Skocz do zawartości

mario1971

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mario1971

  • Urodziny 13.06.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    mario
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    jaworzno

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. witam, mam problem z silnikiem ASZ TDI - na zimnym silniku co jakis czas jest szarpnięcie jakby nie palił na wszystkie gary (jak w benzyniaku brak iskry na swiecy). Czy to oznaka koncówki którejs pompki?? czy jakies sterowanie? trwa to przez chwile i potem jest ok. proszę o opinie.
  2. jak wlałeś rozpuchola nie zeżarło ci jakis uszczelek w tym searatorze albo nie spuchły? (dlatego nie było przedmuchu w obu kierunkach) jak separator czy jak mu tam bedzie zatkany wywali ci simery w silniku i olej sie wysra wszedzie
  3. co bedzie gdy sie zapcha olejem i skondensowanym szlamem zwłaszcza w zimie (jak zamarznie) z odpowietrzeniem silnika, nie rozpieprzy uszczelniaczy w silniku????
  4. sorki wydawało mi sie ze wszystkie 2.0 mają cr (nie wtajemniczony)
  5. nie bardzo wiem co sie stało ale fakt jest taki ksiegowa pojechala za granice i nie wróciła, kierownikowi zakładu tez cos padło i jeszcze dwóm przedstawicielą handlowym wiem ze cos z silnikami nie wnikałem w szczególy. firma sie wk.....a i przechodza na saaby, paski miały góra 3 lata
  6. wymień sprzęgiełko alternatora albo daj go do regeneracji potem zmień pasek i napinacz
  7. u mnie w firmie padły cztery takie paski z cr cos sie stało z silnikami
  8. trzeba stwierdzić dokładnie z kąd ten odgłos sie wydobywa, byc może pada sprzegiełko alternatora (zaciera się) i wydobywują się różne odgłosy z pod maski. gdy skręcimy kołami w lewo lub w prawo na maxa piszczy pasek wieloklinowy ponieważ jest na nim większe obciązenie. przy tej awarii pada pasek, napinacz paska no i alternator
  9. miałem tak samo, tylko szukałem przyczyny rozwalenie węza od turbiny, okazało sie ze łobatki sie przycinały i turbina dawała za duże ciśnienie, zregenerowałem turbine bo brała tez olej i po kłopocie
  10. warto wymienić paski wieloklinowe i napinacz ale przed tym sprawdź sobie sprzęgiełko w alternatorze, o wymianie pompy wodnej i płynu chłodzącego już nie wspomnę,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności