Morsart27 Zgłoś #261 Napisano 4 Marca 2014 To dobrze, uspokoiło mnie to trochę. Jutro rano przyjedzie laweta, i 550 za regeneracje pompy. Gorzej jak wyjdzie że pompa mimo nieszczelności nie była niczemu winna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #262 Napisano 8 Marca 2014 Akurat to bzyczenie to praca nastawnika, czyta skrajne położenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianiekno Zgłoś #263 Napisano 2 Czerwca 2014 panowie, od czasu jak wymieniłem filtr paliwa wraz z zaworkiem, auto nie chce rano odpalić. Znaczy tak, przekręcam kluczyk, auto odpala od strzała ale dosłownie dwa obroty wału i gaśnie. Musze go chechlac z 5-10 minut żeby zaskoczył. Dałem nowy zaworek na górę, ale puszczał w dwie strony wiec wymieniłem na stary z nowymi oringami. Nie wiem czy błędem było to że filtr włożyłem pusty i go odpalałem. może nie odpowietrzył się do końca, nie wiem o co chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Katiusza Zgłoś #264 Napisano 2 Czerwca 2014 Ja bym ściągnął filtr i sprawdził, czy jest pełny. Nowy filtr paliwa, według mnie, powinno się bezwzględnie zalewać przed montażem. Jeśli nie jest pełny to dolej. Sprawdź wszystkie połączenia z filtrem, czy nie zaciąga gdzieś powietrza. W skrajnym przypadku wymień filtr na jakiś dobrej marki. Ja używam Mann i nigdy nie miałem problemu. Skoro usterka pojawiła się po wymianie filtra to wykluczyłbym pompę w zbiorniku i vacum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #265 Napisano 2 Czerwca 2014 oczywiście filtr powinien być zalany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianiekno Zgłoś #266 Napisano 2 Czerwca 2014 Ja bym ściągnął filtr i sprawdził, czy jest pełny.Nowy filtr paliwa, według mnie, powinno się bezwzględnie zalewać przed montażem. Jeśli nie jest pełny to dolej. Sprawdź wszystkie połączenia z filtrem, czy nie zaciąga gdzieś powietrza. W skrajnym przypadku wymień filtr na jakiś dobrej marki. Ja używam Mann i nigdy nie miałem problemu. Skoro usterka pojawiła się po wymianie filtra to wykluczyłbym pompę w zbiorniku i vacum. no nie było wcześniej problemu, pompa ze zbiornika chyba dobra, za każdym razem słyszę chluśnięcie. vacum chyba też, hamuje jak trzeba, podciśnienie do turbo też daje dobre. A w ogóle możliwe jest ze filtr nie napełnia się do końca?? Kupiłem filtr Knehta KL147D, najtańszy nie był. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Katiusza Zgłoś #267 Napisano 3 Czerwca 2014 Odkręć filtr i zobacz co z nim. Jeśli nie będzie pełny do zalej, zamontuj i pewnie będzie po sprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianiekno Zgłoś #268 Napisano 3 Czerwca 2014 Odkręć filtr i zobacz co z nim. Jeśli nie będzie pełny do zalej, zamontuj i pewnie będzie po sprawie. wczoraj zatankowałem pod korek, dzisiaj po nocy stania odpalił od strzała i nawet nie zająknął. zero problemów. Nie wiem o co chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #269 Napisano 11 Czerwca 2014 Panowie, byłem dzisiaj na wymianie filtra paliwa. Wydaje mi się że machanior zrobił wymianę bez zalewania filtra (dłużej rozrusznik odpala i dymił lekko na biało ) jakby tego było mało pod sklepem 2 razy odpalałem bo nie chciał zatrybić. Trzeba wyciągać znowu filtr i go zalać dla świętego spokoju? Wieczorem ide VAG podpiąć bo mi się to nie podoba. Przed wymianą było wszystko OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #270 Napisano 11 Czerwca 2014 Panowie, byłem dzisiaj na wymianie filtra paliwa. Wydaje mi się że machanior zrobił wymianę bez zalewania filtra (dłużej rozrusznik odpala i dymił lekko na biało ) jakby tego było mało pod sklepem 2 razy odpalałem bo nie chciał zatrybić. Trzeba wyciągać znowu filtr i go zalać dla świętego spokoju? Wieczorem ide VAG podpiąć bo mi się to nie podoba. Przed wymianą było wszystko OK. Wymieniał filtr z rurkami czy sam filtr wkręcał? Jak już silnik chwycił to powinien chodzić bez problemu. Może chwyta lewe powietrze co by mogło być możliwe przy wymianie całego filtra z rurkami, łatwo uszkodzić plastikowy kołnierz przy demontażu zawleczki. Zobacz czy filtr się nie poci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #271 Napisano 11 Czerwca 2014 Wymieniał filtr z rurkami czy sam filtr wkręcał? Jak już silnik chwycił to powinien chodzić bez problemu. Może chwyta lewe powietrze co by mogło być możliwe przy wymianie całego filtra z rurkami, łatwo uszkodzić plastikowy kołnierz przy demontażu zawleczki.Zobacz czy filtr się nie poci. Wykręcał filtr z tego co mi wiadomo, nic więcej nie robił. Przyglądałem się trochę i się nie poci. Pośmigałem trochę i już lepiej chodzi ale to chyba jeszcze nie to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianiekno Zgłoś #272 Napisano 12 Czerwca 2014 ej, no nie wiem co to może być kurde. dzisiaj rano, jak została mi już mniej niż ćwiartka baku, znowu problemy z odpaleniem. Ostatnio założyłem stary zaworek regulacyjny z nowymi uszczelkami, Nowy co kupiłem musiałem oddać bo puszczał w obie strony. Aha, ja miałem pełny bak i wyjąłem ten zaworek to podnosił się poziom paliwa w filtrze, tak że prawie się wylewało, tak powinno być? Odpiąłem tez przewód co idzie z baku, odpaliłem auto i sikało sporo, więc pompka podaje paliwo, z tego co widziałem. CO prawda nie trysnęło z wężyka na ściany, ale litrowe wiadereczko szybko zaczęło się napełniać. Gdzie tu by jeszcze zajrzeć?, wnerwia mnie to kiepskie odpalanie, ja mam mało paliwa w baku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seven Zgłoś #273 Napisano 22 Czerwca 2014 Koledzy mam problem, mam filtr z podgrzewaczem (imbus na gorze przykręcany). Miałem filtr Knecht, Bosch, w piątek mechanik zamówił mi Knecht i mam ten sam problem co z pierwszym Knechtem a dokładnie cieknie od góry. Dokręcałem mocniej ale dalej się poci. Wg katalogi IC rozmiary (średnice) są delikatnie różne. Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją? Może za mocno dokręciłem nie mam pojęcia... ale z Boschem nie miałem takich problemów. Będę wdzięczny jeśli ktoś poda dokładny model tych filtrów to sprawdzę czy mam takiego aktualnie zamontowanego może ktoś się machnął dzięki za pomoc. pozdrawiam Piotrek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #274 Napisano 22 Czerwca 2014 Uszczelke trzeba zwilzyc paliwem przed zamontowaniem. Zrobiles to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seven Zgłoś #275 Napisano 22 Czerwca 2014 Uszczelke trzeba zwilzyc paliwem przed zamontowaniem. Zrobiles to? Tak trochę ropy ze starego filtra wziąłem i przesmarowałem obie uszczelki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #276 Napisano 22 Czerwca 2014 Czyli filtr nie pasuje. Zakladaj boscha i nie daj sie namowic na nic innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitoleko Zgłoś #277 Napisano 23 Czerwca 2014 (imbus na gorze przykręcany) A wymieniałeś oring na tym imbusie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seven Zgłoś #278 Napisano 23 Czerwca 2014 A wymieniałeś oring na tym imbusie? Nie, nie wymieniałem, w opakowaniu z filtrem nic więcej nie było ... a powinno?!?! Dziś wykręciłem filtr i założyłem go raz jeszcze, wytarłem ropę co się sączyła przejechałem dziś ~800km i na razie jak by było ok ale zobaczymy jutro rano po trasie do pracy jak powinno być suche po nocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #279 Napisano 23 Czerwca 2014 nie powinno być nic więcej. filtr który do Ciebie idzie nie ma materiałów dodatkowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio416 Zgłoś #280 Napisano 26 Czerwca 2014 Witam, mam nietypowy problem ze swoim passatem b5. Nie mogłem znaleźć do swojego modelu filtra, który mam zamontowany. W końcu podjechałem do mechanika i okazało się, że mam założony filtr od Golfa II. Filtr jest prosty jedną rurką wchodzi paliwo a drugą wychodzi i nic więcej. Chciał bym to naprawić tylko nie wiem skąd mają wychodzić rurki do podgrzewacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach