mario1971
-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mario1971
- Urodziny 13.06.1971
Informacje osobiste
-
Imię
mario
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
jaworzno
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2003
-
witam, mam problem z silnikiem ASZ TDI - na zimnym silniku co jakis czas jest szarpnięcie jakby nie palił na wszystkie gary (jak w benzyniaku brak iskry na swiecy). Czy to oznaka koncówki którejs pompki?? czy jakies sterowanie? trwa to przez chwile i potem jest ok. proszę o opinie.
-
Odma, separator oleju, pocenie sie oleju.
mario1971 odpowiedział kazik1313 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
jak wlałeś rozpuchola nie zeżarło ci jakis uszczelek w tym searatorze albo nie spuchły? (dlatego nie było przedmuchu w obu kierunkach) jak separator czy jak mu tam bedzie zatkany wywali ci simery w silniku i olej sie wysra wszedzie -
co bedzie gdy sie zapcha olejem i skondensowanym szlamem zwłaszcza w zimie (jak zamarznie) z odpowietrzeniem silnika, nie rozpieprzy uszczelniaczy w silniku????
-
jazz & blues
-
jakiś mcgajwer ten kolega
-
sorki wydawało mi sie ze wszystkie 2.0 mają cr (nie wtajemniczony)
-
nie bardzo wiem co sie stało ale fakt jest taki ksiegowa pojechala za granice i nie wróciła, kierownikowi zakładu tez cos padło i jeszcze dwóm przedstawicielą handlowym wiem ze cos z silnikami nie wnikałem w szczególy. firma sie wk.....a i przechodza na saaby, paski miały góra 3 lata
-
wymień sprzęgiełko alternatora albo daj go do regeneracji potem zmień pasek i napinacz
-
u mnie w firmie padły cztery takie paski z cr cos sie stało z silnikami
-
Przy skręcie kierownicą cos trzeszczy???
mario1971 odpowiedział Jaszczur → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
trzeba stwierdzić dokładnie z kąd ten odgłos sie wydobywa, byc może pada sprzegiełko alternatora (zaciera się) i wydobywują się różne odgłosy z pod maski. gdy skręcimy kołami w lewo lub w prawo na maxa piszczy pasek wieloklinowy ponieważ jest na nim większe obciązenie. przy tej awarii pada pasek, napinacz paska no i alternator -
Po wymianie węża turbiny pasek wciąż dymi
mario1971 odpowiedział rademenes171 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
miałem tak samo, tylko szukałem przyczyny rozwalenie węza od turbiny, okazało sie ze łobatki sie przycinały i turbina dawała za duże ciśnienie, zregenerowałem turbine bo brała tez olej i po kłopocie -
warto wymienić paski wieloklinowe i napinacz ale przed tym sprawdź sobie sprzęgiełko w alternatorze, o wymianie pompy wodnej i płynu chłodzącego już nie wspomnę,