zuse Zgłoś #21 Napisano 23 Lutego 2008 Pamietajcie ze silnik z CR ma filtr czastek stalych a do TAKIEGO silnika wymagany jest dedykowany olej...drozszy !! jesli juz tak aptekarsko podchodzicie do tematu. ...a dywagacje na poziomie, ze jeden ma lepsze przyspieszenie od drugiego o 0,3 s. ABSURD !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario1971 Zgłoś #22 Napisano 26 Lutego 2009 Witam, W marcu odbieram nowe B6 140Km w kombi. Miałem kontakt telefoniczny od dealera, że mogę za dopłatą około 1500 zł mieć silnik w wersji common-rail. Proszę o poradę czy zostać przy zwykłym TDI? u mnie w firmie padły cztery takie paski z cr cos sie stało z silnikami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #23 Napisano 26 Lutego 2009 u mnie w firmie padły cztery takie paski z cr cos sie stało z silnikami możesz podać więcej informacji na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario1971 Zgłoś #24 Napisano 26 Lutego 2009 możesz podać więcej informacji na ten temat? nie bardzo wiem co sie stało ale fakt jest taki ksiegowa pojechala za granice i nie wróciła, kierownikowi zakładu tez cos padło i jeszcze dwóm przedstawicielą handlowym wiem ze cos z silnikami nie wnikałem w szczególy. firma sie wk.....a i przechodza na saaby, paski miały góra 3 lata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vvalery Zgłoś #25 Napisano 26 Lutego 2009 Toś dowalił z tymi passatami CR 3 letnimi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pbalsam Zgłoś #26 Napisano 26 Lutego 2009 paski miały góra 3 lata szkoda ze CR jest w sprzedazy od polowy zeszlego roku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość andymis Zgłoś #27 Napisano 26 Lutego 2009 Posiadam Passata Variant 140KM CR z manualną 6-biegowa skrzynią i mogę go na razie tylko chwalić. Jest wyraźnie cichszy, odznacza się wyzsza kulturą pracy, nie ma problemu z olejem i naprawdę niewiele pali. Na mieście wychodzi w granicach 6-6,5l, na trasie jadac ok 110-120 wychodzi poniżej 5l. Średnio pali mi ok. 5,5-6 chociaż ja robię głównie trasy, dziennie 300-500km. Jeśli chodzi o awaryjność póki co bez problemu, pojeździmy zobaczymy. Mam brata mechanika, który uwaza stare silniki 140KM PD za wadliwe, bardzo często bedące gośćmi warsztatów (choż z reguły oszczędne). Myślę, że nie mozemy porównywać tych silników z silnikami Forda bo to trochę inna historia. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario1971 Zgłoś #28 Napisano 27 Lutego 2009 szkoda ze CR jest w sprzedazy od polowy zeszlego roku... sorki wydawało mi sie ze wszystkie 2.0 mają cr (nie wtajemniczony) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #29 Napisano 27 Lutego 2009 ... naprawdę niewiele pali. Na mieście wychodzi w granicach 6-6,5l, na trasie jadac ok 110-120 wychodzi poniżej 5l. Średnio pali mi ok. 5,5-6 chociaż ja robię głównie trasy, dziennie 300-500km. serio CR może mieć takie spalanie w mieście? jakie trasy miejskie, po ile km? tak OT: jak robisz średnio po 300-500km dziennie to przy spalaniu w trasie poniżej 5l średnia (miasto + trasy po 300-500km) powinna wyjść w granicach lekko powyżej 5l a nie 5,5-6, ile możesz robić km dziennie w miescie? żeby średnia wyszła 5,5-6l ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaswu Zgłoś #30 Napisano 27 Lutego 2009 Jakbym nie jezdzil po miescie to wychodzi i tak do 8L (170 KM CR), wiec chyba troche nie tak cos z tym pomiarem. luk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość andymis Zgłoś #31 Napisano 27 Lutego 2009 (edytowane) Po mieście przecietnie robię ok. 60-100km i do tego pozostałe na trasie. Są dni, że jeżdżę tylko w mieście - wtedy ok 150km i wychodzi ok. 6-6,5l. Zdarza się też tylko trasa ok. 400-500km - czasami wychodzi spalanie na poziomie 4,5-5l ale związanie jest to z duzym tlokiem na drogach - mus spokojnej jazdy. Dane jakie podaję pochodzą z komputera i szacunkó podczas tankowania - przecietnie leję 63-65 litrów ON i starcz mi na ok. 1100km, raz zdarzylo mi sie dojechac do 1200km ale weszło 67l (leję zawsze pod korek) Wg wskazań drugiego licznika komputera całościowe średnie na ok. 10tys km wychodzi 6,1l. pozdrawiam Edytowane 27 Lutego 2009 przez andymis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vvalery Zgłoś #32 Napisano 1 Marca 2009 "na trasie jadac ok 110-120 wychodzi poniżej 5l" Będźmy poważni auto które waży ponat 1,5 t pali tyle co Yaris diesel !!! No chyba że jechałeś z tajfunem to co innego. Sorry ale to jest nie możliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pbalsam Zgłoś #33 Napisano 1 Marca 2009 spokojnie mozna taki wynik osiagnac, nawet przy automacie. Ostatnio jechalem do na trasie "10" do bydgoszczy, srednia predkosc z komputera 74km/h, spalanie 5,1l Zwroccie uwage ze srednia jest jest zla jak na polskie dorgi. Moj Ojczulek w e320cdi(jakies 1,9t) ma spalanie z trasy 5,5l - technika:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_glw Zgłoś #34 Napisano 1 Marca 2009 110km/h tempomat i ok 4,5l/100km na komputerze. Sprawdzone wielokrotnie na tym samym odcinku drogi (w obie strony) tak więc efekt zjazdu z góry lub pod górę wyeliminowany - droga jest pozioma. Zaznaczam, że mam wąskie opony - 205/55/16. W porównaniu z 235 spalanie jest ok 0,7l/100km niższe. Poza tym Cr pali mniej niż Pd - to fakt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #35 Napisano 2 Marca 2009 Będźmy poważni auto które waży ponat 1,5 t pali tyle co Yaris diesel !!! No chyba że jechałeś z tajfunem to co innego. Sorry ale to jest nie możliwe. Na trasie Krynica - Brzesko z prędkościami 80-110km/h (spokojna jazda w kolumnie aut) średnie spalanie ku mojemu zdziwieniu wyszło 4,3l/100km. Cała trasa Krynica - Warszawa zrobiona w 5godz. 5 min. i średnia 5,2l/100km więc to chyba możliwe . I ja nie mam CR tylko PD, opony 215/55/16 Nokian WR G2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raver32 Zgłoś #36 Napisano 2 Marca 2009 To zalezy od warunkow itd,itp.Ja np praktycznie codziennie pokonuje ten sam 25km odcinek drogi.W jedna strone jade po poludniu i jest to jakis szczyt ruchu.Droga nowa,szeroka i czasami chce sie depnac i troszke "powyprzedzac":D Wtedy u celu podrozy srednie spalanie oscyluje w granicach 6,5 - 6,8.Natomiast ten sam odcinek pokonuje ponownie juz w nocy.Jest pusto,nikogo nie ma na drodze,jestem sam i ostatnio czesto czajaca sie w okolicy pobocza zwierzyna lesna.Jade wiec spokojnie 110-120 i wtedy spalanie po dojechaniu na miejsce wychodzi ok 5l/100km. No i ostatni pomiar wg komputera sprzed tygodnia.Trasa Świecko - Olsztyn ok 530km,niedziela,srednia z calej trasy 5,5l/100km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość keny_12345 Zgłoś #37 Napisano 10 Lutego 2010 Ludzie ale wy bzdury wypisujecie fakt common rail jest wrażliwy na paliwo ale jak sie tankuje u mietka na stacji to tak to wyglada że wtryski do roboty są dlaczego audi odchodzi o pompowtrysków,niby koncern Vag.BMW,Audi,Mercedes,Ford,Peugeot,Citroen,Volvo.Te koncerny używają common rail i jeśli cos sie dzieje z silnikiem to jest to wina lipnego paliwa.A 2.0TDI na pompkach to jeden wielki niewypał pękały głowice,pompa oleju siadała turbina nie była chłodzona i ...ją trafiał, wadliwie wykonane ukadem wałków wyrównowazających,specjalny olej 505.01 nie dosc że drogi to bez dolewki do następnej wymiany można zapomniec.Silnik dynamiczny ma bardzo duży moment obrotowy ale ma też wady fabryczne.Osobiscie polecam 3.0tdi na common rail jedyną wadą lub cechą tego silnika jest przy około 160tys może wystąpic dzwonienie jest to spowodowane hydraulicznymi napinaczami łańcuszka rozrządu.Producent przewidział go na całą żywotnosc samochodu lecz jak sie okazało nie wystarczyło.Koszt w aso 250zł sztuka są dwa wiec proponują od razu wymiane dwóch z robocizną 1000zł.Był o tym program w tvn turbo gdy klientowi w aso powiedziano że to w niczym nie przeszkadza a za usługe wyliczono 6000zł klient zgosił sie do tvn turbo a redakcja zrobiła film z przdstawiciele aso Audi który powiedział że taka naprawa to koszt 1000zł z robocizna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #38 Napisano 10 Lutego 2010 Ludzie ale wy bzdury wypisujecie fakt common rail jest wrażliwy na paliwo ale jak sie tankuje u mietka na stacji to tak to wyglada że wtryski do roboty są dlaczego audi odchodzi o pompowtrysków,niby koncern Vag.BMW,Audi,Mercedes,Ford,Peugeot,Citroen,Volvo.T e koncerny używają common rail i jeśli cos sie dzieje z silnikiem to jest to wina lipnego paliwa. W tym masz całkowitą rację. A 2.0TDI na pompkach to jeden wielki niewypał pękały głowice,pompa oleju siadała turbina nie była chłodzona i ...ją trafiał, wadliwie wykonane ukadem wałków wyrównowazających,specjalny olej 505.01 nie dosc że drogi to bez dolewki do następnej wymiany można zapomniec.Silnik dynamiczny ma bardzo duży moment obrotowy ale ma też wady fabryczne. Prawisz głupoty jakich mało. Co do głowic racja VW miał z tym problem w POCZĄTKOWEJ FAZIE PRODUKCJI MODELU VW PASSAT , z którymi już dawno się uporał. Nie wiem skąd masz te informacje o tych turbinach i innych bzdetach? Jeździsz takim samochodem czy po prostu jesteś kolejnym , który temat zna z opowiadań "taty , który ma taki samochód i widujemy się tylko w wigilię" , czy "wujka , kiedyś jechałem z nim na przednim siedzeniu" ?! Zdziwię Cię bo mój Passat nie bierze grama oleju od wymiany do wymiany. Drogi olej? Kup Matiza nie będzie drogi , wlej mineralny. Głowicę mi wymienili na gwarancji i nie miałem tego problemu. Bajki nad bajkami to co napisałeś i tyle. Poza tym jak zauważyłeś to Forum VW PASSAT a nie "Jakie polecamy silniki od AUDI A4/A6/A8 3.0TDi w CR. Świetnie gdyby był taki silnik w Passacie czemu nie ? Jest wiele silników ,które są na prawdę dobre , mówię tu oczywiście o włoskich i francuskich . Tak te silniki wyprzedzają o epokę AUDI i spółkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tombou Zgłoś #39 Napisano 10 Lutego 2010 Poza tym jak zauważyłeś to Forum VW PASSAT a nie "Jakie polecamy silniki od AUDI A4/A6/A8 3.0TDi w CR. Świetnie gdyby był taki silnik w Passacie czemu nie ? Jest wiele silników ,które są na prawdę dobre , mówię tu oczywiście o włoskich i francuskich . Tak te silniki wyprzedzają o epokę AUDI i spółkę. co to znaczy ze włoskie i francuskie wyprzedzają silniki Audi o epokę?pod jakim względem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #40 Napisano 10 Lutego 2010 co to znaczy ze włoskie i francuskie wyprzedzają silniki Audi o epokę?pod jakim względem? Chociażby sprawdź kiedy wprowadzono CR ... kultura pracy to jak są wyciszone. Jak benzyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach