec jest lejek i troche ropy w butelce zeby po zamontowaniu zalac jego przed odpaleniem przez ta srubke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #287 Napisano 2 Listopada 2014 odpowienik MANN WK845/1 potrzebujesz:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #288 Napisano 21 Marca 2015 Panowie, czy w AFN 110KM trzeba zalać filtr świeżą ropą czy układ samoczynnie go zaleje i odpowietrzy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #289 Napisano 21 Marca 2015 Panowie, czy w AFN 110KM trzeba zalać filtr świeżą ropą czy układ samoczynnie go zaleje i odpowietrzy? Ja kilka razy przekrecilem kluczykiem w celu napelnienia przed uruchomieniem i było O.K. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #290 Napisano 21 Marca 2015 ok dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #291 Napisano 21 Marca 2015 Dziś wymieniłem filtr i zalałem cały świeżą ropą.:dance - - - - - aktualizacja - - - - - Ja kilka razy przekrecilem kluczykiem w celu napelnienia przed uruchomieniem i było O.K. W AFN-ie to nie działa bo nie ma w baku pompki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #292 Napisano 21 Marca 2015 (edytowane) no właśnie już wymieniłem po porzedniej poradzie i zapowietrzyłem układ, rozładowując dodadkowo aku. Grejt. Dzięki 77Marek Czy po zalaniu wystarczy kręcić rozrusznikiem aby odpowietrzyć czy trzeba luzować wtryski i gdy pójdzie paliwo dokręcić ? Edytowane 21 Marca 2015 przez killer_84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baksik28 Zgłoś #293 Napisano 21 Marca 2015 no właśnie już wymieniłem po porzedniej poradzie i zapowietrzyłem układ, rozładowując dodadkowo aku. Grejt. Dzięki 77Marek Czy po zalaniu wystarczy kręcić rozrusznikiem aby odpowietrzyć czy trzeba luzować wtryski i gdy pójdzie paliwo dokręcić ? Ja osobiscie zalewam filtr, luzuje wtryski, dwa razy zakrece, dokrecam i zawsze odpali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #294 Napisano 21 Marca 2015 Ja zalewam cały filtr paliwem i Passat pali normalnie:kawka Przejadę kawałem i to na tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #295 Napisano 21 Marca 2015 (edytowane) Rozkroiłem mój filtr paliwa, tak wyglada po 50 tyś km Edytowane 21 Marca 2015 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #296 Napisano 31 Marca 2015 Ciąg dalszy problemów po wymianie filtra paliwa. Od razu zaznaczam, że był to badziew firmy top-chłam czy jakoś tak, który w ciągu kilku dni poleci do śmietnika. Układ paliwowy odpowietrzyłem, aku naładowałem i auto jezdziło ładnie raptem tydzień, może mniej. Teraz po każdym zgaszeniu auta widzę, jak pod silnikiem robi się plama ropy. Dodadkowo gdy auto zostawie na pół dnia to mam problem z odpaleniem ponieważ zapowietrza się układ paliwowy. Co ciekawsze, nie wykryłem żadnych wycieków. Tj pompa sucha, filtr suchy, nawet korek spustowy pod filtrem suchy. Węże nie ciekną a mimo tego pod silnikiem mam plamę i później problem z odpaleniem - po 2-3 zakręceniach paliwo dociera i auto jedzie normalnie. Zamawiam filtr knechta i zobacze czy problem minie, jak nie to chociaż filtr porządny będzie. Jeszcze przetre wszystko do sucha i wypucuje, bo może gdzieś jednak powietrze zachodzi no ale problem podejżany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #297 Napisano 31 Marca 2015 gdzies waz lub tekelan musi miec micropekniecie i paliwo schodzi do zbiornika albo gdzies z pompy cieknie bo plama musi z czegos powstawac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #298 Napisano 1 Kwietnia 2015 niech się trochę osuszy aura to dalej będę poszukiwał wycieków. Podejzewam jednak badziewnej jakości filtr który jest zamontowany. Szkoda, że wyrzuciłem stary bo bym z powrotem go zamontowal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #299 Napisano 1 Kwietnia 2015 filtr nie ma nic do wyciekow predzej uszczelkki/oringi gumowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #300 Napisano 4 Kwietnia 2015 nowy filtr założony i problemy zniknęły. Zniknął też wyciek spod auta. Co ciekawe przy starym filtrze który się zapowietrzał i robił plamę ropy pod autem nie znalazłem żadnych wycieków. Filtr suchy, korek spustowy również. Podejżana sprawa. Wywaliłem ten badziew firmy TOP-chłam na MANN (75zł) i wszystko działa poprawnie. Układ paliwowy się już nie zapowietrza i auto odpala z kopa. Zastanawia mnie jednak skąd ten wyciek skoro wszędzie było sucho no i skąd to zapowietrzanie. Gdyby uszczelka zewnętrzna filtra nie trzymała to by było mokro. A wewnętrzna nie ma nic do wycieku. Może bardziej do zapowietrzania się ale tego akurat nie jestem pewien. Tak czy inaczej należy wystrzegać się produktów tejże firmy żeby uniknąć niepotrzebnej podwójnej roboty.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach