Tombou
-
Liczba zawartości
41 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Tombou
- Urodziny 29.01.1970
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
B-B
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
-
Rok produkcji
2006
-
bez przesady,za jakie 6lat? to tylko FL B6, zupełnie nowa generacja bedzie najpóźniej w 14r, a mozliwe ze nawet pod koniec 2013r
-
Nowy Passat (2011) 4Motion - pytanie?
Tombou odpowiedział buszmen78 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
wygląda na to ze VW nie stosował jednak Haldexa III, była I, II, i od razu IV http://docs8.chomikuj.pl/262512637,0,0,SSP414_4MOTION.pdf -
Nowy Passat (2011) 4Motion - pytanie?
Tombou odpowiedział buszmen78 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
w B6 z DSG Haldex IV? Od kiedy?Mało prawdopodobne,jesli juz to IIga. IVgen jest w ogóle dopiero stosowana na sprzedaz producentom od 2008, wiec na pewno nie mógł jej miec B6, VW głosno by prezentował premierę IV, tak jak to było z Superbem II w 2008, czy Octavią II FL w 2009/10,a nic o takiej premierze Hal IV z Passatem nie było,chyba ze dopiero teraz bedzie wraz z B7 skoro dostał go bliźniaczy Superb II -
Nowy Passat (2011) 4Motion - pytanie?
Tombou odpowiedział buszmen78 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Tiguan ma Haldexa IIgen,a juz na pewno w pierwszych latach produkcji-w kilku redakcyjnych testach wyszła słabosc jego działania,czyli uporczywe szarpanie wynikające ze zbyt długiej zwłoki w działaniu,i to nawet na sniegu.III gen tez nie działa idealnie,mimo pompy wstepnego cisnienia,/np.Volvo v70,Freelander/,poniewaz najpierw musi byc uslizg,o pompa mechaniczna potrzebuje jednak ciut za duzo czasu i dosc wyraznie/choc nie irytująco jak w gen II/wyczuwa sie moment zadzaiałania sprzegła.Dopiero IV gen ma elektryczną pompe utrzymującą w pełnej gotowosci pełne cisnienie na kazde ządanie,i stad mozliwosc błyskawicznego działania,jeszcze przed fizyczną róznicą predkosci kół napedzanych,niemal jak torsen i dopiero IV generacja reprezentuje odpowiednio szybkie działanie,i wykazują to testy wielu modeli aut /nie tylko VW/.Czy orientuje sie ktos,czy B7 dostanie haldexa IV? -
Nowy Passat (2011) 4Motion - pytanie?
Tombou odpowiedział buszmen78 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
swoją drogą,w B6 był stosowany dosc powolny Haldex 2giej generacji.Skoda Octavia II po FLu,w zeszłym roku dostała juz bardzo dobry Haldex IV generacji,/IIIgen ponoc w ogóle nie była stosowana w VW/,ciekawe czy B7 takzze otrzyma Haldexa IV? Bo dopiero ten system ma taką szybkosc i skutecznosc działania jak trzeba,do zadziałania nie potrzebuje juz fizycznego uslizgu przodu, wystarczą mu czujniki ABS i komputer,dzieki czemu w okreslonych sytuacjach bez poslizgu działa jako stały 4x4 -
Pompowtryski SIEMENS do VW 2.0TDI REGENERACJA !!!
Tombou odpowiedział s27 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
wygląda na to ze gdyby nie zawodny mechanizm oleju to po tej naprawie PDków B6 stałby sie przynajmniej na drodze autem niemal bezawaryjnym -
cyz ktos y VW sie juz orientuje co do oznaczenia fabrycznego modelu?czy jest to b7 czy jednak b6FL ?
-
no własnie,nikt jeszcze głośno nie napisał skąd /którą drogą/ sie bierze czarna maź z paliwem w baku i filtrze.Ja juz mysle o jakims urządzeniu abo przed samym tankowaniem /a moze takze w trakcie i na koniec /oglądnąć to co mi wpłynęło do zbiornika.Ale wygląda na to ze jednak to sam samochód wytwarza tę zabójczą dla wtrysków smołę.Tylko niech ktoś obeznany z tematem zapoda co należy profilaktycznie sprawdzić lub wymienić /oprócz słynnego zabieraka/
-
CR w passacie 170KM pojawił sie chyba w połowie 2008....
-
wnetrze chyba sie niewiele zmieni..
-
no ale to była wizja super Passata,modelu plus czyli planowanego auta wyzszej klasy,segmentu E,ale chyba w takiej postaci raczej sie nie ukaże bo prawdopodobnie nastepca Phaetona 'awansuje' segment niżej i powstanie na bazie podwozia Audi A6
-
Komplet rozrządu + wszystkie paski i rolki
Tombou odpowiedział irek30 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
jesli z rozrządem to warto przy okazji,pasek Contecha /czyli org kosztował mnie 37 zł,wiec nie ma co zwlekać -
wymienic pompe paliwa?a co jej do awarii silnika....
-
tylko obawiam sie ze sam wałek nie wystarczy,bo skoro wałek juz jest w owalu tzn ze gniazda z obydwu stron do których wchodzi są juz tez pewnie niemal owalne, i sama wymiana wałka napedu przyniesie poprawe tylko na chwilę.....albo nowa pompa cos za 750 albo naprawic gniazdo w niej zeby nowy wałek był prawie na sztywno
-
rzeczywiscie jest ten słynny zestaw Valeo jednomasowy z rozbudowanym tłumikiem drgań... nie wiem,są opinie ze jakeji było by to jakosci to z zasady jego pracy i konstrukcji nie jest mozliwe takie wytłumienie jak przy dwumasie,nie bez powodu sie je stosuje juz we wszystkich dieslach i nawet w benzynach...i taka zmiana jest nie bez wpływu na trwałość skrzyni.,szczególnie łożysk..rozmawiając z kilkoma sprzedawcami i mechanikami słyszałem tez opinie ze nawet nowe koła LUKa poza ASO,chociaz niby fabryczne mają /ponoc inny standart wykonania/znacznie nizszą trwałość niz z pierwszego montażu,a od przedstawicieli firm regenerujących koła słyszałem ze konstrukcja tych kół /fabrycznych/z silników 2.0 TDI 140KM i 170KM jest przystosowana do mocy najwyzej 100KM,stad tylko bardzo spokojna jazda najlepiej na trasie umozliwia przejechanie jako takiej ilosci kilometrów...jezdząc po miescie koło konczy się w oczach...