Skocz do zawartości

Tombou

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tombou

  • Urodziny 29.01.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    B-B

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2006
  1. bez przesady,za jakie 6lat? to tylko FL B6, zupełnie nowa generacja bedzie najpóźniej w 14r, a mozliwe ze nawet pod koniec 2013r
  2. wygląda na to ze VW nie stosował jednak Haldexa III, była I, II, i od razu IV http://docs8.chomikuj.pl/262512637,0,0,SSP414_4MOTION.pdf
  3. w B6 z DSG Haldex IV? Od kiedy?Mało prawdopodobne,jesli juz to IIga. IVgen jest w ogóle dopiero stosowana na sprzedaz producentom od 2008, wiec na pewno nie mógł jej miec B6, VW głosno by prezentował premierę IV, tak jak to było z Superbem II w 2008, czy Octavią II FL w 2009/10,a nic o takiej premierze Hal IV z Passatem nie było,chyba ze dopiero teraz bedzie wraz z B7 skoro dostał go bliźniaczy Superb II
  4. Tiguan ma Haldexa IIgen,a juz na pewno w pierwszych latach produkcji-w kilku redakcyjnych testach wyszła słabosc jego działania,czyli uporczywe szarpanie wynikające ze zbyt długiej zwłoki w działaniu,i to nawet na sniegu.III gen tez nie działa idealnie,mimo pompy wstepnego cisnienia,/np.Volvo v70,Freelander/,poniewaz najpierw musi byc uslizg,o pompa mechaniczna potrzebuje jednak ciut za duzo czasu i dosc wyraznie/choc nie irytująco jak w gen II/wyczuwa sie moment zadzaiałania sprzegła.Dopiero IV gen ma elektryczną pompe utrzymującą w pełnej gotowosci pełne cisnienie na kazde ządanie,i stad mozliwosc błyskawicznego działania,jeszcze przed fizyczną róznicą predkosci kół napedzanych,niemal jak torsen i dopiero IV generacja reprezentuje odpowiednio szybkie działanie,i wykazują to testy wielu modeli aut /nie tylko VW/.Czy orientuje sie ktos,czy B7 dostanie haldexa IV?
  5. swoją drogą,w B6 był stosowany dosc powolny Haldex 2giej generacji.Skoda Octavia II po FLu,w zeszłym roku dostała juz bardzo dobry Haldex IV generacji,/IIIgen ponoc w ogóle nie była stosowana w VW/,ciekawe czy B7 takzze otrzyma Haldexa IV? Bo dopiero ten system ma taką szybkosc i skutecznosc działania jak trzeba,do zadziałania nie potrzebuje juz fizycznego uslizgu przodu, wystarczą mu czujniki ABS i komputer,dzieki czemu w okreslonych sytuacjach bez poslizgu działa jako stały 4x4
  6. wygląda na to ze gdyby nie zawodny mechanizm oleju to po tej naprawie PDków B6 stałby sie przynajmniej na drodze autem niemal bezawaryjnym
  7. cyz ktos y VW sie juz orientuje co do oznaczenia fabrycznego modelu?czy jest to b7 czy jednak b6FL ?
  8. no własnie,nikt jeszcze głośno nie napisał skąd /którą drogą/ sie bierze czarna maź z paliwem w baku i filtrze.Ja juz mysle o jakims urządzeniu abo przed samym tankowaniem /a moze takze w trakcie i na koniec /oglądnąć to co mi wpłynęło do zbiornika.Ale wygląda na to ze jednak to sam samochód wytwarza tę zabójczą dla wtrysków smołę.Tylko niech ktoś obeznany z tematem zapoda co należy profilaktycznie sprawdzić lub wymienić /oprócz słynnego zabieraka/
  9. CR w passacie 170KM pojawił sie chyba w połowie 2008....
  10. wnetrze chyba sie niewiele zmieni..
  11. no ale to była wizja super Passata,modelu plus czyli planowanego auta wyzszej klasy,segmentu E,ale chyba w takiej postaci raczej sie nie ukaże bo prawdopodobnie nastepca Phaetona 'awansuje' segment niżej i powstanie na bazie podwozia Audi A6
  12. jesli z rozrządem to warto przy okazji,pasek Contecha /czyli org kosztował mnie 37 zł,wiec nie ma co zwlekać
  13. wymienic pompe paliwa?a co jej do awarii silnika....
  14. tylko obawiam sie ze sam wałek nie wystarczy,bo skoro wałek juz jest w owalu tzn ze gniazda z obydwu stron do których wchodzi są juz tez pewnie niemal owalne, i sama wymiana wałka napedu przyniesie poprawe tylko na chwilę.....albo nowa pompa cos za 750 albo naprawic gniazdo w niej zeby nowy wałek był prawie na sztywno
  15. rzeczywiscie jest ten słynny zestaw Valeo jednomasowy z rozbudowanym tłumikiem drgań... nie wiem,są opinie ze jakeji było by to jakosci to z zasady jego pracy i konstrukcji nie jest mozliwe takie wytłumienie jak przy dwumasie,nie bez powodu sie je stosuje juz we wszystkich dieslach i nawet w benzynach...i taka zmiana jest nie bez wpływu na trwałość skrzyni.,szczególnie łożysk..rozmawiając z kilkoma sprzedawcami i mechanikami słyszałem tez opinie ze nawet nowe koła LUKa poza ASO,chociaz niby fabryczne mają /ponoc inny standart wykonania/znacznie nizszą trwałość niz z pierwszego montażu,a od przedstawicieli firm regenerujących koła słyszałem ze konstrukcja tych kół /fabrycznych/z silników 2.0 TDI 140KM i 170KM jest przystosowana do mocy najwyzej 100KM,stad tylko bardzo spokojna jazda najlepiej na trasie umozliwia przejechanie jako takiej ilosci kilometrów...jezdząc po miescie koło konczy się w oczach...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności